Ja, bikini gevonden, 8 euro bij de hema Morgen even naar Hoofddorp voor wat shirtje/blouses/broeken. Ik pas niet veel meer... Love it) en wil nog wat leuke slippers kopen. Morgen naar de kapper, blonde coupe, vrijdag pedicure en ik ben er al helemaal klaar voor!
Dat klinkt allemaal heerlijk Anja! Fijn dat je voor het startgesprek met de pil mag beginnen! Maar eerst lekker vakantie!
Hi meiden, Ik dacht, ik laat wat van me horen. Is wel weer heel lang geleden. Ik hou nog vast aan mijn pauze maar ben jullie nog niet vergeten en dat wilde ik laten weten. Wilde ook laten weten hoe het met mij gaat. Ik heb een stukje terug gelezen maar zie, als ik het goed heb, helaas geen waanzinnig goede berichten van de meiden die nog bezig waren. Vooral nieuwe pogingen enzo. Balen, máár, nieuwe ronde nieuwe kansen en nu hopelijk wel met een mooi resultaat. Zet 'um op dames Hier gaat het wel aardig goed. Sinds ik mijn pauze heb ingelast heb ik geen tp meer gehad. De laatste tp was half januari. Het plan was om 3 mnd pauze te houden maar na alle gedoe bevalt het ons beiden best goed. Ik word eindelijk weer wat meer mezelf. Al ben ik stiekem ook wel weer toe aan een nieuw poging. Helaas zit dat er op dit moment even niet in en helaas ben ik ook, ondanks dat we geen tp meer hebben gedaan, nog wel in het LUMC geweest. Meerdere keren zelfs. Ik kreeg sinds de eerste menstruatie na mijn laatste tp in januari ineens tussentijdse bloedingen, heel veel afscheiding, een menstruatie die van het pad was en hevige buikpijnen. In eerste instantie dacht ik dat het lag aan de hoge hoeveelheden aan hormonen de afgelopen maanden, maar omdat de bloedingen op een gegeven moment licht maar dagelijks aanhielden (nu nog) en de buikpijn ook dagelijks was (en is) heb ik toch maar de arts gebeld. Uitstrijkje gekregen omdat het symptomen zijn die zouden kunnen horen bij bm-halskanker en soa testen gedaan omdat dat ook nog tot de mogelijkheden zou kunnen behoren. Uitslag: Geen soa, wel Pap3a. Pap3a betekend dat er afwijkende en/of onrustige cellen zijn aangetroffen. Opzich dus niet direct alarmerend, in veel gevallen doen ze zelfs na een half jaar opnieuw een uitstrijkje om te kijken of het lichaam zelf al heeft ingegrepen, maar gezien mijn klachten wilden ze toch een colposcopie doen. Die had ik 22 april. We mochten meekijken op een scherm. Best interessant trouwens. Tijdens een colpo smeren ze azijnzuur oplossing op je baarmoedermond en door een eendenbek kijken ze via een microscoop naar je baarmoedermond. In ieder geval, delen van je baarmoedermond die wit uitslaan van de azijnzuur zijn aangetaste delen. Dus hij ging sprayen en er werd echt behoorlijk veel wit dus ik schrok er best van. Hij legde gelukkig uit dat de dichtheid van het wit ook veel zei. Zo zat er een aardig stuk melkwit en dat was nog niet zo spannend. Dat kon mijn lichaam evengoed zelf weer opruimen. Daarentegen zaten er ook een paar stukjes kalkwit weefsel. Dus helaas, toch een bioptie om te onderzoeken wat voor cellen dit zijn. Dat doen ze dus door wat hapjes uit je bm-mond te nemen. Niet extreem pijnlijk maar om nou te zeggen dat het fijn was...dat dan ook weer niet Het ging ook bloeden en heeft nog zeker een week gebloed. En nu dus weer in afwachting. Net de zeer bekende wachtweken. Het duurt ook 2 weken. Dinsdag krijg ik de uitslag. Ben erg benieuwd. Nog steeds buikpijn, nog steeds licht bloedverlies. 16 mei verwacht ik weer ongesteld te worden maar het is nu beetje afhankelijk van de uitslag wat we gaan doen. Verder doen we veel leuke dingen. Gaan zelfs weer regelmatig stappen. Heb er ook weer energie voor. Nu hopen dat de rust bijdraagt aan een positief resultaat. Ik zal weer een keer voorbij schuiven hier Succes meiden, ik denk aan jullie. Dikke knuf!
