Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Hoi dames

Wish jeetje wat een tijd al in het traject en dan nog met lege handen staan phoe hè wat is het toch verschrikkelijk oneerlijk verdeeld met het zwanger worden zeg. En dan ben je zwanger van een tweeling en dan gaat het nog mis dus al papa en mama maar niet zoals je gewild en gehoopt had. Ik hoop zo dat deze poging jullie een zwangerschap brengt!

Ik slik wel diverse vitamines oa foliumzuur, vitamine c, d en e , selenium en omega 3. Ik heb ooit een lijstje gehad van een forumgenoot die in dd liep! Na het slikken van de vitamines was ze wel Zwanger na een paar mislukte pogingen. Haar mans zaad was ook sterk verbeterd. Ik slik het meer voor mijn partner het probleem ligt bij hem anders zou hij helemaal niks nemen. Als je het lijstje wil dan kan ik hem pben naar je!

Over het bm slijmvlies het moet minimaal 7 zijn volgens Mckw bij mij
    was het van de week 8 en 9. Hoe het zat na de punctie geen idee.

Vanmorgen gebeld en hopelijk donderdag de tp! Spannend! Ik gebruik geen medicatie alles in natuurlijke cyclus!

2. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jon, wat goed donderdag de tp!!!!

3. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wish: welkom hier. jullie hebben al veel meegemaakt zeg. vind het dapper dat jullie door gaan. Hopelijk hebben jullie snel een positieve test!
    Ik slik wel vitamines voor zwanger worden/zwanger zijn en daarnaast nog extra visolie omdat ik zelf geen vis eet.
    van de verloskundige mag ik de vitamines de hele zwangerschap doorslikken, kan geen kwaad.
    Bij ons lag het'probleem' ook bij mijn man. zijn zaadkwaliteit wisselde sterk. Bij de eerste test was het 23 miljoen, maar bij de iui's lag het rond de 1-3 miljoen. Bij de eerste test in mck was het weer rond de 10 milj en op de dag van de punctie was het minder dan een miljoen. Ze weten niet wat de oorzaak is waarom de hoeveelheid zo wisseld.

Jon: donderdag tp! goed nieuws! ga hard voor je duimen!

snip: mooie buik hoor:D

Anja: fijn dat het mck snel terugmaild, hopelijk heb je geen (oud) bloedverlies meer. succes met de komende wachtweek!

Gisteren in het dorp de optocht gekeken, wel leuk hoor, maar ik heb gewoon niks met carnaval.
    vandaag nog wat geshopd en verder weinig doen.
    Volgende week zit ik nog thuis. dinsdag wel naar het zh voor de suikertest.

4. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het ieniemienie Bruinverlies was alleen op 3/4 na de tp en sindsdien nergens last van. Alleen zooooooo verkouden :(
    Spannend dinsdag, hopelijk alles oké!

5. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Die suikertest zal wel meevallen, hoop ik. Moet eerst een nuchtere bloedsuiker laten prikken en dan krijg ik een vies zoet drankje. Hopelijk houd ik het binnen. 2 later weer een bloedsuiker test en dan ben ik klaar.

6. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wish ja hoor dat mag je vragen, ik ben met 21 weken bevallen van onze meisjes voor hun was het te vroeg om buiten de baarmoeder te overleven.
    Haha dat granaatappelsap dat heb ik de afgelopen twee keer ook elke dag gedronken maar heeft inderdaad niet geholpen...
    Mijn baarmoederslijmvlies was de afgelopen cryo pogingen rond de 9 mm ik maakte me hier best wel druk om omdat met een ivf poging het wel 13 mm was al gebruikte ik nu natuurlijk geen hormonen om te spuiten maar jij nu ook niet dus bij jou is het wel wat dikker, al zegt het mck inderdaad dat het minimaal 7 mm moet zijn.
    Je hebt nu geen bruinverlies meer? Misschien was het wel een innestellingsbloeding, hopen meid, wat zijn deze dagen toch spannend, ik duim voor je

7. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja Jon het is heel moeilijk we zijn nu papa en mama maar hebben geen kindjes om voor te zorgen, ik vind het ook zo oneerlijk na zo veel jaar eindelijk zwanger en dan gebeurd er dit echt vreselijk...
    Ik zou wel graag dat lijstje willen als je het wil doorsturen graag, je weet nooit.
    Spannend donderdag ik duim voor je hoeveel cryo's heb je nog?
    Ik vond het echt zenuwslopend op dat telefoontje wachten of de ontdooiing goed is gegaan.
    Gebruik je daarna ook geen utrogestan?

Schorpioen dank je wel, ik hoop ook dat we dit wonder nog een keer mee mogen maken, ik vond het zo bijzonder om zwanger te zijn.
    Jij bent nu 23 weken zie ik? Wat fijn
    Succes met je Suikertest!

8. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wish, wat een nachtmerrie zeg, eindelijk zwanger en dan met 21 Wkn bevallen... Knap van je dat je het hier deelt!
    Geloof niet dag t Innestelingsbloed was, t was meer slijmerig, wat sliertjes zeg maar. Sorry details!!!😝 vrijdag is m'n NOD...

Ben nu wel mega verkouden en daar best ziek van, waarom precies in deze week? Bah!!!!

9. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Nou idd wish wat een nachtmerrie hebben meegemaakt vorig jaar verschrikkelijk geen woorden voor. Brak je vruchtwater in eens? Als je het niet wil delen snap ik dat ook hoor! Bah wat een rotjaar was 2013 toch. Hebben jullie nog hulp gezocht/ gehad voor dit grote verlies?

Het is onze laatste cryo vandaar dat het extra spannend is. Eind 2012 had ik na onze zoon nog 7 cryo's over maar slechts 2 goede ontdooiingen. Vorig jaar februari zou ik ook een tp hebben alle echo gehad en toen had ik er nog 2 en die ontdooiden beide niet goed domper dus opnieuw begonnen. Van de behandeling in juli 5 embryo's 4 cryo's de 2de tp was raak maar helaas klopte het hartje niet meer bij 11 weken. In december nog een tp gehad 1 niet goed ontdooit dus nog 1 voordat het circus opnieuw begint.
    Ik gebruik krijg geen utro. Vorige keer ook zwanger geraakt zonder utro dus het moet kunnen. Wat me wel een beetje zorgt baard is mijn late tp en kort lf . Maarja dat ga ik anders aankaarten bij eventuel volgend gesprek.

Anja wel gek daags na elkaar ongesteld en jij weet vrijdag of het gelukt is en dan heb ik net (of niet) mijn tp gehad.

Schorpioen zo'n glucose test heb ik ook gehad alleen net even anders ik moet 4 keer bloed prikken. S morgens nuchter en daarna na iedere maaltijd.

10. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen met de suikertest, Schorpioen
    ! Hoe gaat het met de rest?
    Ik voel me niet fijn,flinke verkoudheid te pakken, vandaag ook thuis gebleven. Bah!
    Verder af en toe wat steken en druk/spanning in m'n onderbuik en zo emotioneel 😢 hou alweer rekening met een ongi....

11. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jon het is zeker een nachtmerrie soms kan ik het nog niet bevatten dat ons dit is overkomen, ik kreeg uit het niets weeën en er is geen oorzaak gevonden. Gelukkig krijgen we goede begeleiding van uit het zh waar ik ben bevallen.

Dan is het helemaal spannend jullie laatste cryo.
    Zou je dan niet liever utro willen gebruiken als je zo'n korte luteale fase hebt? Ik verlies zonder utro ook al snel weer bloed dus ik moet het sowieso gebruiken en ik blijf het gebruiken bij een zwangerschap ivm geschiedenis.

Anja wat vervelend ook nog een verkoudheid te pakken en dan die zware wachtdagen nog erbij, goed van je dat je vandaag thuis bent gebleven, je moet goed voor je zelf zorgen. Ik werd ook gek van alles in m'n lichaam ik was op alles zo gefixeerd en nu zijn alle kwaaltjes weg, op de hoofdpijn na m'n menstruatie zet bijna door nu.

Hoe komen jullie die wachtdagen door? Ik zoek altijd maar zo veel mogelijk afleiding.

Ik vind het best lastig om dingen te schrijven het forum is natuurlijk openbaar, hoe gaan jullie daar mee om? Weet niet of er bekende meelezen, we hebben nl. Tegen niemand gezegd dat we weer in behandeling zijn, alleen mijn ouders weten het

12. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie t gelezen van Shadixxx, ze is zwanger!!!

Ik zet ook niet alles hier op t forum hoor, wat je zegt is natuurlijk openbaar!

13. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    #2753 Jon1978, 3 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2014
    Wat gaaf voor shadixx super!

Wish fijn en goed dat jullie hulp hebben met dit grote verlies!
    ik kijk ook uit met dingen die ik hier neerzet hoor! Bepaalde mensen verwacht ik niet op dit forum maar moet zeggen dat ik hier meer deel dan in mijn naaste omgeving over pogingen enz. Er zijn maar een paar echt goede vriendinnen die ik op de hoogte hou waar we staan enz.
    Ik geef je morgen wel even antwoord op je pb!

Ja wordt wel spannend donderdag. Ik kijk wel even of ik nog vraag om utro! Misschien is het wel beter. De laatste keer ben ik wel zwanger geworden zonder dus het kan wel!

Truste voor zo😉

14. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jon dat heb ik ook ik deel nu eigenlijk niets met mijn omgeving alleen mijn moeder dan, je kan hier toch ook een privé groep maken begreep ik? Ik snap er nog niet zo veel van van dit forum...

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pms, here it is......
    😢😢😢😢

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Anja Ahh nee je niet!! Wat onwijs klote!!! En.wat snel :(Hele dikke knuffel!!

Ja.las het van shaddixx wat goed zeg

17. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anja wat verschrikkelijk weer....ik weet hoe je je voelt wat een rot gevoel bah
    hier is vandaag mijn menstruatie doorgebroken na stop utro, dag embryo'tje Snik....
    Sterkte hoor liefs

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wish jij ook sterkte :(!

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Mijn omgeving wist wel van mijn traject. En deelde het ook gewoon.
    Zo.wist me werk zowel bij de eerste als deze al snel dat.ik zwanger was

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Maar ben dan ook opzich niet lang bezig geweest in dit traject.

Deze poging wisten bijvoorbeeld mijn ouders van niks dus wel meer op de achtergrond. Denk na maten je langer bezig bent je stopt met delen. Je hebt geen In steeds weer je verhaal.te doen etc

Deel Deze Pagina