Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend hoor Anja! Hopelijk mag je door naar de volgende ronde!

Vandaag heeft ons meisje haar tweede prik gehad :(. Zo zielig. Nu ligt ze in haar box met een pleister op haar beentje.

2. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Agossie, die vervelende prikjes ook!
    Hopelijk heeft ze er niet teveel last van.
    Vannacht slecht geslapen, m'n darmen bleven rommelen. Vanmorgen weer diarree (sorry!) denk dat het toch iets van een buikvirus is.
    Dat zal ook de irritante lage rugpijn verklaren.

3. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bah een buikvirus, hopelijk is het weer snel weg!

Gelukkig heeft ons meisje niet veel last van deze prik, gisteren was ze wel zielig en wilde alleen bij mij zijn, 's avonds lag ze alweer lekker ontspannen in de box en vannacht heeft ze weer heerlijk geslapen.

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    En weet je al meer Anja?! Wat naar van je buikgriep. Hopelijk snel weer over.

Schorpioen gelukkig heeft ze er niet zoveel last van.

Morgen krijgt Gianluca zijn prikjes.

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    De rest van de ochtend geen darm problematiek meer.
    Nog niets gehoord, check om de 5 minuten m'n mail. Ben zoooo benieuwd!
    Ik ga zo maar eens lekker rondje hardlopen, even afleiding :))

6. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Anja lekker hardgelopen? En hopelijk goed nieuws gehad?
    Balen van je buikvirus!

Scorpioen jou meisje nog ziek van de prikjes?
    Wanneer ga je aan het werk?

7. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jon, zit alweer in mijn laatste week verlof, maar na mijn verlof heb ik nog 3 wkn vakantie. Even lekker met z'n 3. We gaan ook een weekje weg.
    22 september moet ik weer aan het werk.
    Hoe is het met jouw?

Snip, succes morgen! Vind het niet leuk hoor die prikjes.

Wish, hoe is het met jouw?

Anja, al wat gehoord?

8. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Na een week verkoudheid en niet gelopen te hebben was t wel weer doorzetten met m'n rondje hardlopen (5km)
    Maar voelt weer lekker :)
    Nog niets gehoord..... Keep you posted!

9. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Helaas niet door.... Heb nog wel gevraagd wat de reden is....
    Jammer!

10. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Jammer zeg Anja balen! Hopelijk krijg je antwoord op je vraag!

Succes Snippie!

Scorpioen nog ff lekker genieten dan de laatste 3 weekjes!

Hier alles zijn gangetje!

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Anja wat jammer zeg. Ben benieuwd naar hun antwoord.

Schorpioen wat heerlijk nog 3weken vakantie.
    Ik begin 8september weer maar dan lekker maar2middagen en korte dienst!heerlijk rustig opbouwen dus.

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Anja wat balen :( Hopelijk krijg je nog wel netjes antwoord op de vraag waarom niet. Teleurstellend altijd he? Je gesprek met de arts eerder was overigens wel positief las ik he? En aan de vitaminen gezet :D

Snippie, lief dat je er aan dacht maar ik heb de sollicitatie geannuleerd. Goed gesprek met werkgever gehad en komende weken 1 dag minder werken om wat extra rust te krijgen.

Schorpioen, ook vandaag geen last van de prikjes???

Jon, vind je banner zo cool. Staat er fleurig tussen. Spannend dat je tot medio september moet wachten, gelukkig zal de vakantie voor afleiding zorgen.

Ik zet een tekst uit een liedje, als jullie 'm graag willen weten, PM me dan haha :) Hier gaat het op en af. Ik wil positief blijven maar mijn benauwdheid put me aardig uit. Prednison deed niet heel veel. Wel iets maar echt niet goed genoeg. De benauwdheid komt echt voort uit stress. Blijf maar stressen over die bm-mond. Moeite om het los te laten en moeite met het lange wachten. Komt echt door de symptomen. Als je nou iets denkt te voelen is het anders maar ik zie echt dingen die niet horen en dat geeft me de zenuwen. En ik hou niet van zielig doen maar we hebben zóveel op ons bord gehad. Man is 2 jaar lang overspannen thuis geweest (gaat nu gelukkig SUPER en beter dan ooit overigens) maar die tijd was voor mij enorm zwaar, doordat ik met hem bezig was ook niet genoeg bij mezelf stil gestaan en de miskramen genomen voor wat ze zijn, daarnaast had ik een half jaar voor zijn breakdown (nu 3+ jaar terug) een operatie die niet goed was gaan, ben ik 2 jaar terug aangereden waarvan ik nog steeds klachten heb, zijn we 10 miskramen verder, loop ik met die bm-hals en heb ik inmiddels de diagnose SLE wat ook al geen fun is. Al met al is het ZOVEEL dat mijn hoofd er soms van over loopt en mijn hart soms overuren draait. Het is een boel bij elkaar. Dus dat breekt op. Helaas moeten we er mee dealen nu maar een vroeg ingelaste winterslaap van nu tot ergens volgend jaar april waar ik de rest niet mee krijg....ZEER verleidelijk ;)

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Jordan meis wat naar zeg en jullie hebben inderdaad veel op jullie bordje gehad en nog steeds en dat gaat niet in de koude kleren zitten logisch dat het allemaal op je af komt en het je stress ver oorzaakt.

