Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Ach Jordan, dat spuiten ben je dan toch al gewend ;)
    Aha dat van Puregon wist ik dus niet, nou ja, succes met klooien met die flesjes dan hahaha, is echt gepriegel!
    Ik voel mij trouwens sinds ik de menopur heb gespoten heel raar happy, zou dat door de hormonen komen?

@Jackie, ik ben ook 4mnd terug gestopt met roken, dus we kunnen elkaar een hand geven..pfff hoop zo dat de hormonen niet te veel invloed hebben.. ik ben 3 jaar terug 20 kilo afgevallen, maar zit alweer 15 kilo aan inmiddels.
    Maar gedeelde smart is halve smart inderdaad, we can do it!!! :D

De uitslag van de test net gekregen, en we mogen voor IVF gaan, het was nu goed genoeg!

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Nik, fijn dat het IVF wordt. Is toch beter als je eicellen zelf worden bevrucht ipv door mensen handen die het beste zaadje er uit kiezen ;) En ik verheug me al op de flesjes menopur hahaha.

3. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Ik eet zo min mogelijk koolhydraten en veel sla en rauwkost. 2 stuks fruit en veel water drinken. Gaat goed, nu 2 kilo kwijt van deze week. Geen tussendoortje in de vorm van snoep enzo.

Jordan,ik hoop dat je stolling goed is. 9 mnd spuiten likt me ook niks.

Nik,fijn dat het goed was en het IVF wordt.

Nu snel naar school anders kom ik te laat. Fijn weekend!

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hopelijk was je nog op tijd. Nee 9 maanden prikken is geen pretje, zeker bloedverdunnes niet. Maar ja, als het meewerkt aan een goed eindresultaat ;) Je dieet klinkt in ieder geval gezond. Ik heb ooit South Beach gedaan. Low Carb, maar je eet wel gewoon. Ik heb ook ooit shakes gedaan, dat is wel heavy :)

Fijn weekend!

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jeetje wat is hier veel geschreven weer zal mrg gauw ff bijlezen. Wil alleen even laten weten nadat we vorige week vrijdag helemaal blij waren omdat ons embryootje goed ontdooid was en dus die middag is teruggeplaatst ik helaas vandaag ongesteld ben geworden:(
    Een korte cyclus dus en ws had ik Utrogestan moeten gebruiken, ik baal ervan dat ik dat niet eerder te horen heb gekregen en zie dit echt als een gemiste kans..

6. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland

Snoopy, wat ontzettend naar voor je! Sterkte. Hebben jullie nog cryo's?

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Nee we hadden helaas maar 1 cryo dus beginnen weer helemaal opnieuw. Vanavond weer de eerste spuit Decapeptyl erin en vanaf dinsdag ook weer Puregon erbij. De klap kwam nu wat minder hard aan, ws omdat ik het al aanvoelde maar ook door alles wat er allemaal gebeurd is dan is dit er niets bij. Hopelijk hebben we deze keer meer geluk..

8. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh wat balen Snoopy!
    Ik heb trouwens meteen een recept voor Utrogestan meegekregen, is dat niet standaard dan?
    Zat gewoon bij de menopur en decapeptyl.
    Veel geluk deze ronde!

Hier geen nieuws, prikken gaat goed, geen bijwerkingen nog behalve beetje hoofdpijn, en benieuwd naar de echo dinsdag!

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Snoopy shit zeg! Balen. En lekker bericht achteraf dat je Utro had moeten gebruiken :( Dikke knuffel! Lukt het met de Deca?

Nik, succes morgen bij de echo! Bij een cryo tp gebruik je standaard geen utro, meestal alleen na een verse tp.

10. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Ah oke, weer wat geleerd! ;)

Echo was positief! beide kanten voldoende follikels, waarvan de grootste nu 11 mm. waren er stuk of 7 per kant. Nu extra menopur spuiten en dan zaterdag terug. Baarmoederslijmvlies zag er ook al heel mooi uit! Gyn denkt dat we ma of di punctie hebben :)

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ooooh Nik spannend. Wel goed bericht. Zaterdag ga ik ook als mijn cryotje goed ontdooit :) Hopelijk jij ma. of di. punctie dan ben je er maar weer vanaf!!

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Nik, spannend allemaal meid, veel succes volgende week iig!
    Ik krijg idd voor een cryo niet standaard Utrogestan, al zijn er ziekenhuizen die het wel doen.

@Jackie, jeetje meid wat heb je al een hoop meegemaakt:( Nu dus ook opnieuw beginnen weer alleen nog even wachten begrijp ik?

@Jordan, spannend zeg ik duim voor een tp zaterdag! Heb je al een bloeduitslag? Hoeveel puregon spoot jij trouwens bij de poging? Gaat het verder een beetje met je?

Ik ben nu alweer 5 dagen aan het spuiten waarvan nu sinds 2 dagen weer puregon erbij. Dit keer 150 IE ipv 100IE. De eerste keer had ik met 100 8 follikels maar de laatste keer maar 3 dus vandaar nu hoger. Ik vind het erg eng allemaal, ben bang voor overstimulatie en dat ik straks de poging af moet breken maar anders was ik ook weer bang geweest voor weinig follikels en dus minder kansen;) Heb wel een gevoelige/zeurderige buik en dat heb ik eerder niet gehad.

