Wat is het verschil tussen menopur en puregon? ( ik heb zelf puregon gebruikt) Deze of volgende week word ik gebeld over bloed- en zaaduitslag. Dan kunnen ze ook zeggen of ik op cd1 kan starten met de pil en 27 mei een stimulatiecyclus opgestart kan worden. (De hoop op spontane zwangerschap is totaal verdwenen. Ben soort van blij als ik gedurende de break ongi word, dan kunnen we weer verder. Omgekeerde wereld sinds ik in de MMM zit. Herkenbaar?)
Jon, dus begonnen met de volgende poging, spannend hoor! Anja, voor de iui's spoot ik puregon en de icsi menopur. Wat precies het verschil is qua werking, weet ik niet (zal ook wel aan de prijs liggen). Het voordeel van puregon vond ik de kant en klare ampullen die je in de prikpen doet. Menopure moet je zelf oplossen en opzuigen. Qua bijwerkingen voelde ik weinig verschil. Maar ik reageerde beter op de Menopure dan op de puregon. Gebruiken ze in Gent het lange protocol? Hier alweer een slechte nacht gehad :x. Slaap de laatste weken echt belabberd, bijna elk uur wakker en 's morgens doet alles zeer en dan ligt er ook 1 naast je die flink aan het snurken is. Tussen de middag slaap ik veel beter en vaster....
Die prikpen van puregon is idd ideaal! Wat bedoel je met het lange protocol? ( sorry leek!) Vervelend dat je 's nachts zo slecht slaapt, een snurker werkt dan zeker niet mee!
Jon Yeeh weer in de race. Anja lange protocol is dat je dus eerst aan de pil gaat in olaatst van meteen begint met spuiten. Zo had ik korte en nooit aan de pil gehoeven en meteen op dag cyclus 1decapetyl en op dag 3puregon er bij.
Dan hanteert Gent het lange protocol. Minimaal 2 weken en maximaal 6 weken moet ik de pil gebruiken. Dank voor de uitleg!
Hoi dames! Anja al uitslagen door gekregen? Puregon is idd met de pen zetten jou dan wel bekend! Menopur moet je mengen en opzuigen als je meerdere ampullen hebt ligt aan de dosis ben hè wel even bezig met opzuigen! Puregon is een halve minuut werk met de menopur ben je zo 5 tot 10 minuten bezig. Ben erg benieuwd naar de werking 3 jaar terug reageerde ik goed op de puregon hopelijk is dat nu nog zo. En ja het is idd een kostenplaatje! Scorpioen al wat betere nachten gehad? Ben ook bekend met een snurker niet fijn! Snippie alles oké? Snoopy hoe gaat het met jullie? Wish de grote teleurstelling al verwerkt? En bij jou Wow even lekker niks? Hier gaat het aardig ben wel wat meer chagrijnig door de hormonen en emotioneler kan weinig hebben. Benieuwd naar de echo maandag! Groetjes
Jon Ik voel me nog steeds heel down kan van niks genieten, wat een grote teleurstelling weer. Moeten nu weer een paar maanden wachten, hier hebben we wel zelf voor gekozen. ik vind het niet leuk maar weet dat het beter is voor mijn lichaam, mijn lichaam raakt elke keer behoorlijk van slag door de hormonen in dit geval nu dus de utrogestan, en geestelijk is het misschien ook maar even beter zo we hebben het afgelopen jaar heel wat voor onze kiezen gehad. Krijg ik net ook weer een rekening van mck van het opnieuw invriezen van ons embryo die samen ingevroren zat met onze cryo die nu niet gelukt is, ik vind dit heel vreemd, ik heb voor deze cryo's vorig jaar al betaald, en wij wisten niet dat ze ze per twee ingingen vriezen, dit is nooit met ons overlegt, dus maar even gebeld en een mail gestuurd ben benieuwd wat ze zeggen. Vind het heel raar eigenlijk dat we het weer moeten betalen.... Hoe gaan jullie keer op keer met al het verdriet om normaal gesproken kan ik me zelf redelijk bij elkaar rapen, maar nu is het toch wel heel moeilijk
Het slapen is hier nog steeds een drama. Af en toe slaap ik wat beter. Gelukkig heb ik weinig verplichtingen overdag, dus even rusten kan gelukkig makkelijk. Wish, dikke knuffel. Snap best dat je tijd nodig heb om de afgelopen periode te verwerken. Hopelijk doet de paar maanden je goed! Jon, op naar maandag! En gaan jullie morgen mog Koningsdag vieren? We gaan zeker op pad!
