Fijn Wow op naar mooie eitjes! Succes Hey goed Anja op naar de terugplaatsing donderdag! Scorpioen grappig en makkelijk dat je zoveel krijgt van de oma's ze staan te trappelen zeker 😉 Groetjes
Hoi dames ben ik weer heb drukke dagen gehad, maar heb net alles weer even bijgelezen jj1980 dus jij liep in het LUMC daar zijn ze ook best sturen wb de behandelingen, dus dat klinkt positief, ik heb hiervoor ook op het LUMC gelopen. Wat een verhaal ook van jou, ik heb ook een laparoscopie gehad er zijn ook verklevingen weggebrand. Wat een wonder dat je nu toch zwanger bent geworden met een 4 cellig embryo en een bms van 6 mm, en ook nog ziek geweest. en dat klinkt positief van die kinderasperine nam je er dan 1 per dag en na de eisprong stopte je? En die hormoonyoga is dat speciaal voor dit traject waar we in zitten, moet ik ook maar eens gaan proberen dan... Dank je wel voor je verhaal, ik hoop dat het bij mij ook zo mooi afloopt, al voel ik eigenlijk niks tot net nu voel ik laag in mijn baarmoeder een zeurderig gevoel. Dat had ik ook toen m'n poging mislukte. Wordt van alles zo onzeker het is moeilijk positief te blijven. Dank je Snippie Anja wat klinkt dat allemaal goed van Gent en wat onderzoeken ze daar veel, vraag me echt af waarom dat in Nederland niet bedaan wordt. Je hoort er zoveel positieve verhalen over. Maar natuurlijk hoop ik ook dat je daar niet heen hoeft en je van je laatste cryo zwanger wordt. En lekker een vakantie naar Kos in het vooruitzicht heerlijk meis.
Jon ja pfff wachten duurt zo lang en ik ben zo ongeduldig. Bah die stomme duivels ook grrr succes op je gesprek donderdag Schorpioen ja ik zit weer in de wachtweken ik weet het niet heb er niet zo veel hoop op, vandaag ook weer een flinke huilbui ben echt een emowrak de laatste dagen. Leuk dat jullie babykamer al bijna af is.
Anja ik mag volgende week zondag testen, maar ik ga zaterdag testen als ik nog niet bloed, maar ik gebruik utro en de vorige keren verloor ik pas bloed na het stoppen van de bolletjes
Op 21 maart zijn we opnieuw trotse ouders geworden van ons zoontje Daan Robin! Hij doet het heel erg goed en we genieten volop We zijn blij dat er aan deze spannende zwangerschap een eind is gekomen. Ik wist al dat ik die dag met 37+6 weken zou worden ingeleid.
Snoopy meid van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Geniet er van... Meiden ik schrik me naar ik ging net naar de wc zie ik wat roze afscheiding bij het afvegen, nu al ik zit op dag 5 na de terugplaatsing en ik gebruik utrogestan, ben gelijk van slag :'-(
Ik kijk heel positief terug naar mijn ivf-verhaal in het lumc. Ik heb me nog nooit ongemakkelijk gevoeld, het idee gehad dat ik te veel vroeg oid. Altijd vrolijke verpleegkundigen en een ervaren arts gehad. En echt niet moeilijk met tijden wbt terugplaatsingen of echo's. Zelfs toen ik bij 5 weken liep te stressen of het wel goed zat, boden ze me een echo aan op 6 weken. Blij dat we toen een kloppend hartje mochten zien!! Ik snap het nog steeds niet dat ik zwanger ben, dat begrijp je wel het is dat ik mega misselijk ben en al 2 echo's heb gehad... Die aspirine waren van Bayer, te koop bij kruidvat. Het gaat om de 100mg, ik heb er daar 1 van gebruikt per dag tot en met de dag van eisprong. De hormoonyoga, daar wees iemand me op van dit forum. Ik heb gezocht op hormoonyoga op you tube en ben daar twee sessies tegengekomen die ik fijn vond om te doen. Ik zal proberen je ze te pb-en. Ik heb het niet meer gedaan na terugplaatsing, maar dat was omdat ik daar echt te ziek voor was Ik hoop van harte dat jij en alle anderen hier net zo veel geluk hebben als ik.
Snoopy, gefeliciteerd!! Wat heerlijk! Nu genieten van jullie gezinnetje! Wish, dikke knuffel! Maar wie weet is het positief nieuws! Blijf voor je duimen hoor! Jon, heerlijk hoor die aanstaande oma's! Voor mijn schoonouders is het hun eerste kleinkind, voor mijn ouders de 6e, maar het is voor allebei bijzonder! Wow: succes met spuiten! Hopelijk heb je straks een mooi aantal eitjes! Anja, wauw donderdag alweer tp! Ga weer voor je duimen hoor! Vandaag alles spullen uitgezocht en zijn tot de conclusie gekomen dat we al heel veel hebben, nog paar dingetjes. We zitten ook een beetje aan huis gekluisterd vanwege de top in den haag. We gaan zo wel een stukje door de bollenvelden wandelen. Ik moet morgen wel werken, ben benieuwd of ik er ook kan komen.
Wish hopelijk betekend het niks ergs. Kan je niet met openbaar vervoer? Mijn.man werkt in denhaag en kan.gewoon bij zijn werk.komen zegt hij. Maar ja Den Haag is groot. Fijn dat je al veel.hebt. Wow succes met.spuiten. Anja Yeeh donderdag terug plaatsing
Snoopy gefeliciteerd met jullie zoon daar is hij eindelijk! Super fijn meis! Wish snap dat je schrikt toevallig had ik laatst bij een ander topic hetzelfde verhaal gehoord en wat bleek later zij is zwanger geworden tijdens die terugplaatsing! Hoop heel erg dat dit voor jullie ook zo is! Ik duim hoor!
Openbaarvervoer is hier een drama en ik moet om 730 beginnen. Het probleem is dat ik de a44 onderdoor moet, ik hoorde ook dat de viaducten dicht gingen. Maar ach ik zie het wel, maak me er niet druk om.
Snoopy, lieve lieve Snoopy, wT heerlijk om te lezen dat alkes goed us gegaan. Geniet!!! Schorpioen, waar werk jij? Ik moet naar Leiden en dus ook de A44 onderdoor... Stap gewoon op m'n fiets, ziet wel idd. Als ik een zwangere dame zie staan, vraag ik:ben jij het?? Hihihihi
Scorpioen succes met op je werk komen wordt een uitdaging! Ben benieuwd of bij ons op werk iedereen morgen verschijnt we zien het wel doe rustig aan! Leuk die enthousiaste oma's! Had ik toen ook met eigen ouders was hun eerste kleinkind.
Veel gestelde vragen Teylingen Onderdoorgangen A44 hoe vaak per dag worden die afgesloten? Dit is niet aan te geven. De afsluitingen duren ongeveer 15 minuten, maar kunnen ook kort op elkaar volgen. Dit is afhankelijk van het vervoer van de top. Lijkt erop dat we er wel gewoon onderdoor kunnen, wellicht met wat vertraging
Ik ga 20 min eerder van huis. De nachtdienst weet ervan. Dat ik en een andere collega misschien later zijn, of misschien ben zelfs te vroeg
Mag ik een succes met jullie delen. Ik ben nu al 3,9 kilo afgevallen (1 week niet snoepen en 1 week Prodimed dieet) morgen naar de "weegjuf" Dan worden ook vocht, spiermassa en vetpercentage gemeten. Heerlijk!