Dank jullie wel ladies onze afspraak net de arts staat al igg volgende week. We willen snel weer verder met een nieuwe poging! Scorpioen ik geloof niet in te vroeg testen hoor had vorige keer op wachtdag 9 een duidelijk positieve test in handen vandaag is dag 10 maar lief dat je meedenkt! Wish hopelijk een goede ontdooiing dinsdag ik duim voor jullie! Snippie hoe is het met jou?
Jon, ik testte 11 dagen naar de tp positief, geen knaller, maar de tweede streep was geen tuurstreep. Maar het is gewoon balen dat je een negatieve test had, knuffel voor jouw. Begrijp het helemaal dat je gelijk door wil. Hoeveel cryo's hebben jullie nog? Wish: ga voor je duimen voor een goede ontdooiing! Hier een lekker rustig weekend gehad!
Scorpioen helaas geen cryo's meer ( vandaar het gesprek met de arts) dus we moeten weer flink aan de medicatie helaas plus punctie!
Ben ik ook weer even Hier alles nog goed gelukkig al begint de spanning aardig toe te nemen. Gek idee ook dat ik nu al een week langer zwanger ben dan bij onze dochter. @Jon, jeetje meid wat balen helemaal omdat je weer overnieuw moet beginnen ook. Dikke knuffel @Schorpioen, fijn dat alles weer goed is en wat leuk zo'n echo! @Anja, voor jou ook weer spannend dus! Succes woensdag in Gent alvast! @Wish2, wat erg dat jullie 2 kindjes verloren zijn zeg Krijg je straks als je zwanger bent een cerclagebandje rond 12 weken? Artsen gooien het namelijk vaak op "pech" en zeker bij een tweeling zeggen ze nog weleens dat het daardoor komt maar ik weet dat iemand na een tweeling ook haar 3e kindje is verloren. Bleek dus gewoon cervixinsufficiëntie te zijn en daarna kreeg ze een bandje en ging het goed. Dus zou dat wel goed na laten kijken hoor.
Jon, meis, wat enorm klote!!! Niet eerlijk he? Snoopy, wat spannend gaat t worden voor je, nog even! Wish, vandaag echo? (Heb t niet allemaal gelezen, sorry) Straks echo bij mck ivm tp laatste cryo. Vanmiddag rijden we al naar Gent, we maken er een 3 daagse trip van. Hotel is op loopafstand van t zkh, ideaal! Fijne dag allemaal! X
Pffff meiden wat een spanning hier ik zit op een telefoontje te wachten van het mck of er een cryo goed ontdooit is....
Jon: jammer dat je met een volgende poging moet beginnen. Hopelijk mogen jullie snel beginnen. Viel de punctie bij jouw erg tegen? Snoopy: de laatste loodjes voor jouw! Succes en hopelijk kunnen jullie snel jullie kleine in de armen sluiten. Anja: succes vandaag en morgen. Lekker hoor een paar dagen eruit! Wij gaan volgende week een weekend weg, kijk er wel naar uit, de laatste keer was begin oktober.
Snoopy Ik voel je spanning, ik weet precies wat je voelt, en mocht ik weer zwanger worden, wordt dat voor ons ook weer heel spannend Ze gaan geen cerclage preventief bij mij plaatsen omdat ik harde buiken had, en dan is het gevaarlijk en wat jij zegt klopt ze gooien het heel erg op de tweeling zwangerschap, dat het een risicozwangerschap is en ze niet weten waardoor het is gekomen. Gaat de baarmoederhals verkorten zonder krampen dan overwegen ze wel een cerclage... Zal een hele spannende zwangerschap worden met veel controles mocht ik weer zwanger worden. Succes verder met je zwangerschap
Meiden ze belde net ik heb een terugplaatsing ik ben heel blij Maar ook wel wat verdrietig ons embryo was 6 Cellig ingevroren En nu na ontdooien is hij nog maar 5 cellen onze vorige twee cryo's waren al morula's geworden na het ontdooien, dus eigenlijk heb ik hier al geen hoop meer op... Sorry voor de meiden die helemaal geen tp hebben omdat de cryo's niet goed zijn ontdooit, jullie zullen wel niet denken jij hebt er tenminste nog 1 maar toch voel ik me nu een beetje verdrietig....
Wish: wat goed nieuws, maar ik begrijp je twijfel. Maar aan de andere kant denk ik ook wel, dat als het mck twijfelt de tp niet zou doorgaan, ze zijn best streng en hebben hoge eisen aan een embryo. Hopelijk wordt je twijfel minder en kan je straks lekker gaan broeden! Succes met de tp vanmiddag!
