Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Jordan, daar ga je! Wat een spannende tijden, he! Hier alles goed hoor en met de Kleine Meis ook, ze doet 't hartstikke goed en ik voel haar fijntjes en gezellig mee bewegen gedurende de dag!! Tja, die hitte is niet zo fijn, als je geen airco in je auto hebt en toch een eindje moet rijden, dagelijks. Maar ach, wat zeuren we, het gaat allemaal goed!! Liefs, Elvi
Thanks meiden, en heb het gedaan maar ging niet zoals ik had gehoopt hahaha. Ik was de hele dag niet zenuwachtig tot 5 minuten voor dat ik zou gaan spuiten. De spuit lag al uit de koelkast toen ik zenuwachtig werd, pffff. Gelukkig was mijn moeder er en mijn man die panisch is voor naalden wilde TOCH bij me zijn. Lief Maar goed, het moest gaan gebeuren en ik kreeg echt halve paniek en dacht, waarom doe ik dit ook alweer? Ik lijk wel helemaal gek. Hoe sneller je die naald er in steekt hoe minder pijnlijk het is maar dat lukte niet want kennelijk remden mijn hersens mijn hand af op het laatste moment. Resultaat, 7 bloedende speldenprikjes in m'n buik en nog steeds die injectie niet gegeven. Uiteindelijk wilde die er weer niet snel in, toen heb ik maar gewoon doorgeduwd. Deed geen pijn maar het is echt psychisch hoe dat werkt hoor haha. Geïnjecteerd, 5 sec. laten zitten en eruit gehaald. Alles bij elkaar een kwartier bezig geweest en ik zat te shaken, niet normaal terwijl ik vooraf dacht, dat doe ik wel even. Hopelijk gaat het vanavond weer makkelijker. In ieder geval opgelucht dat de eerste stap gezet is. Ik had trouwens het gevoel met die naald dat 'ie ergens in een holte zat ofzo toen ie er helemaal in zat. Raar gevoel, klinkt dat bekend? En die Decapeptyl ging daarna trouwens wel lekker zitten branden hihi. @Elvi, nou met dit weer heerlijk de raampjes open! Ik heb wel airco maar ik rij liever met open raam dan met airco aan, hihi. Wel blij dat ze het zo goed doet, lekker van genieten hoor! Ikkuh, hoe gaat het met jou?
@Jordan: hoe is het spuiten gisteren en vandaag gegaan? Ik zie je al helemaal zitten. Denk dat ik hier nóg langer zou twijfelen haha. Ben ook zo'n schijterd met naalden. Hoelaat moet je vrijdag? Misschien kom ik je nog tegen
Jordan, he balen wat je het zo naar vindt om te doen! Ik heb ook wel eens gehoord dat je, als je het zelf echt naar vindt, het kunt laten doen bij de apotheek of een prikpunt of gewoon bij de huisarts of zo. Enige nadeel is wel dat je daar dan iedere dag zit! Maar het kan maar helpen! Liefs, Elvi
Zo, beetje late reactie hier haha. @dreamer ik heb m'n man gevraagd te filmen hoe ik zit te klooien naar hij kan echt niet tegen naalden. Het gaat de ene dag niet zo, de andere dag beter. Decapeptyl naalden zijn drama. Bijna bot. Maarrrr... Net eerste echo gehad. Links 6 follikels, rechts 3. Lig op schema zei ze. Ze zijn ook al aardig op formaat. Heb ook nog wat kleintjes misschien groeien die nog door. Zondag weer echo en waarschijnlijk dinsdag of woensdag punctie.
@Jordan: gok dat ik je dan net ben misgelopen daar. Wij waren er rond half 12. Klinkt goed allemaal! Zie je erg op tegen de punctie? @All: wij hadden vandaag de 1e FM. Eitje zat rechts, dus die doet het gelukkig nog! (daar zat het kindje) Hij was al 21 mm en slijm was al 10 mm, dus super voor dag 11. Heb dus ook geen FM afspraak meer gemaakt, want hoop vandaag/morgen posi te testen. Van de arts mogen we na de BBZ nog 3x zonder hormonen doen (nu dus nog 2x) Super, want dat willen we zelf ook! Ben nu dus aan het wachten op een posi ovutest. Vanavond nog een keer, maar hoop dat die nog negatief is. Hoop dat die morgenochtend positief is zodat we zondag de IUI hebben.
