Jordan, gefeliciteerd met je nichtje Meis! Hoe is 't verder met je? Ikkuh, heb je stiekem nog niet getest al? Semmy, is je pijn al minder? Liefs, Elvi
Thanks Elvi Ik ga van de week weer ff spieken ) Verder hier wel goed alleen nog steeds niet ongesteld. Ik denk dat het beetje oude bloed dat ik ben verloren een soort geflipte ongesteldheid is geweest en dat ik nu nog een week of 2 geduld moet hebben voor het weer komt... Ah well, we wachten weer rustig af
jordan--> gefeliciteerd met je nichtje! altijd leuk dan he om te kijken. misschien blijft je ongie wel weg gewoon omdat je toch zwanger bent! zou mooi zijn alsnog... elvi--> hier nog niet getest... durf eigenlijk niet zo goed. heb wel de maandag na tp krampen gehad t/m donderdag toen werd het wat heftiger tijdens het winkelen dus ben ik gaan zitten en ging het weer weg en daarna nog een keer dus weer gaan zitten en vanaf die tijd geen last meer gehad, tot vandaag later op de dag toen kreeg ik wat kramp bij me liezen ong. en trok af en toe ook beetje naar het midden toe en last van me benen (maar kan ook door de kou komen heb dat wel eens dan en heb het nu ook echt ijskoud) en ik heb nu heel erg last van obtipatie vreselijk!
Aaaaah Ikkuh, dat klinkt niet prettig maar wel goed toch? Ik hoop zo dat het iets goeds betekend. Ik blijf duimen hoor!!! Ik ben nog steeds niet ongesteld maar vanmorgen toch nog maar een test gedaan want ik moet i.v.m. die whiplash waar ik nog steeds last van heb (kneusje) aan de Dyclofenac maar dat mag niet als je zwanger bent dus toch nog maar een x uitgesloten Ik hou het erop dat het in de war is sinds de hormonen.
hey meiden! hoe is het hier? wij hebben gisteren de uitslag gekregen van het bloedprikken en ze zeggen dat ik zwanger ben! vanmorgen maar getest want wou het met eigen ogen zien geloofde het niet zo heel erg... en de test was ook positief! we zijn echt heel blij nu krijgen we de 22ste een echo om te kijken of het goed zit.
Ikkuh, gefeliciteerd meid, wat een geweldig bericht! ) Ben echt blij voor je joh. Geniet ervan he! Dikke knuf!
Ikkuh, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej gefeliciteerd Meis, wat een fantastisch bericht joh! Hoe voel je je nu? Spannend wel he! Heb je foto's van je test(jes)? Ik ben zooooo benieuwd! Jordan, al rode duvels gespot? Liefs, Elvi
dank je meiden! elvi--> heb wel een testfoto zal ff kijken of ik die kan plaatsen die heb ik de dag nadat ik dus gehoord had dat het positief was gedaan was dus de 15de dag na tp
Ikkuh, hele mooie duidelijke test hoor Meis, spannend he dan nu! 22 nov. dus voor de Echo lees ik in je onderschrift, nou dat schiet al wel op he! Liefs, Elvi
Wauw Ikkuh, super duidelijk. Hoe voel je je?? Ik ben vandaag dan eindelijk en weer stipt 2 wkn te laat ongesteld geworden. 27-11 eerste vootgangsecho, 25-11 start met ovulatietesten. Heb er zin in. Fijn weekend meiden!
dank je meiden. klopt 22 nov. een echo ze gaan dan kijken of het goed zit dus erg spannend... ik voel me helemaal goed heb eigenlijk nergens last van... dat vind ik wel heel moeilijk en maakt me echt onzeker gister en vandaag helemaal zo`n dag dat ik hhet gevoel heb dat er niks meer is dus vandaag nog een test gedaan en nog gewoon positief. jordan--> spannend meid ik hoop dat het snel zover is! moet jij voor de tp ovutesten doen? ik moest van het amc nu progynova slikken en 2 dgn. voor tp beginnen met utro...