Dank je wel Schorpioen, ik moet ook blij zijn dat ik tenminste een tp heb...ik moet hoop blijven houden, maar dat is soms zo lastig na alle teleurstellingen van de afgelopen jaren. Misschien na een betere uitleg vanmiddag voel ik me vast weer beter...
Volgens mij ben ik nu zwanger van een cryo die bij het ontdooien minder cellen had dan bij het invriezen. Weet alleen niet meer hoeveel volgens mij van 8 naar 6 ofzo. Maar dat zagen ze vaker en idd zoals schorpioen zegt ze hebben strenge eisen wat betreft invriezen hoor. Probeer hoop te houden, dit embryo heeft immers nu al een lange weg afgelegd!
Nog even voor je opgezocht ik maakte me ook zorgen hoor begrijp je helemaal. Bij mij dus nog veel meer terug gegaan in aantal cellen zoals je ziet. http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/453702-cryo-hoeveel-cellig-terugplaatsing.html
Dank je wel Snoopy dat geeft me weer wat meer moed, ik ben nu over de ergste schrik heen, en we gaan vol goede moed deze cryo terugplaatsing in, ben blij dat het embryo'tje in ieder geval het ondooien overleeft heeft, liep jij ook bij mck?
Lieve wish Jippie vanmiddag de terugplaatsing! Fijn, snap je teleurstelling wek een beetje hoor maar het hoeft niet alles te zeggen. Wie weet gast hij juist lekker doordelen in je buik. Ik kan meiden die van minder cellige zwanger raakten. Ik had de laatste 2 ook 12 cellig of meer maar deze zijn ook niet blijven zitten het kan allemaal best zoals snoopy zegt! Succes we duimen! Snoopy heerlijk dat je er bijna bent! Weten jullie het geslacht eigenlijk? Heel veel succes nog met de laatste loodjes! Anja veel plezier in Gent en succes! Zwaai naar scorpioen en Wow! Weet jij al wanneer je gaat starten Wow?
Ja wij liepen ook in het MCK. In 2010 zijn we begonnen voor een 2e kindje. Toen dat op zich liet wachten hebben we na bijna een jaar opnieuw een zaadonderzoek laten doen. Omdat we dat ook al bij onze dochter hadden laten doen en dat was niet zo best maar was toen net zwanger geworden. De uitslag bleek nog minder goed dan toen. Maar weer was ik spontaan zwanger geworden. Helaas werd het een miskraam bij 7 weken. Daarna nog de tijd gegeven maar uit het onderzoek bleek dat het zaad steeds slechter was en dat ICSI eigenlijk de enige optie was. Zaad was wel beweegijk maar heel weinig. Dus in februari 2012 de mmm in gegaan. We hadden "geluk" want ik was na de eerste poging al zwanger (geen cryo's). Alleen is ons zoontje dus heel plotseling overleden bij bijna 23 weken. Hierna hebben we een tijdje rust genomen en in januari 2013 zijn we er weer voor gegaan. 1e ICSI mislukt, cryo daarvan ook mislukt daarna 2e ICSI mislukt maar daar ook een cryo van en daar ben ik nu dus zwanger van. Al met al een zware tijd gehad ( ook mn zus nog plotseling verloren waardoor ik nu ook preventief aan de bloedverdunners zit sinds de laatste ICSI) Maar hopelijk hebben we straks een lichtpuntje. Ik kan me na alles nog steeds niet voorstellen dat we straks echt een kindje in onze armen hebben.
@Jon, ja we weten wat het wordt. (Blijft nog even een verrassing) Bij onze dochter wisten we het niet en bij ons zoontje toen wel. Ondanks dat het ons echt niets uitmaakt vind ik het wel leuk om te weten ivm het kamertje en de kleertjes etc. Alleen hebben we het nu bij de 20 wkn echo op laten schrijven. Want ik was bang dat als ik hoorde dat het een jongen zou zijn ik alles zou vergelijken en nog angstiger zou worden. Daarom hebben we nu pas rond 28 weken gekeken en dat was wel fijn
Wish, hoe ging de tp? Zoals de meiden hier al vertelden, zegt t aantal cellen niets. Mijn twee cryo's waren beide morula... Vanmiddag even vanuit t hotel naar t UZ gelopen, zo'n 15 minuten. Prima dus.. Na de afspraak gaan we sight seeing doen in t centrum. Het wordt mooi weer, heerlijk! Vanmorgen echo gehad, cd12, rechts follikel 13 mm, BMS 10mm en kn drie laagjes (??) gelukkig duurt eisprong nog even want de 24 en 25e kunnen wij geen kant op ivm nucleaire top