Thanks Elvi hihi Dreamer is was net iets voor tienen aan de beurt. Denk dat ik uiteindelijk iets voor half elf buiten stond dus dat zit inderdaad dicht bij elkaar. En? Wanneer heb je positief getest? Had je vandaag IUI? Hebben we elkaar vandaag misschien gezien of net misgelopen haha. Wij hebben net 2e echo gehad. Goed door gegroeid allemaal. Rechts 5 grote 1 kleinere (kleintje is 8mm dus twijfelgeval), links 7 grote dus 12 of 13 goede follikels en de grootste is 23 mm. Vanavond hcg shot en dan dinsdag ochtend de punctie.
@Jordan: dikke kans dat we elkaar vandaag wel hebben gezien Ik had vandaag de IUI namelijk! Waren er rond 12 uur tot 12.45 uur ongeveer. Wat een superscore tot nu toe zeg! Succes alvast voor dinsdagochtend. Zie je er tegenop? @All: gisterochtend posi ovutest en vandaag de IUI gehad. In dezelfde kamer als waar we de IUI van onze dochter hebben gehad! Is best bijzonder, want die kamer gebruiken ze eigenlijk niet voor IUI (is de punctiekamer, de meeste van jullie wel bekend dus) Cyclus is ook vrijwel hetzelfde als toen, dus ik heb er een goed gevoel over Nu maar duimen dat we net zo'n mooi resultaat krijgen als toen!
Dreamertje, goed zo! Dat helpt hoor, zo lekker positief zijn! Daar ga je Meis, he wat spannend dan weer, he! En wie weet geeft 't geluk, he! Jordan, gioed zo, goede score dus tot nu toe, fantastisch! Daar ga jij ook dan he Meis! Wat een spannende momenten allemaal hier op 't forum! Liefs, Elvi
Dreamer, denk dat we elkaar weer net hebben misgelopen want wij waren rond half 12 denk ik weer de deur uit. Maar IUI achter de rug dus mét goed gevoel. Ik ga duimen dat het een blijvertje is. En jaaaaa ik ben stik zenuwachtig haha. Niet de bedoeling maar ja. Hihi. Elvi, ja bijna nu hihi. Heb Oxazepam gekregen om evt rustig te slapen mocht dat niet lukken. En vanmorgen, kwam mijn ontbijt er uit. Bah. Ze zeggen dat het door de Pregnyl komt ivm HCG. Nou meiden ik hou jullie op de hoogte. Liefs.
Punctie is gedaan. Vond het toch wel pijnlijk maar omdat het niet continue pijn was viel het mee mbt wat ik had verwacht. Napijn is wel heavy. Kan amper lopen en zitten doet ook zeer. Ff in de gaten houden vannacht maar. 9 eitjes hadden ze én goed zaadcellen dus nu...afwachten
Ohhhhhhhh, Jordan, wat een fijne score joh Meis, heerlijk! Hoe voel je je nu? En wanneer wordt je gebeld of hoor je hoeveel goede embryo's je hebt? Spannend hoor Meis! Liefs, Elvi
Nou, de eindstand is wat ingeslonken maar, 4 embryo's. Morgen tp van 1 stuks en krijgen we meteen te horen of de rest niet stil is blijven staan en de vriezer in kan (hoop, hoop, hoop) benieuwd!
Spannend Jordan, maar 4 is nog steeds hartstikke goed, hoor! je hebt er uiteindelijk maar 1tje nodig Lieverd! Liefs, Elvi
Dank je wel voor je lieve woorden! Het is ook zo, 1 toppertje is al super. Morgen na de tp halen we mijn nichtje op (4) en gaan we lekker naar 't strand. Leuke afleiding hahaha.
Ik hoop op 4 top emmies voor je meis! En dat je dat durft meteen de hort op. Denk dat ik de rest van de dag plat op de bank zou gaan liggen haha. Doe ik nu na de IUI al