Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Schorpioen fijn vandaag ook weer goed.

Ik heb bij me zoontje ook vaak aan Ctg gelegen

Wish wat vroeg idd.als het nou ook goed uitpakt is het mooi.

Wow is gewoon lastig om niet teveel er op te letten.

Hier alles zijn gangetje.binnen kort lang weekend weg met me.mannen kijk er naar uit.

2. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Schorpioen, lastig als je al het gevoel hebt rustig aan te doen en je moet nog rustiger aan doen. Het is niet erg toch als je eerder moet stoppen met werken, vooral omdat het maar drie weken is...
    Jeetje wat gaat de tijd hard zeg, je gaat al bijna met verlof!

3. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Lekker hoor Snippie een lang weekend, geniet ervan :)

Jullie stellen me een beetje gerust omdat jullie ook krampen hadden na tp. Want het is echt niet normaal hier met de kwaaltjes: krampen, steken, duizelig, meer honger, misselijk.....ooh ik hoop zo dat ze zich innestelen en blijven zitten :)

4. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Wow hoop het zo voor jullie!

Scorpioen toch fijn de geruststelling wel even wat gedoe en tijd om wen tijd aan de ctg te liggen! Heb het aan het eind van mijn zwangerschap ook meegemaakt! Het aftellen is echt begonnen en tja indien je toch eerder rust moet nemen is het zo!

Snippie leuk een weekeinde weg heerlijk!

5. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Wish hoop op een goede ontdooiing morgen!

Wow hoe is het nu?

Zwaai naar de andere dames!

6. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wish, hier wordt ook hard geduimd!
    Wow, de eerste wachtweek zit erop!
    Anja, deze week weer naar Gent! Succes!
    Jon, wanneer gaan jullie aan de volgende poging beginnen? Vrij snel toch?

Hier gisteren bijna 12 uur geslapen :$! Was gisterenavond zo moe en had het koud. Lag er om 2030 in! Eindelijk een goede nachtrust gehad, slaap de laatste weken echt beroerd, vaak wakker.

7. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt dames het duimen heeft geholpen onze twee embryo'tjes hebben het ontdooien allebij overleeft en zijn zelfs al weer doorgedeeld, we zijn heel blij. Er wordt vanmiddag weer 1 embryo'tje terug ingevroren, omdat ik er na de vroeggeboorte geen twee teruggeplaatst meer mag krijgen. Om kwart voor twee heb ik de terugplaatsing
    Hopelijk blijft dit embryo'tje 9 maandjes zitten....

8. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Fijn wish op naar de terugplaatsing en hopelijk blijft deze zitten!!!!

Scorpioen hoop dat volgende week mijn nieuwe cyclus start!

9. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Succes straks Wish, hopelijk een plakkerd

Jon, fijn dat je volg week weer door kan

Hoe ik me voel? Erg onzeker, ik ben bang dat deze poging ook mislukt en dat we straks met lege handen staan. Van de kwaaltjes is nu nog over de borsten en ongiekrampen. Ik ben bang dat het allemaal door de utro komt. Lastig de wachtweken :(

10. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wow, die wachtweken zijn echt vreselijk! Ik vond van de hele behandeling de wachtweken het ergst!
    Hoop zo dat je volgende week een positieve test hebt!
    Wish, super dat de ontdooiing goed is gegaan en ook weer fijn dat ze weer 1 konden invriezen!!

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wow spannend. Vervelend die wacht weken! Hopelijk gaat ook deze snel voorbij en heb je eind van deze week een positieve test!!

Wish wat goed dat het ontdooien goed is gegaan en dat die andere weer terug in gevroren kan worden!!
    Nu duimen voor een plakker!!

12. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben vanaf vandaag weer officieel 100% ziek gemeld en dit blijft zo tot mijn verlof (nog 2 weekjes)
    De gyn wilde dat ik niet meer aan bed mocht staan, dus vandaar dat nu geheel ziek gemeld ben. Ik wist dat het eraan zat te komen, maar het valt toch een beetje tegen, ik hoopte de laatste weken nog af te maken.
    vandaag weer controle gehad en alles was gelukkig goed, volgende week weer retour!

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ohh schorpioen wat balen zeg. Nu juist de laatste twee weken. Bah. Probeer je er toch van te genieten meid.
    Wel fijn Dta de kleine het zo goed doet.

14. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wow, die nare wachtweken ook, bah!
    Wanneer ga je testen?
    Wish, hoe gaat t in de broedmodus?
    Schorpioen, balen de laatste twee weken toch niet door kunnen werken.. Fijn dat t goed gaat met de kleine!

Met mij gaat t redelijk. Merk dat zon eerste poging er bij me inhakt. Je zit in een flow en gaat door zonder stil te staan bij je emoties.
    Dus verdriet, frustratie en angst om nooit een kindje te krijgen komen er nu uit. Beetje uit balans dus. Morgen afspraak met bedrijfs maatschappelijk werker voor gesprekje!
    Ondanks dat gaan we wel voor poging 2 verder. Vrijdag onderzoeken in Gent... Kijk nog meer uit naar de vakantie!!!
    ( en ondertussen 7,8 kilo afgevallen!!!)

15. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Probeer ervan te genieten Schorpioen, je hebt 2 weken extra verlof, zo moet je het zien ;)

Anja, ik snap je gevoelens helemaal, gelukkig heb je wat leuke vooruitzichten. En je hebt nog vele kansen, vergeet dat niet! Fijn dat je afgevallen bent, gaat goed zo!

Ik ben deze week vrij en uiteraard kan ik niet echt helemaal genieten omdat de poging constant in mijn gedachten zit. Vannacht heb ik gedroomd dat het negatief was en daarom heb ik vannochtend een test gewaagd anders zit ik echt te malen, en ja, negatief. Ik zit nu 2 dagen voor nod, dan zou je al moeten zien als het positief was. Ik ben er dus van overtuigd dat het niet is gelukt...

16. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anja, knap dat al zoveel bent afgevallen! Snap best dat zo'n eerste poging er inhakt! Ik loop zelf ook bij de bedrijfsmaatschappelijkwerk en dat heeft zeker geholpen. Merkte ook dat de hele mmm een behoorlijke impact gemaakt heeft.
    Succes vrijdag in Gent en daarna lekker op vakantie!!

Wow, ook hier wordt er hard geduimd, ook voor wish!

Ik vind het best jammer dat ik niet meer mag werken, ik voel me lichamelijk nog prima!
    Moet nog wel een aantal taken overdragen, dus ik ben nog afven toe op de werkvloer.
    Thuis is bijna alles klaar. Komend weekend wordt de kledingkast in elkaar gezet en dan kan ik alles gaan wassen!
    Volgende week komt de kinderwagen en dan hebben we echt alles.
    Gisteren tijdens de controle blijkt de kleine al deels ingedaald te zijn en ze ligt ook gelukkig in de goede positie.

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Anja goed dat je zoveel afgevallen bent meis. En straks lekker op vakantie en dan met frisse moed weer op.naar een.nieuwe ronde meis!!dikke knuffel.

Wow ik blijf duimen meis.

Wish ook voor jouw!

Schorpioen helemaal begrijpelijk. Gelukkig kan je nog Aventoe je gezicht laten zien.maar alles voor de kleine. Heerlijk zeg dat ze al.ingedaald is en goed ligt.
    Wat onwijs leuk al die spulletjes!!

Hier maandag controle gehad. Kleine man ligt nog steeds met hoofd naar beneden. Met 32weken krijg ik placenta en groei echo.
    En.met 34weken hoor ik wanneer kleine gehaald gaat worden.
    gisteren commode gebracht. Straks even bad spullen bestellen. Mijn moeder doet de gordijnen. Binnen kort nog even voor rolgordijn opzoek.

18. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anja
    Wat goed dat je al zo veel bent afgevallen, en goed van je dat je even een gesprekje gaat aanvragen, kan nooit kwaad het is allemaal zo onzeker en verdrietig telkens die teleurstellingen.
    Succes vrijdag in Gent ben benieuwd wat voor onderzoeken je allemaal krijgt.

Wachtenopwonder wat een teleurstelling weer, ik begrijp je gevoel helemaal ik had dat de vorige poging ook, ook twee dagen voor testdatum negatief en had er net als jij geen hoop meer op. En m'n gevoel had ook gelijk. Sterkte

Schorpioen geniet lekker van je verlof, je hebt het verdiend meid

Snippie het schiet voor jou ook al lekker op, leuk alle spulletjes uitzoeken, ik hoop dat wij alle meiden hier jullie snel mogen volgen

Hier dag drie na tp en die verschrikkelijke hoofdpijn. Begint weer, ik heb dat nu telkens na de cryo tp en meestal zegt dat niet veel goede, ik weet ook niet meer of het nou komt door de utro in combinatie met stress van de wachtweken of dat ik het me maar inbeeld omdat ik telkens denk oh nu heb ik hoofdpijn of nu is het weg, ik weet het gewoon niet meer, of zou het toch komen omdat de poging weer gaat mislukken pffff wordt gek van die wachtweken, dit is toch wel het zwaarste van de hele behandeling die onzekerheid...

19. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Lieve dames

Nee toch Wow nee toch denk dat je al ik eerlijk bent wel gelijk zult hebben. Bah wat ontzettend rot alweer een grote teleurstelling! Toch hoop ik dat je toch te vroeg bent met testen meis!

Scorpioen probeer het positief te zien 2 extra weken vrij!

Anja het is ook allemaal niet makkelijk meis die achtbaan van emoties in de molen! Kan me je gevoel heel goed voorstellen toch zijn er echt nog mogelijkheden en kansen probeer je daar op te richten!
    Wel knap dat het afvallen zo goed gaat!

Snippie hoe was je weekeindje met vrienden of komt dat nog?

Wish we duimen hoor meis!!!!!!!

20. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Wow hoe gaat het nu meis?

Deel Deze Pagina