Ik ben wel benieuwd naar de tekst.ga pben

Fijn dat je werk mee werkt. Was het vergeten. Je had het inderdaad al verteld.

Dikke knuffel voor jouw.

14. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Antwoord mck: het is puur op gevoel, het was een moeilijke keuze zei ze. Prima, dan heeft het zo moeten zijn. Wel weer een andere vacature gezien bij Djoser reizen. Functie is combinatie van toerisme, werving en selectie, geven van trainingen/presentaties en HR taken. Ik heb toerisme gestudeerd en ook ervaring in de overige taken.
    Ben nu aan het oppassen op m'n buurjongetje en vanmiddag de brief maken!
    Morgen NOD en nog geen spoor van menstruatie. Hopelijk komt het 3 dagen later, dan kan de pipelle in september! Maar het kan er ook zo ineens zijn...
    Jordan, het is allemaal super heftig wat je/jullie meemaken en meegemaakt hebben. Gelukkig hebben jullie elkaar!!!
    Dikke knuffel voor jou

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    De vrouw van mijn neefje is gisteren met 21weken bevallen van een jongetje. Helaas heeft hij het niet gehaald.... Wat halt dit erin zeg.
    Vooral omdat ik zo kwaad was toen ik hoorde dat ze zwanger was... ( gunde het haar natuurlijk wel, maar weer iemand die eerder zwanger is dan ik. Jullie herkennen dat vast wel )
    Vrijdag crematie.... Pffff ....

16. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje Anja, wat erg! Sterkte vrijdag. Heb bijna hetzelfde meegemaakt. Een kennis van ons was zwanger van nummer 4. Ik was net bevallen. Zij kan behoorlijk kort door de bocht zijn. Is ook zwaar gelovig en vond dat wij erg slecht bezig zijn, want een kind verwek je niet buiten de baarmoeder.
    Bij de 20 wkn echo bleek dat het kindje was overleden. Ondanks haar verwijten vonden we het heel erg voor hun.

17. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja het lijkt me ook verschrikkelijk. Ik ken die geloofsovertuiging, een gedeelte van mijn familie heeft dit zware geloof ook (Veluwe, bible belt) soms te krankzinnig voor woorden.....

18. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Schorpioen ik heb gisteren de terugplaatsing van ons toppertje gehad, dit embryo heeft het ontdooien voor de tweede keer overleeft....
    Alleen was hij gisteren helaas nog niet doorgedeelt....maar ik moet vertrouwen hebben, als hij dit al twee keer overleeft is hij toch wel sterk...
    Lekker dat jullie nog even op vakantie gaan, heerlijk genieten!

Jordan ik wil je even een hele dikke knuffel geven het is niet niks wat je allemaal al meegemaakt het, het leven is soms keihard.

Anja wat balen van je sollicitatie erg jammer, maar succes met je verdere sollicitaties!
    Wat erg van het kindje van je neef, weet er helaas alles van te vroeg bevallen, dit gun je niemand

Zwaai naar de rest!

19. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wish, lekker broeden!!! Spannend meis

20. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Lieve dames

Bah Anja wat een verschrikkelijk nieuws van je neef. Echt afschuwelijk!
    Sterkte vrijdag!

Die nieuwe sollicitatie klinkt zeer interessant!

Lieve Jordan jeetje ik wist wel een beetje jou verhaal maar dat bleek slechts een schijntje te zijn van wat jullie al op je bordje hebben gehad! Zo te lezen zijn jullie jezelf een beetje voorbij gelopen door alle nare dingen die jullie overkomen zijn. Neem de tijd en hopelijk heb je mensen waarmee je erover kan praten of zoek een psycholoog.
    Over je beter voelen qua positieviteit ik weet misschien wel iemand die je zou kunnen helpen. Als je meer wil weten pb me maar!
    Ging je nou morgen een tattoo laten zetten?

Lieve Wish hoop echt dat deze topper het gaat worden voor jullie! Ga weer heel hard duimen!

Deel Deze Pagina