Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Oh Jordan meid Ik hoop zo dat het allemaal niks betekend voor je en hopen dat het echt heel snel morgen is en je uit die onzekerheid kan...
    Me duimen blijven draaien. Doe vooral rustig aan he.
    En het zegt allemaal nog echt niks ik heb ook een keer bloedverlies gehad was wel maar even naar wel veel dus het kan echt nog alle kanten op.

Bbibi. Welkom hopen dat alles snel voor je gaat lukken.

Semmy spannend allemaal hoor!

Nik. Wat rot zeg bloedverlies heeft het nog wel doorgezet? Zowiezo wel even lekker om op vakantie te gaan even de rust krijgen

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @Jordan dankjewel! zeker spannend! En erg aantoe inmiddels! dat aanmodderen in Nederland zijn we onderhand wel beu! Dus goede hoop in DD!
    Jij zwanger? super, proficiat! Balen dat je zo in paniek bent van bloedverlies. Erg logisch natuurlijk maar zoals ed andere meiden aangeven hoeft het echt niets te zeggen. Ik heb heel wat meiden uit mijn oude topic waarmee ik klets in een besloten clubje die ook wat oud bloedverlies hadden in het begin! dat zijn er echt een aantal geweest en zijn toch allen veilig de 20 weken gepasseerd of inmiddels al bijna uitgerekend! Dus waarschijnlijk zit het heelmaal goed bij je! al maakt het je vast onzeker!

@ikkuh bedankt! jij ook zwanger zie ik! fantastiasch! zware behandeling gehad of viel mee? geniet ervan!

3. Oh Jordan, wat kl/ote :( Hopelijk laat de echo morgen iets moois zien, ik ga aan je denken!

Bbibi; Jou kom ik ook overal tegen he? :p Ik wist helemaal niet dat jij bij het MCK loopt!

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @shadixxx owh wat stom!!!! ik dacht dat MCK voor kinderwenscentrum DD stond maar zie nu dat dat dus helemaal niet zo is! (blond !) haha ...

sorry meiden, ik hoor niet thuis in dit topic hihi! :)

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Haha Bbibi, geeft niets toch, je mag hier ook meepraten hoor ;)

Thanks Shaddixx :D

Kitty, thanks. Ik hoop dat het net zo afloopt hier. Vanmorgen testje gedaan en die was nog positief maar wel wat lichter dan van de week. Het schijnt te kunnen dat de test lichter uitvalt door een schommeling in je hormoon dus dat is mijn laatste beetje hoop :) Over 3 en een half uur weten we meer. Wanneer heb jij weer een echo?

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Jordan. Succes Ik hoop echt op goed nieuws voor je!

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jardan dat is lief van je meid!
    spannend zometeen echo dus? dat van die test wil inderdaad niets zeggen! gebeurd bij meiedn dat hij soms wat lichter is! vooral als je hormonen opeens erg hoog stijgen! heel veel succes met je echo! hopelijk een mooi kloppend <3

@shaddix, dat topic heb ik gezien, maar zit zo ongelooflijk vol, en kletsen gaat daar zo snel dat kan ik niet bij houden met mijn drukke bestaan hihihi :) maar toch bedankt meid!
    nog 5 daagjes en dan is het voor jou al zo ver! voor mij precies nog 3 weken vanaf vandaag, spannend!

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ff snel via mobiel. Ze heeft gekeken maar er was niks te zien. Ze zei dat het te vroeg kon zijn maar als ze mijn verhaal hoorde was ze bang dat het niet goed zou zitten. Ze wilde geen bloedtest doen (???) ik moest over week maar nog eens testen. Maar ja, dinsdag LUMC, die gaat kijken en wil vast wel bloed prikken naar goed, ik ga er maar van uit dat het einde oefening is.
    Snel meer maar via mobiel wil dat niet zo ;)

9. Nee toch Jordan :( Was er ook geen zwangerschapsring te zien?

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Nee helemaal niks :( Maar ze zei dat het echt nog te vroeg kon zijn dus dat het nog zou kunnen, ze had er wel echt weinig vertrouwen in.

