Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wish, wat spannend weer! Het moet echt een toppertje zijn, als het twee keer ontdooien overleefd heeft!

Jon, wanneer heb je de eerste echo?

Snip, heeft jullie kleine man de prikjes goed doorstaan?

Helaas moeten wij met onze kleine meid naar het ziekenhuis. De huisarts twijfelt of 1 heup wel goed in de kom zit. Zelf heeft onze kleine er geen last van. Ook zijn we gestart met fysio, want ze heeft een voorkeurshouding. Maar met wat simpel oefeningen komt het weer goed.

2. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat ze er zelf geen last van heeft, goed dat ze dit checken en als t met fysio helemaal in orde komt 👍
    Vanmorgen keurig op cd 28,14dpo ongesteld geworden.
    De pipelle moet dan toch in oktober ivm onze vakantie.

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Anja wat verschrikkelijk van je neefje zeg Pff heftig.
    Fijn dat je ongi bent.

Wish spannend zeg duim harD

Schorpioen gelukkig zelf geen last van maar wel vervelend zeg.
    Hier ook heel licht voorkeurshouding maar hoeven nog niet naar fysio.

Prikjes ging goed.heel even huilen maar was al snel stil.
    Hij slaapt netals zijn broer alleen meer haha

4. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Lieve dames

Scorpioen onze zoon had ook een voorkeurs houding. Wij haden zo'n rolletje voor in bed en dan afwisselend links en rechts liggen. Wij kregen niet eens fysio aangeboden hoewel me dat wel beter lijkt .

Fijn Snippie dat je zoontje weinig last lijkt te hebben van de prikjes extra slapen is nooit weg!

Wij hebben 19-9 de echo. Eerder kon niet ivm onze vakantie naar Spanje!

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Spannend jon
    Nee inderdaad extra slapen is niet erg aangezien hij overdag niet veel slaapt

6. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Snip, gelukkig gaat het goed na de prik. Onze kleine meid had er op wat zielig zijn en wat verhoging geen last, gelukkig.

Jon, geniet lekker van jullie vakantie!!
    Wij gebruiken alleen rolletjes in de box. Als ze in bed ligt moeten we steeds haar hoofdje draaien. Maar we zijn ook naar een osteopaat geweest, na die behandeling draait vaker zelf het hoofdje.

Anja, sterkte vandaag.

Gisteren voor het eerst na gym gehad (nog van de zwangerschapsgym). Voor het eerst weer de buikspieren gebruikt, dat viel niet mee. Nog geen spierpijn!

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik heb hier al heel lang niet meer geschreven en ook bijna niet meegelezen. Maar wil je even feliciteren Jon zie dat je zwanger bent super zeg!

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Lieve Anja, sterkte, gecondoleerd en natuurlijk wens je niemand dit toe als het je zeer doet als zij wel makkelijk zwanger raken en het jou zoveel ellende kost. Je moet je zeker niet schuldig voelen. Dikke knuffel.

Wish, thanks. En ik ga nu keihard duimen voor je. Go embryo van Wish, go embryo van Wish!

Jon, in november vorig jaar ging ik via zhuis in gesprek met een maatschappelijk werkster. Ten eerste leek het net of ze me graag aan het janken kreeg want als ze me dan zover had zat ze me aan te staren en zei ze 'Goed zo, goed zo!' (argh haha), daarnaast zou ze mij bellen voor een nieuwe afspraak (ben 3x geweest) en heb haar nooit meer gehoord dus lekker zo gelaten. Ik heb nu vrijdag met de huisarts gesproken en ga over 2 weken met de praktijkondersteuner praten en zo nodig stuurt die me dan door. Ben benieuwd :) Ik ben van nature enorm positief en dat lukt me eigenlijk ook altijd goed maar kennelijk heb ook ik mijn grenzen!! :( Al gaat het inmiddels alweer wat beter gelukkig. Hoe voel jij je?

Schorpioen, sterkte met de kleine bij het ziekenhuis. Gelukkig dat ze zelf geen last heeft. Hopelijk valt het mee. Mijn neefje (inmiddels 3) was een mega huilbaby. Van alles geprobeerd, mijn zusje mocht geen bv meer geven enz. Uiteindelijk bleek zijn sleutelbeen gebroken te zijn tijdens de bevalling. Was ook zo sneu. Ziekenhuis in ziekenhuis uit. Hopelijk hebben jullie heel snel duidelijkheid.

Snippie, nog steeds geen last van de prikjes?

Snoopy, zeker even geleden. Hoe gaat het nu met je?

Ik voel me gelukkig alweer wat beter dan van de week. Tattoo staat, leuk weekend gehad (het eerste weekend incl vrije vrijdag) ik ben alleen zenuwachtig voor maandag over 2 weken, controle uitstrijkje en wat gaat de tijd dan traag. Gelukkig schijnt de zon en wordt het mooi weer komende dagen :D

9. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jordan, onze dochter huilt niet heel veel hoor. Ze moet naar het ziekenhuis vanwege haar heupjes. Ze twijfelen of het wel goed zit.

