Lieve dames Punctie zit erop het viel me enorm mee dit keer. Er zijn er 7 aangeprikt en uiteindelijk 6 goede eicellen dus tevreden. Hopen op goede bevruchtingen!
Jon, mooi aantal zag. Ik ga voor je duimen dat ze allemaal bevrucht raken! Ik heb ook nieuws, helaas minder leuk dan gehoopt. Ik heb CIN III en ook een paar delen CIN II. CIN III is een voorstadium van bm-halskanker. Is het gelukkig dus nog niet, ze zijn er op tijd bij, maar ik moet wel behandeld worden. Komende dinsdag moet ik al. Ik krijg dan een lisexcisie. Dan halen ze de foute cellen weg. En dan na een half jaar terug voor controle. In de tussentijd, geen terugplaatsingen Maar goed, we zijn iig op tijd zodat het geen kanker wordt. Wordt vervolgd.
Jeetje Jordan dat is schrikken zeg! Heftig hoor! Igg fijn dat jullie er op tijd bij zijn. Hier zit je niet op te wachten , niemand natuurlijk maar alles voor een gezond lijf. Sterkte en kracht meis XXX
Jon, wat fijn dat de punctie er weer op zit en meeviel. En ook nog een mooi aantal ook! Ga duimen voor je voor mooie en goede bevruchtingen! Jordan, jeeh wat heftig! Gelukkig zijn ze er snel bij en gaan ze snel beginnen met de behandeling. Sterkte de komende tijd.
Jon wat een mooi aantal!! Nu duimen voor goede bevruchtingen!! Jordan wat naar nieuws!" pff schrikken. Wel goed dat jullie er optijd bij zijn.
Jon, woehoeeeee 6!!! Goed zo meis! Wanneer hoor je het aantal bevruchtingen? Jordan, wat heftig en schrikken. Wat de anderen ook zeggen gelukkig ben je er op tijd bij. Veel sterkte meis. Knuf! Vandaag nog wat shirts en blouses halen, met -11,5 kilo pas ik niets meer! ) BMI is nu rond de 24, dus weer een gezond gewicht voordat we de icsi weer gaan starten! En ik voel me zo veel beter en dat is t aller belangrijkste. Ohhhh zaterdag vliegen we om 05.15 naar Kos!!! Zo'n zin in
Wauw Anja, je bent flink afgevallen! Knap hoor! Ik ga na de bevalling er ook weer voor, er mag best weer wat van af. Al ben ik tnt tijdens de zwangerschap 7 kg aangekomen.
Jon, wanneer krijg je bericht? En Anja wat ben je veel afgevallen. Goed joh. Leuk dan, nwe kleding shoppen. Ik was door al dat hormonen spul aardig aangekomen maar ben ook alweer 9 kilo kwijt en aangezien ik nu toch de tijd heb ga ik nog maar ff door ook Schorpioen, 7 kilo op 33 weken is super netjes toch? Ik dacht dat het vaak meer was? Snippie, heb jij last van zwangerschapskilos? Ik ben over de grootste schrik heen maar vind het nog steeds niks. Kan me echt niet focussen op mijn werk en heb vanmorgen de verpleegkundige gesproken, ze gaf aan dat de cellen die de lis weghaalt ook weer naar een analoog pathaloog gaan om te kijken of daar ook geen kanker in word aangetreffen. Meeeeh. Maar ja. Better safe than sorry. De dag na de lisexcisie mag ik niet werken en de dag erop moet ik het aankijken. Ff bijtanken dus maar. Keep you posted.
Lieve dames Anja en Jordan wat goed dat jullie zoveel zijn afgevallen! Petje af hoor lekker om dan weer nieuwe kleding te kopen goed excuus! Anja zaterdag al lekker op vakantie wiehoe! Jordan kan me goed voorstellen dat je concentratie weg is. Is ook niet niks om je maand plannen weer bij te moeten stellen maar ja alles voor een gezond lijf! Scorpioen 7 kilo is ook heel netje hoor! Ik was 9 aangekomen maar die was er binnen een week weer vanaf! Hoe is het bij jou Snippie? Morgenochtend wordt ik gebeld of er een tp is nog even een spannend ochtendje hopelijk bellen ze bijtijds!
Anja wow Meis wat goes zeg zoveel afvallen. Eb jordan ook zoveel afvallen. Meis logisch dat je aandacht er niet bij is Pfff echt heftig dit! Schorpioen 7kilo is geel goed hoor!! Jon ik duim voor je!! Hier 500gram aangekomen . Niks dus aangezien mijn kindje al ruim 2kilo weegt hij zit al ver boven de bovenste lijn. Hier nog het zelfde echt rustig aan doen alles buitenshuis doe ik in rolstoel anders worden de harde buik vele male erger .
Jon, succes vandaag! Anja, alvast een fijne vakantie! Geniet er lekker van!! Gisteren weer controle gehad en een groei echo. Allebei weer goed gekeurd, groei ligt nog steeds keurig op de lijn, het zal geen hele zware baby worden. bloeddruk ook prima, blijf wel onder strenge controle, dus wekelijks terug.
Lieve dames onze Emmy is aan boord! En we hebben ook nog 3 cryo's ben helemaal blij! Was erg grappig dokter cr. deed de tp en ik vind hem erg grappig. Hij is ook altijd zeer positief. Nu ook weer je bent nu en straks ook nog gewoon zwanger heerlijk dat positieve! Heb niet gevraagd naar hoeveel cellig vorige keren had ik ook hele goede en die bleven ook niet zitten. Mijn zoon was toen 8 cellig en torn deed deze arts ook de tp dus we hopen op een deja vu! Fijn scorpioen dat alles ok is met jou en de kleine! Snippie hoe is het bij jou? Je kijkt zeker al erg uit naar het einde van je zwangerschap je hebt er zoveel voor moeten laten. Nog even volhouden!! Anja alvast een heerlijke vakantie! Jordan ook jij bedankt voor het duimen hoor. Knap dat je weer best veel op het forum bent!
Pff, weer zo'n waardeloze nacht. Ben weer klaar wakker, in bed kan ik geen houding meer vinden, manlief ligt lekker te ronken, dus ga er maar van ellende eruit:x. Straks maar weer een poging wagen om weer te gaan slapen.