Bijna verlof Schorpioen, gaat super snel! Snippie, kan me voorstellen dat de dagen voor je gevoel lang duren, maar wij houden je gezelschap! Hier vandaag beetje bruin bloed, verschrikkelijk rommelende darmen, morgen zal t rood er wel zijn.... Dat was poging 1.... Nu even pauze... Toch ook fijn, merk dat t mentaal steeds zwaarder wordt en ik me steeds meer hoop verlies.... Dus alleen wat onderzoeken de 18e, dan heerlijk 11 dgn met m'n gat op t strand op Kos... Ben nu qua gewicht weer onder de 70, nog min 5 te gaan! Maar, ik principe ben ik uitbehandeld bij mck, mag ik nog wel in dit topic blijven? Voel me toch verbonden met jullie! X
Anja nee toch niet weer mislukt ach wat ontzettend rot al die teleurstellingen bah! Ps je moet mee blijven schrijven hier 😉! We horen graag hoe het in Gent gaat en dat het daar hopelijk wel snel gaat lukken! Wow heel veel succes morgen met de punctie hoop dat het meevalt voor je! Op naar veel mooie eicellen en Emmy's!
Oh Anja, nee hopelijk is het loos alarm! En natuurlijk mag je hier blijven schrijven. Ik ben straks benieuwd hoe het straks met jullie in Gent gaat! Wow, hopelijk zit de punctie er weer op en heb je een mooie oogst! Vandaag weer naar de bedrijfsarts geweest. Het aantal uur wat ik nu werk blijft hetzelfde. Ik ga de laatste weken meer uit de zorg en krijg dan adminastrieve taken. Ik mag fysiek niet teveel belasten.
Og h nee Anja ik had zo gehoopt een pauze en vakantie gaat je echt goed doen, dat was bij ons ook. En je blijft hier want we zijn erg benieuwd! En vooral ik want wellicht gaan we ook die kant op Nou meiden, de punctie ging wederom erg goed, niet veel gevoeld en snel weer opgeknapt. En ze hebben 8 eitjes gevonden! Ik hoopte al op dit aantal en het is dus echt zo, we zijn erg trots De dokter had dit keer icsi aangeraden omdat de afgelopen 2 keren het aantal eitjes niet zo groot was. Maar omdat het een mooi aantal is geworden, gaan ze gewoon IVF toepassen. We hadden ook 4 eitjes IVF en 4 eitjes ICSI kunnen kiezen maar het percentage bevruchting was gewoon prima dus we gaan de natuur zijn gang laten gaan. Hopelijk hebben we een mooi aantal embryos en dan gaan ze er 2 terugplaatsen. Ik hoop stieken dat we ook cryos eraan overhouden, maar even afwachten.
Anja natuurlijk mag je door blijven kletsen!!! Ik en.anderen horen anders toch ook niet meer hier thuis en.praten.gewoon nog hihi.
Wow, fijn dat de punctie er weer op zit en gelukkig meeviel! Je hebt een mooi aantal! Nu lekker bijkomen!
Wow, goed gedaan hoor! Mooi aantal, op naar een verse tp en cryo's!!! Hier nog steeds bruin bloed, zet niet echt door, misschien in de loop vd dag. Vanmiddag de klein knul (4,5) van vrienden op bezoek. Straks de speeltuin ontdekken!
Hey Wow fijn dat de punctie meeviel en dat er 8 eicellen zijn gevonden hopelijk allemaal bevrucht! Scorpioen vind je administratieve taken vervelend of niet? Als het fysiek te zwaar is is het niet anders!
Ik ben niet echt iemand die achter een bureau moet zitten, sta liever aan bed. Maar nu gaat de kleine voor op alles en een paar weken valt ook wel te overzien.
Anja, sterkte. Hopelijk na een fijne rustpauze meer succes in Gent, het gaat gewoon lukken hoor! Soms duurt het even We hebben inderdaad goed nieuws gekregen, er zijn 5 eitjes bevrucht! Jee wat goed, dat zijn er meer dan de eerste 2 pogingen bij elkaar, en ze lopen goed op schema. Morgen worden er 2 teruggeplaatst en we horen dan of ze de rest kunnen invriezen. Ik hoop het zo, fijn om iets achter de hand te hebben Hoe gaat het met jou schorpioen?
Wow, dat is heel mooi nieuws! Fijn hoor! Op naar de tp! Hier gaat alles wel lekker hoor. Alles wordt wel zwaarder (letterlijk en figuurlijk) elke dag lijkt mijn buik te groeien, merk dat dagelijkse dingen zwaarder worden, gewoon bukken gaat al lastig. Maar we het er allemaal voor over hoor!
Als je nou gelijk had Jon, dat zou geweldig zijn hoe is het met jou? Nemen jullie een pauze deze cyclus en gaan jullie er zelf nog voor? Kan ik me voorstellen, nog maar 2 maandjes schorpioen!
Wow waarschijnlijk nog 2 weekjes en dan mijn nieuwe cyclus dus dan verder met de hormonen! Idd een maandje rust maar daar zat ook het gesprek met de arts bij over hoe nu verder en welke hormonen! Scorpioen hoort er allemaal bij gelukkig komt langzaam het einde inzicht voor jou en Snippie!