Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb puregon gebruikt, 225 EI, 4follikels, 4eitjes,4bevruchtingen,4 goede ontdooiingen, maar ja..... Zonder resultaat......
    (Of er moet as we speak iets nestelen ;)) )

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Hier altijd puregon gespoten. 150 maar.dat was teveel had ruim 20 eitjes. 17ei blaasjes dacht ik. Maar helaas maar 8bevrucht en daarvan maar 3cryo's die alle.drie noet goed ontdooide.

Bij.me zoontje 9eitjes 8bevrucht.geen cryo's
    Bij deze 7eitjes 7bevrucht(dacht ik.) geen cryo's.

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Oja zowel bijdeze als bij me. Zoontje 100gespoten.

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wow mooi aantal zeg!!
    Nu hopen op mooi resultaat.

Echo was geweldig echt heel mooi om te zien.

Hier net terug van.middagje strand.

5. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik had 5 bevruchtingen, 3 embryo's. Van de verse tp zwanger, 1 embryo op her laatst afgekeurd en nog 1 cryo in de vriezer.

6. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Thanks dames voor de info!

Bij onze aller eerste icsi poging ook puregon gekregen daar 9 bevruchtingen en 1 verse en 7 cryo de verse werd mijn zoon! Van de 7 cryo's dus maar 2 tp gehad de andere 5 ontdooiden niet goed.

Vorige poging met menopur daar uit 5 eicellen en 5 bevrucht. Uiteindelijk 4 x een tp gehad er is er hier maar 1 niet goed ontdooid. Dus een beter resultaat met cryo's.
    Heb nu toch weer voor puregon gekozen vanwege meer eicellen en is toch een stuk makkelijker! Ben benieuwd hoe het straks gaat lopen over 3 weekjes ongeveer!

Snippie klinkt leuk de echo mooi! Was het lekker op het strand ?

7. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL

Dank je wel meis, het is nog steeds erg onbegrijpelijk we willen dit zo graag....gister ook even flink gehuild dat lucht op, gister is mijn menstruatie ook doorgebroken en ik heb vandaag weer gebeld met mck we gaan toch verder...

Hoe gaat het met jou? Spannend hoor,

8. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het lijkt wel of mijn hele lichaam van slag is door de cryo poging in combinatie met utrogestan, herkennen jullie dit? Steeds vroegere eisprong en bloedverlies de afgelopen keer door gebruik utro heen, en na stop utro de afgelopen keer gelijk mijn menstruatie..
    Ik durf ook niet niets te gebruiken want ik verlies in mijn normale cyclus al een week voor mijn menstruatie bloed, ik ben bang als ik niets gebruik dat het embryo helemaal geen kans heeft omdat mijn baarmoederslijmvlies te snel weer afstoot, heb mck gemaild of er nog wat anders is om te gebruiken....
    Ben benieuwd....

9. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Meid, je kan ook om pregnyl vragen. Dat wordt ook weleens gebruikt als ondersteuning ipv utrogestan heb ik gehoord

Ik zit ook te twijfelen of utro wel iets is voor mij, blijkbaar maakt mijn baarmoeder zich niet echt schoon na het gebruik van utro. Bleek tijdens de hysteroscopie, er zat nog echt oud slijm in mijn baarmoeder

Ben benieuwd hoe het mck je vraag gaat beantwoorden

10. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja daar zat ik ook aan te denken, en moet je dat dan eenmalig spuiten of meerderen keren na de terugplaatsing?
    Ik heb nog niets terug gehoord van mck ben ook benieuwd wat onze arts terug antwoord heb gevraagd of ze hem naar onze eigen arts doorsturen.

Hoe gaat het met jou meis?

11. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Vandaag weer een meting gehad en de follikels groeien langzaam door. De drie kleinste follikels zitten nog onder 10mm, ik hoop echt dat ze nog doorgroeien de komende dagen. Ik ga woensdag weer en ze schatten de punctie nu op vrijdag of zaterdag

12. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Volgens mij nog 2 keer tijdens de luteale fase. Je kan er vast ergens op het forum over lezen :)

Ik heb net een update geplaatst over mijn echo vanochtend!

13. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lees net je update, ik had dat de vorige ivf poging ook bij mij groeide de follikels ook erg langzaam en er zaten er ongeveer 8 uiteindeljk met de punctie 14 aangeprikt er waren er toch nog wat bij gekomen, ik had 8 embryo's .

Heb net even een nieuw onderwerp gestart met deze vraag over de utro ben benieuwd of iemand nog meer tips heeft en ik wacht het antwoord van mck af.

Succes nog met spuiten...

14. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij mij groeide ze ook traag, was een dieseltje, maar ze zagen toen elke keer 1-2 meer. Ik heb, dacht ik, 15 dgn menopur gespoten.
    Hopelijk groeien ze bij jouw de komende dagen mooi door!

Nog even over de utro, is het niet belangrijk om na een verse tp juist wel utro te gebruiken? Dit omdat de productie van je eigen progesteron door de stimulatie op een lager is?

15. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat klopt Schorpioen maar ik doe nu cryo pogingen.
    maar als ik straks weer een ivf poging moet doen en er een vers embryo tp gaat worden dan zal ik ws ook alleen utrogestan kunnen gebruiken

16. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Wow succes nog even met spuiten het komt vast wel goed hoor bij de ene gaat het was langzamer dan bij de ander!
    Nog last bijwerkingen?

Anja hoe gaat het op het wachtbankje kan je je zinnen verzetten?

17. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    O wish nog antwoord gehad op je mail?

18. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Geen last van bijwerkingen, beetje moe wel en een opgezette buik maar dat is normaal he ;) ik hoop zo dat puregon het beter voor ons gaat doen dan menopur, het is altijd de vraag hoeveel eitjes ze gaan vinden en of ze kwalitatief goed zijn, dus dat blijft echt spannend

19. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kreeg net een mail terug dat er morgen voor mij een belafspraak ingepland is, dus onze arts belt ons morgen, ben heel benieuwd wat ze zegt.

Hoe gaat het met jou meis?

20. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wow, de follikels groeien langzaam omdat het nu eenmaal langer duurt om goede eitjes te kweken!:)
    Wish, heb waarschijnlijk iets gemist, waar wacht je op antwoord over?

Hier nog nooit zulke fijne wachtweken gehad. Ben mega druk op werk en meer bezig met de afspraak over 17 dgn in Gent.
    Morgen bloedprikken voor check op schildklier afwijkingen. Bah! Kan niet wennen aan bloedprikken...

Deel Deze Pagina