Tara, zijn ze bang voor overstimulatie dan? Of is dit wel een acceptabel aantal? he, wat spannend zeg!! heb je geen buikpijn ervan of zo? vanaf wanneer noemen ze het dan eigenlijk een overstimulatie? Puck: Jeeeeeeeeeej, wauw zeg!! Van harte gefeliciteerd! Ikkuh en Dreamer, hoe is het bij jullie? Liefs, Elvi
Ik ben gebeld en de poging gaat door. M'n bloedwaarde lag nog net onder de grens. Vrijdag heb ik de punctie om half 11. Ze durft nog niks te zeggen over een terugplaatsing omdat het afhangt van hoe mijn lichaam reageert na de punctie. Ik moet alleen vanavond ipv 10000 pregnyl maar 5000 pregnyl spuiten, weet alleen niet meer waarom... @ grotebabywens Ja ze zijn bang voor overstimulatie, het aantal follikels was te veel volgens hun. Maar ik heb verder geen klachten ervan gelukkig.
Hoi meiden, Ik ben onder behandeling bij het MCK geweest en dat heeft me een prachtige dochter opgeleverd! Na de 1e ICSI-poging was het meteen raak! Ben heel tevreden over het MCK, de mensen waren er erg vriendelijk en we voelden ons er geen nummer. Onze arts was ontzettend lief, ik ben maar 1 minder prettige arts tegen gekomen en dat was een vervangster tijdens onze 1e echo. Na ons geboortekaartje te hebben opgestuurd kregen we een kaart en een slabbetje thuis, erg leuk! Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en hoop dat het net zo'n mooi resultaat oplevert als bij mij!
Doortje!! Wist helemaal niet dat je al was bevallen! Gefeliciteerd met je dochter! Ik zit ook bij het mck sinds dec 2010. 1x zwanger geweest maar helaas miskraam.. Artsen zijn super aardig. Puncties heb k zowat niets van gevoeld.. Maar toch denk ik als ik een 3e punctie nodig zou hebben dat ik liever naar gent ofzo ga want ze zijn daar gewoon zo veel verder enz. En hier plaatsen ze er niet eens 2 tegelijk terug als je dat wilt met cryo s vanwege td veel risico en bla bla bla onzin. Maar bij een laatste poging mag ik wel ineens 2 verse teruggeplaatst hebben. Dus vind het erg krom.
Gefeliciteerd Doortje met je dochter Gisteravond laatste injecties gezet, morgen is het dan zover... Half 11 aanwezig zijn en kwart voor 11 de punctie
Tara, spanned Meis, hoeveel eitjes had je nu dan toen ze voor 't laatst keken? Juist wel weer fijn als 't er zo veel zijn, want dan kan je er hopelijk even mee vooruit!! Ben je zenuwachtig voor morgen? En is het ook alweer je eerste punctie? Ik ben heel erg benieuwd hoe dat straks allemaal gaat! Heeeeeeeeeeel veel succes morgen Meis en laat je ons weten hoe 't ging!?! Liefs, Elvi
Doortje, van harte gefeliciteerd Meis, wat een ontzettend mooi nieuws zeg!! Ga er lekker van genieten! Liefs, Elvi
tara--> hoe is de punctie gegaan? en wanneer heb je een terugplaatsing? spannend hoor!! grotebabywens--> hoe is het met jou? hier gaat alles zijn gangetje, me vriend is vrijdag voor zaadtest weer geweest dus krijgen de 28ste de uitslag dus ben heeeeeel benieuwd... weet verder alleen niet of ze als hij levend zaad heeft of ze daar nou wat mee gaan doen of niet... het is nu geduldig afwachten hier.
@ ikkuh1985 De punctie viel best mee, alleen heb wel nog veel napijn. Ze hebben ruim 20 follikels aangeprikt en er zijn 13 eicellen gevonden. Morgenochtend hoor ik of er een bevruchting heeft plaatsgevonden en dan zou maandag de TP zijn.
Tara, spannend Meissie!! Ik ben benieuwd!! Ikkuh: Hier alles goed hoor, aan 't wachten. Zou willen dat de tijd snel ging, zodat ik alvast aan IVF mocht beginnen. Maar plan gewoon heel veel leuke dingen tussendoor! Spannend hoor, de uitslag van je zaadtest afwachten! Wanneer krijg je die? Liefs, Elvi
grotebabywens--> vreselijk he het wachten he... we krijgen de 28ste de uitslag dus ben heel benieuwd. tara--> spannend!!! wel lekker 5 embryo`s! succes morgen
Het is nu 2 dagen na de punctie en ik had verwacht dat ik me wel beter zou voelen maar helaas. Mijn buik is net een ballon en super gevoelig, zeg maar gerust pijnlijk...vrijwel elke beweging doet zeer pff... Verder voel ik me wel goed, ben niet aangekomen, heb geen andere klachten dan dat... Weet iemand wanneer dit gevoel over gaat? Ik ben bang dat het de TP van morgen in de weg staat
Hoi tara, ik heb dat ook gehad.. Ik had ruim 30 folikels zijn er 15 aangeprikt en waren er 8 bevrucht.. Had nog pijn bij de tp maar die x was ik wel zwanger.. Het was na ruim 1,5 week pas weg die pijn..
Tara hoop dat et bij jou snel weg is en dat je een mooie zwangerschapstest hebt! Succes in de wacht weken.. X
@Tara: spannend meis Hoop echt zo dat de emmie blijft plakken! @Doortje: wij kregen een tshirtje! @Ikkuh: nee met gevonden zaad doen ze niks. @All: intake gesprek was goed. We mogen starten wanneer we willen! Krijg alleen geen FM's Mocht niet meer, **&&* bezuinigingen. Maar ik mag wel zelf aangeven wanneer de IUI plaats vindt. En mn uitgangsecho mag ik op dag 10/11 doen, zodat we de eerste poging toch stiekem een soort FM hebben Mits er niks raars gevonden wordt dan natuurlijk! Hoe is het verder met iedereen hier?
Ik lees even mee aangezien wij ook gaan starten met IVF/ICSI in het mck. Het klopt dus dat ze geen wachtlijsten hebben? We hebben morgen nog een afspraak in het ziekenhuis bij de gyn en horen dan hoe en wat. Maar zoals ik lees kan het dus allemaal heel erg snel gaan?