Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oogje, wat een verhaal zeg! Maar wat fijn dat het allemaal zo mogelijk is als jullie nu willen! Spannend hoor, dat je volgende maand waarsch. je allereerste poging hebt! Dan krijg je dus gelijk IVF? Of ICSI? Of hoor je dat vr. nog?

Liefs, Elvi

2. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @oogje:jeetje ik heb met kippenvel je verhaal gelezen.Wat lief zeg dat je broer en schoonzusje hier voor open staan...hoop voor jullie beiden dat jullie kinderwens snel mogen uitkomen.Veel sucses morgen met het gesprek over de behandeling.

@Dreamer:Ik heb je ook een verzoekje gestuurd wil wel heel graag je echo zien hoor hahaha.Spannend hoor volgende week weer een echo,maar we gaan er gewoon vanuit dat je beeb zich goed genesteld heeft in je baarmoeder;).

@ Grotebabywens:leuk he dat shoppen voor je kleine meid.

@Hier:Dinsdagavond is het los gelaten en was er wel even heel verdrietig om heb ook even me emoties laten gaan.Ik laat me eerst opereren en dan gaan we weer verder met de behandeling.

Ik kan binnen nu en een maand opgeroepen worden voor de operatie aan me schouder.Ik ben vorig jaar zomer aangereden door een scooter toen ik op me fiets naar me werk reed.Door de val zit er een vernauwing tussen me ac gewricht (dat zit tussen je sleutelbeen en de kop van je schouder) en dat veroorzaakt veel pijn en ik kan me rechterarm niet boven de 90 graden heffen. Ze gaan dus wat bot verwijderen om meer ruimte te maken zodat ik me schouder weer kan gaan gebruiken voordat ik het ongeluk kreeg.Zit nu ook dus sinds het ongeluk in de ziektewet en doe dus aangepast werk.Zie er wel heel erg tegen op maar dit moet gewoon eerst gebeuren voordat we in alle rust weer verder kunnen.

3. oogje

oogje Lid

25 sep 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk om jullie reacties te lezen, en bedankt voor de Bemoedigingen.
    Ikzelf mag gelijk met IVF beginnen.. Waar mijn schoonzusje mee start horen we morgen..

@semmy hoop dat je snel gebeld wordt voor de operatie, en dat het allemaal goed mag gaan..

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Lieve meiden,

Ik ben jullie echt niet vergeten hoor. Het is echt zo vreselijk druk met werk en daarom heen dat als ik 's avonds laat thuis kom ik zo moe ben dat ik op de bank neerplof of mijn bed in duik en daar houdt het dan mee op. Denk veel aan jullie en hoop dat het snel rustiger wordt dan kom ik snel weer bijlezen :)

Dikke knuffel!

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    jordan--> rustig aan meid neem je tijd!

oogje--> wow! wat heftig allemaal maar wat een mooie oplossing!

semmy--> heel veel sterkte alvast met je operatie! ik hoop dat alles snel en goed hersteld.

elvi--> leuk toch dat je veel moet hebben dan heb je ook veel om te kopen :D

dreamer--> heb je je echo gepland voor volgende week? wanneer moet je? ik ben heel nieuwsgierig :D

hier gaat alles rustig zijn gangetje vandaag gekeken naar een andere auto en we hebben er 1 gevonden dus nu afwachten wanneer we hem kunnen halen :D
    dus alweer iets positiefs.

6. oogje

oogje Lid

25 sep 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een kleine update :)

Goedenavond!

Wat leuk en wat een bemoediging om jullie reacties te lezen.. Gister zijn we in het ziekenhuis geweest, en de gesprekken waren erg positief.. Als er maar 1 bevrucht ei is, is die voor mij en krijgt mijn schoonzusje nog een punctie, wat ook voor mij wordt.. Om een vooraadje te maken om het zomaar even te zeggen.. Ook krijg ik geen IVF maar ICSI omdat het al een zwaar traject op zich is.. Mijn schoonzusje kan gewoon zwanger worden door IUI, omdat ze verder gezond is.. Zij mag half oktober begijnen met spuiten.. En ik begin maandag met de hormonen in tablet vorm.. Eerst 6 per dag, daarna 12.. Er breekt een spannende tijd aan.. En ik hoop dat alles goed mag gaan.

Liefs oogje

7. oogje

oogje Lid

25 sep 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een kleine update, over gister in het ziekenhuis

Goedenavond!

