Dank je Jon, nog aan het kamperen? Vandaag heerlijke dag in de zon. Morgen, na 3 weken vakantie, weer aan het werk. Bah!
Anja we zijn weer terug van het kamperen! Het was een soort van midweekje weg. Langer kon niet ivm werk. Lijkt me ook lastig die deca zelf mengen en die menopur is ook niet makkelijk, lukt het een beetje? Bij mij mengde mijn vriend de spuiten bereik zelf geen geduld voor. Wanneer de eerste echo?
Het mengen gaat nu goed. Nog wel een ampul deca moeten halen bij de apotheek hier in t dorp Vrijdag de echo, gelukkig in zkh Leiden, niet helemaal naar Gent! De hormonen werken iig op m'n gemoedstoestand. Pffff Lijk wel manisch af en toe )
Hey meiden, hier ben ik weer even! Hier gaat alles goed, we zijn sinds zondag lekker thuis. Onze kleine heet Lisanne! Het is en klein poppetje, ze was niet zwaar 2665 gram, terwijl de echo's meer berekende. Hier mijn bevallingsverslag: De bevalling was behoorlijk heftig. Donderdag kreeg ik een balloncatheter, om wat ontsluiting te creëeren, na 24 uur ging de ballon eruit en had ik ongemerkt 3 cm ontsluiting gekregen! Toen hebben ze de vliezen gebroken. Om 10 uur ging ik aan de weeenopwekkers, binnen een half uur had ik om de 2-3 minuten hevige weeën, maar de ontsluiting bleef een beetje op 5 cm hangen. Toen kreeg ik een ruggeprik, wat was dat een verademing! Ik voelde de weeën nauwelijks. Hierdoor had ik even 3 uur rust. Maar toen kwamen de weeën in alle hevigheid terug. Binnen 2 uur 8 cm ontsluiting. Ik moest nog even volhouden! Ma 20 minuten ging dat echt niet meer! Kreeg persdrang! Gelukkig kwam net de gyn binnenlopen en die constateerde dat ik volledige ontsluiting had! Ik heb 3 kwartier moeten persen, maar de ruggeprik heb ik het niet allemaal gevoeld. Ze hebben zelf de vacuümpomp moeten gebruiken. Gelukkig konden ze een knip net voorkomen! Na de bevalling kwam in eerste instantie de placenta niet los, ik stond op de nominatie om dat operatief te laten doen. De operatie afdeling had gebeld dat ik moest komen, maar mijn gynaecoloog wilde nog 1 poging wagen, met resultaat! Ik hoefde niet meer naar de ok! Lisanne is de eerste dagen wel wat afgevallen, maar we zijn op de goede weg! Drinken gaat steeds beter! We zijn zo verliefd op ons kleine meisje! Het heeft een hoop verdriet, tranen, moedeloosheid, onmacht en boosheid gekost, maar als je zo'n hummeltje in je armen hebt, ben je dat vergeten! Ik hoop zo dat jullie dit geluk ook mogen meemaken, het is jullie zo gegund!!
Wat een mooie naam, Lisanne! Heftig joh de bevalling, gelukkig zonder ok, maar die hulpmiddelen klinken zooooooo niet fijn!!! Au Geniet lekker samen, jullie hebben het verdiend x Hier stimuleer ik er lekker op los. Spuiten gaat goed, straks 4e. Menopur. Ben zo benieuwd hoe het er voor staat. Aan de andere kant ook bang dat t niet oké/voldoende is... We'll see!
Lieve dames Scorpioen een jullie hebben een lieve naam uitgezocht! Klinkt ook heftig je bevalling gelukkig is dit achter de rug en zijn jullie nu lekker thuis om aan elkaar te wennen. Geeft je borstvoeding eigenlijk? Vond het trouwens super lief dat je in je bericht zet dat je hoop dat wij het ook mogen meemaken. Ik weet al wat het is maar de wens en het verlangen is er niet minder om! Het is idd prachtig. Anja denk dat ze in Gent best wel weten wat ze doen. Je heb vast een aantal mooie follikels! Fijn dat je in leiden terecht kan voor de echo's! Koste dit veel moeite om te regelen? Snippie hoe is het bij jou?