Pff Jordan meis wat schrikken zeg!! Hopelijk is de uitslag goed!! Duim.heel hard. Wel heel fijn dat jullie veel leuke dingen doen en weer gaan stappen. Dikke knuffel
Jordan, wat fijn weer wat van je te horen! Wat was het schrikken voor jullie zeg! Poeh, het zit jullie ook niet allemaal mee. Hopelijk krijg je volgende week een goede uitslag! En hopelijk mogen jullie dan snel weer beginnen met de cryo tp!
Lieve Jordan heb regelmatig aan je gedacht en je komt weer even buurten. Heftig weer hoor dat er onrustige cellen gevonden zijn gelukkig zijn jullie er snel bij geweest.hoop ook dat je lichaam deze onrustige cellen zelf opruimt en dat er verder niks ernstig is. Goed te horen dat het eigenlijk wel weer wat beter ging en dat je ook geniet van even lekker niks door leuke dingen te doen en zelf weer lekker te gaan stappen. Daar was ik ook altijd wel van hoor heerlijk en dan de benen uit mijn lijf dansen 😉. Hopelijk kunnen jullie zo toch weer verder voor dat zo lang gehoopte resultaat. Heel veel succes meis en we hopen je zo af en toe te horen hoor! Liefs
Jordan ik schrijf hier nog niet zo lang mee.... Maar heb wel al een heel traject achter me helaas. Jeetje meis wat een spanningen weer. Dat is wel enorm schrikken,vind het knap van je dat je er zo goed mee om gaat, ik zou helemaal van de leg zijn, maar misschien heb jij dat ook wel gehad... Ik heb ook meerdere keren zo'n uitstrijkje gehad omdat ik ook zo veel bloed verlies, en ik vond die twee wachtweken echt verschrikkelijk. Pas ook nog na m'n vroeggeboorte, gelukkig was het goed, en daar ben ik ook heel dankbaar voor. Maar het kan ook anders net als bij jou, ik wil je heel veel sterkte wensen Liefs Wish
Lieve meiden, dank jullie voor jullie lieve reacties Snippie en Schorpioen, wat gaat de tijd snel. Al over de 30 weken zitten jullie. Verloopt het allemaal goed? Jon, jij bent nu bezig met een poging toch? Lukt het allemaal? Wish, ik weet niet zeker, dacht dat we elkaar wel al eens gesproken hebben maar kan ook zijn dat iemand 'Wish' in haar forum naam had verwerkt Gelukkig dat je uitstrijkjes goed waren. Die ik kreeg toen ik net 30 was die was ook in orde. Pap1. Vreemd genoeg had ik al een voorgevoel dat er iets uit zou komen, helaas klopte dat gevoel. Nou ja, we kunnen het maar beter weten. Hoever was je toen jullie kindje werd geboren? Heftig hoor meissie. Bij mij is het tot nu toe steeds max. 6 en een halve week als ik een mk krijg. Dat is al erg maar het lijkt me zo erg als je echt al een kindje draagt met handjes, voetjes, gezichtje, hartje. Sterkte! Dikke knuf!
Hoi dames Jordan ja zit midden in een behandeling; Vanmorgen geweest voor de 2de echo en er groeien er nu meer er zijn er nu 8 gemeten tussen de 13 en 22 .Goed nieuws de arts zei ook dat ze heel tevreden was. Krijg vanmiddag telefoon wanneer de punctie is waarschijnlijk maandag of dinsdag !
