Dank je wel Dreamer en Evi! Kan het nog steeds niet geloven. Hoop dat het doordringt als we een goede echo hebben gehad volgende week. Evi zou wel toevallig zijn als we elkaar daar tegenkomen. We moeten in de ochtend. Weet jij trouwens hoe dat gaat met de nacontroles bij MCK? Is er bij IVF of ICSI, IUI nog een nacontrole of evaluatie ook na de geboorte? Kan me voorstellen dat ze misschien ook wel onderzoek doen bij de kinderen die door middel van vruchtbaarheidsbehandeling verwekt zijn, of dit effect heeft op groei, ontwikkeling oid. Ikkuh probeer hoop te houden. Zo leek het bij ons ook onbereikbaar en heel ver weg en nu ineens toch de droom werkelijkheid geworden. Hadden uit punctie 1 eicel die bevrucht was en doorgedeeld, geen cryo's. Arts zei toen al je hebt er maar 1 nodig en dat bleek ook zo te zijn. Zal voor je duimen dat het komende poging wel gaat slagen. De wachtdagen vond ik vreselijk lang duren. Nu het wachten tot eerste echo ...geduld wordt aardig op de proef gesteld. Hebben ze bij jouw vriend ook proberen uit te zoeken waarom er geen zaadcellen aanwezig waren? Iedereen succes met de behandelingen!!
Heey Puck, denk 't niet hoor, want 14de is onze testdag, dus moeten we gewoon thuis een testje doen. Dan afspr. maken om 't over vervolg te hebben. Ben de 13de/14de dus gewoon thuis aan het testen! Zal aan je denken, Meis!!! Heb niets gehoord van die onderzoeken op groei kids, etc. Misschien doen ze dat wel hoor, weet ik eigenlijk niet. Of misschien vragen ze resultaten op (met jouw goedkeuring dan he) bij consultatiebureau? Maar ik weet 't niet. Geniet lekker van je heerlijke nieuws Meis! Liefs, Elvi
@Puck: denk dat je mij bedoeld. Wij hebben smiddags de afspraak, dus ik ga je niet zien! Wij hebben na de bevalling een vragenlijst in moeten vullen, maar meer niet. Volgens mij na een paar jaar weer een vragenlijst, maar dat weet ik niet meer zeker. Hoor je allemaal volgende week Whaaaaa nog een week!! Zoooo gaaf die eerste echo, geniet geniet geniet. @All: eindelijk komt de datum voor onze intake dichterbij. Eindelijk weer echt iets doen voor een wondertje, heerlijk! We wilden alweer vanaf dat ons meisje 2 weken was, maar hebben gewacht omdat de artsen weer een zware zwangerschap voorspellen. Maar wat was dat moeilijk zeg! Ben benieuwd hoe de intake gaat volgende week.
Ja sorry heb de namen door elkaar gehaald Dreamer, geeft MCK normaal een advies in de tijd die er tussen zwangerschap moet zitten? Evi succes met de wachtdagen. Klinkt beter dan wachtweken Test je altijd echt pas op de dag dat ze hebben opgegeven? Ik kon het namelijk niet en deed op dag 8 al een test.
puck--> super joh gefeliciteerd!! erg spannend allemaal geduld is een schone zaak nu he haha vreselijk vooral als je ongeduldig bent misschien heb ik in ieder geval wel last van, kan ook echt niet wachten tot we verder gaan is alweer een half jaar geleden bijna maar tijd is zo snel voorbij gevlogen. bij me vriend is in het amc alles nagekeken daar waren we begonnen en de reden van het weinig zaad hebben bij hem is omdat ie ring-chromosoom 21 heeft en dat is vrij zeldzaam en door deze afwijking blijft er dus niet veel zaad over de keer dat we de punctie hadden had ie dus geen zaad omdat er ontstekingen waren gevonden (zijn ouders hadden longontsteking gehad en hij dus toen misschien ook een lichte versie van meegekregen). grotebabywens-->kan me voorstellen dat je de hoop met iui verliest... ik hoop dat je volgende week gewoon een positieve test in je handen zal hebben! nog even volhouden dus
oja er is dus een meisje hier van het forum ook pas bevallen van een kindje die ook bij het mck liep dus weer iets positiefs (via haar ben ik in het mck terecht gekomen had ervoor nog nooit over gehoord)
@Puck: onze situatie is anders dan die van jullie, maar volgens mij is het minstens een half jaar en je mag geen bv meer geven. Even met je muis over de witte regels hiertussen gaan om iets te kunnen lezen Ik geef nog wel bv, maar dat hoeven zij niet te weten, mn cyclus is netjes! Leuk ook dat iedereen hier in een ander stadium van behandelingen zit.
Wat is het hier rustig, hoe is het met iedereen? Wij zitten ook bij het MCK Ben afgelopen dinsdag begonnen met puregon. Maandag 1e FM meting.
Wij moeten pas in de middag, dus ga jullie niet tegenkomen! Wij nemen ons meisje ook mee, kan niet anders. Nog altijd weet niemand van onze situatie (en ook niet van de start voor een 2e!)
Je mag hem altijd hier brengen mocht je een keer met je handen in het haar zitten he! Kan me zo voorstellen dat hij met de punctie straks niet meekan.
Nee met de punctie niet, mocht ik hem niet kunnen onderbrengen breng ik hem graag naar jullie en zijn vriendinnetje Dat geldt ook voor jullie mooie meid hoor Altijd welkom hier
tara en dreamer--> heeeel veel succes morgen!! hoop dat het allemaal positief zal zijn rustig hier hoor... donderdag is me menstruatie begonnen en bij me volgende cyclus gaan we weer van start dus kan niet meer wachten maar vind het ook wel weer heel spannend eindelijk weer verder
Nog even en dan gaan we richting MCK Dreamer succes vandaag @ ikkuh1985 Wat duurt wachten dan lang he, nog 4 dagen tot de zaadtest
Net bij MCK geweest en het hartje klopte! Helemaal gelukkig De andere dames die vandaag richting MCK gaan. Veel succes!
@ puck1978 Hartstikke fijn voor je, geniet ervan Ik had vandaag de 1e fm. Rechter eierstok ging goed, ze zag een stuk of 12 follikels. Grootste was 16.5mm, en een stuk of 4/5 rond de 12/13 mm. Linker eierstok was wat minder, stuk of 6 follikels waarvan 3 rond de 12/13 mm. Moet woensdag weer komen voor 2e echo, hoop dat het allemaal naar behoren gaat @ dreamer Hoe was het gesprek vandaag?
puck--> super dat je het hartje hebt zien kloppen! een heerlijk gevoel dan denk ik he. tara--> mooi hoor zo veel follikels! dat MOET wel wat worden he. dreamer--> hoe is het bij jou gegaan? ben benieuwd hoop dat je ook goed nieuws te vertellen hebt!
2e fm gehad, kans is groot dat ik de poging moet staken wegens overstimulatie. Er waren ruim 20 follikels, ze is gestopt met tellen bij 20 maar er zaten er nog meer. Allemaal zijn ze tussen de 12.5 en 18.5 mm ongeveer. Ik moest bloed laten prikken en krijg vanmiddag de uitslag of ik door mag gaan of niet...