Anja fijn dat het weer een prettig gesprek was! En dat er nog een paar dingen worden onderzocht! Waarom eigenlijk de stollingstesten en auto immuun is daar al een reden voor? Over die pippele wel goede verhalen gehoord! Enne fijn dat het zaad zo verbeterd is! Komt dit nog ergens door bijvoorbeeld tabletjes ofzo? Scorpioen nu al weer verder Huh? Ik zal eerst maar eens even lekker genieten van je meisje! Bovendien lijkt het me niet goed voor je lijf ook. Ik had dat helemaal niet die eerste maanden. Misschien komt het wel omdat jullie ook lang bezig zijn geweest met zwanger raken!
Er zijn geen aantoonbare reden om dit te onderzoeken, maar meer om alles uit te kunnen sluiten. Alhoewel de arts het wel belangrijk vind om naar auto immuun te kijken,omdat ik vaak/snel ziek ben.
Anja spannend al die onderzoeken wel fijn zeg dat het gesprek goed was. En wauw zelfs iui kwaliteit. Maar wel fijn dat jullie gewoon icsi mogen blijven doen. Schorpioen dat herken ik wel had ik bij mijn eerste ook. Het was ook echt dat ik een keizersnede had gehad en later mijn man ziek werd anders als dit alles er niet was.waren we met 5 a6 maanden voor een tweede gegaan. Nu spookt er alleen maar door me hoofd dat er nooit meer nog een kindje zou komen.ook best moeilijk. Maar mag gewoon niet meer. Joh fijn dat je goed voelt. Hier gaat het opzich wel goed hoor. Hij slaapt alleen nog steeds niet door.Maarjah kan niet alles hebben haha.
Ik weet dat het best snel is om nu aan een tweede te beginnen, maar ik merk gewoon dat de wens groot is. Denk dat we tot eind dit jaar, begin volgend jaar wachten. De condooms gaan eerder de deur uit. Ik geniet volop van onze kleine meid, maar ik wordt dit jaar 35 jaar en ik hoop dat er niet teveel leeftijdsverschil is, als er een tweede mag komen.
De een is sneller toe aan een tweede dan een ander toch? Door de woorden vd arts en de verbeterde kwaliteit van het zaad krijg ik toch weer hoop op een natuurlijke zwangerschap En dan gaat m'n lijf uiteraard meedoen... Hoezo body en mind staan in verbinding?! Maar goed, vandaag dus 9 DPO en de hele dag al pittige steken in m'n bm (denk ik) en sinds paar uur pijn vergelijkbaar met ovulatiepijn. Daarbij lekker veel afscheiding (jak!) Herkennen jullie dit?
Anja. sorry voor het 'digitaal'aansteken Maar fijn dat jullie een goed gesprek gehad hebben en natuurlijk ook dat de zaadkwaliteit beter is! Bij ons is een spontane zwangerschap zeker niet uitgesloten, je hebt er maar 1 nodig en bij ons is de hoop dat het misschien ooit een keer gaat lukken, zou toch heel mooi zijn. Hoop zo dat het bij jullie spontaan gaat lukken! Wanneer gaan jullie met de 3e poging beginnen? Gisteren lekker op stap geweest met manlief en de kleine, we zijn naar Den Haag geweest (waar we ook gewoond hebben) We gingen winkelen, maar eigenlijk alleen wat voor de kleine gekocht Ons meisje was erg lief, ook voor het eerst met de kleine naar stal geweest (ik rij ook paard) ze vond de paarden erg interessant, ze zat met grote ogen te kijken. Van de week aan de fysio vragen of ik weer mag gaan paardrijden, want het begon gisteren weer aardig te kriebelen toen ik iedereen zag die aan het rijden was.
De derde poging zal eind oktober worden. De pipelle moet op cd 21 on een natuurlijke cyclus voor de icsi. In sept zijn we dan in Spanje, dus dat moet begin oktober. Of ik moet nu 3 dgn later ongesteld worden dan schuift alles een cyclus naar voren. ( of nog beter: niet ongesteld worden hahahaha)
Hoi dames Anja zou toch prachtig zijn een spontane zwangerschap ik help het je hopen! Je zou je eerste niet zijn. Ik herken wel wat signalen maar probeer je niet gek te maken! Gebruikte jou man nog zink en foliumzuur tabletten? Alvast heel veel succes met je gesprek morgen zet hem op! Scorpioen voor iedereen is het idd anders wanneer je eraan toe bent voor een tweede! Wie weet lukt het bij jullie ook nog spontaan. Zal je man ook aan de tabletjes zetten niet geprobeerd is altijd mis! Snap je leeftijdskriebels en het zou leuk zijn als ze niet teveel in leeftijd verschillen. Dit hadden wij ook in gedachten maar dat liep helaas ook anders. Scheelt wel dat je nog een cryo hebt dat hadden wij ook en dat geeft zeker rust ipv dat he meteen aan de spuiten zou moeten. Snippie fijn dat het steeds wat beter gaat! Hopelijk krijg je jongste het doorslapen snel door!