Jon, wat goed nieuws!! Zie je wel, ik had het ook, elke keer kwamen er meer bij! Jordon, hier gaat het wel lekker hoor, wel wat last van kwaaltjes en ik merk dat het lichamelijk ook zwaarder wordt. Helaas heb ik wel last van hoge bloeddruk, maar gelukkig is de bloeddruk nu met medicatie goed. Hierdoor sta is sinds 3 wkn niet meer in de zorg. Maar vandaag is mijn 'laatste'werkdag en dan begint mijn vakantie/verlof
Jordan, ik schrijf hier mee sinds maart er is volgen mij nog iemand met de naam wish vandaar bij mij wish2. Ik was 21 weken zwanger toen ik beviel, dat is helaas te klein om het te overleven, tegenwoordig gaan ze met 24 weken levensreddend handelen... Verschrikkelijk ook elke keer bij 6 weken een miskraam, stekte met alles hoor meis Jon yeah goed nieuws, ik duim voor je! X
John wat goed zeg!! Wanneer is de punctie? Hier vanaf dinsdagavond t/m gisteren middag in het ziekenhuis gelegen. Ik heb al vanaf maandag contrasten/ harde buiken. Ze kwamen eerst om de 5min. Nu om de 15min. Verder hele dag door buikpijn. Maar omdat alles pot dicht blijft en baarmoeder hals niet verkort is mocht ik naar huis. Wel met strikte rust. Verder gisteren dus ook echo gehad. Kindje ligt voor en is ruim boven gemiddeld. Zit bijna aan de bovenste lijn. Helaas is er ook gezien dat er een nierbekken te groot is. Dit kan blaas problemen geven. Daarom mocht het dus echt zo zijn. Moet hij meteen na de bevalling aan de antibiotica om te verkomen dat hij infectie krijgt aan blaas urineweg. Verder kan.het geen kwaad. Maar leuk is anders. Dinsdag herhalings echo en hopen dat ze het gisteren niet goed gezien hebben. Zo wel dan.moet ik naar leiderdorp voor een nog uitgebreidere echo. Nou dat was het even.
Hey Snippie dat is schrikken om alweer in het ziekenhuis te hebben gebleven gelukkig nog geen ontsluiting! Kan me voorstellen dat het schrikken is met een vergrote nierbekken laat het ze maar nakijken! Doe rustig aan! Vanmiddag gebeld heb dinsdag de punctie hopelijk is alles dan groot genoeg en bevat het een goede eicel! Fijn weekeinde!
Oh Snippie, dat is schrikken! Gelukkig nog geen ontsluiting en hopelijk blijft de kleine nog even lekker zitten! En dan hoor je ook nog van de afwijking in de nieren, hopelijk zitten ze er naast en hebben jullie volgende week een goede uitslag. Jon, spannend weer voor jouw, dinsdag punctie! Ik heb de afgelopen nachten eindelijk wat beter geslapen, wel nog vaak wakker, maar het gaat beter. Gisteren is officieel mijn verlof begonnen, wel een raar idee dat ik pas half september weer ga werken.
Jon wat spannend disndag!! Duim.heel hard voor je. Schorpioen Yeeh nu echt verlof!! Klinkt lang he hihi. Mijn verlof begint officieel over 2weken eindelijk haha
Jordan, fijn om weer wat van je te horen, maar met minder goed nieuws 😢 heftig zeg, hoop voor een goede uitslag voor je!! X Snippie, bah! Ziekenhuisopname, schrikken! Fijn dat je wel weer thuis bent, mini Snippie blij nog maar lekker zitten hoor!!! Jon, woehoeeee extra follikels erbij!! Op naar dinsdag Ik ben vandaag ongesteld geworden en mag met de pil starten. Er ligt dus een ouderwets pilstripje in de badkamer
Jon, succes morgen! Hier lekker in het zonnetje! In huis zit zo n vervelende bij die er maar niet uitkomt! En ik hou helemaal niet van die steekbeesten, ga zo maar, gewapend met een elektronische vliegenmepper erop af.
Anja dat lijkt mij zo raar! Ik gebruik nu ruim 6 jaar geen pil meer! Zou het dus erg naar vinden(jij misschien ook) om dat er weer zien te liggen en nu dus maar hopen dat je die troep niet voor niet moet gebruiken! knuffel!! Schorpioen ielll hou daar ook niet van! Weg met van die prik beesten!
De bij heeft de jacht niet overleefd. Weet best dat een bij nuttig is, had alle ramen en deuren open gezet en nog ging dat beest niet zelf naar buiten. Anja, eigenlijk ook weer begonnen aan de nieuwe poging, het lijkt me inderdaad raar dat je, ondanks je kinderwens opeens weer de pil slikt.