Wish hoe is het nu met je hoofdpijn. Wow meis.hoe is het?! Jon we zeiden afgelopen weekend al geweest. Niet met vrienden maar gewoon met ons gezin
Vanmiddag bloedgeprikt en potje van manlief z'n bijdrage ingeleverd bij UZ. Ging goed, ik ben nl angstig voor bloedprikken, maar viel reuze mee! Nu in het holiday inn hotel ( ligt ertegenover) straks happie eten. Heb helaas een slijmbeursontsteking in m'n heup, dus slenteren door de stad is geen optie Lekker relaxen op de hotelkamer is ook prima!! Fijne Pasen allemaal!! X
Het gaat, helaas geen vrolijk pasen....Meiden, ik zal denk ik nog wel meelezen nu en dan maar ik zal niet meer zo actief reageren. Ik wil dit uit mijn hoofd zetten, me met andere dingen bezighouden. Ik weet dat er gewoon een grote kans is dat we geen kindje krijgen en daar moet ik mee leren leven, kijk maar eens naar wat we al mee hebben gemaakt afgelopen 4 jaar. Ik heb een afspraak gemaakt in Gent, intake is over een paar maanden, gesprek met de arts is pas eind september. Tot die tijd wil ik me niet bezig houden met zwanger worden, en dan zien we wel. Knuffel en vrolijk pasen X
Lieve wow, wat vreselijk verdrietig en balen. Had zo gehoopt dat het deze keer gelukt was. Snap helemaal dat je afstand wilt nemen. Hopelijk kan Gent jullie verder helpen, het is jullie zo gegund. En jullie hopen al zo lang op een klein wondertje. Heel veel sterkte de komende tijd en een hele dikke knuffel!!
Anja, gelijk weer een weekendje aangeplakt? Balen van de slijmbeursontsteking, hopelijk trekt het snel weg. De eerste onderzoeken zitten er voor jullie op! Fijn (paas) weekend allemaal!
Ohh wow wat erg !! Had zo voor je gehoopt. Logisch dat je afstand neemt. Heel veel sterkte meis. Dikke knuffel en Gent moet het gewoon worden!!
Bah Wow vind het ontzettend rot voor jullie en al zolang bezig oneerlijk! Jullie kansen ook zo snel voorbij met de ivf pogingen. Neem de tijd en hopelijk wordt Gent het voor jullie!!!! Lekker de zinnen verzetten de komende tijd en even geen molen voor jullie! Sterkte en een dikke knuffel!!!! Anja fijn dat de eerste onderzoeken hebben plaats gevonden. Hopelijk snel geen ontsteking meer! Fijn paasweekeinde allemaal!!!
Lieve WOW, Vind het zo oneerlijk, gun her jullie zo enorm! Wij zijn nu twee keer in Gent geweest en hebben er zo een goed gevoel over. Ze zijn zoveel verder en willen/kunnen veel meer doen. Neem je tijd! Dikke knuffel voor jullie x Hier doet de diclofenac z'n werk en gaat het een stuk beter. Veel lopen is nog wat pijnlijk, dus hardlopen is er even niet bij... Maar lekker genieten van de zon in een ligstoel in de tuin is goed alternatief hoor
Wow kom je even een dikke knuffel geven, ik herken je gevoel zo... Maar is daar in Gent zo'n lange wachttijd voor eerste intake? Ik zit ook heel erg te twijfelen om daar heen te gaan, misschien dat we nog 1 ivf poging doen in mck maar als dat niks wordt denken we er toch ook wel over om naar Gent te gaan, ze doen daar veel meer toch? Ook qua onderzoeken enzo. Sterkte meis dikke knuffel
Gister op wachtdag 8 zag ik net voor het naar bed gaan al weer wat roze afscheiding en had de hele dag al krampjes, de moed zakt me gelijk weer in de schoenen, hoe moet je hoop blijven houden als die telkens de grond ingeboord wordt, Iedereen zie je nu met een kinderwagen lekker buiten wandelen en genieten van het mooie weer, ik mis onze meisjes nu zo erg, wij hadden ook lekker moeten wandelen nu. Voel me op het moment echt zo verdrietig en down.... Sorry voor mijn ego berichtje maar hier kan ik m'n hart even luchten, Hoe gaat het met jullie meiden? X
Wish, weet niet wat ik moet zeggen, wel alvast een hele dikke knuffel! Het is soms zo oneerlijk allemaal! Bij ene gaat alles vanzelf en bij de andere gaat het zo moeizaam! Ik snap ook niet waarom in de omringende landen soms zo ver zijn! Ook op andere gebieden. Waar je soms in Nederland uitbehandeld bent, zien ze in Duitsland of België nog wel behandelingsopties. Verder gaat hier alles goed. Ga nu echt aftellen! Weet nu wel in welke week het gaat worden 😉
Wish meis begrijpelijk dat je nu zo voelt het is ook allemaal heel on eerlijk. Dikke knuffel meis!! Schopioen jij dus ook een week opgekregen. Ik ook vorige week dus ben ook aan het aftellen.over 4weken hoor ik de definitieve dag/datum
Wish meid, dikke knuffel terug! Wachttijd is best lang inderdaad bij deze arts ( afdelingshoofd) maar ik wacht liever want heb goede verhalen gehoord. Misschien is Gent een optie voor jullie, je moet doen wat je gevoel aangeeft. Ze lopen met onderzoeken en behandelingen inderdaad voorop Zwaai naar de anderen! Ben benieuwd hoe het met Anja is gegaan in Gent
Dank jullie wel meiden Het is echt over net ook een negatieve test. Ben gelijk met de utrogestan gestopt. Ben echt kapot van verdriet. Ik mis nu onze meisjes ook heel even erg, had ik ze nog maar bij me...
Lieve Wish, dikke knuffel! Het is ook allemaal zo heftig... Ik begin weer beter in m'n vel te zitten. Mooi weer, m'n kleding maat 38 pas ik weer, even een break qua icsi en bijna vakantie!! Morgen vrije dag, missie: bikini kopen. Altijd zo'n drama...
Oh Anja wat een heerlijk vooruitzicht!! Wij hopen in september op vakantie te gaan, maar dat zal niet heel ver worden. Voor volgend jaar staat wel een verre reis in de planning.
Lieve dames Ach nee wish voor jullie ook alweer een teleurstelling zo oneerlijk allemaal dit traject waarom lukt het nou niet bah echt super rot!!begrijpelijk om even een break te nemen. Ook goed om alvast verder te kijken naar het buitenland denk ik ook omdat de wachttijden rond een half jaar liggen dit is ook in dd zo! Sterkte meis een een hele dikke knuffel snap dat je je meiden met weer een teleurstelling nog meer mist!
Sinds zondag ook weer begonnen met de nieuwe poging. Vandaag mocht de puregon erbij. Wat een makkie is dit toch in vergelijking met de menopur zeg! À.s maandag de eerste echo benieuwd! Heerlijk Anja om weer in maatje 38 te kunnen en wat een fijn vooruitzicht om op vakantie te gaan binnenkort! Fijn dat Gent goed voelt! Krijgen jullie nu bijna uitslagen of hoe nu verder? Zwaai naar de andere lieve dames !!!!