Anja Ik begrijp je teleurstelling, maar hou hoop hoor, wie weet zit tussen deze drie jullie kindje, heel veel succes!
Jon heel goed dat je aan de bel getrokken hebt! Daar kunnen veel mensen van leren. En je voelens zijn geheel normaal hoor meis. Knuffel. Anja lieverd snap je teleurstelling. Maar zie mij helemaal geen cryo's. En toch mama Lieve meiden hier baby nieuws gisteren bevallen doormiddel van geplande keizersnede. Van een kern gezond kindje
Lieve Snippie, gefeliciteerd met jullie zoontje!!! Is het goed gegaan? Hoe voel je je? Heeeeeeel veel geluk, geniet met en van elkaar XXX knuf
Yeahhh Snippie daar is idd dan eindelijk jullie 2de zoontje! Super gefeliciteerd! Hopelijk knap je redelijk snel op van je keizersnee en kan je eindelijk alles weer gaan doen en genieten hoor!
Snippie, nogmaals gefeliciteerd!! Mag je snel naar huis? Wish, bedankt voor je felicitatie! Hoe gaat het met jouw?
Dank jullie wel. Nee mag nog niet naar huis. Ivm keizersnede. En Hb gehalte. Veel bloed verloren.balon ingebracht tegen bloeden. Placenta zat vergroeid etc
Jak, dat klinkt allemaal nog niet zo fijn. Rustig aan en hopelijk mag je snel naar huis. Welke naam hebben jullie de kleine man gegeven?
Hopelijk knap je snel op Snippie. Klinkt inderdaad akelig. Maar nu lekker genieten van jullie wondertje!
Snippie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje en heel veel beterschap voor jou. Hopelijk mag je snel naar huis toe! x
Snippie gaat het al wat beter en hoe is het met je zoon? Is grote broer al een beetje gewend? Scorpioen en alles goed met jou en je dochter? Anja lekker aan het broeden hopelijk? Hier door de huisarts licht depressief verklaard. Had dit wel een beetje verwacht. Vandaag ook gesprek met de mde psycholoog gehad. Was nog meer een intake. Ga volgende week weer hoop er veel asn te hebben. Vandaag weer een aankondiging wel al spoedig verwacht maar nog niet leuk en confronterend blijft het bah! Hopelijk kan ik er spoedig beter mee omgaan. Neem deze maand op aanraden van arts en shiatsu therapeut rust en ga hard aan mezelf werken. Volgend hun is de kans groter als ik geestelijk en lichamelijk beter in mijn vel zit. Zal hier wat minder zijn! Zwaai
Hier broed modus aan! Wat gaaf is dat je mee kan kijken op het scherm met de laborant en op de echo de terugplaatsing kan zien! Ahhh kijk nou, mooi wit stipje en hoe leuk een mooie foto mee gekregen van "ons embryo'tje 5 dgn oud! Hahaha Ja, dus embryo was een blastocyst. Volgens de arts een super sterke met een heel mooi voortraject. Helaas wel de enige. De andere twee bleven na dag 3 achter met delen. Dat viel even tegen! Maar zoals ze zeggen beter 1 goede met een serieuze kans op zwangerschap dan 4 halve. Wellicht is dit de reden dat ik niet zwanger ben geraakt in NL ivm terugplaatsen op dag 3. Dat zul je nooit weten, maar daar hou ik me nu aan vast! Snip? Hoe gast het meis? Lieve Jon, wat enorm knap dat je er zo mee omgaat. Ik gun het je om snel weer wat rust voor jezelf te krijgen en je weer vol energie zit!
Dank je Anja! Ik ga hier vol voor je duimen en hoop heel erg dat dit hem gaat worden voor je! Heel veel succes.
Jon wat naar. Neem inderdaad je tijd! En zo'n aankondiging is nooit leuk. Je wilt gewoon graag zelf het liefst als eerst!! Jullie wachten nu al zo lang en het voelt waarschijnlijk alsof iedereen jullie maar voor piept. Wat helaas ook zo is maar maakt het het gevoel nog sterker! Maar meis ik hoop met heel mijn hart dat jullie wanneer jullie er weer voor gaan snel in verwachting zijn van een brusje. Dikke knuffel! Take care! Anja wauw mooi. Ze een verse bastonen!! Wanneer mag je nu testen?! Lekker broeden hè!
Hier sinds gisteren middag thuis heerlijk!! Me.oudste zoon reageert heel goed op de baby. Ook als ik hem. De borst heef. Dus wel heel fijn. Met mij gaat het wel. Ik moet goed opletten dat ik mijn pijnstilling optijd in neem. Maar al.met al gaat het steeds beter.
Jon, vind het super knap van je dat je voor professionele hulp hebt gekozen! Hoop zo dat je snel beter voelt. En wat Snippie zegt, het is jullie zo gegund en jullie wachten zo lang. En elke aankondiging doet gewoon pijn, want zelf wil het ook zo graag! Anja, weer aan het broeden! Ga hard voor je duimen! Snippie, lekker weer thuis! Heerlijk hoor! Nu lekker opknappen en van je gezin genieten! Hier gaat het goed, vannacht wel weer een onrustige nacht gehad. Ze had weer darmkrampjes en wilde niet in haar eigen bedje slapen, maar wel in de box. Ik heb vannacht in de huiskamer geslapen, wilde haar toch niet alleen slapen. Na de voeding wilde ze wel weer in haar bedje slapen.
Lieve dames onwijs bedankt voor jullie lieve medelevende reacties dit doet me goed! Anja ik duim hier heel erg voor je! Snippie hopelijk gaat het steeds wat beter met je na die zware zwangerschap en de nare keizersnee en natuurlijk heel goed met de kleintje. Scorpioen hadden jullie een leuke kraamhulp eigenlijk? Ja onrustige nachten horen er zeker bij dit blijft regelmatig terug keren. Hopelijk vinden jullie snel jullie draai! Zwaai!
Wij waren erg tevreden over onze kraamhulp. Wist van aanpakken en gaf goede uitleg. Moest in het begin wel wennen dat een vreemde in je huis is, maar na 2 dgn was het wel gewend.
Anja hoe gaat het? Wanneer mag je testen Fijn scorpioen dat je een goede kraamhulp had! Snippie hoe is het met jou en de kleine? Lekker thuis en ook nog hulp?
@Anja1977, hartstikke goed toch, dat het tot een tp is gekomen? Ik kan daar alleen nog maar van dromen. Helaas is mijn angst waarheid geworden. Ik schreef hier eerder dat ik het gek vind dat er bij het MCK geen uitgangsecho's worden gemaakt, in verband met mogelijke cystes. Vandaag had ik mijn eerste echo, op cyclusdag 8. Links zit een hele grote cyste van 4 cm, en rechts 2 kleine follikels en een kleine cyste. Afbreken vond de echoscopiste, maar mijn behandelend arts heeft gezegd dat we sowieso een punctie gaan doen. Dat is omdat ik hiervoor ook al 3 afgebroken pogingen heb gehad. Niet vanwege cystes, maar omdat er gewoon heel weinig respons was van mijn eierstokken. Ik had steeds 1 dominante follikel waar alle FSH naartoe ging en de rest achterbleef in groei. Vrijdag weer een echo, maar hier is alle hoop weg dat een IVF/ICSI ooit tot een goed resultaat kan leiden.