Na vanmiddag niets meer. Maar wel enorme trek, buikpijn en pijn in hoofd.... Dus dat zegt genoeg... Laat t dan maar komen... Hebben jullie wel eens serieus gekeken naar Duitsland of België?
Anja nee toch geen naderende ongesteldheid? Toch als het nog niet doorzet is er nog hoop. Maar jij kan je lichaam het beste dus..... Helaas geeft een tp ook geen 100 pr zekerheid op een zwangerschap. Ik weet dat een verse kans geeft van 33% en een cryo ongeveer 18% volgens dokter h. Hoe meer tp's je hebt hoe groter statisch dat het lukt. Heb je ook iui's gehad? Weleens gedacht aan buitenland maar wij zijn ook nog slechts aan de eerste poging bezig. Denk niet dat je meteen naar dd of Gent moet gaan. Langere wachtlijsten en ook geen 100 procent zekerheid . Het is waar dat ze verder zijn dan in nl en mensen waar bij het in nl niet lukte daar lukte het wel bij in buitenland . Ik zou mck igg nog niet afschrijven. Sterkte knuffel!
Ik maak mezelf ook gewoon een beetje gek... Zoekend naar de oorzaak en de invloed die ik er op uit kan oefenen... Moet me er bij neerleggen.... We hebben nog 2 cryo's... Morgen voor de vorm een test doen en het mck bellen. Klopt t dat er in deze nwe cyclus weer een cryo teruggeplaatst kan worden? Wij hebben geen iui gehad, gelijk de icsi in doorverwezen ivm te lage hoeveelheid zwemmertjes van manlief....
Meis het blijft rot! Je gedachten gaan met je aan de haal. Ja je kan met een cryo meteen weer verder dat is het enige voordeel geen wacht of rust maand
Anja: het blijft gewoon rot. Je hebt in de wachtweken eigenlijk weinig invloed wat er van binnen gaat gebeuren, hoe graag je het ook wilt. Hopelijk geef je lijf gewoon de verkeerde signalen. Heb je nog getest? Hoop het zo voor je!
Test was niet nodig. Rooooooooooood! Wel weer keurig 14 dgn na eisprong, maar ja wat heb ik eraan ? Mck gebeld en op cd12 weer een afspraak voor een echo. Op naar cryo 2! Gisteren was ik echt wel even verdrietig, maar kan t weer relativeren en kan de waarom vraag loslaten. Vol goede moed! X
Oh Anja, wat vreselijk balen. Weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen.... Wel een dikke digitale knuffel. Sterkte de komende dagen. Maar je klinkt alweer positief om naar de volgende ronde te gaan.
Lief van je Schorpioen! Gisteren echt wel gehuild en gebaalt en info opgezocht voor UZ Gent ) mezelf de ruimte gegeven om het te verwerken. Dat heb ik nodig om verder te kunnen. Vandaag dus ook weer in de "het is niet anders" modus. Gelukkig is het niet de laatste poging. De eerste afspraak voor de volgende cryo staat weer in de agenda en drie keer is scheepsrecht toch?
Blijft balen Anja! Zeer vervelend meis maar is helaas niet anders. Knap dat jezelf al weer hebt opgepakt! That's the spirit!
He Anja, had zo gehoopt voor je. Dikke knuffel en hou je positiviteit vast meid! Wat je zegt, 3 x is scheepsrecht en er zijn nog kansen! Meiden, ik kom binnenkort weer bijlezen!
@Anja, jeetje wat balen meid Gelukkig bekijk je het alweer wat positiever. Ik vond het moeilijk om vertrouwen te houden de laatste keer. Bij Ruben* was het namelijk de eerste poging raak en nu na 2 verse pogingen en 2 cryo's. Precies wanneer ik het niet meer had verwacht was het raak. Dikke knuffel! @Wow, wat een vervelende ervaring zeg En balen dat het weer opnieuw moet... @Jon, weet je al meer over je vlg TP? @Schorpioen, fijn dat alles er goed uit zag en wat leuk een meisje! @Snippie, wat een mooie buikfoto zag ik weer voorbij komen op fb Hier drukke dagen achter de rug. Dochter is 5 jaar geworden van de week dus veel bezig geweest met haar verjaardag, traktatie, tart maken etc. Volgende week haar kinderfeestje nog
Snoopy dus druk bezig met traktaties en visite nog gefeliciteerd met jullie meisje! Toevallig vandaag mijn nieuwe cyclus begonnen dus over 14 dagen de eerste echo! Fijn dat er weer wat gebeurd!
Anja dikke knuffel en wat knap dat je zelf zo snel weer het pakt hebt. jon yeeeh op naar een plakker meis snoopy echt wauw mooie taart meis!! Wat gaan jullie met der kinder feestje doen? Schorpioen al veel gekocht hihi.
Snippie hoe gaat het met jou? Vermaak je je nog thuis of is het lastig? Kijkt je zoontje al uit naar zijn broertje? Snoopy hoe is het voor je dochter? Weten jullie eigenlijk wat het wordt of is het nog een verrassing? Nog even werken en dan met verlof? Schorpioen bevalt het beter om wat minder te werken of andere diensten?
Lief dat je het vraagd. Ja vermaak me wel. Heb de mazzel dat ik al een kindje rind heb lopen. Hij is nu al verliefd op zijn broertje. Kusjes op me buik. Zingen voor zijn broertje en zijn broertje voelen vind hij erg leuk.
Ach wat lief snippie leuk hoor dat je zoontje er zo mee bezig is en fijn dat je je nog vermaakt! Gelukkig zit je op de helft!
De hysteroscopie is in een regionale zhuis gedaan, niet bij het mck. Ja echt rot dat het weer over moet de volgende keer gewoon ogen en oren dicht en ontspannen Anja wat rot zeg dat je ongesteld bent geworden ik zou de moed nog niet opgeven, je bent nog steeds met de eerste poging bezig. Geeft het nog een paar kansen voordat je overweegt om naar het buitenland te gaan. Het zal vast niet nodig zijn! Jon, fijn dat je kan beginnen met de volgende poging
Zit ondertussen weer in de relativeer modus. Dus buitenland is echt nog geen optie! Ach heb dat gemopper en geklaag nodig om de teleurstelling te verwerken...