Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden

elvi--> we lopen nu bij het amc moesten overstappen omdat mck geen tese mag doen. ik denk dat hun dus niet veel over de tese afweten en ons daarom gewoon doorgestuurd hadden zonder te weten dat het niet mag met chromosoomafwijking.

jordan--> het is ook allemaal moeilijk hoor! kan je gevoel ook wel begrijpen soms ben ik er ook zo klaar mee dat ik wel eens denk waarvoor doen we dit ik voel me dan elke keer zo egoistisch...
    maarja dit zijn wensen die je niet uit je hoofd kan krijgen denk ik he...

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Jordan, snap je gevoel heel goed hoor! Je hebt die baalmomenten nou eenmaal gewoon, die horen er ook gewoon bij! Het is ook geen makkelijk traject, dit!! Maar hou vol Meis! Pucntie valt echt alles mee hoor. Vraag gewoon even om morfine en als je echt t bang bent van tevoren om een roesje of zo, dan maak je er helemaal niks van mee!!

Liefs, Elvi

3. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Ikkuh: Heey Ikkuh, hmm, wat gek zeg!! Ook heel erg jammer. Hoe gaan jullie nu verder dan en wanneer hoor je meer Meis?

Liefs, Elvi

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hey grls,

@ikkuh Ja dat gevoel dat je jezelf egoïstisch voelt, dat ken ik wel. Ik heb ook echt zo iets, er zijn meiden die er een moord voor zouden doen en ik zit dan te miepen over bijwerkingen en pijntjes. Hoe graag wil ik nou eigenlijk? Haha. Maar feit is ook wel een beetje dat je wat lam wordt geslagen doordat het al een aantal keer fout is gegaan en dat het niet lukt, je wordt wat sceptisch, daardoor ben je misschien ook wat minder 'laaiend enthousiast' dan je eigenlijk zou willen hihi. Maar ik ben er al redelijk overheen. Het blijft moeilijk maar we gaan er volle bak voor ;) Hoe gaat het nu met je?

@Elvi Ik krijg sowieso al morfine, gelukkig (nog nooit gehad, kijken hoe ik me daarbij voel hahaha). Kan een roesje ook? Ik krijg sowieso ook oxazepam als het goed is voor de nacht van te voren en de ochtend zelf zodat ik chill word. Ik kan er namelijk echt niks aan doen maar ik ben een grandioze drama queen als het om bloed prikken of infuus prikken gaat. Elke x denk ik, ik ben stoer, ik kan veel hebben dit ook en joh, wat stelt het voor. Tot ik er klaar voor zit dan is het toch wat sterker dan ik hahaha. En dat op je dertigste. Shame shame shame hihi. Maar ja. het is zoals het is. We gaan er voor, we zien wel hoe het loopt :)

Ik ben vorige week zondag begonnen met de Provera maar ik reageer er vrij heftig op qua bijwerken. Eerste 2 dagen niks aan de hand, 3e en 4e dag ineens opgezwollen knieholtes, duizelingen, misselijk, hoofdpijn, buikpijn, moodswings en zooooo super moe. Dus heb gebeld met een verpleegkundige en mijn eigen arts was er niet en de andere arts wilde zich er niet aan wagen een uitspraak te doen omdat dan natuurlijk de hele planning in de war zou gaan dus vandaag word ik weer gebeld want dan is mijn arts er wel. Maar gelukkig voel ik me vandaag echt STUKKEN beter dus ik ga maar zeggen dat ik er sowieso mee door ga (de twijfel was dus, stoppen, doorgaan of iets anders) dus dat ga ik maar overleggen met ze.

Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

5. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Jordan, en wat was de beslissing?

Liefs, Elvi

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hi Elvi,

Leuk weekend gehad? We hebben afgesproken dat ik doorzet omdat het nu wat beter gaat, mocht het toch weer omslaan de verkeerde kant op dan ga ik opnieuw met ze overleggen. Maar nog maar 6x innemen. Betekend dus ook dat ik als het goed is volgende week ongesteld word en ga beginnen met spuiten. :)

Liefs!

7. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jordan, spannend hoor!

Liefs, Elvi

8. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is 't met de anderen hier, Jelleke, gaat alles goed met jou?

Liefs, Elvi

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden
    hoe is het hier?
    ik ga weer hopelijk de rust nu tegemoet dus kan ik wat meer komen praten.

jordan--> spannend allemaal lekker beginnen :D

elvi--> hoe is het met jou? en je krijgt een meisje zo te zien? leuk hoor lekker gericht shoppen! dus dat word rose kopen haha.

10. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazeker Ikkuh, veel roze en veel wit (met af en toe ene beetje kantjes en zo)!! Superleuk hoor!

Maar hoe is het nu met jou? Hoe voel je je nu?

Liefs, Elvi

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Jaaaa nog maar 2 pillen. Joyjoy. Vanavond en morgen nog 1. Release het vocht hahaha. Ik ben een beeeetje opgeblazen! En dat afwachten wanneer DE dag er dan is.

Jullie al/nog vakantieplannen?

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hier ook al zo stil. Leuk weekend gehad?

Ik heb zaterdag de laatste Provera genomen en binnen 3 tot 7 dgn moet er een bloeding komen dus vanaf morgen. We wachten het rustig af ;)

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jordan, lekker hoor! En dan gelijk starten/door?

Liefs, Elvi

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja meteen beginnen met injectie nummer 1. Dus hopelijk komt het HEEL snel, dan ben ik zo snel mogelijk van de eerste hindernis verlost. Voor het eerst mezelf prikken met een naald! ;)

Liefs!

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Jordan, ja spannend joh! Wat ga je prikken? Weet je wat 'n goed advies is: Doe ijsblokjes (of een koelelement) uit de vriezer even een paar minuten (echt een paar minuten lang) tegen de plek waar je wilt prikken. Ontsmetten met 't alcoholdoekje en je voelt er dan dus veeeeeeeeel minder van, he!

Laat de ongi dan maar snel komen, he!

Liefs, Elvi

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hi Elvi!

Ik begin met Decapeptyl injecties en dan na 3 tot 5 dgn komt daar Puregon bij. De laatste injectie voor de punctie is eenmalig dubbele dosis Pregnyl. Thanks voor je tip. Eerste keer ga ik eerst op de 'normale' manier proberen dan weet ik meteen hoe dat voelt. Misschien valt het me mee. Hihi.

Liefs!

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou spannend Jordan, jeetje joh, dan gaat 't echt beginnen nu, he! Ja, de prikjes voel je ook niet zo erg hoor. De ene keer voel je er weer bijna niks van en de andere keer wel een beetje, maar erge pijn hebben ze mij ook nooit gedaan hoor!

Liefs, Elvi

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hoi hoi,

Ja ik denk dat ik vandaag ga starten. Het is nog niet helemaal doorgezet zoals zou moeten maar het is natuurlijk een doorbraak bloeding door die Provera dus nu nog oud bloed (sorry, niet zo smakelijk haha) dus als het om half 2 nog steeds niet 'vers' is overleg ik even met verpleegkundige of ik vandaag dan toch ga starten of dat ik pas morgen begin. Nou ja, hoe dan ook, vandaag of morgen mag ik ;) Ik ga gewoon doorbijten, 't komt goed :)

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hoe gaat het met jou en je beeb met deze temperaturen? Beetje uit te houden?

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hey meiden,

Nou, gisteren dus wel wat bloedverlies maar echt niet heel veel, het kwam er ook niet echt uit zeg maar :$ Dus gisteren afgesproken dat als het vandaag ook nog niet helemaal zou doorzetten ik voor een echo moet komen. Nou het is vandaag zeker meer dan gisteren, niet zoveel als normaal maar ook met vers bloed dus afgesproken dat ik vanavond met de Decapeptyl begin en zaterdag met de Puregon. Here we go :)

Deel Deze Pagina