Ach Anja, zo herkenbaar!! Ik had soms het idee als ik weer ongesteld werd en weer een zwangerschapsaankondiging kreeg nog een extra trap na kreeg! Ik gun het jullie allemaal zo om het mee te maken! Dikke knuffel!!
Anja, die frustraties, zo herkenbaar. Ik denk voor ons allemaal. Dat hoeft het niet makkelijker te maken voor je maar weet dat we je allemaal begrijpen. Goh, ik word er ook steeds ziek van. Ik ben blij voor die mensen, maar die krijgt weer een tweede, die verwacht de eerste, die was pats/boem/oeps zwanger...Hoofdpijn krijg je er van. We zullen heel wat vergrijzing krijgen over een jaar of 65 hahaha. Wel superstoer dat je de 9 buizen hebt laten prikken. Super goed. En verder nog bloed gezien behalve je buisjes bloed? Hoop zo dat jij ook nu en anders op zeer korte termijn op FB mag vertellen dat je een kindje verwacht! Dikke knuffel! Schorpioen, ja super dubbel. Eerst wilde ik dat het snel maandag was maar toen overleed mijn oma en toen stond mijn hoofd helemaal niet meer naar maandag. Maar wel blij met de geruststelling! Werk je in LUMC? Niet nieuwsgierig hoor Snippie, echt heel fijn dat je rustig kunt opbouwen. Lekker genieten van je vrije uurtjes hoor! En afleiding hebben we echt even nodig hoor. Pfffff. Wat een maanden! Hier buikpijn en verdorie, net bloedverlies. Maar echt meer dan ik de laatste maanden steeds tussendoor heb. Echt aardig wat maar ik moet pas volgende week ongesteld worden. Zit nu 3 weken na de laatste 'eerste dag van mijn menstruatie. Raar toch? Zo weer even checken maar blijf er toch onrustig om hoor, blah (en klaag, sorry daarvoor)!
Dank meiden,flinke jankbui en even op de fiets boodschappen gedaan. Bij de Appie bij ons kun je met een handscanner betalen. Loop ik buiten heb ik de spinazie en rode kool niet gescand en dus niet betaald. Alsnog afgerekend, kreeg wel extra boerderij mini's Met m'n hoofd er dus totaal niet bij. Wat een heerlijk poppetje Schorpioen! Naast de buisjes bloed alleen maar wat bruinverlies, morgen zal t wel rood zijn.. Dan krijg ik op m'n verjaardag de pipelle (17-10) ach weer eens een ander verjaardags kado
Hoi dames Ach Anja snap je frustratie en verdriet bij de zoveelste aankondiging echt goed. Het is elke keer weer een stomp in je gezicht zo'n aankondiging. Ik heb van het voorjaar de meldingen van bepaalde dames die zwanger waren uitgezet op fb. Klikt op niet meer volgen zodat je niet elke keer weer geconfronteerd wordt met hun nieuws! Het gaf mij meer rust! Al een ongi gespot? Wat een held zeg met 9 buisjes bloed! Jordan heel veel sterkte morgen! Schrikken weer dat bloed wie weet je cyclus van slag? Hopelijk hebben jullie meiden ook snel een positieve test in handen gun het jullie enorm!
Vergeet helemaal te vragen hoe jij je voelt Jon! Sorry... Nog geen ongi, wel flinke druk in m'n onderbuik iets meer bruinverlies, gok op morgen rood. Manlief kwam terug uit z'n werk en begon gelijk weer te huilen. Bah! Vandaag ff verdriet, morgen er weer tegen aan. Op RTL boulevard vertelt lieke van lexmond over haar pasgeboren zoon, *geluid uit* 😝 Jordan, ik wens je/jullie alvast heel veel sterkte morgen! X
Anja geeft niet meis! Ik snap het best maakt niet uit! Ook heftig van je man waarschijnlijk voelt hij zich ook schuldig over de situatie.ook al kan hij er niks aan doen lastig! Heb mijn vriend nog nooit huilend aangetroffen in 7 jaar tijd maar ja das een echte binnenvetter hoor ook niet goed. Sterkte en een knuffel
Vandaag ziet de dag er weer heel anders uit. Zit er weer positief in. Gent gebeld en vandaag met de pil starten. Pipelle en startgesprek staan gepland, hotelovernachtingen geboekt, ready to go!!! Jordan, leef met je mee vandaag! X
Anja, toch weer spannend allemaal, een nieuwe behandeling starten! En super dat je alles weer positief ziet!! Jordan, sterkte vandaag!!
Anja goed meid kop op that's the spirit! Fijn dat je weer verder kunt! Scorpioen logisch dat je niet wil zeggen waar je werkt doe ik ook niet hoor! Fijn weekeinde
Anja wel in zuid Holland en in de buurt van leiden maar geen bollenstreek. Als je wil weten waar stuur ik je wel een pb bericht.
