Jordan--> Balen zeg dat het niet gelukt is... Ik hoop dat je snel terecht kan bij een andere dan. Dreamer--> ook ergk*t bij jou dat het niet gelukt is... Volgende rond moet zeker goed komen Snoopy--> jeetje wat heftig wat jullie hebben moeten meemaken... Gecondleerd met dit verlies en heel veel sterke die rustig aan en neem je tijd met het verwerken
Jeeeeeeetje Snoopy, lieve Snoopster, we gingen zo gezellig samen!! Wat een ontzettend harde realiteit is dit dan nu voor jullie! Ik zit echt met grote tranenje berichten en de website te lezen, wat een heftig nieuws Meis! Ik kan alleen maar zeggen: Heeeeeeeel veel sterkte en zet 'em op de komende tijd! Maar ik weet dat die woorden zo klein zijn in vergelijking tot jouw gevoelens, nu! Lieverd, ik hoop dat je steun aan je Kleine Meis Lieke kunt vinden, nu! Een hele dikke, betraande digihug voor jou en voor je familie Lieverd! Kom je de dagen nog een beetje door? En ben je wel al weer met werk begonnen dan nu? Wel echt genoeg tijd voor jezelf nemen, he! Liefs, Elvi
@Ikkuh: hoe is het nu bij jullie? @Jordan: nog gevraagd of een andere arts iets kon doen? @Snoppy: ik denk aan je! @All: maandag FM gehad, eitje was pas 13 mm, nog nooit zo klein geweest. Vandaag weer FM gehad, eitje pas 16 mm! Nu vandaag en morgen nog ovutesten doen. Zijn die negatief, dan vrijdagavond om 22 uur Ovitrelle. Dan hebben we zondag om 11 uur de IUI. Is de test morgenochtend posi, dan zaterdag IUI. Is de test morgenavond posi, dan weet ik het even niet... Vandaag prikinstructie gehad, maar brr! Ben niet zo'n held met naalden Maar alles voor een wondertje! En hoe dan ook, dit weekend dus de IUI. Heb ook Utrogestan (van forumdinnetjes) Dus hopelijk helpt dat voor een plekbeeb!
Daar ga je Dreamer, zet 'em op! Op anar een mooie PlakBeep idd! Spannend! Hoe voel je je nu? Wel vertrouwen in, toch? Liefs, Elvi
Brr, net Ovitrelle gespoten! Maar heb t gedaan en binnen een halve minuut ook, dus best netjes haha Nu zondag dus de IUI! Heb er nu wel vertrouwen in. Gaat allemaal even wat anders dan anders en heb hulp van hormonen voor de eisprong en voor progesteron. Dus fingers crossed! Op naar een plakbeeb
Dreamer, spannende weken voor jullie dus weer even. Zet 'm op he! Ik hou het kort, rare weken. Mega druk op het werk, broer van vriend van ons overleden, neef van man wel al uit zhuis, oma in zhuis met gebroken heup en man van hoogzwangere zusje moet op oefening voor 3 weken in het buitenland. Ren je rot dus hier hihi. Snel meer. Liefs!
hey meiden hoe is het hier? dreamer--> spannend allemaal voor je ik hoop dat het deze ronde echt mag lukken! hier gaat alles zijn gangetje weer, ik zat er even doorheen had nergens meer zin in maar na eindelijk weer eens iets positiefs gaat het nu weer iets beter. we hebben dinsdag een afspraak in het amc met een verpleegkundige want er was weer zaad gevonden dus we mogen verder alleen wat er dus dinsdag gaat gebeuren... tsja dat weet ik niet zo goed haha. ben nu deze ronde weer gaan temperaturen en kon vanaf afgelopen vrijdag me eisprong krijgen maar is nog niet geweest dus ik hoop dat het snel gebeurd.
Ikkuh, spannend dagje morgen. Ik ga voor jullie duimen )) Fijn dat het wat beter met je gaat nu. Ik ken dat gevoel van er af en toe doorheen zitten wel. Wij hebben inmiddels een voortgangsgesprek gehad. Over van alles gesproken maar het belangrijkste is dat we tóch meer onderzoeken zullen krijgen. Mijn arts vond 4 embryo's van de 9 eicellen toch ook wel erg weinig plus icm met mijn vmk'en die ik gehad heb wil ze toch verder kijken. Er zijn 10! buisjes bloed geprikt om mijn bloedstollingswaarden te onderzoeken. Daar krijg ik binnenkort uitslagen van en er is een doorverwijzing naar het LUMC, afdeling klinisch genetisch centrum voor een genetisch onderzoek. Y-chromosomen onderzoeken enzo om vast te stellen/ uit te sluiten of wij een grote kans hebben op een kindje met grote afwijkingen. Misschien dat mijn lichaam het daarom afstoot namelijk. Dus weer opnieuw de spanning in hihi. Ik mag voor tp cryo in oktober maar we hebben besloten eerst de onderzoeksuitslagen af te wachten voordat we verder gaan.