Wat leuk en wat een bemoediging om jullie reacties te lezen.. Gister zijn we in het ziekenhuis geweest, en de gesprekken waren erg positief.. Als er maar 1 bevrucht ei is, is die voor mij en krijgt mijn schoonzusje nog een punctie, wat ook voor mij wordt.. Om een vooraadje te maken om het zomaar even te zeggen.. Ook krijg ik geen IVF maar ICSI omdat het al een zwaar traject op zich is.. Mijn schoonzusje kan gewoon zwanger worden door IUI, omdat ze verder gezond is.. Zij mag half oktober begijnen met spuiten.. En ik begin maandag met de hormonen in tablet vorm.. Eerst 6 per dag, daarna 12.. Er breekt een spannende tijd aan.. En ik hoop dat alles goed mag gaan.

Liefs oogje

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Oogje: wat een bijzonder verhaal!
    Lijkt me ook best zwaar wat jullie gaan doen, zeker als het bij de 1 wel zou lukken en bij de ander nog niet.
    Ik hoop dat de eerste ICSI en IUI aan gaan slaan en jullie samen zwanger mogen zijn!
    Succes met alles!

@Semmy: hoop dat je operatie snel plaats vindt zodat je weer door kunt meis!
    (en natuurlijk dat je geen pijn meer hebt, wel zo fijn haha)

@Jordan: gelukkig vliegt de tijd als je het zo druk hebt!

@Ikkuh: yes, weer een nieuwe auto gevonden!

@All: gisteren voor een extra echo naar de kliniek geweest.
    Had weer dezelfde pijn als bij mn bbz.
    Maar de arts kon ons direct gerust stellen, ons wondertje zit netjes IN mn baarmoeder :D
    En .. het hartje klopte zelfs al!!
    Mt 5+6, dus echt heel vroeg.

Wel heb ik vocht naast mn baarmoeder, dat veroorzaakt dus die pijn.
    Moet rustig aan doen (niet makkelijk met een dreumes haha)
    Maar we zijn zo blij!

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Dreamertje, wat een fantastisch goed nieuws zeg! Lekker ervan gaan genieten nu, he!

Liefs, Elvi

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    oogje--> spannend hoor allemaal! ben heel benieuwd hoe het allemaal zal verlopen ik hoop ook dat alles goed mag gaan voor jullie beiden!

dreamer--> wat SUPER!!!!!! dat is echt fijn zeg dat het goed zit, maarruh dus wel rustig aan doen he :) pijn is niet fijn

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Hey dames hoe is het met jullie?
    Even een update als ik deze week me menstruatie krijg dan mogen we beginnen!
    Word alleen wel spannend want mee eitjes moeten uit het mck naar amc gebracht worden alleen bij het mck bevriezen ze anders dus het ontdooien gaat ook anders dus het amc gaat dat voor het eerst doen op die manier dus horen dat het goed gaat :D

12. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkuh, wat spannend zeg, en, is alles goed gegaan meis?

Liefs, Elvi

13. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey dames!
    hoe is het hier?

hier helemaal happy :)
    maandag het amc gebeld omdat ze 2 weken geleden mij hadden gebeld maar ze zouden me man bellen dus hij terug gebeld en zou terug gebeld worden en dat gebeurde niet dus ik afgelopen maandag gebeld om te vragen wanneer ze hem gaan bellen dus stond niet ingepland dus dinsdag zouden ze terug bellen ik tegen me man gezegd dat ie maar meteen moest doorgeven dat ik me menstruatie deze week wel zou verwachten vanaf die 1ste temp. verhoging en dat we nog een ronde moesten wachten maar dat dat dus ook wel langer zou duren, hij dat doorgegeven en toen hebben ze gekeken in de planning en nu mochten we al beginnen deze week zodra me menstruatie kwam dus ik helemaal blij natuurlijk en nu super blij dat ik woensdag ongie werd :D dus ben officieel weer begonnen...
    alleen heel gedoe met me ingevroren eitjes die bij het mck liggen en anders ingevroren zijn dan dat het amc doet, ook het ontdooien gaat anders en nu hopen dat dit geen problemen gaat opleveren nu als het goed is weten we morgen weer meer erover.

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej Ikkuh, wat fijn Meis, zet 'em op, he!

