Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Oja nog ff een vraagje weet ook weer niet precies wie er allemaal
    Icsi doen of wat precies het verhaal is van iedereen maar zijn er meiden waarbij het aan de zaadkwaliteit ligt ook dat jullie mannen nog iets van vitamines slikken of andere tips?

2. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn man is het de kwantiteit, kwaliteit is goed. Volgens Dr H. Kun je daar niets aan doen...
    Sorry geen tips...

3. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij ons is er ook ICSI gedaan ivm zaadproblemen. De hoeveelheid was/is te weinig, het varieert van ruim 5 miljoen tot net 1 miljoen. Maar de kwaliteit is goed, de bewegelijkheid was ruim 80%. Een oorzaak is niet te zeggen.

Verder gaat het mij goed. Gisteren controle bij de vk, alles was goed! Ook nog een pretecho laten maken, we wilde de kleine graag even zien! We hebben een prachtige echo gehad. Het was mooi aan het bewegen en al helemaal compleet. Diegene die de echo maakte is ook verloskundige dus ze kon een hoop vertellen! 6 februari de 20 wkn echo (ben dan wel al 21 wkn).

4. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Schorpioen, wat fijn dat alles goed is. Lijkt me zo bijzonder om dat kleine mini mensje te zien,wat in je buik groeit! Heerlijk voor je!
    2014 begint bij mij met griep, ach je kan t maar gehad hebben!;)

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Bij mijn man ligt het ook aan zijn zaad. maar daar was niks goed. gelukkig wel voldoende voor icsi. maar was en is niks aan te doen helaas.

Schorpioentje wat leuk zeg een pretecho! En fijn dat alles goed was. natuurlijk! Willen jullie weten wat het wordt?

6. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    We weten nu wat het gaat worden, maar dat houden we nog even geheim;).
    Maar het blijft wonderlijk om een compleet mensje te zien! Kan het nog steeds niet geloven dat het in mijn buik groeit! Denk nog steeds dat de echo's bij iemand anders wordt gemaakt.
    Ik heb het idee dat ik het soms voel bewegen.

Anja: balen van de griep. Hopelijk knap je snel op.

Snip: nog steeds volledige rust?

Zwaai naar de andere meiden!

7. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Schorpioen meis klinkt geweldig zo'n echo hoor fijn dat jullie er zou van genoten hebben! Je zou de kleine denk wel al kunnen voelen het is wel vroeg maar het is mogelijk. Als je straks zeker weet dat je hem/ haar voelt denk je later dat heb ik al eerder gevoeld . Groot gelijk dat jullie het geheim houden dat deden wij toen ook.

Vind het wel opmerkelijk dat mck en nog andere ziekenhuizen zeggen dat er niks aan de kwaliteit of hoeveelheid te doen is. Dat is heel anders in dd daar krijgt iedereen vitamines voorgeschreven. Mijn vriend is er ook weer mee begonnen. Bij ons was ook van alles mis veel te weinig en slecht bewegend. We zaten onder de 200.000. De afgelopen poging heb ik vergeleken met de 1ste poging en na opwerken was het wel wat beter. Hadden ook betere embryo's dus hoop dat hij het volhoudt. Hij is er niet zo van namelijk.

@snippie verveel je je al thuis? En bloedverlies gestopt hopelijk?

8. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,
    Ik ben deze cyclus aan het monitoren om te kijken of de hormonen invloed hebben op deze cyclus.
    Vannacht had ik echt last van steekjes en een trekkerig gevoel diep onderin m'n bm (rondom schaambeen) voornamelijk links. Ik heb letterlijk de hele nacht wakker gelegen. Was zo onrustig.
    Ik zit nu op 13dpo. Het zal vast een voorbode zijn van ongi, maar herken dit niet. Kan dat door de eerdere hormonen komen?
    Hebben jullie dit wel eens gehad?

9. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anja: zelf hier geen ervaring mee. Volgens mij verliep mijn menstruatie na de escape IUI zonder benoemingswaardigheden. Maar ik heb toen geen punctie gehad.
    Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.

10. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Geen idee Anja wat bedoel je met 13 dpo?

11. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    13 days past ovulation.
    De duidelijkheid zal overmorgen wel komen 😡
    Voordeel is dat we naar een tp kunnen toewerken!!

12. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    O Anja haha weer wat geleerd! Dus je verwacht anders morgen je nod? Meteen weer verder?

@ Jordan hoe is het?

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Schorpioen leuk dat jullie weten wat het wordt.

Wij nog niet hihi. Hopelijk met de 20weken echo. Wij gaan het wel aan iedereen vertellen wat het word.

ik mag gewoon niet meer werken deze zwangerschap..niet ver fietsen,niet ver lopen. Helaas is niet anders. Ze hebben gisteren de oorzaak van bloedingen gevonden. Wat vaker niet al met 12weken te zien is. Mijn placenta ligt deels over de baarmoedermond. Dus veel inspanning zorgt voor meer druk dus bloeding.
    Dus is maar goed dat ik gestopt ben met werken.
    Verder groeit kleine helemaal volgens het boekje dus heeft op het eerste oog geen last van de bloedingen gehad of placenta.

Anja niet herkenbaar spannend zeg.

hoe is het met de rest?

14. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat duidelijk is waar de bloedingen vandaan komen en vooral dat Beebje er geen last van heeft gehad. Nu rustig aan doen he?

Ja morgen NOD, vandaag mega last van m'n onderrug. (Voor t eerst deze cyclus) en vanmiddag druppel bruin. Het ienie-mienie beetje hoop dat je krijgt is gelijk weer weg. Morgen zeker ongi!

15. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Toch jammer Anja maar ja kan maar beter duidelijk zijn! En beter op tijd dan dat je een dag te laat loopt.

Snippie lekker rustig aandoen dan maar je kan niet anders. Gelukkig heeft beeb er geen last van en dat is het belangrijkste!

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Anja wat naar zeg :(

doe al rustig aan zit al sinds 12weken zw volledig in de ziektewet.
    Mag voorlopig alleen maar zorgen voor me zoontje en heel even fietsen en lopen en meer niet.

17. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    En hier kletsen met ons!!;)

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ja hihi dat zeker.

en lekker ds spelen had me met kerst een ds cadeau gedaan hihi.

19. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik mis hier de facebook "like" knop! :)

20. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anja: balen zeg. Maar straks wel een cryo tp?

Snip: jammer dat je niet meer mag werken. Maar als rust de beste remedie is. Gelukkig hebben ze een oorzaak van de bloedingen gevonden. En de kleine heeft er gelukkig geen last van.

Hier weer een reeks van 3 late diensten. De 2e zit er bijna op. Merk wel dat het erg vermoeiend is. Ik ben ook een ochtendmens.

Deel Deze Pagina