Dus de tattoo is gezet.

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Nee je zei ook inderdaad dat ze er weinig last van had. Was meer dat ze soms kunnen zoeken maar niets vinden en dan ineens toch iets naar boven krijgen. Dat huilen sloeg niet op je dochter maar meer op hun situatie ;) Tattoo is vereeuwigd in mijn zij. Het was pijnlijk maar ben er super blij mee. Heb ook meteen een afspraak gemaakt voor een cover up van een bestaande tattoo die ik nooit mooi heb gevonden dus ben benieuwd maar die moet nog wachten tot december ;)

11. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Weet je ik soms moeilijk vind, als onze dochter een keertje huilt in gezelschap wordt er gelijk gevraagd of het een huilbaby is, mogen baby's tegenwoordig niet meer huilen?
    Waarom moet je eigenlijk tot december wachten?

Vandaag voor het eerst met de kleine gezwommen. Ze vond het heerlijk, was compleet ontspannen.

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ik kan me goed voorstellen dat het irritant is dat mensen dat vragen, sowieso, waar bemoeien mensen zich überhaupt mee. En baby's huilen nou eenmaal omdat ze niet kunnen zeggen 'Hey, ik heb honger enne...die luier is ook aan verversing toe!' Maar dat is net als mensen die boos worden als er een kind huilt in een vliegtuig en kennelijk verwachten dat een kind dan uren lang stil zit en geen kik geeft.

Oh ja, pas in december omdat hij zo'n lange wachtlijst heeft ;)

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Jordan ik ben wel heel benieuwd naar jouw tattoo hihi
    Wat naar van je neefje zeg!
    Helaas duurt het soms zo lang voordat ze er achter komen wat er is.

Schorpioen irritant he!
    netals hij huilt dat mensen meteen zeggen hij heeft honger.
    Ook zo vermoeiend.

14. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Hoi dames

Snoopie dank! Hoe gaat het met jullie? Zag dat de kleine inmiddels alweer 5 maanden is! Time flies

Scorpioen zou het kunnen dat ze eventueel een altijdgroene zou moeten? Fijn dat de osteopaat heeft geholpen.

Jordan ja dat was een aparte tante zo te lezen die jij 3 keer hebt gesproken. Vreemde gang van zaken dat ze ook nooit meer contact heeft opgenomen. Misschien maar beter maar toch apart als bedrijf hulpverlener zijnde.
    Ik bedoelde eigenlijk ook geen hulpverlener die je zo kunnen helpen maar die met behulp van energie stromen werkt en mij hier heel goed en nog steeds mee helpt!

Anja en Snippie hoe gaat het?

Wish op het verdomde wachtbankje ik duim nog even!

Hier alles goed op wat vermoeidheid en hongeriger gevoel na niks te klagen.

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Snippie, we hebben al gemaild mbt de tattoo :D

En Jon, héél toevallig en bijna eng, lag er eergisteren een brief op de deurmat toen ik thuis kwam van die vrouw waarmee ik toen gesproken heb. Of ik nog interesse had anders ging ze mijn dossier sluiten...ehm? Hahahaha. Sluit maar hoor die boel. Raar toch? En jij bedoelt acupunctuur? Ik heb het eens gehad voor mijn rug waar ik pijn in heb sinds een aanrijding >2 jaar terug. Maar ik voelde me er niet lekker bij en ik vond die naalden soms ook gewoon echt pijnlijk. Heb het een stuk of 6x gedaan en was er toen wel een beetje klaar mee. Terwijl die man echt goed bekend staat. Maar ik denk dat ik vooral naar iemand toe moet die ik verder niet ken en waar ik ongegeneerd mijn hart kan uitstorten. Iemand die luistert en die soms even een ander licht schijnt op zaken. Al moet ik ook zeggen dat het nu eigenlijk wel weer een stuk beter met me gaat. Best bizar hoe snel je zelf ook kunt herstellen.

16. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Jordan

Nou dat is toevallig idd bijna eng hoor! Zou die brief ook verscheuren wat denkt ze wel niet haha!
    Ik bedoel shiatsu dit is ook een onderdeel van de oosterse alternatieve geneeskunde . Hierbij wordt met het activeren van positieve energie stromen gewerkt! Heb er veel aan gehad en nog!
    Ben ook benieuwd naar je tattoo!

Morgen lekker op vakantie ben er even wat minder!

Lieve groeten!

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Fijne vakantie Jon! Geniet er van!!!!!

18. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jon, fijne vakantie!!

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Jon hele fijne vakantie!

Jordan wat eng precies nu! Nou inderdaad brief weg gooien wat denkt ze wel niet.

Hele mooie tattoo meis.

20. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve meiden
    hier onze poging van de laatste cryo ook mislukt...ben er weer even kapot van, het was te mooi om waar te zijn.
    Liefs Wish

Deel Deze Pagina