Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Lieve Wish hoe gaat het met jou heb je even afstand genomen van het forum?

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wow wat goed zeg!! Veel succes en plezier bij de terug plaatsing morgen:)!

Anja meis wat naar!! Hopelijk heeft Gent meer geluk!!

Jon jij dus.ook overtijdje weer beginnen.

Ja nog 11weken :) zijn zo om hihi:)

3. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Ze zitten in mijn baarmoeder en nu maar afwachten en duimen duimen, vele kaarsjes branden. We hebben helaas niets achter de hand, de andere embryoswarenniet goed genoeg om in te vriezen, wat een domper :( ik snap dat niet helemaal

Er een 8-cellige en een 5-cellige embryo teruggeplaatst, hopelijk zit daar ons kindje tussen. We gaan op eerste paasdag testen, wel symbolisch he

4. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wow, fijn dat ze 2 embryo's hebben teruggeplaatst. Snap ook wel dat het weer een domper is dat jullie geen cryo's achter de hand hebben. Heeft het mck hier een antwoord op? Hopelijk blijven deze alle twee plakken! Ik ga heel hard voor jullie duimen!!

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wow fijn twee terug geplaatst. En snap hoe je voelt.
    Helaas konden ze bij ons ook niet verklaren waarom wij geen cryo's hadden terwijl er wel goed bevrucht.werd.

Ik duim heel hard dat.je straks positief test.

Tess hoe is het?

6. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Wow jeh 2 Emmy's in je buik! Ga heel hard duimen voor je meis!
    Snap je teleurstelling voor geen cryo's ook erg balen. Hoop zo dat deze het gaat worden voor jullie!

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wow, we gaan voor twins!!!
    Snap de domper dat er geen cryo's overblijven.
    Dus dit gaat 'm worden!!!

8. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Dank jullie wel :) ik probeer positief te blijven, we hebben helemaal geen cryos nodig ;)

9. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hopelijk gaat het dit keer goed en ben je zwanger, wel jammer dat de andere embryo's niet goed genoeg waren maar hopelijk was dat ook niet nodig, duim voor je....

10. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL

Hey Jon
    Nee hoor maar heb het de afgelopen dagen erg druk gehad...
    Nu kom ik weer even buurten, ik had eigenlijk as donderdag mijn echo maar vandaag op dag 10 al weer een positieve ovulatietest dus gebeld naar mck omdat mijn eisprong steeds vroeger is, ik mocht vandaag komen voor de echo en mijn baarmoederslijmvlies zag er al mooi uit en er stond een eitje op spingen dus de positieve test klopte wel... Nu duimen dat we nog een terugplaatsing mogen hebben, ik wordt zondag gebeld!
    Spannend weer, hoe is het met jou?
    Liefs

11. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Spannend Wish, ik duim mee op een goede ontdooiing en een terugplaatsing :)

Ik ben erg onzeker, vanaf vandaag duizelig en ik voel al krampen, maar tp was pas gisteren...

12. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wish, spannend hoor! Duim voor een goede ontdooiing!

Wow, spannend hoor! Ik voelde de eerste dagen ook van alles!

Ik lig op dit moment aan het ctg. De kleine was vandaag weer erg rustig. Op het moment van aansluiten werd ze weer actief! Tnt zien ze geen rare dingen.

13. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Scorpioen weer ff schrikken gelukkig werd ze weer actief!!! Goed dat je gebeld heb!

Wow succes op het wachtbankje probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken!

Wish zo hey dat is weer vlot op dat 10 al een positieve test dan loop het nog steeds af misschien krijg je door de utro wel een steeds eerdere eisprong? Nog met de arts gesproken over eventueel pregnyl spuiten ofzo?

14. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Voelde je echt de eerste dagen na tp al wat Schorpioen? Zal wel schrikken zijn als je kleintje stiller is, gelukkig gaat alles goed

Ja Jon, ik probeer al is het lastig :) volgende week ben ik vrij, dan ga ik relaxen en leuke dingen doen

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Schorpioen , wat is ctg? (Ik ben duidelijk een leek!) en die kleine is nu al een boeffie!!:)
    Wish, spannend!!! Op naar een goede ontdooiing en tp!
    Wow, die verschrikkelijke wachtweken....

