Voor nu voelt dit het beste en een gesprek met de arts kan nooit geen kwaad. Ik blijf met de vraag in m'n hoofd, waarom? Wat als het medisch is, wat ze in NL niet onderzoeken? Hoe verder in dit traject hoe zwaarder het wordt.... Jon, dank voor je woorden! Natuurlijk draaien m'n duimen voor je!!! Op naar een mooie tp!!!
Jij ook bedankt Anja! Het is ook enorm zwaar zeker hoe langer het duurt hoe zwaarder het wordt! Dat is zeker een feit! Knuffel!
Jon: ik ga heel hard voor je duimen. Hopelijk krijg je straks goed nieuws! En dan vanmiddag de tp? Anja: ik zou niet weten wat wijsheid is. Snap helemaal dat je antwoorden op je vragen wil. België en Duitsland zijn wel verder qua onderzoeken en behandelingen. En ik denk ook wel dat het mck best wil meewerken. Maar wat Jon zegt, wacht evt de laatste cryo poging af en plan dan een gesprek in.
Jon ik duim voor je vandaag! Dit is echt zo spannnend dat wachten op dat telefoontje, hopelijk bellen ze een beetje vroeg...x Anja volg je gevoel wij zijn halverwege het traject ook overgestapt van LUMC naar MCK, we waren zo klaar met het LUMC en wat een opluchting en verbetering toen we in het MCK zaten. Hopelijk is alles niet nodig en ben je toch zwanger maar je kent je eigen lichaam het beste, stekte x
Jon, m'n duimen draaien nog steeds! Vanmorgen test negatief, maar had niet anders verwacht. Toch niet leuk om te zien Ik ga wel den gesprek aanvragen bij m'n arts, om m'n onzekerheden te bespreken, nu blijf ik met dingen zitten en ga ik dat opzoeken op internet.
Anja: wat vreselijk balen. Dikke knuffel. Natuurlijk heb je veel vragen, schrijf ze allemaal op. En van internet wordt je ook niet veel wijzer, mijn man zegt altijd dat je op het internet meer negatieve verhalen vind, dan positieve. Ben zelf ook zo'n iemand die snel antwoorden wil vinden via internet
Hier dus een negatiev test, maar geen spoor van menstruatie, niet eens buikpijn. Als ik dan niet zwanger ben, laat t dan ook maar gewoon gekomen. Wij overwegen dus om een tweede poging in Gent te doen. Wachttijd tot half mei, bellen ze vanmorgen dat er een annulering is voor 19 maart!!! Waaaaat! Dus dat gaat rapido! Een gesprek kan altijd.... Volgende week afspraak bij mck, tijd voor een goed gesprek! Jon, jaaaaaaaaaaaaaaa tp!!! Heerlijk voor je!!! X
Het gaat enorm snel, ondanks dat we er echt nog niet uit zijn, is het wel bijzonder dat we binnen 2 weken bij het uz Gent terecht kunnen.
Wat fijn dat je zo snel terecht kan Anja! En praten kan inderdaad geen kwaad. Jon: tp al achter de rug? Fijn dat de embryo goed ontdooid is! Ik ga volgende week weer rustig aan beginnen. Mag niet meer fulltime werken. Ben ook wel blij dat ik weer wat mag gaan doen, want thuis slaat de verveling ook maar toe.
Jon...al in de broedmodus?? Fijn Schorpioen dat je weer wat mag gaan doen! Vandaag contact gehad met collega's en de kosten van icsi in Gent worden 100% vergoed! Moet wel van te voren aangevraagd worden, dus hup, formulier ook gemaild. Kan maar geregeld zijn....
Jon wat goed! Wat een opluchting he... Was het embryo al doorgedeeld? Bedankt voor je privé berichtje Wat balen Anja je had het al verwacht maar toch, het blijft een enorme teleurstelling elke keer weer. Fijn dat je zo snel al voor een gesprek kan in Gent.
Hoi dames Zo Anja je hebt meteen de vaart erin gezet nou het kan maar geregeld zijn hoor dat vind ik ook! Dacht eerst te horen dat er 4 maanden wachttijd was dus heel bijzonder dat jullie zo terecht kunnen. Wanneer is het gesprek bij het mck? Vanmorgen dus gebeld wat een stress had namelijk al 2 oproepen gemist want ze belden al voor 9uur toen stond met telefoon nog op stil ik daarna hun gebeld stond ik natuurlijk in de wacht dus maar weer opgehangen weer gemist. Om half 11 eindelijk weer gebeld en toch goed nieuws had al ernstig rekening gehouden dat de ontdooiing mislukt was nl dus wat een goed nieuws! Vanmiddag dus de tp. Fijne bijkomstigheid was dat mijn eigen arts de tp zou doen. Vorige keer had het meteen een positief resultaat 😊. Maar goed nog naar het embryo gevraagd hij was goed doorgedeeld en al verder dan een morula zag er dus goed uit! Nog even mijn korte lf fase aangekaart en ik mocht utro maar ze zag het nut er niet van in eigenlijk. Heb het toch maar wel gedaan dan weet ik igg zeker dat ik over 4 dagen nog niet ongesteld ben. En het was zo baad het niet dan schaadt het niet . Schorpioen fijn dat je weer een beetje kan gaan werken! Wish hoe gaat het met jullie? Jullie ook meteen verder toch? Groetjes
Jon dat is super zeg jullie eigen arts en al een mooie door gedeeld embryo al verder dan een morula, misschien toch wel een fijner gevoel om dat je nu utro gebruikt, ik vind het zelf altijd wel prettiger ivm met mijn rare cyclussen Ja wij gaan ook gelijk weer verder voor een cryo, ik heb volgende week vrijdag een echo op cyclusdag 12
Wat fijn dat de cryo van zo'n goede kwaliteit is! Spannende weken! Duim duim Wij hebben volg week do een gesprek. Ze belden van t UZ gd t dat er een gesprek was afgezegd, mazzel.. Tja dan gaat t ineens zo rap! Morgen aanvraagformulier voor de zorgverzekering mailen. Scheelt dat ik er zelf werk hoop voor de 19e wel akkoord te hebben
Jon wat fijn dat je cryo zo goed door gedeeld is en dat je ustro gebruiken! Nu kei hard duimen! Schorpioen wat fijn zeg dag je weer aan het werk kunt! Zo gaan de weken tenminste sneller! Wish spannend ik duim ook voor jouw!! Anja zo lekker snel al die gesprekken.