Ik meld me hier ook weer, ws gaan we in februari weer starten met ICSI. Voelt raar en dubbel om hier weer te zijn maar we gaan er weer voor..
Ohja klopt het dat er inmiddels wel wachtlijsten zijn? Vorige keer was dat namelijk niet zou maar las dat steeds meer mensen nu naar het MCK vanwege dat er dus geen wachtlijsten zijn waardoor het nu dus steeds drukker wordt? @Shadixxx, "leuk" je hier te zien! Volg je blogs nog steeds heerlijk om te lezen!
Snoopy1983, ik heb geen last van wachtlijsten gehad. Op de site staat dat de wachttijd voor een intake 1 week is, dus ik denk dat het mee valt. Sterkte meis, ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om weer te beginnen. Snoopy100, ja veel is het he! Het is altijd even slikken als je het ophaald. Het klinkt niet gek hoor, ik heb ook altijd zin om te beginnen. Sammy, waarom ga nu je menopur spuiten dan? Hopelijk komt jullie eskimo goed uit de vriezer! Wij hadden drie cryo's vorige keer en ze zijn alle drie goed ontdooid.
Thx! Nou hoef geen intake meer als de andere uitslagen binnen zijn mogen we beginnen van het ziekenhuis en krijg ik de medicatie. Maar ik las nu op de site dus dat je weleens 2/3 cyclussen moet wachten voor je mag beginnen? Ik heb alles in het ziekenhuis en ga vanaf de punctie naar het MCK.
Ik had dat ook gelezen ja, maar kan het nu niet meer vinden en als je nieuw al snel terecht kan dan zal het voor iemand die al bekend is toch ook niet zo lang duren. Maar je kan ze even bellen natuurlijk, dan weet je waar je aan toe bent,
Hee meissie, dapper dat jullie weer gaan beginnen! Hoe is het nu met je? Wat de wachttijd betreft; Ik heb vorige week donderdag (of was het woensdag?) gebeld en kan morgen terecht. Heel kort dus!
nieuwe meiden ....allemaal welkom @Shaddixxx;Ohh spannend laat je het morgen wel weten hoe het gegaan is...sucses voor morgen meid. @Barleeus: Er zijn geen wachtlijsten op dit mement en anders word het op de site bekend gemaakt. @hier: Vandaag bij de gyn geweest en ik mag gewoon weer starten na me vmk.Als het goed is word ik volgende week maandag of dinsdag weer ongie en dan mag ik me weer gaan spuiten voor ICSI nr 2. Had uit me ICSI nr 1 maar 2 goede emmy's dit omdat we in het begin te laag zijn begonnen met de dosering, dus mag dan gelijk met 150 eenh puregon gaan spuiten.
semmy--> super meid en dan hopen dat dit een plakkerd word! welkom meiden! spannend allemaal het starten! shadixxx-->succes morgen ben heel benieuwd hoe het gegaan is ik hoop dat je het laat weten. ik denk zowiezo dat elvi nu wel der kindje heeft he want het is heeeel stilletjes maar ben zo benieuwd! hier vandaag weer een echo gehad en combinatietest. nekplooimeting was helemaal goed en alles zag er goed uit zoals het moest dus gaat hier helemaal goed niks te klagen. jordan deze echo staat in me album en eventueel voor de andere meiden die het willen zien
@Ikkuh, hihi ik was een tijdje terug ook zo benieuwd omdat we destijds heel gelijk op gingen samen ik had alles maar 1 dagje eerder de punctie en de tp enzo. Maar ze is volgens mij 24 december bevallen las ik in een ander topic @Dreamer, ben jij hier nog te vinden en zo ja hoe gaat het nu met je?
Ik zal het zeker even laten weten! Hopelijk pas ik na morgen ook helemaal in dit topic omdat we verder kunnen bij het MCK.. Ben momenteel rustiger dan ik had verwacht.. De zenuwen zullen morgenochtend wel komen Ik hoop zó dat ze geen probleem maken van mijn gewicht.. Maar goed, we zullen zien! @Semmy; Fijn dat je meteen door kan!
Ik heb dus geen idee. Vorige keren heb ik Puregon gespoten. Daarom was ik benieuwd of hier ook iemand Menopur spoot? En hoe reageerde je daarop. Ik had de 1e ICSI poging geen cryo's. Er waren bij de punctie ook maar 3 follikels uitgehaald. De 2e poging hadden we 8 cryo's en zijn er 4 goed ontdooid. Deze poging hadden we 9 follikels en er zijn er 2 teruggeplaats en maar 1 goed genoeg om in te vriezen.. maar ik heb zowieso geen vertrouwen in die cryo's.. Nog nooit zwanger van geweest.
Pffff... Morgen tweede fm en dan zullen we de punctie wel gaan afspreken. Lig er nu al wakker van terwijl het op zijn vroegst toch zaterdag pas is Dat gaat nog een lange week worden zo....
Shadixx succes morgen! Sammy's, ik heb er ook geen vertrouwen in hoor, maar ik dacht zal even wat positiefs neer zetten over het ontdooien en het kan tenslotte wel, er lopen genoeg cryo kindjes rond...