Liefs, Elvi

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey dames,
    even een update, vrijdag waren we dus naar het amc gegaan voor een echo ze gingen dus kijken of het baarmoederslijmvlies al dik genoeg was en het was 7,5mm moet tussen 8 en 10 zijn dus nu maandagmiddag weer erg spannend allemaal komt wel echt wat dichter bij maarja ben ook wel een beetje bang met die eicellen maar het moet toch gebeuren...

elvi--> hoe is het met je? ik hoop dat je niet zoveel kwaaltjes hebt? wat gaat het hard allemaal he wanneer heb je verlof?

dreamer--> hoe is het bij jou allemaal? ben je er een beetje van aan het genieten?

oogje--> hoe is het bij jou? zijn er al nieuwtjes? ben heel benieuwd!

jordan--> ben je alweer begonnen voor je cryo? of nog niet want het mocht toch in oktober weer?

semmy--> weet je al wanneer de operatie plaats vind?

sorry als ik iemand vergeten ben!

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkuh, spannend Meis, morgen weer dus! En hoe ziet dan het vervolg er nu uit?

Hier lekker rustig, lekker nog maar 3 weekjes werken en dan heerlijk rustig aan doen, daar ben ik nu ook al wel echt aan toe hoor!!

Dikke kus, Elvi

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Elvi: wat ga je hard!

@Ikkuh: wat spannend!
    Hoe was de echo gisteren?

@All: hier erg spannend.
    Ik heb bloedingen in mn baarmoeder die erg gevaarlijk zijn.
    Als die loskomen kan het ons beebje meenemen buiten mn baarmoeder.
    Lig nu al voor de 2e week plat om te zorgen dat de bloedingen weggaan.
    Vrijdag weer een echo en hoop op goed nieuws!

18. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamrtje, ja gaat echt hard, he, vind ik zelf ook hoor!!

Jeetje Meis, bloedingen in je bm? Hoe hebben ze dat gezien, op een echo? Wat een vervelende spanning dan weer, he! Gaat 't nog een beetje Meis? Voelt 't wel goed of twijfel je hierdoor? Hebben ze iets gezegd over kansen, of wagen ze zich daar liever niet aan?

Liefs, Elvi

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hoi meiden,

Ben ik ook weer eens.

Ikkuh, hoe was de echo. Wat spannend allemaal hey, ook met dat invriezen en ontdooien!!!!

Dreamer, rustig aan :( wat rot voor je joh. Helpt het rust houden een beetje?

Elvi, gaat hard he bij je. Lekker hoor. Al heel erg benieuwd hoe de kleine eruit zal zien?

Hoe gaat het verder met jullie?? Hier nog stééds zo druk.... En nu ook nog griep er bij met koorts en al maar wel gewoon aan het werk. Bikkel... Haha.
    Ik heb inmiddels de uitslagen binnen van het bloedstollingsonderzoek en alles schijnt er toppie uit te zien. Maarrr inmiddels ook gestart met het chromosomen onderzoek. Er is bloed getapt bij mij en bij mijn man en dat wordt momenteel onderzocht. 3 weken terug gebeurt en we verwachten ergens volgende week de uitslag. Ben best een beetje zenuwachtig, hoop maar dat alles in orde is. Sowieso hebben we besloten om tot die tijd ook geen tp te laten doen. Embryotjes liggen dus nog steeds gezellig in de vriezer.

Knuffel!!

20. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jordan: he getsie beterschap meid griep is nooit zo lekker je voelt je dan ook zo belabberd. Ohh dat is goed nieuws dat alles er toppie uitziet,en ook weer spannend om te wachten voor de nieuwe uitslagen. Groot gelijk dat je nog ff wacht met een nieuwe tp totdat je alle uitslagen binnen hebt.

@Elvi: Jeetje dat gaat zeker hard ineens, maar wel lekker dat je straks verlof heb kan je het lekker rustig aan doen en de laatste dingetjes op je gemak doen.

@Dreamer83: Ojeetje meid dat is minder leuk nieuws.Ben heel benieuwd naar de echo van vrijdag.Doe rustig aan en veel sucses vrijdag.

@Ikkuh:En hoe was de echo van je bms ben wel heel benieuwd of het mooi gegroeid zodat je verder kunt.

@Oogje:En hoe is het gegaan ben wel heel benieuwd hoor???

@Hier: Donderdag 25 oktober word ik om 10 uur geopereerd aan me schouder en moet dan een nachtje blijven.Ik moet dit weekend ongesteld worden als het goed is hahaha.We gaan in november bij de volgende ongesteldheid verder met de behandeling, we hebben nog 1 cryo in de vriezer en als dat niks word gaan we in december voor punctie nummer 2.

Deel Deze Pagina