Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Anja erg treurig al die dodelijke ongelukken zowel bij het zwemmen als andere dingen! Bah wordt er naar van vandaag ook weer een motet rijder omgekomen!

Ben jij er al uit wat je met je verdere carrière gaat doen?

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wat heftig Zeg..hoorde het ophet nieuws probeer je iemand te redden ga je zelf dood pfd.

Zijn al best veel mensen verdronken

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben sinds 1 juli vrijgesteld van werk. Tot 1 november krijg ik de tijd om wat anders te vinden. Uiteraard zou binnen Achmea fijn zijn, maar wacht t niet af. Wie weet ga ik de reisbranche/luchtvaart weer in.
    Weet je waar ik vanmorgen voor heb gesolliciteerd, medisch secretaresse bij..... MCK! Dame van P&O gesproken, super leuk gesprek gehAd. Alleen hadden ze al 98! reacties gehad....
    Nu afwachten of ik in aanmerking kom voor gesprek...
    Ben uiteraard wel een ervaringsdeskundige! :)

4. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Grappig zeg Anja zou wat zijn om jou achter de balie te treffen straks 😜!

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wat grappig Anja zou gaaf zijn als je aangenomen zou worden.
    Wel lekker dat je tot november de tijd hebt. Maar de tijd gaat soms al hard genoeg dus inderdaad daar niet op gaan wachten.

6. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zou idd erg grappig zijn. Dan moeten jullie je wel "bekend" maken hoor :)
    Wat je zegt Snip, de tijd vliegt. Maar best lekker om vrij te zijn met dit weer. Vandaag weer een stranddag:)
    Moest er wel aan wennen, voelde alsof ik "spijbelde"
    Hoe gaat t met de kleine man Snip? Hoe heet hij eigenlijk? (Sorry, zal t vast gemist hebben)
    Jon, hoe gaat t daar?
    Zwaaaaai naar iedereen

7. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve meiden hoe gaat het met iedereen??
    Sorry ben een tijdje afwezig geweest ivm tijdelijke pauze, maar nu zitten we weer in de race voor ons laatste cryo'tje hij is wel al een keer ontdooit geweest en daarna dus weer ingevroren, dus ben heel benieuwd of ons toppertje het ontdooien dit keer nogmaals overleeft. As donderdag eerste echo weer, zijn er nog meer meiden die dan naar mck moeten?
    Liefs wish

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Anja ken dat gevoel. Nog niet echt een vrij zijn gevoel hè.
    Wel lekker hoor strandwandeling.
    Mijn zoontje heet G.ian.luca even punten er tussen zodat het niet snel opgezocht kan worden.

Kleine man is erg onrustig maar goed komen we ook weer door heen door die fase haha.

Wish wat onwijs spannend zeg!! Hopelijk ontdooit hij goed en is dit een plakker.

9. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wish, spannend hoor! Ga hard voor jullie duimen!

Anja, je bent wel een ervaringsdeskundige als je in het mck komt te werken, hopelijk gaat het lukken!

Hier gaat alles lekker. Afgelopen weekend voor het eerst met de kleine meid een weekend weg geweest. Het ging erg goed!
    Kreeg vandaag een telefoontje van het kinderdagverblijf waar L naar toe gaat, om de dagen in te plannen. Jeeh wat gaat het hard, over 6 wkn moet ik weer aan het werk!
    Moet er aan de ene kant nog niet aan denken, maar aan de andere kant is het wel lekker even niet met flesjes en luiers in de weer zijn.

10. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Hoi dames

Ik kom even zwaaien!

Hier alles rustig!in september nog even op vakantie naar Spanje heerlijk!

Scorpioen gaat snel zeg geniet nog maar even heel goed van je verlof!

11. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mooie naam Snip, zeker geen top10 variant :)
    Wish, spannend laatste cryo! Wanneer is de tp?
    Jon, ik ga ook in sept naar Spanje, 40 minuten rijden van Málaga. Waar ga jij heen?
    Schorpioen, wat vliegt de tijd, nog naar extra van genieten!

Volg week do afspraak in UZ, op naar icsi 3!

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hey Anja, wat leuk dat je bij MCK gaat solliciteren. Had de functie ook gezien idd maar heb besloten niet ervoor te gaan dussem, solliciteer jij ff voor ons beiden (ik heb trouwens wel gewoon een baan maar keihard en in de commerciële sector en ik wil wat liever worden hahaha en ik wil wat betekenen voor meerdere mensen ipv alleen voor mijn baas :D). Ben benieuwd wanneer je wat hoort. En natuurlijk succes in UZ! :)

Wish, wat super spannend. Ik duim voor je! Hoop dat dit hem/haar gaat worden hoor.

Snippie, is de kleine onrustig door het weer? Dat stormen word ik zelfs nog druk van maar ik ben net een volwassen kind, ahem ;)

Schorpioen, gaat ook hard he. Nog maar 6 weken. Je hebt wel een lekkere periode gehad m.b.t. verlof :D En het weer heeft ook meegewerkt. Hoeveel dagen ga je werken?

Jon, lekker, Spanje. Waar ga je naartoe als ik mag vragen?

Hier weinig nieuws aan de horizon. De medicijnen voor de SLE geven me echt goede dagen. Normaal was ik praktisch iedere dag kapot (als ik wakker werd voelde ik me al alsof niet had geslapen al was ik de avond ervoor om 20:00 of om 23:00 gaan slapen) en nu kom ik zelfs dagen energiek uit mijn werk. Ben ik vrolijker en kan ik het leven goed aan. Ben er heel blij mee. Ben niet zo van de nadelen opsommen maar nadeel is wel dat de slechte dagen daardoor er nog meer uitspringen omdat ik zo graag die energie wil voelen. Verder maak ik me zo druk om die baarmoedermond (ook al niet echt mijn ding, me zo gek maken om iets, maar vind dit wel echt heel heftig) dat mijn astma echt zwaar verergerd is dus ik zit echt aan een hoge dosis medicatie. Ik heb over een maand een afspraak in het zhuis en heb het controle uitstrijkje laten overzetten om te laten uitvoeren door mijn fertiliteitsarts zodat we meteen kunnen praten over de SLE en het vervolg. Dan hoef ik niet 2x naar het zhuis en stel dat het uitstrijkje goed is kan ik meteen door voor een tp. Ik wil gaan praten over bloedverdunners i.p.v. hormonen (hij staat daar voor open) maar ik wil echt alles erover weten. Wat zijn voor mij de nadelen tijdens en na de zwangerschap, wat zijn voor een kindje de nadelen tijdens en na de zwangerschap enz. Ben erg benieuwd. Ik lees van veel meiden die ook meerdere mk'en hebben dat ze er alles voor over hebben om zwanger te blijven maar dat heb ik dus niet. Het moet wel veilig blijven voor het kindje maar ook zeker voor mij. Heb tenslotte maar 1 lijf ;)

13. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Hallo meiden
    Ik zal me even voorstellen wij zijn nu al 3 jaar voor ons eerste kindje bezig we zijn beide 29 jaar. We hebben al verschillende onderzoeken gehad en xijn beide gezond. Nu heb ik al 6 x clomeed gebruikt en daarbij nog maar 2 x iui gehad omdat er steeds iets mis gaat zoals, ontregelde menstrautie, gemiste eisprong, te weinig zaad wat ze dan gewoon weggooien. Steeds als ik er iets van zeg krijg ik als antwoord dat kan een x gebeuren.Door dit alles heb ik weinig vertrouwen meer in dat zkh en daarom ga ik 20 aug voor een second opinion naar mc kinderwens. Nu was ik heel benieuwd naar jullie ervaringen??? Er is hier zoveel geschreven dat het onmogelijk is alles terug te lezen. Maar ik vroeg me onder andere af hoe snel je een behandeling kan krijgen na intake.

14. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jordan, je hebt groot gelijk dat je zuinig bent op je lijf en het beste wilt voor je kindje ( dat er zeker gaat komen!)
    Ik werk ook jaren in de financiële dienstverlening en ben nu op zo'n punt, ik wil iets doen waar ik Echt gelukkig van word en energie van krijg. De 15e sluit de reactietermijn. We wachten af.

Wiesss, wat naar dat de iui's zo rot lopen. Verstandig om een second opinion te doen.
    Mijn ervaring is dat de start van de behandeling snel volgt na de intake. ( ik startte binnen een maand) Uiteraard is dit afhankelijk van de je cyclus.
    Mijn ervaringen bij het mck zijn prima. Fijne artsen, je kunt altijd terecht met je vragen, warme sfeer ( geen koud en kil kliniek gevoel)

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Anja, ik ken je gevoel zo goed. Heb gesolliciteerd bij een stichting dat zich inzet voor kinderen. Sluit is ook de 15e. Ben benieuwd. Wel een rot end rijden maar minder uur dan ik nu werk voor ongeveer hetzelfde inkomen dus heb het er voor over ;) Spannend joh. Toch een stap maar wel een leuke. Mijn issue is vooral dat mijn man nog geen vast contract heeft nu. Zegt ook niet alles maar toch net een beetje meer vastigheid dan we nu hebben.

Wiessss, wat rot die vervelende ervaring. Ik werd in ca. 8 jaar tijd maar 3x zwanger (tevens allemaal mk) en in het ziekenhuis kwamen ze tot de conclusie dat het zaad niet fantastisch was maar we moesten eerst nóg maar een half jaar proberen (eeeehhm??) en dan zouden we na dat half jaar IUI krijgen en dan IVF. Maar het zat me écht niet lekker dus ik ben ook voor 2nd opinion naar MCK gegaan. Daar bleek het zaad van mijn man zodanig slecht dat IVF al geen zin had (laat staan IUI) en dat we aan de ICSI moesten. Dat was dus wel ff een héél ander verhaal dan het zhuis. Op dit gebied zijn ze dan ook erg kundig en professioneel bij MCK, gaf mij direct een beter gevoel. Ik kon toen direct starten zodra ik ongesteld werd maar dat als alweer een jaar of 2 á 3 geleden denk ik. Weet dus niet hoe dat er nu voor staat. Succes! :)

16. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend, ook de 15e. Hou je me op de hoogte? Leuk!

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja doe ik!! Jij mij ook he? :D

18. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anja & Jordan, succes met jullie sollicitaties!

Wiess, goed dat je voor een second opion gaat! Jammer dat het huidige zh zo tegenvalt.
    Hier ook een goede ervaring met mck. Geen wachtlijst en wij konden ook snel starten. Ze zijn zakelijk, maar de begeleiding is goed.
    Wij zouden zo weer voor het mck kiezen!

19. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks meiden Snippie en Schorpioen!

Anja ik heb as donderdag eerste echo ik verwacht ergens eind volgende week, leuk Spanje wij zijn er ook net van terug ook vlak bij Málaga heerlijk...
    En succes met je sollicitatie wat leuk als we jou straks misschien aan de balie treffen

Jordan bedankt, en jij ook sterkte snap heel goed je angsten en spanningen het is niet niks meis

Wiesss succes met je gesprek wij zijn ook overgestapt van LUMC naar mck dit hadden we veel eerder moeten doen, zo anders hier en hele lieve mensen daar.

20. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn schoonouders zijn 40 jaar getrouwd in september en vieren we dit met het hele gezin in een heerlijke luxe villa.
    Heb je nog tips voor leuke er-op-uitjes tips wish?

Deel Deze Pagina