Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamertje, hoe is 't Meis?

Snoopster, jeeeeeeeeeej de 12-wkn. grens hebben we beiden goed behaald, he! Heb je ook al zo'n Angelsound? We hebben vanochtend nog eventjes 't hartje geluisterd, zoooo leuk!!

Tara, jeetje, wat spannend dan weer he Meis. Ik kan het me helemaal voorstellen hoor Lieverd, dat je eventjes tijd voor jezelf wil dan! Zet 'em op Meis!!

Ikkuh Schat, bijna DE grote dag voor jou Meis! Hoe gaat 't met je? Zenuwachtig? Ik ben zoooooooo benieuwd hoe alles straks is geweest! Geniet er volop van, he Meis!! Kunnen ze al iets over de vooruitzichten op 't weer zien??

Liefs, Elvi

2. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    @ grotebabywens

Leuk he zo'n angelsound. Ik had hem bij mijn zwangerschap van me zoontje ook. Kon ook al vrij vroeg het hartje horen, stelde me toch steeds weer gerust haha...
    En wat fijn dat je de 12 weken grens hebt bereikt! Lekker het 2e trimester in ;)

3. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tara Meis, thanx!! ben er ook helemaal blij mee!

Liefs, Elvi

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Sorry, lange radiostilte!

Dreamer, hoe gaat het nu met je?

Ikkuh, yes, ongesteld geworden 1 dag voor we naar MCK gingen. Maar het was vrij heftig. Normaal ben ik in 3 dagen klaar, nu mocht ik er 7! dagen van genieten...Pffff. Haha, maar goed, de onduidelijkheid is er nu niet meer :) Ennn, trouwen? Wanneer gaan jullie trouwen? Spannend, en leuk ook. Mooie tijd ook om te trouwen. Wij zijn getrouwd in december. Ik wilde in de zomer maar we kochten het een huis en het was gunstiger om getrouwd te zijn dus het was ZOOOO koud, hihi. Maar een waanzinnige dag. Inmiddels alweer 4,5 jaar.

Tara, hoe gaat het met de hormonen?

Elvi, alweer nieuwe snapshots van de kleine?

Hier gaat het z'n gangetje. Ik ben beeeeest zenuwachtig voor volgende week vrijdag. Nog anderhalve week geduld. Gelukkig is het druk op het werk, dat scheelt. Minder tijd om na te denken hahaha.

5. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor Jordan!! Ja, heb wel weer nieuwe foto's, maar ze zijn eigenlijk niet zo duidelijk!! Zal ze er vanavond of morgen eens op proberen te zetten!! Nou Meis, bijjjjjjjjjjna half juni, nog heeeeeeeel even volhouden nog en lekker druk volplannen, ook je sociale agenda! Dan gaat de tijd lekker snel!

Liefs, Elvi

6. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Hey meiden, ff een vraagje.

Ik zit nu op dag 4 van de puregon 75 ie en ik begin een beetje bruinig bloedverlies te krijgen. Is dit normaal? Ik had dit met de 1e poging niet namelijk...toen spoot ik 100 ie.

7. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Tara, ik ken dat niet. Misschien een van de andere? Heb je niet een wondje daarbinnen of zo waar 't van komt?

Liefs, Elvi

8. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!

tara--> spannend de 2de poging ik hoop dat deze meer resultaat geeft :)
    ik zou het ook niet weten wat het zou kunnen zijn heb dat ook niet gehad met de puregon... anders even bellen als je het niet vertrouwd.

elvi--> leuk hoor het hartje gehoord via de angelsound en alweer de 12weken gehaald :D

jordan--> gelukkig toch nog ongie geworden voor je naar het mck ging hoe is dat verder gegaan?
    heftig hoor dat je in december getrouwd bent erg koud maar wel leuk allemaal... wij trouwen 6 juli dus nog ff en ik hoop zooooo dat de temperatuur dan wat omhoog schiet want ik ben zoooooo'n koukleum (of hoe je dat ook schrijft) wij hebben 2 jaar geleden het huis gekocht en nu regelen we de rest haha...

hiero ook een beetje een drama ik denk dat morgen me ongie los barst (vandaag heeeeeel klein beetje een beginnetje gehad maar niet doorgezet) en aangezien ik dus ontzettend onregelmatig ongesteld ben kan de kans erin zitten dat ik het op me bruiloft word... dus maandag meteen de dokter bellen en even vragen wat ik eraan kan doen en anders een keertje de pil slikken?

