Jeetje Semmy en Jordan, ook voor jullie onwijs spannende tijden nu dus! Semmy, moet je lang revalideren na je operatie aan je schouder? Jordan, superspannend de bloeduitslagen en dan in nov. weer verder! Heb je wel vertrouwen in de uitslagen of voel je je er toch niet helemaal gerust op? Ja, hier gaat het snel, he!! Nog maar zo'n twee weekjes werken, voelt ook wel heel erg gek hoor!! Liefs, Elvi
elvi--> heerlijk hoor nog eventjes volhouden met werken het schiet op he dreamer--> shit he balen zeg! doe maar rustig aan hoor! maar kunnen die bloedingen weer weg gaan of blijft dat je hele zwangerschap zitten en moet je al die tijd rustig blijven doen? jordan--> spannend allemaal de uitslag wel fijn dat je die zo snel krijgt semmy--> nog een weekje meid spannend allemaal word het onder narcose gedaan? en helemaal spannend als je weer verder mag even een vraagje hoeveel werken jullie of gaan jullie werken zodra er een kindje is? hier was maandag de echo wat minder gegaan er was niks bijgekomen het was 7,5 en nu had ik een ander die de echo deed en hij zei 7,0 dus eigenlijk was ik best teleurgesteld... ik vroeg ook meteen of dat minder kan worden omdat het de keer ervoor 7,5 was maar hij zei dat word niet minder maar hij maakt de meting krap en een ander weer wat ruimer maarja was dus gewoon hetzelfde. morgenmiddag moet ik weer dus hoop zo dat het nu wel gegroeid is en anders willen ze dan ik i.p.v s`morgen en s`avonds 1 pilletje dat ik er 2 neem. ach ja ik ben benieuwd
Hmm, spannend Ikuuh, wat jammer dat het nog niet dikker was dan 7,5 dan zeg! Hier werk ik 4 dgn. per week en dat blijf ik straks ook gewoon doen, althans als dat allemaal lukt natuurlijk, he!! Dreamertje, hoe is 't nu met je? Nog nieuws Meis? Liefs, Elvi
De peratie word onder algehele narcose gedaan en moet ook een nachtje blijven in het ziekenhuis.de revalidatie duurt rond de 4 tot 6 maanden en de 1e 6 weken zit ik in een sling(mitella). ik ben inmiddels wel zondag ongi geworden dus me cyclus loopt gewoon normaal door. Ik ben ff tijdelijk afwezig na donderdag zodra het lukt laat ik me ff horen
Sammy, hoe is je operatie gegaan vandaag? Elvi, laatste weekje werken? Ikkuh, hoe gaat het bij jou? Hier weinig nieuws. Ik zou de uitslagen dinsdag al krijgen (had ik in ieder geval op gerekend) maar ik weet nog niet en het is allemaal maar moeilijk moeilijk... Dus ik wacht af maar hoop het volgende week zeker te horen want volgende week vrijdag verwacht ik ongesteld te worden en ik wil, als alles in orde is, graag nog in november dan een tp doen. Ik heb wel gister- en eergisteravond oud bloedverlies gehad. Het was echt een HEEL klein beetje en het was wat dik slijmerig oud bloed (smakelijk, sorry hihi). Geen idee wat dat is hahaha. Hoe gaat het verder met jullie, meiden?
Even kort berichtje (nog aan het werk en druk ) maar net de uitslag binnen van het chromosomenonderzoek. Alles is in orde. Ik ben zó blij en opgelucht. Ik verwacht volgende week vrijdag mijn menstruatie dus dan kan ik bellen en kan ik hopelijk nu over een week of 3 weer een cryo laten terugplaatsen
jordan--> gelukkig is er niks geks gevonden! dus spannend allemaal! hier gaat alles rustig zijn gangetje woensdag moest me man zaad inleveren en toen hadden ze 2 uur later gebeld of hij weer wou komen want er was niet genoeg dus was hij weer gegaan en verder niet meer gebeld dus ik vind het heel spannend maar heb wel het gevoel dat we morgen alsnog negatief nieuws krijgen (zit nu weer erg in me negatieve fase)...
Jordan, wat een supermooi nieuws Meis, nu er weer lekker voor gaan, he! Wat een spannende tijd nu weer dan, he! Vraagje, mag je ook 2 cryo's terug of heb je die keuze (nog) niet? Ikkuh, zet 'em op Meis, het moet wel gewoon goed zijn, toch! Al wat gehoord Lieverd? Liefs, Elvi
we krijgen morgen een terugplaatsing verder weten we totaal niks hij was zo blij dat ie verder niets gevraagd heb dus denk dat we morgen meer zullen horen over eventuele embryo`s...
Ikkuh, wat super, morgen tp. Ik ga voor je duimen, wie weet helpt het ) Elvi, ik mag er 2 maar we willen dat niet. Misschien pas laatste ronde. Die arts zei ook dat het soms gebeurt dat 1 van de 2 niet goed is en wordt afgestoten en dat die dan de andere meetrekt. Nu nog even op helemaal 'safe' en voor 1 Hoe gaat het met jou nu?