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jordan meid dat meen je niet :(
    Ik hoop zoooo dat ze het mis hebben en dat het gewoon niet goed zichtbaar was! Zit er toch nig wel een kansje in? Hoe ver ben je?
    Mijn duimen blijven draaien voor je ! *knuffel*

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Bbibi--> je bent gewoon welkom hoor ondanks dat dit topic over mck gaat maakt toch niks uit we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en ik ben ook uiteindelijk niet verder geholpen bij het mck maarja blijf toch hier hangen haha

jordan--> ah nee ik hoop toch echt dat het wel goed is allemaal. wel belachelijk dat ze geen bloedtest willen doen... hopelijk dat dinsdag dan beter zal uitpakken.
    blijft het bloedverlies doorgaan of is het wel gestopt?

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Bbibi, ik ben nu 5 weken en 5 dagen of dat zou ik zijn in het geval het fout zit. Dank je wel voor het duimen :)

Ikkuh, idioot toch? Ze zei dat het niets zou zeggen maar volgens mij zegt het aardig wat. Maar ja, ze zal het wel weten denk ik dan maar en misschien in LUMC dinsdag meer onderzoek. Ik verlies nog steeds bloed. Niet veel alleen met afvegen na het plassen :) Ik heb sinds vandaag ook pijn rechts onder in mijn buik. Het was net even weg maar nu gezellig terug. Maar het is nog dragelijk, goed uit te houden. Zit zelfs nog op de zaak. Ik hou het in de gaten en als het te hevig word ga ik naar de huisartsenpost in het zhuis vragen om een echo of het toch geen bbm kan zijn... Verlies nu 4 dagen bloed maar lang niet zoveel als wanneer ik ongi ben!

Fijn weekend meiden!

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ikkuh dat is lief van je meid! Via welk ziekenhuis ben je zwanger geraakt? Ook via het buitenland ( Gent of DD?) en ook via ivf/ icsi?
    En prima toch dat je gezellig blijft kletsen ondanks dat Je niet bij het MCK loopt! Het is wat je zegt allemaal in het MMM schuitje helaas! Al ben jij er gelukkig vanaf nu, en hopelijk wij allemaal snel!

@ Jordan een kleine 6 weken dus? Tjaa lastig! Dat er geen hartje zichtbaar is hoeft net dit termijn ook nog niet, maar er zou toch wel iets zichtbaar moeten zijn. Hebben ze wel gekeken naar de dikte van je bmslijm? Daar kunnen ze vaak wat meer over vertellen. Ik vind het super slecht dat ze jou in deze onzekerheid laten! Ze hadden gewoon een bloedtest moeten doen, dan kunnen ze in ieder geval wat meer vertellen! Meid heel veel sterkte ik hoop voor je dat ze gewoon niet goed gekeken hebben en dat er binnenkort gewoon een mooi klein kindje te zien is!

Wij vandaag weer naar het ziekenhuis geweest! Ik ben bezig met vermoedelijk de laatste iui ( of op een na laatste) ... Waren weer 2 eitjes van 18 en 19 mm zichtbaar! Vandaag dus nog een keer puregon en dan zaterdag weer de pregnyl en dan maandag weer iui !
    Ik hoop nog steeds dat ik duitsland niet meer nodig heb, maar vrees dat dat te optimistisch zal zijn!

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    #916 Jordan, 24 mei 2013
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
    Bibi, voor jou ook super spannend dus! Oh ik ga echt keihard duimen dat dit de laatste IUI is omdat het dan gewoon raak is!!!!! Dan hoef je niet naar DD en nog belangrijker, baby onderweg ;) ja ik vind het ook shit dat ze geen bloed wilde prikken. Ik heb gevraagd naar mijn bm slijmvlies en ze zei dat die 5,4 was, denk dan dat ze geen cm. bedoelde en ze zei dat het alle kanten op kon gaande afgaande van het slijmvlies. Ik heb geen idee of dat het dik is of niet. Ik wacht af tot dinsdag dan heb ik half 9 een afspraak met een gyn in LUMC, zij kwam er ook achter dat ik zwanger was. Benieuwd wat zij vindt. Ik hoop nog steeds ergens dat er toch een ukkie aan het groeien is en er gewoon iets onzinnigs aan de hand is maar ja, het blijft eng.