Meiden Sorry van mijn afwezigheid, had het even moeilijk na de laatste mislukte cryo poging, en we weer een heel nieuw traject in moeten, het valt me zwaar en zie erg op tegen weer een teleurstelling, maar we moeten ook hoop blijven houden... Morgen weer een gesprek met onze arts voor de start van ivf 4 Jon ik had je al gesproken maar nogmaals gefeliciteerd met je mooie echo Jordan gecondoleerd meid met je oma... En wat een goed nieuws van je pap score, toch weer een hele opluchting. Is die speciale afdeling waar je over schreef in het LUMC? Schorpioen jij bent weer begonnen met werken las ik, wel weer leuk? Ben benieuwd waar je wekt hihi misschien zijn we elkaar allemaal al eens tegen gekomen in de kliniek of het zh, grappig Anja wat een teleurstelling weer een negatieve test, en iedereen om je heen maar positieve berichten van zwangerschappen op fb zetten, net als Jon heb ik die meldingen ook uit gezet, scheelt een hoop, al zoek ik het elf af en toe ook wel weer op, wat zit een mens toch raar in elkaar.... Ik ben voor, voor een geheime groep, ik merk dat ik hier toch wel wat terughoudend ben, met Jon zit ik al in een andere groep en het is fijn en persoonlijker, dus wie doet er mee? Ik doe trouwens ook acupunctuur erg tevreden mee, ben dan ook toen ik daar mee begon zwanger geworden van de tweeling. Ik doe het nu nog steeds en het helpt wel voor mijn lichaam Bonanna weet even niet meer precies je naam sorry, ook al een negatieve test, balen meis... Hoop dat ik niemand vergeten heb, zal zo nog even teruglezen Liefs van mij
Lieve Wish! Wat fijn om weer van je te horen. Gaan jullie in belgie ivf4 doen? Dacht dat t een optie zou zijn. Ik heb vanmorgen 2e accupunctuur behandeling gehad. Ben weer veel aan t piekeren, lukt t ooit? Ik heb nog geen baan! Dat soort dingen. Dus vanmorgen extra naaldjes in m'n hoofd gehad. Baadt t niet.... Ik ben ondertussen al FB vrienden met Jon (leuk!!) en kom graag bij jullie clubje. Maakt t op een anonieme manier toch persoonlijk
Wish, fijn om weer wat van je te horen! Snap je afwezigheid wel hoor! Toch weer spannend om aan een nieuwe poging te beginnen! Het werken viel best mee, maar ik ben weer blij als ik mijn kleine meid weer zie! Wil best wel fb vrienden met jullie worden hoor😉
Anja Misschien kunnen we een ander prive groepje van hier aanmaken op fb?Van meiden die bij mck zitten? Weet alleen even niet hoe je dat aanmaakt.... Dat piekeren herken ik ook maar al te goed...pfff wordt je gek van Het is even door onze gedachten gegaan België maar voor nu zitten we nog goed bij mck en zijn we daar nog tevreden over, dus voorlopig blijven we hier Heel logisch Schorpioen, natuurlijk wil je bij je kleine meisje zijn, kan niet wachten om dat ook mee te mogen maken
Thanks meiden dat jullie aan me hebben gedacht, lief. Het viel mee en terug in de auto kwam eindelijk het besef door dus moest toch ff huilen maar nu gaat het weer goed. Het is goed zo. Anja, lees dat je een uitgebreid bloedonderzoek krijgt. Wat gaan ze onderzoeken? Wish, succes vandaag. Of ben je al geweest? Waar heb je het gesprek? Ik loop op de hh miskramen poli in LUMC. Kun jij niet meer onderzoeken krijgen naar jouw 2 miskramen? Bij LUMC denken ze echt met je mee enzo. Vind het er zo fijn. En ik krijg medicatie die de meeste behandelcentra niet voor willen schrijven. Je blijft onder strikte controle zodat ze weten dat het goed gaat met mama en beeb, mits zwanger blijven lukt uiteraard Schorpioen, wel iets om naar uit te kijken als je aan het werk bent. En FB vrienden vind ik ook prima hoor, stuur me maar een PB Ik verlies al sinds donderdag vorige week bloed. Begon met iets meer dan ik de laatste tijd tussendoor verloor en ouwe meuk maar zondag was het al zoveel dat een inlegkruisje geen redding meer was. Omdat ik niet weet wat dit bloedverlies is maar ff geen tampons maar wel maandverbandjes en vandaag is het wel weer iets minder maar ook al een week buikpijn. Moet eigenlijk pas donderdag ongesteld worden. Als het morgen over is dan ga ik uit van een verwarde cyclus maar als het eind vd week nog is dan ga ik maar weer bellen om te vragen of ik naar het zhuis mag.
Jordan, fijn dat het "meeviel" vrijdag. Het verliezen van iemand, ook al zijn ze bejaard, blijft verdrietig. Dat bloedverlies, vervelend zeg, laten we hopen op een verwarde cyclus. Laat t nu maar eens allemaal rustig worden! Wie weet hoe een "geheime" FB club aan te maken? PB voor "gewone" vrienden is ook prima, alleen zet ik er niets op over de MMM Ik heb 9 buisjes bloed moeten prikken in het Diac. (Ben nog steeds trots op mezelf 😝 voor het onderzoeken van evt afwijkingen in auto immuunsysteem, stolling en genetische afwijkingen. Puur om alles uit te sluiten. Alhoewel de arts wel benieuwd is naar m'n auto immuunsysteem, ik ben snel ziek en pak elk virusje op.
Jordan Ik heb straks een gesprek in mck, ben benieuwd stelt eigenlijk ook niet zo veel voor, we zullen zo weer buiten staan en ws de recepten al mee krijgen. Ik,heb ook elke keer dat bloedverlies mijn cyclussen zijn echt heel raar, ze weten ook niet waar het vandaan komt, en ook al meerdere keren een uitstrijkje gehad wat gelukkig elke keer goed was... Ja ik weet het eigenlijk niet van die onderzoeken van die vroege miskramen bij mij,dat was na een mislukte icsi en ivf poging ook in het LUMC, ze hebben daar nooit wat over gezegd het was ook al heel vroeg met 5 weken dus dat kan ook door de behandelingen komen natuurlijk. En de vroeggeboorte gooide ze op de tweeling zwangerschap dat is een risico zwangerschap heb daar ook een gesprek voor gehad in het LUMC maar deden ze verder niks mee, beetje jammer Ik zal jullie pb sturen ik zet op fb ook niks over mmm dat kunnen we wel doen in de geheime groep dat kan niemand lezen... Liefs Wish