Ik heb een geheime club aangemaakt. Dus stuur me een PB met je echte naam ( hahahhahaha) en ik voeg je toe. Zo leuk om foto's te zien! Ik heb trouwens Gent gevraagd of acupunctuur en Chinese kruiden een negatieve invloed kan hebben. Acupunctuur niet, er zijn onderzoeken waaruit blijkt dat het juist positief kan zijn, de Chinese kruiden kunnen een hormonale invloed hebben. Het is lastig om daar onderzoek naar te doen, dus advies om hiermee te stoppen als ik aan het stimuleren ben. Dus toch nog gevraagd of het niet verstandig is om gelijk te stoppen, ik wil juist dat m'n hormonen in balans zijn als ik start met icsi 3. Ben toch wat huiverig geworden voor die kruiden...
Wish spannende tijden weer! vervelend van dat bloedverlies meis! Hopelijk over een tijdje gewoon negen maanden geen bloedverlies meer. Jordan gelukkig viel het mee. Hopelijk bij jouwe snel rustig vaar water! Knuffel. Anja dan zou ik nu gewoon al stoppen met de kruiden! ik heb je een pb gestuurd.
Leuk hè Jon. Zo grappig, je gaat je toch een beeld vormen van iemand ahv de verhalen hier. Snippie, pi'tje terug Onze arts geeft het volgende aan:er is niet voldoende degelijk wetenschappelijke gegevens voorhanden over de werking van Chinese kruiden op de uitkomst van een ivf behandeling. Indien u geen enkel risico wenst te nemen is het gebruik van elke medicatie waarvan het effect niet duidelijk is af te raden.... Potjes liggen al in de prullenbak ) Hopelijk wil de acupuncturist ook alleen acupunctuur doen...