Jon, mijn schoonmoeder werkt in het zkh, dus zij heeft de afspraak geregeld voor de echo. Was geen probleem. Ik heb vanuit Gent formulieren meegekregen waar ze alles op in kunnen vullen en doorfaxen. So far so good Hoe gaat het met jou? Heeft t kamperen goed gedaan?
Lieve Schorpioen, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lisanne. Wat een mooie naam. Nu lekker uitrusten allebei en natuurlijk uitgebreid genieten. Veel gezondheid en geluk voor jullie Anja, succes met de FM vrijdag!!!
Hoe laat mag je vandaag Anja? Met mij gaat het wel goed eigenlijk. Het bloeden is gestopt en ook de vieze afscheiding waar ik inmiddels al maandenlang, dagelijks mee liep is nu bijna verdwenen (na die ingreep was er ook meer kans op afscheiding). De buikpijn is ook aardig weg. Is er alleen soms nog even. In het begin baalde ik zo erg dat ik langer stil zou staan, maar daar heb ik nu ook wel vrede mee. We hebben inmiddels een vakantie geboekt, binnenkort zitten we weer op Ibiza Succes vandaag, ik duim.
Dank jullie wel voor de felicitaties! Hier gaat het goed, het is wel een hele omschakeling, zo kleintje thuis, maar ook zo mooi. Ze is helaas wel wat afgevallen, maar we zitten weer in de stijgende lijn! Het drinken gaat nog matig, de ene keer beter dan de andere keer. Helaas moest ik met borstvoeding stoppen, omdat de kleine zo hard moest werken om er wat eruit te krijgen en het afvallen hebben we gekozen om volledig op flesvoeding over te gaan.
Zwaai. Zwaai!! Schorpioen fijn dat het nu.stijgende lijn gaat. Jammer van de bv maar op fv worden.ook vele groot en het beste voor je meisje op het moment. Anja hoe was het vandaag. Hoe.is.het met de rest?! Hier alles zijn gangetje. Na omstandigheden
Jordan, fijn dat het beter met je gaat. Ibiza klinkt prima!!! Genieten... Vandaag eerste fm gehad. 5 follikels, maar allemaal nog klein. BMS was ook pas 3 mm. Ik mag dus nog lekker verder stimuleren en volg week woensdag een echo in Gent. Heb best last van de hormonen, vermoeid en mega emotioneel. Maar alles voor goede doel. Iedereen een zonnig weekend!!! X
Anja, balen dat je zo last van de stimulatie hebt. Op naar de volgende fm! Jordan, fijn dat je beter voelt en straks lekker er even tussen uit! Snip, succes met de laatste loodjes!
Jordan. Fijn dat je beter voelt en wat een heerlijk vooruit zicht! Lekker van genieten. Anja nog even.door spuiten dus. Ik ben benieuwd meis. Nee eigenlijk niet maar is even niet anders. Pijn wordt met de dag erger. En dat heeft niks met de laatste loodjes te maken. Ik heb al een hele tijd pijn. Mijn baarmoeder kan.de rek en bewegingen niet goed aan vandaar de pijn.
Snip wat naar dat je zoveel pijn hebt. Hopelijk mogen jullie snel jullie kleintje in jullie armen sluiten! En dat je dan ook weer beter voelt. Ik sta zelf versteld hoe snel mijn lijf hersteld. Sterkte meid!
Hoi dames Heerlijk vooruitzicht Jordan even lekker naar Ibiza! Ook nog feesten daar of puur uitrusten? Fijn dat het beter gaat meis! Loop je nog bij de psycholoog eigenlijk? Wat zijn je ervaringen? Scorpioen jammer van de borstvoeding maar je hebt het toch geprobeerd en met flesvoeding wordt ze ook groot hoor! Als ze meer afvallen dan is dit de juiste keuze! Snippie heel rot al die pijn bah! Sterkte nog even! Anja vervelend al die emo buien door de hormonen! Had ik ook wel mijn vriend vond mij niet te harden eigenlijk. Succes nog meid! Hier gaat het met ups en downs ga ook waarschijnlijk een gesprek bij de psycholoog doen dan kijk ik verder. Wil wel weer verder de komende cyclus maar om wat rust in mijn hoofd te krijgen. Zwaai