Lamaris, balen dat de tp niet gelukt is, dikke knuffel! Hopelijk lukt de cryo poging wel! Wanneer mag je voor een cryo tp gaan? Jordan, jeeh wat spannend weer met die cellen! Hopelijk krijgen jullie binnenkort een keer wel goed nieuws! Anja, 'gelukkig' geen afwijkende menstruatie voor jouw! Hier is volgens mij mijn cyclus ook weer helemaal normaal. Sta toch versteld hoe snel mijn lichaam hersteld is. Gelukkig heeft onze kleine meid weinig last van haar prikjes gehad! Ze had een beetje verhoging en de eerste avond wat aanhankelijk.
Wat fijn schorpioen dat ze er weinig last van heeft gehad. Ik weet nog dat mijn oudste altijd meer sliep na prikken. Verder ook nergens last van.
Lieve dames Fijn scorpioen dat je meisje weinig last had van de prikjes hier was het altijd wisselend! Snippie zielig die krampjes bij die kleintjes! Gebruik je er nog iets voor? Weet eigenlijk niet of je bv geeft? Anja toch weer verder in Gent! Prima toch doen waar je gevoel het beste bij is! Nog wel een goed gesprek gehad met het lumc? Hier een lekker weekeinde tegemoet met leuke dingen gezellig met vrienden bbqen hopen dat het weer het toelaat! Zwaai
Snippie, ja die cellen die weten het wel... (spannend te maken en te houden). Anja, in dit geval zeg ik dan gewoon, fijn dat je ongesteld bent geworden zonder verdriet dit keer. Op naar een nieuwe poging in augustus. Duimen voor een succesvolle poging dit x. 3x is scheepsrecht, toch? Schorpioen, fijn dat de kleine weinig last heeft gehad. Soms hoor je heeeeeel andere verhalen. Is ze nu weer even af van de prikken? Jon, heel fijn weekend. Klinkt heerlijk! Ik: vandaag jarig, wel @ work. Zette net in een ander topic wat er veranderd in een jaar. Vorig jaar hoopte ik alleen maar vurig dat ik mama zou zijn of mama in spé zou zijn het jaar erop. Nu is dat niet zo en voor volgend jaar zou mama of mama in spé fantastisch zijn maar ik heb de hoop wat verloren, de wens wat meer durven loslaten en we zijn serieus aan het denken geslagen wat we met ons leven gaan doen als er geen mooie mini-ons is om leven en liefde aan te geven. Ik sta er nu dus wel minder spastisch en ellendig in dan vorig jaar. Ben benieuwd wat ik hier volgend jaar mag typen
Lieve Jordan van harte gefeliciteerd met je verjaardag een hele gezellige dag vandaag! Toen ik je bericht zag besefte ik dat ik helemaal vergeten was jou te noemen! Sorry ging niet expres als mijn hoofd toch niet vastzat hahA! Wel weer ff schrikken die cellen die naar buiten groeien hoop dat het natuurlijk positief is zoals ook mogelijk. Wel fijn dat je wat rustiger bent dan vorig jaar en al verder aan het kijken. Is denk ook goed! Hoop toch dat jullie krijgen waar jullie zolang al om strijden en wensen meis!
Geeft niets hoor Jon, je hebt ook genoeg aan je koppie en daarbij, ik herken het, ben ook een vergiet Die cellen waren zeker weer balen maar had er al op gerekend dat er wellicht IETS zou zijn, juist vanwege dat bloed verlies steeds. Ook wel weer blij dat ze iets zag anders ga je nog aan jezelf twijfelen Ben benieuwd wat september brengt!
Jordan, gefeliciteerd met je verjaardag!! Helaas moet ze met 3&4 maanden ook weer prikjes krijgen. Het zijn nieuwe cocktails. Daarna volgens mij met 9 maanden weer.
Jordan nog gefeliciteerd ! Hopelijk kan je volgende verjaardag vertelen dat je mana ben of mama to be. En anders dat je in iedergeval positief in het leven staat. Vind je nu ook erg positief. Ja jon geef borstvoeding. Me oudste een jaar gegeven en hoop dat nu ook.
Thanks voor de felicitaties Schorpioen, wat voor prikken zijn dat met 3 & 4 mnd? Hoop dat ze die ook zo goed doorstaat als deze prikken! Anja, ik ben 33 geworden. Voel me overigens totaal niet 30+ dus het klinkt altijd raar om mijn leeftijd te noemen voor mij hihi! Snippie, dank je wel. Ik probeer altijd wel positief te denken. Moet eerlijk zeggen dat toen ik midden in de behandelingen zat ik met de maand negatiever werd. Nu ben ik weer wat meer mezelf gelukkig, ben benieuwd hoe ik dat volhoud als we straks weer door mogen! Hebben jullie een leuk weekend gehad?
Ach, je bent zo oud als dat je je voelt Heb t grootste deel van t weekend op t strand doorgebracht... Heerlijk!! Love summertime Wel triest het bericht dat er een vader en dochter verdronken zijn in Katwijk, terwijl ze iemand wilde redden. Bah! Is hier zowat om de hoek... De zee is zo verraderlijk
Ja eng he Anja, zag het op vakantie ook. Moeders met kinderen op het strand (ook in Spanje) en gewoon laten lopen alleen. Ik kreeg er de rillingen van...
Hoi meiden, gefeliciteerd voor de zwangeren en de anderen succes met de behandelingen. Ik had een topic geopend met een vraag, maar misschien krijg ik hier wel eerder antwoord ; Heb een vraagje, kun je voor een eerste INTAKE er in het weekend ook terecht? Bij het MCK Leiderdorp. Alvast bedankt.
Vreselijk hè. Ik kom daar zelf vandaan, we waren ook op het dorp toen we de traumahelikopter zagen komen. Ben zelf met de zee opgevoed, kregen altijd van onze ouders mee dat we goed moeten opletten (kijken welke wind er is, of het geen laag wordt) ook al ben ik nu volwassen, ik blijf altijd opletten, weet uit ervaring hoe sterk de zee kan zijn (heb zelf bij de reddingbrigade gezeten)
Hoi Emo, heb geen idee of ze in het weekend de eerste intake doen, maar denk het haast van niet. Ze doen wel echo's, puncties en tp, dus er is wel een arts aanwezig. Maar je kan het ze altijd vragen, via de mail bijv. Succes
Emo, ik wilde ook altijd het weekend i.v.m. mijn werk maar voor gesprekken doen ze dat niet. Ze zijn er in het weekend alleen voor de echo's, terugplaatsingen en puncties. Wel hebben ze 1 of 2 avonden per week dat ze gesprekken voeren. Dat zou je wel kunnen aanvragen. Duurt geloof ik tot 20:00. Succes!