Hoe voel je je Jon? M'n man heeft verder niets gebruikt, hij is wel vorig jaar geopereerd aan een spatader in z'n balzak, wellicht dat het daarom beter gaat. Maar zink en foliumzuur? Helpt dat voor een betere zaadkwaliteit? Welke hoeveelheden? ( ga ik toch maar eens voorstellen 😁 Tja de kwaaltjes, net ff wat huishouden gedaan en nu last van mb onderrug, druk in onderbuik, rommelende darmen... Maar t zegt allemaal niets. Alleen de soort van ovulatiepijn van gisteren herken ik niet. Of ben dat alweer vergeten naar bijna 2 jaar Net m'n outfit uitgezocht voor t gesprek morgen. Ben echt benieuwd! Raar om daar weer te komen, maar dan voor een hele andere reden )
Manlief zegt: baadt t niet.. dus ik ga m aan de foliumzuur en zink zetten! Wat gebruikt(e) jouw man Jon? Vitamine C1000 schijnt ook goed te zijn?
Anja heel veel.succes morgen. Schorpioen ken dat leeftijds verschil. Helaas is het bij ons wel groot leeftijds verschil geworden. Maar achteraf ook wel weer fijn. Zo is mijn zoontje al tijdje uit de luiers. Hij kan heel goed lopen, hij kleed zich zelf aan.speeld zelfstandig. Dus zitten ook voordelen aan leeftijds verschil. Ook gaat hij straks naar school dus dan ook even tijd voor alleen de kleine. Jon bijna 5weken meis. Heb je al afspraak voor echo
Hoi Anja Op aanraden van dokter h. heeft mijn vriend zink en foliumzuur genomen. Daarvoor slikte hij een hele lading vitamines die ook in Düsseldorf voorgeschreven worden maar hij kreeg last van zinn gewrichten dus gestopt hiermee en alleen nog 2pilletjes per dag hij gebruikt een combinatie pil van zink met selenium en dan 1 tablet foliumzuur. Vitamine c 1000 is veel te veel in dd wordt 50 tot 100 Mg per dag voor geschreven. Snippie leeftijdsverschil heeft idd ook voordelen ook al was dat in het begin niet de bedoeling 😉. Ik zie dat straks ook wel in. Nu is het al zoveel makkelijker dan het eerste jaar en zeker een voordeel als de luiers de deur uitzijn. Ik heb 19 september de echo. We zijn eerst nog even lekker op vakantie dus kon niet eerder!
Het gesprek duurde tien minuten en was puur kennismaking. Lastig om er wat van te zeggen. Morgen hoor ik of ik door ben naar tweede gesprek. Verder mega last van m'n onderrug, echt soort van pijnlijk! Zal niet veel goeds zijn... Verder ineens buikloop, toch nog dat vervelende virusje De eerste vitaminen zitten er bij manlief in! hij vindt t overigens geen probleem gelukkig
Kan dus beide kanten op Anja spannend! Voor hoeveel uur per week is dit baan? Lijkt het je wat en heb je nog meer lopen? Fijn dat je man meewerkt mbt de vitamines! Hopelijk straks een zichtbare verbetering! Balen van je buikloop!
Gaat om 36 uur Jon. Verder heb ik niets lopen. Wil nu echt hier voor gaan, voelt echt goed. Maar ja, vinden zij dat ook? Was echt leuk en ook best raar om zo achter de balies te zitten. Moest daar wachten. Kwam m'n arts er ook nog even aan. (Ze kende me uiteraard niet meer) er zijn meer secretaresses die ook een behandeling hebben gehad....
Oja dus er zijn er meer zo ingerold! Is wel de ultieme manier om in te leven in de personen die voor een behandeling komen en hoe zij zich voelen in dit traject. Hopelijk is dit een pre Anja! Spannend!