Ik voel me erg vermoeid en last van hoofdpijn. Denk dat de spanningen van de eerste poging er wat uitkomen nu we een pauze hebben. Kijk iig uit naar de vakantie!
    Lijnen gaat nog wel erg goed! -6,7 kilo!!:)

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Schorpioen meis hoe is het nu schrikken zeg!! Hopelijk blijft Ze nu lekker druk!
    Ctg is een hart filmpje van de baby.fan kunnen ze kijken hoe het er mee staat.

Wish ik duim voor je!!

Wow spannend meis. Ik voede op dag 3van alles en was zwaar overtuigd dat ik ongesteld ging wordne en kijk mij nu ruim 28weken!

Anja rustig aan
    het meis! Wat goed van het afvallen

17. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ctg is inderdaad een hartfilmpje van de kleine. Daarnaast meten ze ook of er weeenactiviteiten zijn.
    Op zich beweegt ze wel voldoende maar ik voel niet alle bewegingen, dit komt ook omdat ze bijna altijd tegen mijn placenta zit aan te schoppen en dat is toch een soort stootkussen.

Wow, ik had 3 dgn na tp ook krampen, dacht echt dat ik ongesteld zou worden en ik ben nu bijna 30 wkn!

18. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Ik ga proberen om er niet te veel op te letten ;)

Anja wat goed die kilo's eraf! Rustig aan doen, de mmm is niet niks. Ik had bijna een breakdown eind vorig jaar na de tweede mislukte poging. Weer opgekrabbeld, ik ben 4 ipv 5 dagen gaan werken, meer tijd aan mezelf besteden. Heeft goed geholpen

19. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vandaag weer een ochtendje ziekenhuis gehad. Vanmorgen weer aan het ctg gelegen (moest volgens het protocol) bloedafname, urineonderzoek en weer een groeiecho.
    De gyn vertelde dat sinds kort het protocol bij minder leven voelen is veranderd. Je moet dus 2x aan het ctg en je krijgt een groeiecho en dat moet binnen 24 uur. dus het was een hoop geregel en wachten.
    Maar alles is goed. De kleine groeit nog steeds prima, bloed en urine waren goed.
    Het ctg was ook prima. Het gebeurt gewoon vaker dat vrouwen niet alle bewegingen voelen (en daar val ik helaas ook onder) ook omdat de kleine al met het hoofd naar benenden ligt en mijn placenta ligt voor en hoog in de baarmoeder, ze schopt gewoon heel vaak tegen de placenta aan en die werkt als een stootkussen en dat voel ik niet.
    Ben wel blij met de extra controle hoor, maar het geeft toch weer wat spanning.
    En het advies aan mij is dat ik echt mijn rust moet nemen, ik heb zelf het idee dat ik al zo weinig doe! Doe thuis al bijna niks meer. mijn moeder doet het zware huishoudelijke werk, ik doe alleen de kleine dingentjes, vaatwasser in/uit ruimen en koken.
    Waarschijnlijk moet ik binnenkort echt stoppen met werken, ook al hoef ik nog maar 3 wkn te werken.

20. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wachtenopwonder dank je wel!
    Erg he die wachtweken, sterkte met de dagen door komen...

Schorpioen dank je wel, fijn dat je vandaag even aan de ctg mocht toch weer een geruststelling

Jon dank je wel, ja het is echt steeds vroeger m'n eisprong maar volgens de arts maakt het niet uit en kan het niet door de utro komen, vond die arts die ik gisteren bij de echo had ook niet zo, ze is niet m'n favoriet zeg maar en niet onze eigen arts.
    Ik heb wel m'n eigen arts vorige week gesproken een alternatief is inderdaad pregnyl spuiten maar utrogestan is volgens haar toch meer een lichaams eigen hormoon dus dat gaf toch haar voorkeur. Dus blijf toch de utro gebruiken, hoe gaat het met jou?

Anja dank je wel!
    Wat goed meid dat je al zo veel afvalt, toppie!
    Geniet even van jullie rust, het is allemaal niet niks

Snippie dank je wel, hoe gaat het met jou?

Deel Deze Pagina