Lekker weekend vieren meiden!!! :)

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hmmm wat een shit zooi zeg! Ik wil je niet bang maken maar onder de 6 is meestal niet zo goed :(
    Het kan zijn dat je daarmee alsnog zwanger bent hoor meid, maar bij mij in het zkh moet bmslijm boven de 6 zijn!
    Gebruik je geen utrogestan? Dit zorg voor dik baarmoederslijnvlies en voorkomt ( deels) miskramen! Ik hooo gewoon dat ze het fout gezien hebben en je gewoon echt zwanger bent ( gezien de info in je handtekening zou je zeggen dat je hcg super mooi stijgt en dus dat er echt wel een zwangerschap zit ) mocht het toch niet goed zitten zou je daar voor de volgende ronde eens om moeten vragen!
    Het zorgt ook voor een betere innesteling en betere doorbloeding.
    Spannend dinsdag, ik zal ook voor jou hard duimen meid!
    Hier gister aaf nog puregon gespoten, en net om 5uur normaals een keer illegaal! Dan heb ik zeker grote eitjes! ( groeien normaal tot 26-27mm) dus gaf me een beter gevoel! Vanaaf 12.00uur zet ik pregnyl en dan maandag om 12.00uur de iui ! En dan nemen we weer plaats op het wachtbankje !

17. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    jordan--> wel best raar zoals het allemaal gaat het gaat af en toe zo moeilijk allemaal... ik hoop dat die pijn toch nog iets goeds betekenen voor je want zou toch ook wel denken dan dat er toch nog iets gebeurd en zowiezo het vruchtje ben je niet verloren toch? weet niet of je dat al kan zien dan als je het verliest in zo`n periode?
    ik ga voor je duimen voor dinsdag ik hoop echt dat het goed zit.
    wat Bbibi zegt over baarmoederslijmvlies zou ik ook even naar vragen met mijn tp in het amc moest ik alsmaar komen voor een echo voor baarmoedermeting en dat moest min. 8 mm hier zijn...
    je kan het altijd even vragen.

Bbibi--> ik ben geholpen in het amc we liepen dus bij het mck maar er was alsmaar geen zaad en onder de 10 helpen ze je zowiezo niet dus uiteindelijk terug naar het amc voor zoek-icsi gegaan wachtlijst was weg en daar met zaadonderzoek hebben ze wel weer wat gevonden waren er waarschijnlijk wel super weinig maarja die zijn dan toch sterk genoeg :)
    spannend morgen veel succes en duimen dat het echt niet meer nodig is allemaal!

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ikkuh wat goed dat het op die manier gelukt is zeg! Maar jeejtje helemaal geen zaad? Ik vraag me altijd af hoe zo iefs kan? Mijn man heeft ook zoooown slecht zaad! Maar hij heeft wel nikg zaad! Reden onbekend! Qua aantallen zit hij extreem hoog ver boven het gemiddele ( 121miljoen per milliliter was het vandaag weer!!) maar helaas is de beweegelijkheid iedere keer om te janken!! 3% :( echt zooo slecht was het nog nooit geweest! Dikke ellende dus! :(
    Wat fijn daf het dus toch bij jullie gelukt is met icsi! Je man hiefde dus geen tese te ondergaan? Super! Geeft mij ook weer moed :)
    Weet jij wat de grens is wanneer ze kiezen voor ivf of icsi? Ik denk dat wij als we mogen kiezen voor icsi gaan in duitsland!

@jordan hoe is het met jou meid? Al meer duidelijkheid? Hopelijk met goed nieuws? Mijn duimen blijven draaien voor jou!

19. Jordan, heel, heel, heel veel succes vandaag! Ik hoop op een lief klein groeiend babytje in je buik!

Deel Deze Pagina