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Snoopy, hoe voel je jezelf verder behalve het zeurende gevoel? Ik heb ook Puregon gespoten, 150 IE. Ik had 12 mooie follikels toen ze de punctie gingen doen. Als ze bij je eerste uitgangecho zien dat het heel hard gaat dan ga je volgens mij terug naar 100 of 125. Ik hoop echt voor je dat het nu een betere uitkomst gaat zijn hoor. Wat trouwens wel apart is, ik mag geen Puregon meer ivm dat het duur is en de regering wil goedkoper enz enz dus ik moet aan de Menopur bij een volgende poging. Maar ik heb begrepen dat Menopur een hoop gerotzooi is met potjes en poedertjes dus ben er niet heel gelukkig mee maarrrr... beter iets dan niets hahaha.
    Ik ga zo eens bellen of de uitslag toevallig al binnen is. Ik reken op een week of 2 dus dan zou het er vandaag wel moeten zijn!

14. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha Jordan, straks komen we elkaar tegen zaterdag ;)
    Ik hoop dat je een mooi ontdooit cryootje hebt!

@snoopy, ik duim voor mooi veel follikeltjes voor je,
    en inderdaad, als het te hard gaat, dan zien ze dat bij de eerste echo wel! succes :)

Menopur is inderdaad een hoop gerommel, maar ik word er steeds handiger in haha!
    Ik spuit nu 225 eh, heb alleen te weinig gekregen, dus net maar weer gebelt voor extra voorraad. Ben zo benieuwd naar zaterdag..dan weten we wanneer de punctie is..!
    Zie enorm op tegen de punctie maar wil het ook heel graag, raarrrrr!

15. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Spanning volop hier! Tp of punctie. Hoop voor jullie dat jullie goed nieuws kunnen brengen hier. Ik moet idd nog even geduld hebben. Eind deze maand begin ik met de voorbehandeling van 3 maanden en dan eind aug met de nieuwe poging. Zal eerst de kliniek maar eens bellen, heb nog steeds geen verwijzing gehad voor herhaald mk onderzoek.

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Nik, ik lach gewoon heeeeel lief naar iedereen die er zit bij MCK hahaha. Kan me voorstellen hoe je denkt over de punctie hoor. Het rare is dat als je er licht je wel pijn hebt, eerlijk is eerlijk (althans, in mijn geval) maarrrr dat het zo voorbij lijkt te zijn. Voor mijn gevoel heb ik er maar heel kort gelegen. Dat doet die morfine ook wel met je. En als het achter de rug is kun je weer lekker verder en dat is ook wel prettig. Zijn de spuitjes en de naalden van de Menopur trouwens prettig? Ik had met de voorgevulde Deca spuitjes dat de naalden vaak bot waren en dan wil ik natuurlijk geen botte Menopur naalden erbij hahahaha.

Jackie, nog een maandje wachten voor jou dus dan ben je in ieder geval weer bezig. Het zou mooi zijn als je voor die tijd nog terecht kan in Leiden. Hoop dat ze je doorverwijzing snel regelen!

Ik heb vanmorgen gebeld maar de uitslag van mijn bloedonderzoek is nog niet binnen helaas.

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Maar de eerste echo heb ik altijd op dag 10 en de vorige keren had ik op dag 13 al de punctie dus dan is het al te laat toch? Nu ook de echo op dag 10 al ben ik dan pas 6 dagen aan het stimuleren ipv 7 want ik moest nu op dag 4 beginnen.

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dus eigenlijk heb je nu op dag 6 vanaf stimuleren de echo en normaal op dag 7? Dus nu eerder dan normaal? Als de echo eerder is dan is het misschien juist goed zodat ze kunnen zien of het harder gaat. Of begrijp ik je verkeerd? (blonT ;)) Maar als je tussen de echo en de punctie gemiddeld 3 dagen hebt zitten kun je die laatste dagen sowieso nog wel terug naar een lagere dosis. Ik snap je zorgen goed hoor, ik vind overstimulatie ook eng dus ik meette zelfs tijdens de stimulatie iedere dag mijn buikomvang en gewicht al slaat dat nergens op omdat overstimulatie pas na de punctie is maar zo was ik er dus mee bezig. Als je het niet prettig vindt zou ik gewoon al eerder een echo aanvragen puur en alleen om je gerust te stellen!!!

19. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahahaha dan ga ik natuurlijk bij iedereen die lacht denken dat jij het bent :D Die menopur naaldjes zijn prima en klein en dun, maar de spuitjes zijn heel smal, dus je krijgt er bredere bij, die werken een stuk beter. Maar voor je die potjes leeg hebt...pfffff gedoe! Ik heb geen last van de deca naalden trouwens, ik doen een soort van darten ermee en dan is het snel en pijnloos :)

20. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik snap het niet meer Snoopy, sorry :D
    Ik moest in ieder geval vanaf dag 3 stimuleren en had eerste echo op dag 10. succes meis!

Deel Deze Pagina