Wish dikke knuffel meis. Jon hopelijk maandag mooie echo beeld. Dat er iets gaande is. Schorpioen wat naar van je nachten. Hoort er helaas bij. Grapje van moeder natuur. Veel plezier morge. Ik ga even vrijmarkt op! Maar niet heel lang. Volgend jaat weer goed vieren. Normaal gaan manlief en ik stappen in utrecht.
Hoi dames Lieve wish het is ook zo moeilijk en oneerlijk allemaal deze lange weg. Vind het ook vaak enorm lastig laat staan hoe jij je moet voelen. Kan je helaas geen tips geven alleen deel het indien mogelijk met de mensen die het wel snappen en begrijpen. Praten lucht meestal op! Wat stom van die rekening van het Mckw. Dat opnieuw invriezen hoorde toch nog bij deze poging beetje vreemd idd! Knuffel wish hoop dat jullie wat rust vinden. Probeer de zinnen te verzetten naar iets van je echt enorm leuk vind! Hier gaat het wel weer aardig heb wel al een opgezette buik van de hormonen. Mag toch hopen dat er een aantal groeien! Ik hoop tussen de 5 en de 10 . We zullen zien! Fijne dag morgen ligt hier een beetje aan het weer waar ik heen ga!
Dames Zojuist de echo gehad er groeien er maar 5 wel wat teleurgesteld had op meer gehoopt ze gaan wel mooi gelijk op! Zwaai!
Het gaat om de kwaliteit Jon, maar snap je teleurstelling. Ik had precies dezelfde emotie! Mail gehad van UZ dat we toch moeten wachten op t startgesprek en dan worden de uitslagen besproken. De wedervraag gesteld waarom ik eerder van een collega wat anders te horen kreeg. M'n man zegt dat t prima zo is, ik zal 3 dgn na t gesprek al menstrueren en met de pil kunnen starten, maar voor mij voelt t als uitstel, ik wil zo snel mogelijk!!! Arggggggg Oh ja, 10,4 kilo afgevallen!!! Pas m'n kleding van 2 jaar terug weer 😃
Jon, snap wel de teleurstelling hoor. Maar ze gaan wel voor kwaliteit! En misschien zien ze vrijdag nog wat meer. Anja, knap hoor al zoveel afgevallen! En bijna op vakantie?! Zwaai naar de andere meiden!!
Lieve Jon Snap ook heel goed je teleurstelling Hoop voor je dat er nog een paar bij zijn gekomen, was bij mij vorig jaar wel het geval, ze zagen er maar 6 maar tijdens puntie toch 14! Succes Liefs wish
Thanks ladies we zien wel. Denk dat we toch weer te voorzichtig zijn begonnen of mijn leeftijd speelt nu mee? Wish dat was een mooi resultaat wie weet dus!
Vanmiddag gebeld door het UZ en mag toch met de pil beginnen op cd1 en dus evt de 27e starten! Ja bijna vakantie (10 mei) en ook bijna bikiniproof )
Jon, hoeveel spuit je nu? Bij mij moest de dosering ook omhoog hoor. Spoot bij de eerste poging (die werd afgebroken) 150 menopur en bij de laatste 225 menopur. Bij de afgebroken poging had ik 4 follikels en bij de laatste 9.
Scorpioen ik gebruik 150 dus valt heel erg mee. Heb vorig jaar ook een afgebroken poging gehad toen spoot ik 112.5 menopur toen mijn niet eigen arts dit voorschreef leek me dit al erg weinig nou dat klopte er zaten toen 3 follikels.Daarna opgehoogd naar 150 toen uiteindelijk 7 follikels en 5 eicellen.denk dat ik minstens met 200 had moeten beginnen dan zou ik er rond de 8 hebben denk ik. Anja fijn dat jullie toch kunnen beginnen in mei! Eerst nog even lekker op vakantie! Inmiddels een bikini gevonden?