Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Anja succes vandaag!

Jon hoe staat het er voor?

Schorpioen rustig aan meis!

2. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anja, succes vandaag!!!

Ik vind het best een beetje moeilijk om nog meer rust te houden (dacht dat ik dat al genoeg deed) ben zo'n bezig bijtje die soms de hele dag bezig is.
    Maar ik ga goed naar mijn lijf luisteren

3. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    #2683 Jon1978, 25 feb 2014
    Laatst bewerkt: 25 feb 2014
    Anja fijn nu goed broeden!

Vanmorgen weer geweest nog pas 13.4 mag donderdag weer retour. Hier nog meiden met een kort lf en een late tp?

Ben bijna instaat om nog ff wat menopur bij te spuiten. Heb ik toch nog liggen maarja twijfel!

Schorpioen toch maar luisteren je kindje en jijzelf zijn nu het belangrijkste!

Snippie hoe is het met jou?

Wow wanneer mag jij weer voor de hcg?

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Schorpioen ik weet hoe je voelt. Ik was ook altijd een bezig bijtje! Ik was altijd ip pad met mijn zoontje en nu opeens mag ik niet meer! Dat was, n is een hele omschakeling. Maar moet wel anders is er kans dat dit kleintje te vroeg komt.

Jon he bah zeg. Hopelijk snel. Beter nieuws

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kom op eitje van Jon, groei!!! Snap dat je 't wilt gaan stimuleren, maar is spuiten wel een goede oplossing? Op maar de volgende FM en dan staat 'ie vast op springen!!

Ik ben officieel PUPO (pregnant untill proofed otherwished) 😋
    Cryo is wederom een morula. Hoge kwaliteit zeiden ze van t lab.
    Uiteraard nog wat aanvullende vragen gesteld en ik ga deze keer niets anders doen dan normaal. Dus gewoon hardlopen en geen sapjes en pilletjes! (Muv foliumzuur)
    Hoop zo dat deze blijft plakken!!!!

6. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dus lekker aan het broeden Anja!!
    Hopelijk is dit een plakker. En blijf gewoon jezelf en hopelijk (ik weet het, het is heel moeilijk) kan je gedachten op 0 zetten!

7. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Ik hoop op een plakker Anja :D mooi dat het weer een morula is, ik hoop op 3 x scheepsrecht

Jon, ik heb volg week vrijdag de hysteroscopie, mijn ongie zal morgen doorbreken dus goed op schema. Jij nog even doorspuiten dus? Geeft allemaal niet, beter langzaam dan te snel, dan kan je bms ook lekker opbouwen

8. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Wow dat is alweer snel de hysterocopie hoop dat het meevalt voor je!

Ik spuit helemaal niks hoor dit zou een tp in natuurlijke cyclus zijn vandaar mijn frustratie dat het zo lang duurt!

Anja weer een morula klinkt goed hopen plakker! Duimen

9. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wow, hysteroscopie komt in zicht. Hoe voel je je erbij gezien de vorige (nare) ervaring?

10. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Jon oh sorry ik weet niet waarom ik dacht dat je aan het spuiten was :p ik hoop dat het wat gegroeid is morgen

Anja, ik heb er niet zo'n zin in haha maar ik weet nu wat ik kan verwachten. Ik hoop echt dat alles er goed uit ziet anders schiet het niet echt op. En ik ben wel weer toe aan een nieuwe poging, het is alweer zo lang geleden en hopelijk een succesvolle poging natuurlijk, het wordt tijd dat het eens mag lukken!

11. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vind ik ook wow! Het is jouw beurt op aktie in de taxi!!!

12. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    wow: ik hoop zo voor je dat deze keer de hysterscopie meevalt.

jon: wanneer heb je weer een fm? hoop zo dat er nu wel goede groei te zien is! Ik heb zelf ook een korte lf, rond de 10 dagen, na de verse tp utro gebruikt, dit was onze eerste tp.

Anja: nog lekker in de zen modus?

Ik mag straks voor controle naar de gyn, ben benieuwd. voel me wel rustiger, het lijkt wel of ik minder een opgejaagd gevoel heb, vooral in mijn hoofd. Maar we gaan het zo zien.
    Daarna nog een gesprek met mijn leidinggevende, hoe we de komende tijd gaan invullen.

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wow hopelijk valt het dit keer mee. Prettig is het sowieso niet maar zoveel pijn is niet niks :(!

Jon ben benieuwd meis. Hopelijk snel een tp.

Schorpioen ben benieuwd meis. Succes vanmiddag met gesprek

14. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    controle gehad. bloeddruk is mooi aan het zakken, moet wel de medicatie blijven gebruiken. Moet volgende week nog thuis blijven en dan ga ik samen met de bedrijfarts bespreken hoe we de komende wkn gaan invullen
    de kleine doet het verder allemaal prima!

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Fijn dat alles goed was en je misschien weer aan het werk mag de laatste weken voor verlof.

Ik mag sowieso deze zwangerschap niet meer werken.

16. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat de bloeddruk gedaald is en dat alles goed is met de kleine.
    Snippie, hoe gaat t met jou?

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Anja lekker broeden meis!!

Ja hier het zelfde. Saai hihi

18. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Saai en heerlijk zwanger snip :))

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Nou dat niet Anja. Maar mag niet klagen kleine doet het goed! Alleen een beetje jammer dat ik al vanaf 12weken thuis zit met strikte rust en 24/7 misselijk ben. Maar wat ik al zei mag niet klagen. Ik heb tenminste een kindje!

20. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Snippie nog steeds misselijk lijkt me heel naar ja je moet er wat voor over hebben. Doe rustig aan je kan niet anders denk maar al lekker op de helft!

Schorpioen fijn dat alles goed is met de kleine en dat je bloeddruk aan het dalen is dus onder controle is! Over een werkje komt er vast wen passende oplossing hoe je je werk kan gaan indelen.

Wow hoop ook voor jou dat de hysteroscopie meevalt en dat jullie weer door kunnen!

Anja hoe gaat het?

Vanmorgen weer voor de echo en mijn vrees werd werkelijkheid de eicel weer nauwelijks gegroeid. Nu was hij 14 de andere waren niet meer in beeld. Ik moest toen bloed laten prikken of ik eventueel toch de eisprong had gemist daar werd ik vanmiddag over teruggebeld. Toen ook even gesprek gehad het kon gewoon nog alles zag er verder normaal uit en mijn cyclus zou dan minimaal 33 dagen worden. Ik aangekaart dat dit het laatste anderhalf jaar nooit is gebeurd maar het kon? Toch vreemd vond ik heb altijd 30 of 31 dagen cyclus maar moet maar op hun mening afgaan toch? Moet nu dus doorgaan met testen en eventueel zondag terug komen. Heb al heel wat nutteloze ritjes daar heen afgelegd helaas nog zonder resultaat wat duurt dat wachten toch lang blegh

Deel Deze Pagina