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Ikkuh, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier he Meis!! Geniet ervan! Hoop dat je ongi toch echt nog eventjes uitblijft Lieverd! Geniet van je bruiloft en hoop dat je supermooi weer hebt Meis!

Liefs, Elvi

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    nou het is morgen nog niet hoor... nog 4 weekjes...dan is het zover maar ben nu wel vandaag ongie geworden dus toch morgen even de dokter bellen voor eventueel een oplossing om het risico niet te lopen dat ik inene te vroeg ongie word volgende ronde (is tot nu toe 1 keer gebeurd cyclus van 3 weken en 5 dgn.) en zowiezo daarna een klein reisje dus zit ik er ook niet op te wachten haha...

11. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooow, haha, sorry Ikkuh!! Ik was dus een beetje te vroeg, hihi!

Nou, nog even genieten van de voorpret dan maar Meis!

Liefs, Elvi

12. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Vanochtend Follikel meting (echo) gehad.
    Er werden 5 follikels gemeten, 2 rond de 19 mm, 1 rond de 15 en 2 rond de 12 mm.
    En er waren nog wel wat hele kleintjes maar die waren te klein en ze verwacht ook eigenlijk niet dat die op tijd gegroeid zijn.
    Dus dat zou betekenen dat ik er maar 5 heb en dat vond ze eigenlijk te weinig omdat ze weten dat ik er veel meer kan aanmaken (vorige keer ruim 13)..
    Dus ze had het al over deze poging stoppen pff, maar dat wil ik liever niet, moet nu woensdag weer komen voor een 2e echo en hopelijk is er dan goed nieuws.

@ ikkuh
    Alvast gefeliciteerd en hopelijk ben je niet ongi op je bruiloft ;)

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tara, soms zegt 't niks hoor. Bij mij zagen ze er op een gegeven moment maar 7 en toen bleken er toch 14 of 15 of zo in te zitten. Het kan dus best nog eens heeeel erg meevallen!! Niet de hoop opgeven voor deze poging Lieverd. Ik ben op zich niet zo'n zweverig type hoor, maar wat ze bij mij wel eens zeiden was: Sluiten je ogen een paar keer per dag (thuis), wrijf over je buik (ter hoogte van je eierstokken) en stel je bijv. 10 groeiende eitjes voor. Zorg dat je er rust in vindt!! Haha, dit klinkt nu echt heel zweverig, maar het kan helpen!!

Liefs, Elvi

14. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Thnx Elvi, ik houd de moed erin :)

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tara--> spannend meid! ik hoop dat het er uiteindelijk toch meer zijn hoor dus houd de moed erin... en anders begin er in ieder geval goed over na te denken of je wilt stoppen of niet want opzich als je er normaal een stuk of 13 hebt is dit best weinig natuurlijk en hoe meer hoe beter zowiezo, maar dat is even goed na denken...

vandaag mijn dokter gesproken en ik krijg pilletjes voor me menstruatie uit te stellen die moeten ik innemen 2 weken voor de verwachtte datum en dan heeft ie me voor 3 weken voorgeschreven zodat ik me reisje ook geen menstruatie heb :D ik denk dat ie wat goed te maken had dat ie zo goed mee dacht hahahaha

16. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Dat is mooi Ikkuh :D

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed zo Ikkuh, superfijn!! Nu zorgeloos genieten van de aller allerlaatste voorbereidingen op je mooie huwelijk en je ongetwijfeld fantastische reis!! Waar ga je heen?

Liefs, Elvi

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Tara, wanneer gaan ze nu opnieuw kijken of zijn ze toch gestopt deze poging?

