Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @dreamer,inmiddels al weer misselijk geweest? Snap je onzekerheid hoor!

@grotebabywens,hihi ook een gekocht dus gaaf he! Is je vlg
    Echo de prenatale screening met nekplooimeting enzo? Hier is
    De volgende pas met 20 wkn. Vandaag op mn verjaardag intake vk gehad ook weer leuk:)

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Snoopster, Hier morgen even kort naar de Vlos i.v.m. lichtbruin veegje (ieniemienieklein, maar toch) bloed bij afvegen eergister en gister. Dus even gerustgesteld worden morgen!! Eigenlijk volg. week intake bij Vlos.

Liefs, Elvi

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Zal idd wel niets zijn maar fijn dat je even terecht kan! Had je dat al eerder gehad?

4. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, niet eerder gehad! Maar ook geen buikkrampen of echt bloedverlies of zo. Het was echt minuscuul en ik voelde niks. Misschien door alle verstoppingen en betere doorbloedingen e.d.!

Liefs, Elvi

5. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alle vertrouwen in onze knappe Beeb. Toch is even spieken wel weer heel erg leuk en superprettig!

Liefs, Elvi

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hoi hoi,

Snoopy, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke dag gehad? En heb je een leuke vk?

Elvi, Zal wel in orde zijn, ik lees het wel vaker en mijn zusje (zwanger van nummer 4 op dit moment) heeft het toevallig ook gehad onlangs. Maar geruststelling kan zeker geen kwaad :).

Hier nog stééds niet ongesteld. Gister had ik al een week terug ongesteld moet zijn. Maar ja, test vanmorgen was negatief net als die van maandag dus ik denk dat ik die optie echt wel uit kan gaan sluiten. Morgen MCK, ben echt benieuwd maar ik laat jullie weten hoe het ging.
    Net bericht gehad van een vriendin van me die is net bevallen van een dochter. Die werd niet zwanger, IUI was klaar dus ze gingen over naar IVF, moest ze bloed laten prikken maar ze werd maar niet ongesteld, bleek ze zwanger. Dat was nummer 1 en nu gestopt met de pil, na 3 'natuurlijk pogingen' ;) zwanger. Echt blij voor d'r. Tot snel weer!!!

Liefs,
    Jor

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Vanmorgen MCK geweest. Heel vriendelijke vrouw alleen ben ik haar naam vergeten. Hoezo blond? Ik heb direct bloed geprikt. Mijn man moet nogmaals potje inleveren. Zij gaf aan dat naar aanleiding van deze onderzoeken kán blijken dat IUI nog mogelijk is maar ze liet duidelijk doorschemeren dat het waars. toch meteen IVF gaat worden. Over 3 wkn zijn alle uitslagen, krijgen we de uitslagen en een startgesprek. Gaat super snel allemaal nu. Ben benieuwd maar heb er een goed gevoel bij :)

8. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Jordan,hoop zo weer een mooie foto te kunnen plaatsen!

Liefs, Elvi

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Superknap, spartelend Beepje gezien, vrijdag!! Wat een cutiepants zeg!! Allw vingertjes en teentjes geteld en zelfs alle werveltjes heel mooi gezien. Hij/zij heeft een heel lein, schattig neusje!!

Dikke knuf for all,

Liefs, Elvi

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Elvi, leuk leuk leuk! Staat je foto er al op? Wel gaaf he dat je dan alles al kunt zien! Hoe voel je jezelf verder?

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb maandag de kliniek gebeld vanwege vreselijke pijn (erger dan mn bevalling)
    Moest komen voor een echo.
    Ben vanuit de kliniek meteen naar het ziekenhuis ertegenover gebracht en geopereerd.
    Buitenbaarmoederlijke zwangerschap :(

Ik ben kapot!

12. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamertje, Neeeeeeeeeeeeee!! Meis toch!! Oh Lieverd, dit is echt vreselijk!! Heeeeeeeel veel sterkte en een hele dikke digiknuf Meis, de tranen biggelen over m'n wangen!