Hallo meiden Het gaat al een stuk beter de pijn is al een stuk minder gelukkig. Voorlopig zit ik nog wel even in de sling en mag hem s'avonds lekker af en moet dan me arm ondersteunen met een kussentje. Zaterdag ongesteld geworden dus gisteren de ff verpleegkundige gebeld dat we verder willen met de behandeling. We hebben nog 1 cryo in de vriezer dus we hopen dat deze mooi ontdooid zodat deze terug geplaatst kan worden. We doen het in eigen cyclus dus op dag 10 moet ik met ovutesten gaan werken en zodra deze positief is vind 5 dagen later de tp. @ikkuh: gefeliciteerd meid met je zwangerschap zie dat je over 3 daagjes je echo heb spannend hoor. @Jordan:Ohh spannend meid krijg je ook een tp in eigen cyclus, want jij had toch ook nog cryo's?? @Elvi: Ohh voor jouw schiet het ook al op meid .....spannend
Jordan, daar ga je Meis, spannend weer hoor! Ikkuh, nog een paar daagjes en dan je echo, spannend joh! Semmy, spannend, ook jij gaat er dus weer voor, iedereen weer volop bezig dus! Mooie berichten! Liefs, Elvi
Ikkuh, kan me je zenuwen goed voorstellen hoor. Ik ben net zo. Maar toch moet je echt lekker proberen te genieten, het loopt zoals het loopt. Je hebt er in die zin weinig invloed op dat het afwachten is (verschrikkelijk) maar als je rustig blijft is dat veeeeel beter natuurlijk. (Ik ken het gevoel hoor, doe het zelf ook maar probeer je op te peppen he ) Ennnn, de test is nog steeds gewoon positief. Mijn zusje die nu haar 4e heeft voelde ook niks. Bij 1 is ze 1x misselijk geweest verder nergens last van gehad. Dus het zegt ook nog niets hoor. Blijf positief, hou moed Dikke knuffel!!!! Ik moet trouwens vanaf dag 10 met ovulatietesten aan de gang en vanaf dag 12 krijg ik voortgangsecho's om te kijken wat er allemaal gebeurt! Geen medicijnen tenzij mij eisprong niet vanzelf komt dan 1 injectie Pregnyl. Semmy, we gaan dus een beetje gelijk op? Leuk! Ik krijg inderdaad ook tp in mijn cyclus. Nog 3 ijskonijnen in de vriezer dus we hebben nog genoeg op de reservebank Ben alleen benieuwd hoe mijn cyclus zich gedraagt want normaal altijd stipt 4 weken (28 dgn.) en nu de laatste 2 x steeds exact 6 weken, op de dag af gewoon. Dus ben benieuwd Rot dat je even moest afwachten. Ik zit soms ook enorm in dubio omdat ik 5 en een halve maand terug ben aangereden en daar een whiplash aan over heb gehouden heb ik nog vaak pijn en dan denk ik, een evt. zwangerschap helpt niet mee voor rug-, nek- en schouderpijn maar ja, ik wil het ook niet mijn leven zo laten beheersen dat ik ook ga wachten met proberen zwanger te raken. Maar het is lastig. Elvi, het is zo ver. Hihi. Met al het geduld wat we hebben gehad moet het goed komen toch Ik moet zeggen dat ik er wel een positief gevoel bij heb dus hopen dat het terecht is. Voor jou de laatste loodjes he! Zaterdag zette de boel bij mij echt helemaal door dus de echo is 1 dag verschoven naar 28-11. En ik start met ovulatietesten op de 26ste. Zin in!!!!! Liefs!!
semmy--> spannend allemaal weer meid! ik hoop dat het een plakker blijft jordan--> ook voor jou spannend! dat moet goed komen! als je maar positief bent he haha dan zal ik het ook doen moet heel eerlijk zeggen dat ik opzich wel een goed gevoel erover heb probleem is alleen dat ik altijd fout zit met me gevoel... maarja wel spannend donderdag allemaal die dag zou me oma jarig zijn die is in jan. overleden dus zal wel vreemd zijn elvi--> nog even meid dan kan je je babytje in je armen sluiten hou je het nog vol? ik vraag me af hoe het met dreamer is die is al een tijdje niet geweest...
Ikkuh, ik snap je gevoel hoor. Wij hebben een aantal keer een vmk meegemaakt en daardoor sta je er inderdaad altijd sceptisch in van nou...het zal wel niet zo mogen zijn. Maar je testen blijven lekker positief dus dat is gewoon helemaal goed. En...morgen is de dag. Hoop dat je slaapt vannacht hihi Wel toevallige samenkomst trouwens. Nou meis, heeeeeeel veel succes. Ik ga voor je duimen. Hoe laat is de afspraak? Liefs!
jordan--> dank je ik hoop het ook dat ik kan slapen maar ik denk het wel ben zo moe iedere keer haha ik laat het morgen weten hoe het gegaan is in de avond. ik heb om 5 voor half 1 de afspraak dus daarvoor nog lekker werken dan is de tijd zo voorbij sta lekker volgeboekt tot die tijd en daarna ook weer werken heerlijke afleiding wel spannend bij je weer begonnen ik hoop dat het een plakkerd is!
Morning? En? Lekker kunnen slapen? Echt goed dat je een lekker volle ochtend op, gaat de tijd snel en heb je lekker afleiding. Ben zo benieuwd joh. Maar het ziet er allemaal vast goed uit. Ik ga het hier in ieder geval in de gaten houden dan lees ik het straks wel hihi. Ja, volgende week woensdag alweer 1ste echo, ben benieuwd hoe het er dan voor staat in m'n cyclus. Tijd gaat lekker snel dat scheelt. Succes he!!!!!
hey! we zijn voor de echo geweest en het zag er goed uit het is 2mm hahaha we hebben ook het hartje zien knipperen en ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger kreeg er weer wat dgn gratis bij haha omdat het al een embryo was ofzoiets. jordan spannend woensdag komt helemaal goed je vryo heeft het ijskoud in de vriezer en bij jou komt ie goed de warmte opzoeken!