Sorry Snippie, snap dat t niet "heerlijk" zwanger zijn voor jou is. En je mag best klagen ook al heb je al een kindje! Jon, he bah! Balen dat t niet opschiet.. Hou vol en zet 'm op. Ik heb vandaag wat krampjes/druk gevoeld in m'n onderbuik. Ook heel klein mini beetje lichtbruin verlies. Maar dat zal niets zijn, probeer t niet teveel te analyseren...😝
Jon wat naar zeg ! Hopelijk gaat je eitje snel wel goed door groeien!! Anja mss beetje innestelings bloed. Die misselijkheid is nog niet eens het ergste. Die had ik bij me zoontje ook 9maanden lang. En zodra hij erbuit was nergens meer last van haha. Puur de hormonen. Het vervelends is bijna niks kunnen ondernemen. Maar natuurlijk heb ik het er voor over. Nog ongeveer 16 weken tot ik ga bevallen.
Valt niet mee Snippie, "nog maar" 16 weken... Wij houden je hier iig gezelschap! Innestelingsbloed, neu, daar ga ik niet vanuit. Bij de tp haalde de arts wat slijm weg bij m'n bm mond met een gaasje en dat is wat gaan bloeden (heb sowieso contactbloedingen, dus is nogal dun/doorbloed) daar kan t ook van zijn. Lang leve t werken in een kantoorpand waar 3000 man werkt en een luchtfilteringsysteem/airco... Virussen overal -> verkouden! Gelukkig vandaag vrij, rustig aan doen maar. Ben dan gelijk bang voor de cryo, maar laat me niet gek maken!! ( zegt ze heel stoer)
Ohh vervelend al die bassillen! Gelukkig ben je vandaag vrij. Vervelend dat contact bloeding. Je cryo zit lekker warm ver van alle bassillen. Ik krijg tussen 38 a 39 weken een keizersnede. dus scheelt wachten hihi
Dat lijkt me zo apart, een geplande keizersnee. Dan weet je dat je op die dag je kindje krijgt... ( wel praktisch )
Ik geef ook nog (bijna) dagelijks over, maar als ik het kwijt ben dan ben ik het kwijt, ben over de dag ook niet meer misselijk. Eet wel minder, zit gewoon snel vol, gisteren bij de dietist geweest, was zelfs weer wat afgevallen, ben nu sinds ik zwanger ben nog geen 500 gram aangekomen. volgende week krijg ik een glucose test, ze kijken dan of mijn bloedsuiker niet te hoog is. vervelend dat je niet lekker voelt Anja, ik hoor van veel mensen dat ze ziek zijn. je embryotje heeft daar echt geen last van hoor. Ik was op de dag van de punctie ook niet lekker, heel erg verkouden en beroerd en je weet wat het resultaat is. Jon: hopelijk komt er een groeispurt! maar jammer dat je wat langer moet wachten. 16 wkn klinkt wel wel snel snip, ik hoop zelf dat ze rond de 38 wkn gaan inleiden ofzo, hoop echt niet de 40 wkn uit te zitten.
Schorpioen ik duim voor je dat je rond 38weken ingeleid wordt. Fijn dat je het dan kwijt ben. Ook al liever niet overgeven. hier dus gewoon 24/7 misselijk en dan helpt overgeven ook niet. Ik ben ook nog niks aan gekomen. Bem benieuwd naar je buik! Die test heb ik bij me Zoontje ook gehad. En bij deze Word ik ook daar op getest en kijken of ik suikerziekte heb. Ja heerlijk he klinkt lekker 16 weken! Jij dan nog maar 14 misschien hihu
Snippie idd lastig dat je niet kan gaan en staan waar je wilt je had het liever anders gezien dat snap ik heel goed hoor helaas kan hè niet anders en tuurlijk heb je het ervoor over! Straks nog een mooie zoon! Waarom is die keizersnede snippie? Is dat bij jou ook al bekend Schorpioen? Anja dacht ook aan een innestelingsbloeding ben zelf niet bekend met contact bloedingen! Is er nog iemand die weet hoe het met elvi is?
Mijn buik groeit gestaag, maar is zeker kleiner dan jouw buikje hoor snippie Ik ga ip 'gewoon' bevallen, maar loop nu ivm mijn bloeddruk bij de gyn, ik hoop gewoon dat ze rond de 38-39 wkn gaan inleiden. zat een tijdje geleden even terug te lezen en de laatste keer dat elvi had gereageerd was in december, hoop zo dat alles goed gaat. En hoe gaat het met Shadixxx, moet vaak aan je denken. jullie hebben al zoveel op jullie bordje gehad. hopelijk laat je wat van je horen.
Ik heb elvi laatst gepbt maar geen antwoord gehad. Ik krijg een keizersnede omdat mijn bekens zo smal zijn dat het hoofdje er niet eens door past een vacuüm pomp zou niet eens helpen! dan moeten ze mijn bekkens gaan breken! Schorpioen mijn buik. Was bij me zoontje al erg groot en bij een tweede gaat het nog sneller nou dat is te zien haha. Shaddixx heeft inderdaad veel op haar bordje gehad. Ook is haar zusje te vroeg bevallen kindje heeft het helaas niet overleeft
Jeetje heftig zeg voor shadixx dit zijn echt dingen die je nooit hoopt/ hoort mee te maken verschrikkelijk! Had ook een pbtje naar elvi gestuurd. Ik kon haar nog niet zolang maar ze was best actief hier en nu niks meer . Ze scheef ook op het brusje forum maar ook niks meer vernomen. Hoop ook dat het goed gaat...
Ik heb de blog van shadixxx gelezen. Echt vreselijk allemaal. Dit gun gewoon niemand. Shadixxx als dit leest, ik hoop dat het goed met je gaat en dat je snel weer aan het traject kunnen beginnen.
Wat verschrikkelijk voor Shadixxx en haar zus! En wat jullie zeggen, hopelijk gaat alles goed met Elvi.
Hmmmmzzz, vanmorgen weer wat krampjes en heel iets lichtbruin slijm. Dag 4 na tp? Eh..... Kan dit al een teken zijn dat t niet gelukt is? Oké, het wordt nog een lange wachtweek!
Anja, ik heb hier geen ervaring mee. Weet ook niet wat het kan zeggen, misschien een innestellingsbloeding? Hopelijk is de wachtweek snel voorbij! Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Hier is straks een carnavalsoptocht (1 van de weinige in de bollenstreek) dus we gaan wel even kijken.
Geen idee wat het is. Zoals in elke cyclus heb ik het mck gemaild. En daarom nog niet op Google gezocht!!! Hier in V. Is er een optocht met 3 wagens, stelt niets voor. Bij jullie id het stukken groter Schorpioen. Veel plezier
Haha Anja moet er wel om lachen dat jij alweer gemaild hebt hierover! Snippie o een te smal bekken ja dat gaat dan niet idd. Wel wat langer lastig dus na de bevalling lijkt me wel heftig. 6 weken niet autorijden, tillen enz. Hier weinig aan de hand dit weekeinde we hebben ook niks met carnaval !
Anja ben benieuwd wat ze terug mailen!! Hopelijk valt het mee!! Wat leuk schorpioen! Het is ook nog. Mooi weer. Hier helemaal gren carnaval! Mijb man is nu samen met me zoontje en ouders naar mijn neefjes, nichtjes en Zus en zwager kijken in het dorp daar doen ze er wel aan. Ze wonen niet zo ver van ons