Spannend Ikkuh en Jordan ook. Jordan, wat een onderzoeken ga je dan weer in, he! Zie je er tegenop? Of ben je er nu wel aan toe? Dreamertje Meis, wat ben je stil, hoe is 't? Liefs, Elvi
Elvi, hoe gaat het met jou en je kleine meid? Ik ben enerzijds blij dat er uitgebreide onderzoeken worden gedaan, dan weten we het tenminste als er écht iets fout zit. Aan de andere kant ben ik doodsbang want, wat nou ALS ze idd vinden dat er iets niet ok is... Yeiks. Wat gaan we dan besluiten en hoe dealen we daarmee? Iedere keuze is een moeilijke dus ja. Ik vind het best eng
elvi--> hoe is het met jou? gaat snel allemaal he jordan--> spannend allemaal voor jullie. en helemaal spannend met het genetische onderzoek... gaat de uitslag bij jou ook 3 maanden duren? bij ons in het amc duurde het 3 maanden voor we de uitslag kregen... maarja het is wel fijn om meer te weten hoor dan weet je ook wel weer waar je aan toe bent ik hoop dat er niks heftigs uitkomt
@Ikkuh: whaaaa is er zaad gevonden? Hoe goed is dat! Krijg je nu een proef ICSI? Of doen ze dat niet meer? @Jordan: hadden jullie nog geen chromosomentest gehad dan? Die uitslag duurt idd 3 maanden. Maar weet niet of jullie nu een ander onderzoek krijgen? Spannend allemaal weer zeg. Hoop dat de uitslagen allemaal goed zijn. Misschien aanrader om je AMH meteen mee te laten testen? Lees veel dames met weinig eicellen/bevruchtingen die dat vaak laag hebben en dus waarschijnlijk slechte eicellen hebben. Succes met wachten! @Elvi: yes, de magische 26 weken grens is bereikt! Geniet er maar lekker van. @All: hier idd lekker rustig vanaf mijn kant Ben er, ondanks tempen en Utrogestan, weinig mee bezig. Weet ook mn NOD niet, wil ik niet weten ook. Merk het allemaal vanzelf wel!
dreamer--> spannend hoor allemaal! is ook wel eens even heelrijk he om even niets te weten wanneer je nod enzo is ja er is weer zaad gevonden we zijn er heel blij mee ik had het zelf opgegeven al... ik zou niet weten wat er nu gaat gebeuren morgen dus de afspraak met verpleegkundige dus ik weet ook niet of er een proeficsi komt ik weet niet eens wat het is haha ik denk zelf dat het zoek-icsi word... we gaan het allemaal afwachten ben dus aan het temperaturen en heb nog geen eisprong gehad hoewel ik het idee heb hem vandaag gehad te hebben :S maarja
Jaaa zoek-icsi was het idd! Is lang geleden dat ik die term gebruikt heb haha. Ze waren er toendertijd mee gestopt volgens mij, maar ik heb me er verder niet meer mee bezig gehouden, dus weet niet of ze het weer doen nu. Spannend morgen dus, laat je het weten!
hey meiden! nou we zijn geweest hadden vanmorgen een afspraak en we krijgen dus een zoek-icsi echt helemaal super er zijn bij het mck 7 eicellen ingevroren dus die gaan ze opvragen en dan gebruiken. maarja eindelijk dus weer eens iets positiefs maar wat toch dan weer heel jammer is, is dat we niet komende ongie kunnen beginnen pas die erna want ze hebben geen plek de komende periode maarja we zijn al blij dat er weer wat kan gebeuren dus mag niet klagen he... ik krijg pillen die ik op de 2de dag ongie moet gaan innemen en dan op dag 10 een echo om te kijken naar het slijm of dat dik genoeg is en als dat goed is krijgen we de afspraak voor een terugplaatsing en moet ik bolletjes naar binnen werken. dus ik ben weer even heel blij nu dat er eindelijk weer eens wat actie komt
Ikkuh, Wat is een zoek ICSI? Ik heb het nog nooit gehoord. Ja hier ook echt spannend allemaal, pffff. Sowieso vind ik alles toch wel spannend. Normaal onwijs nuchter maar hier toch best wat down momentjes hihi! Ik weet nog niet precies hoe en wat want ik krijg zelfs nog een eerste gesprek bij dat genetisch kinetisch instituut ofzo haha. Ben wel benieuwd, zou balen zijn als het 3 maanden duurt want we willen de uitslagen afwachten maar goed, geduld... Kunnen we in ieder geval met een gerust hart verder, of niet Was bij jullie alles helemaal ok? Dreamer, Ik denk dat het inderdaad chromotest is maar ik hoop er snel achter te zijn hihi. Hopelijk deze week een datum want ik krijg per brief een datum toegestuurd... Oh ja, wat is AMH?
Oh ja, ik vertelde dat ik prikken best heavy vind omdat ik en naalden nou eenmaal niet zo goed samen gaan. Toen vertelde mijn arts me over een injectie die je 1x zette en die dan 7 dagen door werkt. Kan best riskant zijn natuurlijk omdat er geen rem op zit, maar ze zei dat met mijn niet extreem hoge aantal het best een optie kan zijn...kennen jullie het? En mocht er nog een nieuwe ronde komen hoef ik geen botte deca naalden te gebruiken, krijg ik wat anders.