Ze zitten nog in de onderzoekende fase of ze dit gaan doen dus wie weet op termijn dat ze die kant opgaan dat vertelde onze arts wist het ook niet.
Mijn vriend vroeg ook of de man nog iets aan vitamines kon slikken en nu adviseerde ze zinktabletten en foliumzuur dat was eerst ook niet! Misschien een tip ook voor jullie partner?
Kon me niet meer inhouden en heb net getest, weer negatief..... Ben er weer even kapot van, waarom lukt het nou niet....
Wish, dikke knuffel. Wanneer mocht je officieel testen? Anja, nog lekker in een zen modus? Gisteren besloot de kleine een rustdag te houden. De hele dag weinig gevoeld op wat gekriebel na, maakte me toch wel wat zorgen. Op mijn werk toch even met de doppler geluisterd, gelukkig was het hartje duidelijk hoorbaar. Sinds vanmorgen is de kleine weer duidelijk aanwezig! Continue aan het bewegen. Volgens de gyn is het normaal dat de kleine af en toe een rustdag houd, haar verklaring was dat wij ook weleens een rustdag inlassen, dat begrijp ik wel.
Wish.... Hoeveel dagen na tp heb je getest? Hoop dat t toch nog helemaal goed gaat komen! Schorpioen, ja hoor, gaat prima. Maar dit is natuurlijk nog maar dag 1 na de tp... Kan me voorstellen dat als je mini-you niet veel voelt je onrustig wordt. Klinkt logisch, dagje rust. Fijn dat ze/hij weer lekker actief is!
Schorpioen en Anja ik mocht eigenlijk zondag testen, ik heb nu twee dagen eerder getest met een vroege test.... Anja Dat is om de zaadkwaliteit te verbeteren, bij mijn man was het eerst heel slecht toen konden we alleen icsi en na de pilletjes was het zo verbeterd dat we zelfs iui nog hebben gedaan, al moet ik er wel,bij zeggen dat mijn man ook acupunctuur heeft gedaan in combinatie met de pilletjes
Bah wish nee toch had goede hoop voor je zeker na de bloeding, helaas niet vind het onwijs rot voor je meis ik gun het jullie zo! Sterkte en een dikke knuffel! Ik teste ook 10 dagen na en dan kan je er wel vanuit gaan dat het niet gelukt is helaas! Onze arts zei ook dat het zeker met de geluksfactor te maken heeft en daar geloof ik ook in. Balen
Even een vraagje hoe vaak achter elkaar hadden jullie een cryo tp? Ik zit heel erg te twijfelen doorgaan voor onze laatste cryo of even een time out, ik heb nu drie mislukte cryo pogingen achter elkaar . Weet niet wat goed is voor je lichaam? Dank je Jon, ja ga er ook echt vanuit dat het over is, verlies ook weer iets roze afscheiding Echt zo'n teleurstelling weer....iets wat we zo graag willen lijkt ons echt niet gegund :'-(
Ik heb er 2 achter elkaar gehad maar toen waren ze op of viel het in de kerstsluiting. Je moet doen wat goed voelt voor jullie denk dat een tp in natuurlijke cyclus echt geen kwaad kan. Mijn vriend wou helaas geen acupunctuur en shiatsu anders had ik hem daar allang heen gestuurd. Mijn vriend slikt nu ook alweer een paar maanden tabletten en ik ook!
De 18e hebben we een afspraak in Gent voor bloed en zaad onderzoek. (Als deze cryo ook niet blijft zitten) Ga m'n man toch aan de zink en foliumzuur zetten. Benieuwd of t ook verschil maakt bij hem. In augustus is hij geholpen aan een spatader in z'n balzak, in november is t zaad gebruikt voor de icsi. Wie weet heeft de ingreep ook geholpen... Wish, al roze verlies... STOM!!!! Knuffel Wat Schorpioen zegt, je voelt zelf het beste of je een time out wil , of toch gelijk door...
Wish dikkeknuffel wat naar!!! Ik heb geen cryo terugplaatsing mee gemaakt. Maar inderdaad dat kan.je zelf het beste beoordelen. Mijn man heeft van alles geslikt. Maar hielp bij hem helaas niet. Zijn zaad ging onverklaarbaar juist achteruit. Nu was het dan ook maar de vraag of we überhaupt een tweede konden krijgen. Anja hoop dat Gent niet nodig is. Schorpioen hier is de kleine soms ook voor zijn doen erg rustig. Maar over algemeen gaat mijn buik bijna hele.dag heen enweer. Ik heb een extreem actieve baby zegt Gyn haha. Fijn dat je het hartje gehoord hebt. Hier morgen 3D echo ben erg benieuwd
Die aspirine waren van Bayer, te koop bij kruidvat. Het gaat om de 100mg, ik heb er daar 1 van gebruikt per dag tot en met de dag van eisprong. jj1980 ik heb nog even een vraag over de kinderasperine ik heb er vandaag naar gezocht maar zag alleen een doosje staan van aspirine van Bayer 100 Mg een 500 Mg er stond niet op dat het voor kinderen was, bedoel Je dan die van de 100 Mg? En begon jij op de eerste dag van je menstruatie daarmee tot aan de eisprong?
Wish meis heb helaas geen ervaring met die aspirine, las wel dat ze in Gent en dd geloof ik weleens voorschrijven? Scorpioen gelukkig niks asn de hand met de kleine pffff schrikken zeg! Snippie dat hoor je ook weleens dat de kwaliteit door vitamines juist achteruit gaat hoorde het hier op het forum ook al van een ander. Maar via ander forum dinnetje bij haar man was de kwaliteit juist enorm verbeterd (ging van 1 miljoen naar 7 miljoen)! en in dd schrijven ze het bijna aan iedereen voor dus daar zal het toch wel voor de meeste verbetering geven.
Hoe is het nu Wish? Ik vind het echt zo rot, weet niet wat ik moet zeggen. Ik vraag me ook vaak of waarom het nou niet lukt? Maar we moeten door en ik weet zeker dat het goed gaat komen Snippie, hoe was de 3d echo? Er groeien 11 follikels, ben er heel blij mee hopelijk ook allemaal een eitje. morgen weer een fm, en ze schatten de punctie op donderdag of vrijdag
Wow, dat ziet er mooi uit! Fijn dat de medicatie goed aanslaat! Spannend hoor binnenkort weer een punctie! Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Gisteren de hele dag door een dierentuin geslenterd, wel vermoeiend, maar we hebben een leuke dag gehad. Nu lekker een dag niets doen!
Hey Wow klinkt goed zeg hoop ook dat ze allemaal een eitje bevatten! Dus de puregon slaat goed aan fijn! Hier de hele dag in de tuin bezig hij knap echt op heerlijk dat hè resultaat ziet van het harde werk! Was nog even benieuwd wat voor medicatie jullie gebruiken was dit menopur of puregon?
Wow, wat gaat dat goed zeg!! Heerlijk.... Op naar heel veel eitjes en bevruchtingen. Zie je op tegen de punctie?