Ja ja Barleeus, dat weet ik wel. Maar soms denk ik nou ik zal wel die uitzondering zijn die helemaal niet blijvend zwanger gaat worden hiervan. De meeste meiden hier waar ik van weet dat ze zwanger van een cryo zijn zijn hebben daarvoor nog nooit een positieve test gehad.. Ik snap dat je op ziet tegen de punctie, heb ik ook nu al terwijl ze alle 3 meevielen haha..
Eitjes waren niet zo hard gegroeid als ik had gehoopt. Ze ging even overleggen met onze arts Dr (rijmt om geen) En dan beld ze vanmiddag op of de punctie gaan afspreken of dat ik nog een keer moet terug komen voor een echo. Heb nu extra Deca moeten halen aan de overkant. Ik krijg ook nog iets kalmerends voor de punctie want ik had gezegd dat ik er zo vreselijk tegen op zag. Slaap er nu al slecht van... pff... en dan wordt het pas zondag of maandag. Tegen die tijd ben ik kapot. Je word er wel suf van zegt ze.. ja dat lijkt me van de morfine ook de bedoeling en dat helpt ook niet, dus laat mij maar half stoned die punctie in gaan, dat maakt me niet uit. Vanmiddag weet ik dus meer. Sammy, ik snap het hoor, ik geloof er zelf ook niet zo in. maar ik duim toch voor je!
Hoooow Klote Barleeus, Dus je moet nog ff geduld hebben of weet je al meer ?... Pff k heb ook Dokter D. Maar word een beetje moe van haar nu.. had dinsdag telefonische afspraak en moest haar mailen en nu nog geen antwoord terug op me vragen. Maar goed... Ik heb 15 jan echo hopen dat die tp snel voorbij is.
Het gaat eigenlijk best goed. Inmiddels is de uitgerekende datum verstreken en ben ik dus ook gestopt met het tellen van de weken en dat geeft wel rust. We hebben voor ons gevoel alles gedaan zoals we het graag wilden en nadat we er met zn drietjes nog even lekker tussenuit zijn geweest willen we er dus in het nieuwe jaar weer voor gaan. Spannend allemaal vooral omdat ik nu weet hoe het is. Vorige keer liet ik alles maar op me afkomen en nu weet ik hoe het is om jezelf te prikken, hoe de punctie is en die vreselijke wachtweken. Maar we blijven positief en gaan er dus weer voor! Hoe was het vandaag?
Maandag is de punctie. Eitjes krijgen zo nog even de tijd om te groeien. Ze sturen een recept op voor iets rustgevendst en dat is voor de avond ervoor en voor de ochtend van de punctie. Hoop dat het helpt en dat ik flink suf ben! Nog een paar daagjes prikken en dan hebben we het weer gehad. Hoop dat ik een beetje kan slapen nu. Ben wel heel blij met de kalmeringstablet tabletten. Sammy, wat vreemd meestal zijn ze juist heel snel en ik vind dr. D, echt een lieve vrouw. Vervelend dat je zit te wachten op antwoord. Shadixx, hoe is het gegaan vandaag? Ben benieuwd wat je er van vond! Snoopy1983, ik vind jullie ook zo dapper! Ik duim voor jullie hoor!
@Snoopy; Dat is fijn om te horen. Gelukkig maar. Je gaat dit natuurlijk nóóit vergeten, maar ik vind het wel fijn dat je weer verder kunt! @Barleeus; Veel succes maandag! Voor ons gaat het niet werken bij het MCK. We hadden een gesprek met dokter B, die meteen over m'n overgewicht begon. Ik wéét dat ik te zwaar ben, daar werk ik ook hard aan, en omdat ik hier op het forum heb gehoord dat meiden met een BMI van 35 en 38 ook werden geholpen, wilden wij toch een intake aangaan. Heb ik ook gezegd, maar zij riep meteen dat het absoluut onmogelijk was dat die meiden met die BMI's (Sammy, jij was toch één van hen? Met jou heb ik daar toen over gemaild toch?) in het MCK onder behandeling waren. Dat kon niet. Ik had dat vast verkeerd begrepen of ik was in de war met een ander ziekenhuis. Of die vrouwen waren lichter toen ze startten met de behandeling. Nouja, het gesprek was alleen maar negatief. Ze gaan mij niet helpen als ik niet eerst 20 kilo afval, klaar. En dat is helemaal niet erg. Ik had er ook niet teveel op gerekend. Artsen mogen die mening best hebben, als dat hun protocol is en zij wijken daar niet vanaf, dan is dat niet anders. Zij mag van mijn gewicht vinden wat ze wil, daar kan ik wel mee dealen. Maar toen kwam ze met de meest gruwelijke opmerking die ik ooit van een arts gehoord heb; Als ik geen punctie meer wil bij het Geertgen, en het MCK helpt ons niet vanwege mijn gewicht, dan ligt het aan mij als mijn vriend nooit vader wordt. Ik hoef denk ik niet te vertellen dat wij geen nieuwe afspraak ingepland hebben.. Ik voel me echt vreselijk. Vreselijk schuldig, vreselijk verdrietig. Voor ons dus geen positieve ervaring bij het MCK, maar ik hoop natuurlijk ontzettend dat het voor jullie allemaal een mooie afloop gaat hebben en dat jullie krijgen waar jullie op hopen! Heel veel succes allemaal!