Elvi, staat de nieuwe foto al? ga ik snel kijken. Ben benieuwd joh :))

Ikkuh, mck ging super. Toen we net binnen kwamen waren we allebei een beetje ongemakkelijk. Ff reality check ofzo. En echt serieus ook ineens (dat is het natuurlijk sowieso maar je begrijpt 't wel denk ik :)) Het gesprek ging goed, was gelijk gerust gesteld haha. Ik heb bloedonderzoek gehad om te kijken of ik niet vervroegde overgang zit (op m'n 30ste...auw) en man moest weer potje inleveren. Aan de waardes van het zhuis onderzoek voor mijn man te zien dacht zij dat IUI waarschijnlijk geen zin heeft dus dan direct IVF. Vrijdag de uitslag en meteen daarna startgesprek. :) En tuurlijk wordt het super mooi weer. Wij hadden tijdens het trouwmoment zelf zon. Alleen de foto's. Pfff afzien. Oh ja, ik had niet nagedacht over ongesteld zijn en was destijds niet zo regelmatig en het eerste 's morgens...ongesteld. En hóe. Haha. Zat ik met m'n leuke witte lingerie whahaha. Nou ja, verder topdag gehad maar wees dankbaar voor je pillen ;)

Ik heb wel afleiding gehad tegen de zenuwen voor vrijdag. Ik ben vorige week dinsdag aangereden. Was een kettingbotsing. Ik stond al stil maar iemand in 1 vd 3 auto's achter mij zat niet op te letten. Ik hoorde 2 harde klappen, draaide md half om om te kijken en toen kreeg ik dus zelf een klap. Drama daarna. Naar het zhuis met de ambulance. Infuus, röntgenfoto's. Gelukkig geen breuken maar zo'n pijn dat ik niet kon werken (zittend beroep en juist zitten gaat niet). Drama voor een workaholic als ik hihi. Vandaag bij fysio geweest en m'n wervels en spieren in mijn rug zijn zwaar gekneusd, vooral onderrug is er slecht aan toe, paar ribben gekneusd en mijn nek is ook gekneusd maar er het minst erg aan toe. Advies, nog niet werken, sowieso deze week niet en maandag wordt het opnieuw beoordeeld. Mag niet tillen, niet bukken en moet oefeningen doen. Oh ja, en netjes mijn paracetamol innemen. Ik ben niet zo vd pijnstillers haha. maar ja, ik moet. Dat is dus mijn week. Hahaha.

Hoop op niet teveel rare typfouten want zit te typen via m'n mobiel :) Tot snel.

Liefs.

19. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Vandaag 2e FM meting gehad.
    Er zijn er nog steeds maar 5 die meedoen.
    2 daarvan waren al rond de 28 mm, dus vrij groot begreep ik en de andere 3 komen goed in de buurt.
    Haar advies was om de punctie in te plannen voor vrijdag en het met deze 5 te doen maar ik mocht zelf kiezen.

Heb er voor gekozen om de punctie wel te doen en gewoon positief te blijven. Van tevoren weet je toch nooit of er eicellen in zitten en of de kwaliteit goed is, ze zei garanties heb je nooit...

Dus vrijdag om 10 uur is de punctie :)
    En ik duim gewoon dat minder meer is bij deze poging ;)
    Vorige poging waren er ruim 20 follikels en 13 geschikte eicellen maar veel overleefden het niet. Daarentegen waren ze toen niet zo groot als de follikels dit keer dus mss maakt dat wat uit :)

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Taar, goed zo Meis, supergoed om zo positief te blijven, want juist dan gaat 't ineesn allemaal goed, zul je zien!! Meis, wat enorm spannend dan he, vrijdag ineens dan toch al de punctie!! Zet 'em op!

Jordan, nog geen nieuw foto erop gezet, ga ik gauw doen, zit beetje druk met werk en thuis maar komt goed!! Jeetje wat vreselijk zeg, van je ongeluk! Ik hoop oprecht dat je er niks blijvends aan overhoudt en dat je gauw van al je klachten af bent. Gata 't een beetje? Lijkt me ook erg schrikken!

Liefs, Elvi

Deel Deze Pagina