Liefs, Elvi

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jeetje Dreamer ik heb er geen woorden voor meid:(:(:( Wat vreselijk...heb je beide eileiders nog wel? Pfff het is niet eerlijk. Dikke knuffel meer kan ik niet doen meid..

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Oh dreamer, wat vreselijk. Wat rot voor je meid! Ik wens je HEEL veel sterkte.
    Knuffel!

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja ze hebben gelukkig alles kunnen redden, dus ben nu niet verminderd vruchtbaar.
    Het is zo onwerkelijk allemaal, zo snel gegaan.
    Moet nog 2 weken plat.
    Slijm komt nu ook los, dus heb ook nog flinke ongi pijn erbij.
    Op 11 juni krijgen we de uitslag van het weefsel dat ze weg hebben gehaald.
    We zouden die dag de 1e echo krijgen.
    Het had zo anders moeten gaan :(

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wilde nog wel even zeggen, hulde aan het MCK!
    Ik weet namelijk zeker dat ik bij de HAP niet langs had mogen komen als ik had gebeld over mn klachten.
    Waren namelijk geen typische BBZ klachten.
    De arts van het MCK vertrouwde het toch niet helemaal, dus mocht ik langskomen.
    En ze heeft juist gehandeld.
    Kreeg meteen een infuus, mocht niet meer eten/drinken.
    Ben met de rolstoel naar het zh gebracht door een zuster van het MCK die bij me bleef tot ik naar de onderzoekskamer van het zh werd gebracht.
    Morgen belt de arts van het MCK me op.

Dus dames, wat er ook gebeurd, bij het MCK ben je echt in goede handen!

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamertje, wat ontzettend verdrietig vind ik het toch voor jou! Wel heel gelukkig dat ze je eileiders volledig hebben kunnen redden Meis! Nu eerst goed richten op je herstel, dat is echt nodig!

Dikke knuffel voor jou Meis, liefs Elvi

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Dreamer, gelukkig hebben ze je eileiders wel kunnen sparen maar jeetje het is en blijft een enorme klap! Hoe gaat het nu met je? Heb je veel pijn? Dikke knuffel meer kan ik niet zeggen.

@Grotebabywens, heb jij nog een foto van je laatste echo ben wel benieuwd:) Nemen je kwalen al een beetje af?

@Jordan, hoe is het met jou meid? Heb je je al een beetje ingelezen over IVF etc? Spannend he allemaal!

Hier vandaag eindelijk de magische grens van 12 weken bereikt:) pfff wat kropen de dagen voor bij zeg! Ging voor mn gevoel bij mn dochter een stuk sneller maar goed had toen ook geen miskraam verleden.

19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    dreamer--> vreselijk allemaal zeg... gelukkig hebben ze alles kunnen behouden dat is wel fijn. en wat super dat het mck zo goed gehandeld heeft he dat is echt super!

elvi--> leuk hoor een mooie echo mogen zien.

jordan--> heb je ondertussen je ongie gekregen?

sorry meiden ik heb zelf niet veel te vertellen momenteel heb het even te druk met de bruiloft laatste dingen achteraan aan het gaan, dus daardoor ook minder bezig met het wachten op het amc voor een afspraak ofzo opzich ook wel weer fijn hoor :) dan duurt het ook niet lang...

20. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Hoi meiden, tijdje niet geweest. Moest echt even alles laten bezinken van de 1e niet gelukte poging.:)

@ alle zwangeren: gefeliciteerd :D geniet ervan!

@ dreamer: hoe is het nu met je?:(

@ ICSI: Wij gaan weer starten met de 2e poging. Ik begin vanavond met decapeptyl en dinsdag met de puregon. Puregon 75 ie dit keer ipv 100 ie, dat bleek toch wel veel tijdens de 1e poging, zat tegen overstimulatie aan en had 13 eicellen...

Hopen dat we deze poging meer geluk hebben;)

Deel Deze Pagina