Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Helaas het is mislukt. Had hier zo geen rekening mee gehouden dacht dat het slechts 10 procent kans was dat het niet gelukt was had namelijk al een halve cupmaat grotere borsten. Had ik bij mijn zoontje ook toen. Bah rot traject 😭😭😭😭

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Balen Jon :( Kan het te vroeg zijn voor testen? Knuf!

3. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Denk het niet meis!

Hoop op een goede uitslag voor jou! Denk aan je!

4. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jon, wat vreselijk balen! Dikke knuffel. Dit traject is gewoon ***! Niemand kan je met zekerheid zeggen dat je over een tijdje een kindje in je armen kan hebben.

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Nou, hier gelukkig gedeeltelijk goed nieuws. De arts belde me al om 10:30 ipv einde middag! Echt super fijn. Ze had dus gedeeltelijk goed nieuws. Goede nieuws: Geen kankercellen ontwikkeld (YEEEEEEY wat was ik daar bang voor). Minder nieuws: Het was wel echt het voorstadium en ze zijn er op tijd bij. Had er dus niet veel langer mee door moeten lopen. Nadeel is dus dat mijn lichaam echt ruimte heeft gegeven aan die cellen om te ontwikkelen. Hoe dan ook, super opgelucht dat er geen kanker is aangetroffen.

Aangezien de ontwikkeling vrij snel is gegaan (in minder 3 jaar van Pap1 naar Pap3a naar een CIN3) is de controle wel wat strikter. Ik krijg nu al over 4 maanden een uitstrijkje ipv over 6 maanden. Als het Pap1 is (en dus goed) mag ik weer verder met tp, als het een andere, wederom afwijkende uitslag is gaan ze of nog 2 maanden aankijken of meteen weer onderzoeken doen. Als het Pap1 is krijg ik eerst halfjaarlijks, dan jaarlijks controle, dat 5 jaar lang en dan mag ik weer mee in het bevolkingsonderzoek. Spannend allemaal.

6. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Fijn Jordan dat het geen kanker is! Laat ze je maar goed in de gaten houden! Hoop natuurlijk dat je over een paar maanden ook weer verder kan!

7. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jordan, wat goed nieuws! Geeft vast een opluchting? Gelukkig waren ze er op tijd bij! En blijf je nu ook onder strengere controle.

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Jordan wat fijn dat er geen kanker gevonden is.
    Gelukkig zijn ze er optijd bij!

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    John meis wat onwijs klote!! hele dikke knuffel!

10. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Back in town! :) de vakantie was heerlijk. Super hotel, mooi weer, lekker ontspannen ( love dutjes op een strandbedje onder een palmboom:)) ) batterij is weer opgeladen!
    Jon, 😢👎
    Schorpioen,wat komt t dichtbij zeg, de bevalling!
    Snip,voor jou ook, hopelijk nu geen bloedverlies meer!
    Jordan, wat enorm goed nieuws dat het geen kanker is! XXX

Knuf voor iedereen!

11. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve Jon
    Ik lees net je berichtje meid wat een verdriet weer...
    Heb Je zo'n hoop wordt die vervolgens weer de grond ingeboord,
    Hoeveel cryo's hebben jullie nog? Sorry ben nu even niet meer helemaal op de hoogte lees af en toe nog mee omdat we nu even pauze hebben ben ik hier wat minder tijdelijk.
    Sterkte hoor, dikke knuffel

Jordan fijn meis dat het geen kanker is, en dat je er op tijd bij was, sterkte verder want het is toch niet niks om dit te horen, en je kinderwens met behandelingen op een laag pitje te zetten
    Knuffel

Hoe gaat het met de andere meiden en de zwangere onder ons?
    Soms zou ik jullie zo graag in het echt willen ontmoeten, jullie begrijpen als geen ander hoe dit rot traject voelt, ik merk dat er steeds minder mensen op dit gebied met ons meeleven, het lijkt normaal te worden dat we weer met slecht nieuws komen, er wordt nauwelijks nog op gereageerd. Voel me soms echt alleen hier in, gelukkig kan ik wel goed praten met m'n mannetje
    Doei lieve meiden xx

12. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anja, klinkt heerlijk jullie vakantie! Weer lekker opgeladen!