Ikkuh, wat goed Meis, hoe ging het vandaag? En hebben ze nog iets gezegd? Spannend nu Lieverd! Semmy, hoe is 't met jou? Jordan, ah oke, ik snap 't! Lastige beslissingen allemaal wel, he, die je dan moet nemen! Ik denk dat ik wel voor twee was gegan, maar dat komt omdat twee vriendinnetjes van mij allebei zanger waren van een tweeling, wat in een vroeg stadium mis ging, maar 1 bleefer bij beiden nog wel gewoon over en ze zijn nu beiden bevallen van gezonde kindjes! Maar het kan idd ook anders gaan ja, jammer dat we niet altijd alles van tevoren weten he, dat zou veel beslissingen fijner maken! Liefs, Elvi
hey meiden! gisteren dus de tp gehad het was een 7cellige embryo waar ze heel blij van worden zeiden ze dus dat is wel fijn. er waren 6 eicellen en met het ontdooien hebben 3 het overleefd en van de 3 die bevrucht zijn is er maar 1 embryo ontstaan en die zit dus nu in me verder voel ik me nu goed haha maarja je merkt er toch niks van als het er net een dag zit jordan--> ik hoop dat je dagen snel voorbij zijn en je kan beginnen! heel moeilijk al die beslissingen maar vooral de beslissing nemen wat jij het beste vind volg je hart! elvi--> hoe is het met jou? nog even meid een paar weekjes en dan kan je je meisje vast houden!het gaat zo snel bij je of vind je het zelf niet? ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe het met semmy is en hoe het gegaan is met de operatie! ik hoop dat alles goed gegaan is en ze er niet te veel last van heb.
Ikkuh, wat goed!!! Zo'n mooie meteen. We gaan gewoon KEIHARD duimen voor je, wie weet helpt het. Spannend he, nu afwachten Ik zou vrijdag ongesteld moeten worden maar wie weet. Ik durf het niet zo goed uit te spreken omdat ik dan denk dat ik mezelf gek maken of dat mensen denken dat ik me dingen in mijn hoofd haal maar ik heb een paar dagen terug een klein beetje bruine afscheiding verloren en sinds een dag of 4 nu weer maagzuur (wat ik eigenlijk ook had bij mijn vorige zwangerschappen, hoe kort die ook duurden hihi) en last van misselijkheid en dan m.n. in de ochtend. Het zegt weinig hoor maar het zou toch wel HEEL super geweldig zijn als... Maar goed, ik reken nergens op en we wachten rustig vrijdag af. Elvi, laatste weken voor jou
hier ff een klein berichtje van mij.de operatie is goed gegaan maar heb wel veel pijn.ik moet 6 weken in een sling zitten en 2x per week fysio.als het wat beter gaat reageer ik ff op jullie berichtjes want dat is nu niet te doen maar ik lees wel mee via me telefoon
@Jordan: whaaa wat spannend! Niet stiekem al getest? Ik duim voor je! @Ikkuh: yes een emmy in je buik! Ik ga duimen dat het een blijvertje is. @Semmy: hoop dat je snel herstelt meis! @All: hier goed nieuws! Bloedingen waren niet gegroeid en beebje groeide juist heel goed, dus mocht langzaam weer wat gaan doen. Vandaag termijnecho gehad en zelfs een dag vooruit gezet! Heb volgende week nog een telefonische afspraak met onze arts van het MCK en daarna is het daar voor ons echt afgesloten! Heel raar na zoveel jaar. Maar ben de kliniek echt dankbaar voor wat ze allemaal voor ons gedaan hebben. Hoop dat jullie ook allemaal zulke goede ervaringen ermee hebben!
Dreamertje, dat is goed nieuws. Blij voor je joh! Wauw! Wel raar om weer weg te gaan bij MCK maar ook gelukkig ergens omdat dat het doel was 10 en een halve week al. Je houdt ons toch wel op de hoogte he? Zo benieuwd hoe het verder verloopt! Semmy, gelukkig dat het goed is gegaan meid. Wel balen van de pijn dus laat je maar lekker verwennen door iedereen van wie je het kan eisen Ik heb nog niet getest. Vrijdag zou ms moeten komen dus ik wacht dan af, misschien doe ik vrijdagochtend al een test anders zaterdag mits de ms gewoon gezellig toch komt.
Jeetje Jordan en Ikkuh, wat een spannende momenten dan nu voor jullie! Het geeft vast heel veel goed geluk dat jullie nu samen zulke spannende momenten ingaan! Wanneer is jullie testdatum? Dreamertje, jeeeeeeeeeeeeeeeeej, wat een goed nieuws Meis! Hoe voel je je nu? En heb je zelf het gevoel dat je weet of 't een Jongetje of een Meisje is (altijd leuk)? En wil je 't weten? Semmy, hey wat naar dat 't nog zo'n pijn doet Meis! Hoop dat 't gauw over gaat! Hier gaat 't idd heel rap nu, ik vind 't allemaal heel mooi en spannend ook, ben echt zo benieuwd naar straks!! Liefs, Elvi
Nog, vrijdag niet ongesteld, zaterdag getest...negatief. Zoals verwacht. Maarrr inmiddels nog steeds niet ongesteld. Ik was altijd zo stipt 28 dagen, ik denk dat de boel ontregeld is geraakt door het spuiten in augustus. Afwachten dus Oh, mijn zusje is afgelopen vrijdag bevallen van een gezonde dochter (via geplande keizersneden). Echt een poppetje!