Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkuh, goed zo Meid, nu lekker rustig aan gaan doen, he!! Luister altijd naar je gevoel en naar je lichaam, neem goed je rust als je (te) moe bent, he! Ikkuh, mijn foto van eerste echo staat in m'n album, moet je even op m'n naam en profiel klikken, dan kun je 'em zien, onze spruit!!

Snoopster, Jeetje, morgen al je 2de echo zeg, vet jaloers hier hoor!! Laat je de foto zien? Of zet je hem in je album? Hoe voel je je nu? Alles goed? Ik spuug (bijna) iedere avond en lust lang zo veel niet meer als eerst. Eieren, pannenkoeken, vlees, groenten uit zo'n groentenmixpakje voor pasta's en zo, getver. Ik krijgt 't totaal niet meer weg, haha!! Verder komt en gaat de pijn aan m'n boobies. Gister wel weer, vandaag valt 't nog redelijk mee. O ja en de lichtje krampjes zo af en toe. Ja, 't blijft altijd spannend ja. Ga jij ook zo'n angelsound of doptone dinges kopen? Ik dacht eerst van niet, want je raakt dan toch gelijk in paniek als je nuiets hoort dacht ik, maar hoor nu superpositieve verhalen van iedereen. Alleen nog even kijken nu of die straling niet slecht is!! Maar 't blijft inderdaad spannend, ja!! Gek he Meis, dat we nu beiden zwanger zijn!! De Chinese kalender zegt dat wij een jongetje krijgen, nou ben benieuwd, hihi!!

Liefs, Elvi

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    #302 Snoopy1983, 14 mei 2012
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
    Wat vervelend die misselijkheid zeg! Hier valt het gelukkig mee, de andere zwangerschappen ook geen last van gehad en daar ben ik blij mee want heb een overgeeffobie:) Maar geeft wel een soort bevestiging he;) Hier heel soms nog wat bandenpijn, gevoelige borsten en dan vooral in de avond en soms nog wat moe maar eigenlijk valt het allemaal wel mee. Over de angelsound zal je vertellen dat ik die zaterdag al gebruikt heb! Ik had hem nog liggen van mn dochter en vond het toen erg fijn, gekocht met 11 weken zwangerschap en hoorde het hartje meteen. Dus zaterdag dacht ik ik probeer het gewoon ook al is het eigenlijk nog veeeeel te vroeg. Maar na heeeeel lang zoeken heb ik het hartje al gehoord!!:D Wilde het al bijna opgeven om het met 10 wkn weer eens te proberen toen ik ineens links heel laag het bekende galoperende paardje hoorde cool he!Ja had het gezien van de chinese kalender al zei die dat ook bij mn dochter dus ik geloof er niet zo in haha

3. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, echt!! Jeetje Meis, wat cool dat je het hartje al gehoord hebt, zeg!! Ik wist helemaal niet dat dat al kon, zo vroeg!! Supertjegaaf!! Ik ga 'em na vrijdag aanschaffen, denk ik! Of misschien toch wel wat eerder, haha! Ja ach, de misselijkheid valt op zich nog wel mee hoor, ik vind het niet zo erg en moet vaak lachen erna, omdat Kleintje weer even van zich wilde laten horen, zo denk ik dan maar!! Haha!

Liefs, Elvi

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hi meiden,

Op 25 mei ga ik voor intake naar MCK dus ik kom gezellig met jullie meekletsen. Heb al wat gelezen maar ga van de week verder lezen. Ik loop bij de gyn. in het ziekenhuis omdat mijn man en ik al 9 jaar samen zijn, niets hebben gedaan om te voorkomen dat ik zwanger zou raken en de laatste ca. 4 jaar bezig zijn met getimed aan de slag te gaan maar na ten minste 2 vroege mk en nog steeds geen zwangerschap zijn ze nu eindelijk verder gaan zoeken. Kijkoperatie gehad waar alles goed bleek te zijn en ook bij mijn man klopt alles. We werden alleen weer naar huis gestuurd om nog een half jaar te proberen met ovulatietesten. Bij geen resultaat IUI. Maar inmiddels ben ik het wel zat :) Ik heb vorige week MCK gebeld en kon er al snel terecht. Ben dus HEEL benieuwd :)

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    grotebabywens--> leuk hoor je echo het is nog echt een boontje haha :D

snoopy--> gelukkig valt het overgeven voor je mee met je overgeef fobie!

jordan--> welkom! hoop dat je snel geholpen word en snel van een blijvend kindje mag gaan genieten!

6. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Ikkuh, haha, ja he!! Hopelijk vrijdag een minimensje!! Superspannend toch weer!!

Snoopster, hoe was je echo vandaag? Heb je 'em al gehad? Laat je 'em zien hier (of zet je hem op je pagina)? Ben zoooooooo nieuwsgierig Meid!!

Jordan, heej hallo, welkom hier Meis!! Goed dat je doorzet, na zoveel jaren zou ik 't wachten ook flink beu zijn geloof ik hoor!!

Liefs, Elvi

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Jordan, welkom meid! Fijn he dat je daar al zo snel terecht kunt! Jeetje wat zijn jullie al lang bezig zeg:( Ik hoop dat jullie gauw zwanger mogen zijn!

Nou vandaag 2e echo gehad en ik kan alleen maar zeggen WAUW!! Wat een verschil met 2 weken geleden:) Sowieso betere apparatuur maar wel uitwendig en ze had ze kleine zo te pakken. En zitten gewoon echt al armpjes en beentjes aan en we zagen de kleine af en toe bewegen! Ik ben verliefd haha. Ook al heb ik het al eerder meegemaakt dit blijft zo bijzonder. Het termijn klopte precies en ben dus 15 december uitgerekend.

Dit is ons ukje;)

Bekijk bijlage 245659

8. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    snoopy--> wow! mooie echo je ziet echt alles al he :D echt een mensje

grotebabywens--> en dan nu vrijdag jouw minimensje he :D

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Snoopy: wat super weer!
    Heerlijk om te zien he.
    Geniet er maar van.

@Elvi: weer echo bij het MCK of nu bij je eigen ziekenhuis?

@Ikkuh: oh bedenk me net dat ik nog niet heb gereageerd, ga snel reageren daar waar je verhaal staat.

@Jordan: welkom!
    Fijn dat je snel terecht kon bij het MCK, hopelijk met snel goed resultaat!

@All: wij hebben 4 mei de IUI gehad.
    Smorgens ei, smiddags IUI.
    Daarna 'radiostilte' gehouden, want ik wilde er niet mee bezig zijn.
    Goed gelukt, want ben heerlijk rustig de ww doorgekomen.

Dinsdag getest, want moest aan de internist doorgeven of ik zwanger was of niet.
    Die bleef wit.
    Maar mn temp ging niet omlaag en ongi kwam niet, dus vandaag nog een keer getest.
    Komt er ineens een 2e streepje!
    Dus ik snel een kruidvat test gedaan en binnen een minuut een 2e streep.
    Nog een sensitest gedaan en ook daar een 2e streep.
    3 Testen zullen het vast niet mis hebben.
    Dus wij zijn zwanger :D :D

Morgen het MCK bellen met het goede nieuws en de echo plannen!
    Kan het nog niet geloven en krijg echt de vlinders in mn buik als ik eraan denk.
    Zwanger, wat een wonder.
    Maar oh oh oh wat is elke toiletbeurt eng!
    Ik verlies net als bij mn dochter veel slijm, dus denk elke keer dat ik bloed verlies.
    Brrr.
    Hoop echt dat het deze keer goed mag blijven gaan!

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Thanks meiden :) Ja, kan echt snel terecht. Echt fijn.

Snoopy, we zijn echt lang bezig maar de huisarts heeft het best lang tegengehouden voor we naar de gyn. konden. Ik heb het zelf ook te lang goed gevonden hoor maar we zijn pas december bij de gyn. gekomen na weer een vroege mk. Maar wat fijn dat jij zwanger bent nu, gefeliciteerd!

Ik zit weer lekker in de zenuwen. Ik heb echt een super regelmatie cyclus. Altijd 28 dgn. (en bij grote uitzondering eens 26 dagen) maarrrr nu zit ik op dag 30 en nog helemaal niks. Ik heb ovulatietesen thuis liggen en ik weet dat het geen zw.testen zijn :D maar ja, ik was toch wel heel benieuwd en aangezien die ovulatietesten ook HCG schijnen te meten (heb ik gelezen iig) dacht ik, ik probeer het maar. (2 weken en 3 dagen terug was mijn eisprong, positief gestest) Maar ben niet veel wijzer, hij gaf een lijntje die aardig dik was maar toch niet zo dik als het controlestreepje. Heb hem ook meteen vanmorgen gedaan maar dan schijnt je LH ook het hoogst te zijn dus het zegt natuurlijk niks. Stom hahaha. Maar goed, vanavond maar zw.testen gaan halen en genoeg ego talk, nog een weekje :D

11. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer, Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, welkom bij de roze club Meid!! Wat super, he!! Heel herkenbaar hoor Meis, dat je elke keer als je naar de wc gaat even checkt!! Heb ik ook heeeeeeeeeeel erg gehad in 't begin en nu zelden eigenlijk nog!!

