Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag echo gehad. Ei zit er nog (!!!) maar groeit wat langzamer dan "normaal". Vanavond pregnyl zetten en woensdag (hopelijk) terugplaatsing!

2. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend hoor Anja! En gelukkig zat je ei er nog!

Ik weet nog niet helemaal zeker of ik de kleine voelt :). Voel soms plopjes en dat zijn zeker niet mijn darmen! Maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Merk wel dat mijn baarmoeder om de zoveel dagen een groeispurtje heeft. Maandag net onder mijn navel en vandaag zit het er bijna boven. Buik begint ook aardig te groeien!

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat lijkt me dat heerlijk, zo'n zwangere buik!!!;)

4. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Anja gelukkig niet gemist zei ik toch ;) had ik toen ook namelijk!

Schorpioen als je straks zeker weet wat het is zal je zeggen o dat heb ik al eerder gevoeld wel prachtig en ja die propjes zou goed kunnen hoor het wordt vast snel duidelijk!

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Lieve meiden wil iedereen even een knuffel geven!!! Het is ongelooflijk oneerlijk allemaal en vind het niet mens waardig dat een mensu zo op de ptoeg wordt gesteld. Dikke knuffel!!!

Anja wat fijn dat je ei er nog zit.

schorpioen kan heel goed hoor.

hier voel ik de kleine sinds 11weken. En plopjes sinds 14weken en sinds vorige week donderdag van buiten.en afgelopen dinsdag heeft me man het van buiten gevoeld en woensdag me zoontje hihi

hier gisteren controle gehad. Weer even naar de kleine gekeken. Zoals ze nu kon zien was het een gezond kindje.
    Volgende week woensdag heb ik de 20weken echo:)!

6. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Snippie. Wat gaat het snel, al bijna 20 weken! Willen jullie het geslacht weten vh kindje?
    Pregnyl zit er hier weer in. Bizar dat m'n eisprong juist in deze cyclus zo traag is. Hopelijk woe tp!
    Dr H vertelde dat je weinig kan doen ter bevordering vd innesteling. Toch lees ik van alles op t forum. Wat nemen jullie/doen jullie?

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Anja, gelukkig dat ie er nog zat. En woensdag tp gaan we nu gewoon voor. :)

Hoe gaat het met Snoopy, Shaddixxx en Evi? En Schorpioen en Snippie hoe voelen jullie je?

Jon, wanneer mag jij weer verder? Ik heb wel terug gelezen maar of er over heen gelezen of niets over gelezen ;)

Gister heb ik gesprek gehad met arts in MCK. Ze gaat, zoals de arts in LUMC voorstelde, een hele geregiseerde cyclus creeëren met Progynova en Utrogestan. Ben benieuwd. Ik heb verteld dat ik twijfelde tussen overstappen naar LUMC waar ze veel innovatiever zijn en blijven waar het vertrouwd is en dus heen en weer blijven pendelen tussen 2 ziekenhuizen. Zij wilde die geregiseerde cyclus dus proberen maar overstappen was ook geen probleem. Ze vroeg wel of ik haar dan op de hoogte wilde houden. Dus we proberen nog even hier in MCK en als het echt niet wil en teveel gedoe is met dat 2 ziekenhuizen verhaal, dan ga ik alsnog met mijn cryo's naar Leiden. Die mogelijkheid is er sowieso. Verder nu nog even hard werken en dan weekend. Morgen Efteling met mama, zussie en haar 4 kids. Mijn man moet werken. Gelukkig heeft hij een nieuwe job per 1-3 en dan hebben we weer normaal weekend :D

8. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Meiden, ik ben wat minder aanwezig tijdens onze pauze maar ik lees nog wel mee en ik ben op de hoogte van jullie allemaal en ik leef met jullie mee!

Ik dacht het is weer tijd van een berichtje van mij. Wij hebben besloten om de derde poging toch in nederland te doen. Mocht dat mislukken dan stappen we over naar Gent. Mck heeft voorgesteld om een hysteroscopie te doen in de cyclus voorafgaand, het schijnt dat het de innesteling kan bevorderen maar bewezen is het niet. Dan ga ik van de menopur naar puregon en een hogere dosis namelijk 300 ie. Puregon gebruikte ik vroeger al tijdens mijn iui behandelingen. Het doel is om meer eitjes te oogsten en hopen dat we 2 goede embryos hebben om ze beiden terug te plaatsen. Voor ons klinkt het als een goed plan voor de laatste poging en hopenlijk gaat het werken natuurlijk ;)

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Anja spannend hopelijk woensdag terugplaatsing.

ja we willen weten wat het wordt.
    wisten bij me zoontje ook!!

Jordan wta fijn dst ze eventueel mee werken. Hopelijk gaat het goed tussen tweeziekenhuizen.

Wow wat spannend zeg!! Hopelijk hoef je niet naar Gent!!

10. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Snippie wat voelde jij je kindje al vroeg zeg dag heb ik nog nooit gehoord. Zo dachten wij er ook over gaan jullie het dan wel bekendmaken of houden jullie het voor je?

Jordan fijn dat het gesprek naar wens is verlopen en dat de arts meedenkt bij het mck! Wanneer gaan jullie weer starten?

Wow klinkt goed hopelijk is Gent helemaal niet nodig voor jullie. Puregon is veel fijner vind ik , Ik reageerde ook beter op puregon. Daar ga ik ook om vragen als we aan de volgende poging moeten beginnen!

Anja succes woensdag! Ik lees overal dat warme voeten de innesteling zou bevorderen dus hou ze warm ;)

Wij gaan nu ff een weekje skiën! Daarna bij de volgende cyclus hopelijk nog een cryo tp!

