Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Anja ik hoop dat het goede symptomen zijn :)

Schorpioen, veel plezier en succes, 20 weken echo lijkt me heel speciaal en vooral omdat je het geslacht kan zien

Vandaag laatste dagje van de week, morgen heb ik de hysteroscopie, ik hoop dat het pijnloos verloopt :)

2. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, dank jullie wel. Ik heb een uur geslapen en voel me stuk beter.
    Wow, morgen de hysteroscopie. Hoe laat moet je? Ik heb van de hysteroscopie een lichte menstruatie kramp gevoelt op moment dat ze in m'n bm zaten " te rommelen", verder niets. Heb je al eerder een hysteroscopie gehad? Sterkte en succes!!!

3. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    We hebben de GUO gehad. Onze kleine meid:D(we wisten al met de pretecho dat we een dochter krijgen) is helemaal goed gekeurd! Alles zit erop en eraan. Qua groei ligt ze keurig op schema.
    Alles is goed bekeken. Het hartje, de hersenen, het hoofdje/gezichtje, het buikje, naar de niertjes. Tijdens de echo vulde de blaas zich.
    Ze werkte niet echt mee, een mooie foto is niet gelukt (het niet fotogenieke heeft ze vast van haar vader:D)
    Maar het belangrijkste is dat het er goed uit zag!!
    We zijn helemaal blij en verliefd!!

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wat fijn schorpioen!! Gefeliciteerd!!!

En leuk een meisje.

Mooi is dat he die echo en dat met die kleurtjes.
    ik heb een uur gekeken:)!
    En heb het op dvd.

nu lekker genieten meis

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Schorpioen, wat heeeeeeeeeeeerlijk!!! Geniet samen!x

Steekjes,krampjes,lage rugpijn, allemaal zo goed als weg. Lijkt iets meer te voelen richting m'n lies (???) maar m'n borsten zijn normaal, helemaal niet gevoelig ofzo. Kan het zijn dat je zwanger kan zijn en daar geen last van hebben?

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Anja ook dat kan. Het kan helaad van alles zijn.

zo had ik echt een onwijs zwaar ongesteld heids geveol. Em buikpijn.

7. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Wat fijn scorpioen dat alles goed was toch een geruststelling nu weer lekker genieten!

Anja kan alle kanten op.
    Bij mijn eerste zwangerschap tp van vers embryo opgezette borsten en voor de rest niks.
    Mijn 2de zwangerschap tp van een cryo ook lichte rugpijn, geen opgezette borsten (dat kwam veel later )wel veel plopjes dus je ziet het was 2 keer verschillend!

8. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Jeeeee een meisje wat leuk, gefeliciteerd :d

Morgenochtend om 09:15, ik heb al eens een hsg en laparascopie gehad onder narcose. Hsg was echt pijnlijk. Ik hoop dat het meevalt zoals bij jou Anja

9. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Succes en sterkte morgen wow! Dus al een keer 1 gehad? Doen ze dit ook bij het Mckw eigenlijk?

Schorpioen leuk een meisje! Jullie wisten het toch al maar hadden het eerst geheim gehouden?

10. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    We wisten met 16 wkn dat het een meisje is, maar we hebben het eerst voor ons zelf gehouden, ook omdat ze er weleens naast zitten. maar de echoscopiste was er met 16 wkn zo overtuigd van en vandaag weer en wij hebben het nu ook zelf goed gezien!
    Hier helaas geen dvd, de GUO is in het LUMC gedaan.
    Maar van de 16 wkn hebben we een hele mooie dvd en met 27 wkn gaan we nog een pretecho laten maken (hebben een cadeaubon gehad:D)

wow: succes morgen. Ik heb ook een HSG gehad en die vond ik pijnlijker dan de punctie!

Anja: ik had ook geen klachten, maar wel een ongesteldheids gevoel.

11. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik voelde t een beetje branden met plassen en zag iets rose in m'n slipje. Neeeeeee, maar deed best zeer met afvegen, gecheckt met spiegel, zit er een soort van schaafwondje!!
    Schrok me kapot natuurlijk:) hoe kom ik daar nu aan? Maar gelukkig geen ongi!:)

12. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Anja wanneer zou je NOD zijn? Ben je die al voorbij? Bij mij zijn de cryo tp altijd zo laat in de cyclus geweest. Welke dag had jij je tp ook iets van dag 23 zeker?

13. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Misschien van het scheren?

Gelukkig geen ongi!

14. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ff rekenen
    Op cd 15 pregnyl gezet, cd 18 eisprong, cd 22 tp.
    Mijn cyclus is normaal 28 dgn, dus zaterdag is cd 28, zondag NOD

15. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Als je op cd 22 een tp heb gehad en je cyclus is normaal 28 dagen (6 dagen later )dan ben je je NOd dag al voorbij toch? Die zou dan afgelopen dinsdag geweest zijn lijkt me?

16. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Spannend Anja! Ik hoop dat je positief test

Vanochtend was geen pretje, doordat ik kon meekijken op de tv scherm werd ik op een gegeven moment echt onwel, ik moest bijna flauwvallen. Daarna nog een keer geprobeerd en toen heb ik mijn ogen dichtgedaan en gevraagd of ze stil kan zijn, want de gyn was de hele tijd aan het uitleggen wat ze aan het doen was en daar werd ik echt heel naar van :p

Maar goed, er was een probleem want de holte van mijn bm was niet zichtbaar door oud slijm die daar rondzwierf, de bm heeft het slijm niet goed afgestoten en dat zou eventueel kunnen komen door de utrogestan. Ik moet dus een kuur duphaston doen en over een maand terugkomen :( helaas is alles dus een beetje uitgesteld. Ik hoop dat het de volgende keer wel goed zit en dat er geen probleem is met mijn bm want ze zei dat dit niet normaal is voor een bm op cd5.

17. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Wow klinkt vervelend die hcg. Vond dat toen ook in 2010.
    Goed dat je voor jezelf bent opgekomen door aan te geven dat je het niet prettig vond dat ze zoveel praatte. Jammer dat het een maand is vertraagd duurt allemaal al zo lang maar beter zo dan een mislukte poging door dat slijm toch . Was dit bij mck of doen die dit niet?
    Doe ff lekker rustig aan nog!

18. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wow: jammer dat het tegen viel en nog een keer moet. Wel goed van je dat je voor jezelf opkwam!
    Balen dat weer een maandje moet wachten.

19. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wow, wat een nare ervaring! Hopelijk heeft t wel nut gehad en is de oorzaak gevonden!
    Vandaag heb ik bruin bloed gespot, dus poging 2 is mislukt, want bruin is bij mij geen goed teken.
    Het frustreert me vooral dat ik niet weet waar het door komt.
    Doen ze bij het mck daar onderzoeken voor?
    Maar goed, eerst flink balen en dan ziet de dag er morgen vast wel beter uit! Ben nu in staat om in België:Duitsland verder te gaan, daar blijken ze een stuk verder te zijn.... Bah!!!!!

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wow wat een nare ervaring. En goed dat je het gezegd hebt!! Dikke knuffel.

Anja ohh bah zeg er al meer bruin gespot?!

Deel Deze Pagina