Jordan, wie weet!! Laat je ons weten wat je test zegt?? Soms is 't ook zo dat je langer op je ongi moet wachten vanwege de spanningen voor bijv. zo'n eerste intake en zo!! Maar je wet 't nooit he Meis! Jeetje, spannend dan he!!

@ All: Vandaag een supermooie echo gehad, de laatste bij 't MCK!! Zo bijzonder als je de kleine dan al ziet bewegen en zo!! Wij zijn ook helemaal verliefd, alle cliches zijn waar!! Mooi he Snoopster!! Haha!! Ík heb de foto in m'n album gezet!! Jouw foto is ook echt schitterend Snoopster!!

Ikkuh, hoe is het met jou Meis?

Liefs, Elvi

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Elvi, jij bent dus ook zwanger :) Wat leuk voor je meid, gefeliciteerd. Heerlijk hoor, geniet ervan!
    Ik heb net een test gedaan van Etos, werkt dat ding niet. Pffff.... Geen controlestreepje, niks. Alles netjes gedaan zoals het hoort maar helaas. Nou ja, opnieuw afwachten, de volgende doe ik dan vanavond of morgenochtend als ik me zolang kan inhouden ;)

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Nou, net nog 1 gedaan en een HEEL lichte streep. En nu lees ik dat Etos testen niet zo super zijn. Meestal koop ik CB maar die waren op! Dus vanavond, nieuwe testen kopen en morgen ga ik weer eens kijken. Hou jullie op de hoogte.

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jordan, hmm, spannend Meis. Maar een streep is een streep hoor!! Hoe gaaf is dat!! Kv-testen zijn ook goed!!

Liefs, Elvi

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jordan, en, nog een nieuwe gedaan?? Je weet 't wel spannend voor ons te houden, he! Hihi!!

Liefs, Elvi

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Dreamer, jeeeeeeeeeeeee super zeg!!! Gefeliciteerd!!:D Herkenbaar hoor dat broekloeren;)

@Grotebabywens, wauw wat een prachtige echo meid! Nu wordt het allemaal zo echt he met die armpjes en beentjes:D

@Jordan spannend zeg! Ben ook wel benieuwd of je nog opnieuw getest hebt;)

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sorryyyy, beetje druk daggie haha. Maar zoals verwacht, negatieve test. Heb KV testen gedaan. Maar dit is dag 4 overtijd dus maandag maar ff gyn bellen. Kan ze even kijken. Ben niet zenuwachtig ofzo dus daar ligt het denk ik ook niet aan. Nou ja, ik voer de spanning dus nog even verder op. Haha. En nu ga ik weer hard verder rennen. Fijn weekend meiden en lief dat jullie aan me denken! :)

Liefs,
    Jordan

18. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snoopster, jazeker, vooral ook door die bewegingen die we de kleine zagen maken, zo bijzonder is dat!!

Jordan, hmm, jammer. Maar je weet 't nog niet, he! Hou ons op de hoogte, Meis!!

Liefs, Elvi

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Jordan: zou wel bijzonder zijn he, net voor de mmm zwanger!

@All: ben sinds gisteravond niet meer misselijk en dat vind ik best wel eng!
    Maar testen zijn duidelijker en digi was vanmorgen ook positief, dus dat is positief natuurlijk.
    Maar pfff kan iemand de klok 3 weken vooruit zetten? :p
    Duurt nog zolanggggggggg :p

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Dreamertje, duurt zeker lang he!! Ik ga volg. vr. voor de 3de en vind 't nu ook al weer lang duren! Dat gevoel dat blijft wel hoor, maar de eerste keer is 't meest spannend!

Tip voor all you pregnant ladies: De Angelsound is echt heeeeeeeeeeel leuk!! Fijn om alles te horen steeds! Is niet schadelijk, anders werd 't niet verkocht!

Liefs, Elvi

Deel Deze Pagina