Groetjes

11. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Snip: wat heb jij vroeg je 20 wkn echo. Ik heb hem pas 6 februari, dan ben ik 21 wkn. Maar volgens het LUMC maakt dat ook niet uit, maar het wachten duurt zo lang:(!
    Maarja, aan de andere kant, ik heb nu 5 echo's gehad, er zijn zat vrouwen die tussen de termijnecho en de 20 wkn echo geen echo's hebben.
    De pretecho was met 16 wkn heel uitgebreid, alles werd goed bekeken en het werd gedaan door een verloskundige en die zei al dat ik me geen zorgen hoefde te maken voor de 20 wkn echo (maar stiekem blijft het weer spannend!)

Jordan: fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad! Fijn dat je cryo's evt mogen mee verhuizen en dat het mck ook meewerkt!

wow: julllie hebben ook een goed gesprek gehad! Fijn dat jullie er een goed gevoel over hebben, dat is natuurlijk ook belangrijk.
    Wanneer gaan jullie evt weer beginnen?

Anja:spannend hoor woensdag! ga duimen voor je!
    Ik heb voor de innestelling weinig bijzonds gedaan. Wel dagelijks granaatappelsap gedronken, maar verder weinig.

Jon: veel plezier met skieen! (ik wil ook!!)

Ik ga volgende week in gesprek met mijn leidinggevende. Ik merk dat het full time werken een beetje teveel wordt. Ik ben na mijn werk gewoon doodop. En het is behoorlijk druk op mijn werk, veel tillen en merk dat het gewoon te zwaar wordt, maar ik voel me dan ook weer schuldig tegenover mijn collega's:(.
    Maar nu even lekker genieten van een vrij weekend!!

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Schorpioen ik heb zo mijn redenen waarom ik hem eerder heb .(wil ik hier niet kwijt)
    Goed dat je ingesprek gaat met je werk. Echt doen hoor!! Mij zeiden ze werken kan altijd nog!

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    De echo kan tissen 18,5 en 22 gemaakt worden.

14. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mail terug van MCK. Ze raden foliumzuur aan, op de dag van tp geen sex, in beweging blijven. En de rest vooral doen als je je daar goed bij voelt. Dus ik ga me er aan overgeven....
    Ik loop in huis sowieso met dikke sokken en pantoffels en slaap met bedsokken dus warme voeten = check!
    Granaatappelsap, maakt t uit welk merk? Koop ik dat in de supermarkt?
    Tarwekiem capsules, lees ook dat je cyclus hiervan in de war raakt. Wat doen jullie hiermee?
    Blijven hardlopen, bootcamp wellicht even niet doen.
    Eh... Dat was t wel zon beetje?? 😝

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lekker ego berichtje... Sorry!
    Jordan en wow wat fijn dat jullie een prettig gesprek hebben gehad!
    Jon heel veel plezier op wintersport. Heel terug komen hoor ;)

16. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Die pregnyl hakt erin zeg! Vandaag enorme pijn in m'n buik, duidelijk gevalletje eisprong en mega moe. Voel me echt niet lekker.
    Donderdag 2230 spuit gezet, daarna geen sex gehad dus zal voor m'n eigen ei te laat... Ach moeten t toch van de cryo hebben :)
    Hebben jullie wel eens zo last gehad van de pregnyl?
    ( oh ja pom granaatappelsap en tarwekiem in huis, baadt t niet...)

17. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik voelde me altijd erg opgejaagd door de pregnyl (een soort hyperactief) duurde ongeveer een dag of 2 en dan zakte het af.

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Nee geen last gehad van pregnyl.

Ik duim voor een mooie ontdooiing.

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ben ik ook weer even:) Hier alles ok, het kamertje is bijna af en super mooi geworden. Nu 30 weken dus best wel een mijlpaal. Toch blijf ik het allemaal heel eng vinden en wil ik de tijd nog steeds vooruit spoelen.

@schorpioen, goed dat je het gaat aankaarten op je werk hopelijk begrijpen ze het. Je kindje gaat nu voor!

@snippie, je gaat hard zeg! En wat een mooie buik zag ik op fb al! Succes woensdag!

@Anja, tarwekiemolie zou ik niet gebruiken hier gooide het idd mn cyclus overhoop. Hier geen last gehad van Pregnyl. Ik dronk veel water en rooibos thee en verder beetje rustig aan gedaan. Spannend hoor ik duim dat jullie cryootje goed ontdooid en zich lekker gaat innestelen!

@Jordan, dat klinkt als een fijn gesprek. Hoop zo dat het eindelijk eens mag lukken bij jullie. Ik begrijp je gevoel de angst dat het niet gaat lukken. Kan je helaas geen tips geven allemaal maar een dikke knuffel!

@wow, spannend meid. Ik hoop dat jullie niet naar Gent hoeven!

@Jon, lekker hoor er even tussenuit!

@Kimsterr, even een dike knuffel voor jou!!

@Elvi, hoe is het met jou?

20. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Word ik gewoon 2 dagen voor m'n tp verkouden! Bah, hoopte zo fit te zijn. Nu maar rustig aan... Ik ga van alle middeltjes helpen niet naar alles wat maar enigszins kan helpen die ik.
    Pom sap, maar twijfel over de tarwekiem. Ik lees er zo verschillende dingen over. Snoopy bij jou dus geen succes? Waar doe ik verstandig aan?
    Snoopy wat schiet het op, 30 weken!

Deel Deze Pagina