Ahh Dreamer, he bah wat een gedoe Lieverd!! Ik hoop dat je heeeeeeeeeeel gauw doorkunt Meis!! Liefs, Elvi
@ikkuh, jeetje meid wat een heftige beslissing Maar jullie klinken positief, ik hoop dat jullie via deze weg jullie lang verwachte wondertje mogen krijgen meid! Dikke knuffel!! @Dreamer, ook geen goed nieuws helaas Ik had zulke goede hoop na je eerste test. Ook een hele dikke knuffel voor jou!!! Wel super dat je straks toch weer een fm hebt meid! Want zonder moet je dus enkel afgaan op je ovutesten ofzo?
Yups moet alleen afgaan op mn ovu testen en die werken bij mij niet altijd goed. Plus dat ik mega eieren heb waardoor ze eerder kunnen springen dan de ovu testen normaal aangeven. Maar ja, die bezuinigingen he...
Dreamer, ik kreeg altijd gewoon metingen tussendoor, omdat mijn ovutesten ook helemaal niet meer werkten. Kan dat nu niet meer? Liefs, Elvi
Ik kreeg het bij mn dochter ook, maar nu dus niet meer. Mag wel als je al langer bezig bent (dus als je al minstens 3 mislukte IUI's hebt gehad) of als je hormonen gebruikt. Maar hoop zover niet te komen natuurlijk! Dus dan maar op deze manier een FM regelen toch, dan hou ik me wel even van de domme hoor!!
Ah oke, wist niet dat daar die regel aan verbonden was!! Wat een gedoe he, al die testen steeds!! Liefs, Elvi
hey meiden, bedankt allemaal komt helemaal goed hier heb nu vooral avonden veel last ervan door het idee van waarom enzo... maar denk dat dat vooral komt omdat er in de tussentijd dat me vriend en ik zwanger willen worden er wel 10 kinderen geboren zijn of in de groei in de buik, en een aantal hebben amper wat voor elkaar in hun leven... maarja zo zal het altijd blijven he die oneerlijkheid jullie zullen het vast wel kennen. dreamer--> ik zal even kijken bij dat topic alleen jullie zijn daar al een tijdje aan het praten niet? dan is het misschien ook zo lastig om ertussen te komen. hoe gaat het verder nu met je? en wanneer mag je nu weer verder? gewoon nu meteen of moet je eerst dan een nieuwe ongi weer krijgen? hoe gaat het met de andere (zwangere) meiden?
@Ikkuh: in dat topic komen regelmatig nieuwe dames en iedereen wordt hartelijk ontvangen. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en iedereen kent de gevoelens en gedachtes. @All: ik heb helaas toch een vroege miskraam gehad Gisteravond grote stolsels verloren en veel pijn gehad. Paar uur erna werd de pijn minder en nu verlies ik alleen nog een beetje bloed. Was te verwachten na 2 dagen posi testen en een dag te vroeg ongi, maar wilde er niet aan denken.
dreamer--> shit he! echt heel erg balen... ik hoop dat dan je volgende ronde positief mag zijn! ik zal ervoor duimen!!
@ikkuh, heel begrijpelijk meid, het gevoel wanneer mogen wij nou komt dan zo vaak naar boven. Hoop zo dat het bij jullie ook gauw zo mag zijn! @dreamer, dus toch een vmk dikke knuffel meid is niet niets! Hier gaat het niet zo lekker zie mijn topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/352644-zoooo-bang-onzeker.html
lieve snoopy wat vervelend die onzekerheid! ik hoop dat alles goed is meid en anders kan je misschien je vk bellen om te vragen wat je hier het beste mee kan doen? wat hun vinden? misschien zeggen ze wel kom even langs ofzo... ik hoop dat je je snel wat meer kan gerust stellen maar het zal vast goed komen hoor
Snoopey, probeer positief te blijven!! Het zegt nl. echt niks! Nog even erin blijven geloven Lieverd!! Liefs, Elvi
Thx meid ik voel me vandaag alweer wat beter. Kwaaltjes lijken soms toch weer terug te komen dus dat geeft weer wat vertrouwen. Blijkt ook maar dat iedere zwangerschap echt anders is.
Ja, het is gewoon het belangrijkste om vertrouwen in je kleine beepje te houden!! Spannend, he! Liefs, Elvi
Vandaag de fm gehad en mn lichaam is duidelijk van slag door de vmk. Er groeien namelijk 3 eitjes!! Rechts 14 en 11 mm, links 9 mm. Normaal heb ik nu al een ei van 17/18 mm, dus dit is even wat anders haha. Maar mag nu maandag terugkomen om te zien wat de eitjes doen. Ben benieuwd! En dat terwijl ik eigenlijk geen enkele fm zou krijgen Echo's komen dichterbij he dames!
Jeetje dat is wel even wat anders zeg! Maar ook mee kans op een tweeling of zie ik dat verkeerd? Ja nog 3 dagen tot de echo ik tel echt de dagen af
Ja de arts dacht dat die van 9 mm niet mee zou gaan groeien, die van 14 en 11 mm wel. Dat zou dus een dubbele eisprong zijn met idd kans op een twee eiige tweeling! (en tot nu toe waren allebei de IUI's raak, dus de kans is zeker aanwezig dan)
@Dreamer, hoe gaat het meid? @Ikkuh,hoe gaat het met jou? @Grotebabywens, nog 1 dagje meid!! Nou hier goed nieuws! We hadden vanmorgen om 8.15 uur de echo al, lekker vroeg Er er was een mooi boontje te zien met een kloppend hartje! Oh wat zijn we blij ik was zooooo zenuwachtig pfff