Wish, wat jij beschrijft is heel herkenbaar, ook al ben ik uit de MMM, het blijft je toch achtervolgen. Ik ken persoonlijk ook maar een aantal vrouwen die zelf in MMM zitten/gezeten hebben en die weten hoe moeilijk/zwaar dit traject is.
    Dikke knuffel.

Hier gaat het eigenlijk wel goed. Mijn bloeddruk was helaas wel weer wat gestegen, medicatie is weer wat aangepast en vanaf nu moet ik echt rust houden, geen strikte bedrust, maar ik mag nu bijna niks meer zelf doen (boodschappen, huishoudelijk werk enz)
    vandaag weer bloed en urineonderzoek gehad en dat was allemaal prima, ik heb zelf ook geen klachten, voel me juist prima, beter dan een week of 10 terug.
    Zaterdag weer controle, als de bloeddruk nog niet gezakt is, gaan ze snel inleiden. Zo komt het allemaal toch heel snel dichtbij!

13. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vandaag ook weer een echo gehad en die was ook prima! de kleine doet het goed, groeit goed! dat geeft ook wel rust.

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wist dikke knuffel.meis.

Schorpioen ben benieuwd zaterdag. Had je wel al een datum of dat sowieso. Niet?!
    Fijn.dat echo goed is.

Hier afgelopen. Dinsdag datum. Gekregen. Dus we tellen verder af :)

15. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dus jullie weten de datum Snippie! Spannend hoor!
    Wij hadden nog geen exacte datum, maar wel een globale planning, maar het gaat waarschijnlijk wel eerder gebeuren. Toen ik het gisteren hoorde schrok ik wel een beetje, hoop zelf dat de kleine nog even mag blijven zitten, zoiezo zeker tot 37 wkn!
    Gisteravond hebben ze het bed verhoogd. Ik ben zelf niet zo groot, moet nu echt in
    het bed klimmen :$. Gelukkig hebbeb we nog een extra krukje gehaald.

16. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Lieve dames

Scorpioen en Snippie fijn dat het einde inzicht is en dat het naar verhouding nog goed gaat. De laatste loodjes!

Anja klinkt heerlijk de vakantie! Is er nog iets uit de testen van de schildklier gekomen en gaan jullie eind mei meteen beginnen met de poging?

Lieve wish wat een lief berichtje meis! Ach wat gun ik jou ook een kindje! Rotdagen zijn het geweest kan me het zo goed voorstellen! Al een idee wanneer jullie weer verder gaan?
    Ps je mag met een privé bericht sturen dan kunnen we via Facebook contact houden en wie weet ontmoeten we elkaar dan ook. Waarschijnlijk wonen we niet heel ver van elkaar!
    Vervelend hè de mensen die het laten afweten uit je omgeving bah ook herkenbaar hoor! Onze familie laat het ook afweten. Ze zijn te bang voor slecht nieuws denk dus vragen ze maar niks meer.!

Jordan inmiddels wat aangesterkt?

Zwaai!

17. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoor net dat kliniek Geerten failliet is...
    En dat mck de patiënten van het Geerten wel wil helpen die in een onzekere positie terecht zijn gekomen, ik vraag me af of dat nog gevolgen voor ons als huidige patiënten heeft, dat er wachtlijsten komen, oid.
    Het wordt bij mck steeds drukker, jullie hier al iets over gehoord?

18. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Oja joh wish waar heb je dat gehoord? Waarschijnlijk is er plek genoeg dan?

19. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op Twitter daar Twitter ik ook met lotgenootjes die in een medisch traject zitten

20. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Oja ik Twitter niet maar moet half juni weer terug zal het eens aankaarten dan! Ben zelf van plan om meteen weer verder te gaan. Dat Mckw het aanbied verbaasd me eigenlijk niet ze zijn ook commercieel en horen nergens bij! Zijn ze straks nog slechter telefonisch bereikbaar dat is mijn enige ergenis daar!

Deel Deze Pagina