Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou, wij zijn er inderdaad dolblij mee dat we nu weten dat we nog maar 1 optie hebben, waarvan niet gezegd kan worden of het kans van slagen heeft of niet, en dat daarna de kans op een kindje van ons samen verkeken is ;)

Het is vast niet zo bedoeld, maar wij zouden echt een moord doen voor een 'Alles is in orde en jullie kunnen prima zwanger raken!'.

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Nou ja je hebt wel al een par keer vroege miskraam gehad toch!
    Ik ben ook heel blij maar voel me ook een beetje bezwaard om al mn testen zo "voor jullie voeten" te gooien..
    Ik wilde eigenlijk vanavond weer testen haha ben niet zo van het geduld! Heb vanmoddag 4 testen bij kv gehaald en heb nog 3 andere! Hahaha erg he!! Hoop zo dat jullie hier allemaal snel zwanger zijn en dat et bij mij goed blijft gaan!!

3. Sammy, als dat geen tweeling wordt weet ik het ook niet meer ;)

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik hoop het zooo. Maar denk gewoon dat ik snel hcg aanmaak ofzo ik had vorige keer een knaltest 9 dagen na tp, en met 4 weken bij mvm ook een knaller!!

5. Hmm.. Nou, ik blijf gewoon hopen op 2 hele mooie kindjes! Jullie hebben het zo verdiend!

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @sammy wauwww wat een prachtige test meid! Ik zeg heel voorzichtig alvast gefeliciteerd! Super!

@jordan hoe is het met jou meissie? Beetje kunnen laten bezinken? Erg hoor van je man! Heel vervelend dat hij het allemaal zo zwaar voelt! Pffff lijkt me ook erg moeilijk! Vooral gezien het feit dat jij zo positief bent! Vind ik overigens ook echt goed aan jou berichtjes af te lijden dat jij zo enorm positief bent ingesteld! En dat ondanks al jullie teleurstellingen. Respect, super knap van je! Hopelijk wordt die positieviteit gauw beloond! Spannend zeg dat je aan het mailen bent met dr S! Willen jullie gaan overstappen naar duitsland?

@snoopy hoe was het vandaag in het ziekenhuis?

@shaddixxx hmmm dan delen jij en ik niet dezelfde mening daarover.
    Bij ons is alles vrij perfect, oke mijn man is zwaar vermjnderd vruchtbaar maar de kansen met iui zouden goed moeten zijn maar het lukt niet, ik heb pcos maaar reageer goed op de hormonen en dus perfect, mijn laparoscopie was perfect, en toch lukt het niet? Dan heb ik liever dat ze wat vinden waar wat aan gedaan kan worden dan dat ze niets voor ons kunnen betekenen.

Ik kas dat je man een tese moest ondergaan! Lijkt me onwijs schrikken, hoe zijn jullie eronder? Zien jullie er tegenop?
    En eigenlijk toch vreemd dat er geen levende zaadcellen zijn gevonden, dat kan toch haast niet? Want je bent al wel een aantal miskramen met iui gehad toch? Dan zou er dus toch wel levende zaadjes moeten zijn! Kan het dus niet eenmalig zijn geweest? Mijn gynae zei maandag nog er is niets zo veranderlijk dan een man zijn zaadkwaliteit! Wij hadden vorige maand bv. 37% beweeglijk echt onwijssss goed voor ons doen, en afgelopen maandag maar 3% , echt een domper dus :(
    Hoe dan ook hoop ik echt dat ze jou en je man goed kunnen heloen, en dat jullie het iig niet allemaal voor niets doen! Heel veel sterkte meis.

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ikkuh fijn te horen dat het zo goed weer gaat met de kleine! De harde buiken zul je richting het eind vermoedelijk alleen maar meer krijgen! Als het maar goed gaat met je kleintje! Toch weer een fijn idee dat hij zo lekker veel beweegt :D

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Sammy, hoe gaat het nu met de testen? Kom maar op met die foto's van knaltesten hoor. Je hoeft je echt niet bezwaard te voelen (althans, ik praat voor mezelf maar verwacht niet dat er anderen zijn die er moeite mee hebben hoor). Leuk juist toch, bevestiging dat het echt wel goed kan gaan?

Bbibi, hoe gaat het met jou, hoe voel je je? Ja voor mijn man is het echt rot. Gelukkig gaat het nu weer maar sommige dingen komen bij hem 100x harder aan dan bij de gemiddelde persoon zeg maar en dan het is het even paniek. Normaal trek ik dat wel maar afgelopen dinsdag even niet hihi. Leuk te horen dat je uit m'n berichtje kunt opmaken dat ik wel positief ben want probeer altijd wel positief te zijn. En om postief te blijven...hopelijk deze week positief bericht voor jou!!!!

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jordan echt sneu voor je mannetje! Lijkt me voor jou ook moeilijk... Ik bedoel de mmm is al zo zwaar en dan nog een man die depri gestemd is en snel paniekerig lijkt me enorm zwaar!! Knap hoor hoe dat je het allemaal doet! Onwijs knap! Hopelijk gauw goed nieuws voor jou meid! Hier geen goed nieuws hoor! Nog een week wachten maar weet al 100% dat ik ongi wordt! Ik stop alleen express nog niet met de utro! Want ik wil las ongi worden NA mijn intake in DD zodat zij kunnen beslissen of ik nog een ronde iui moet doen ja of nee! :)

@ sammy ik las in een ander topic dat je zwanger bent! Wat onwijssss goed het is je gegund na zon lange tijd! Geniet ervan!

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Thnx lieve meiden!

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jordan wat vervelend van je man!!

Bibi waarom denk je dat je ongi word???
    Bij mij houd de utro ongi niet tegen.

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Wauw Sammy! Wat super! En wat een mooie testen! Super gefeliciteerd, nu voor het echie! :D Geniet er van meis!!!!!!! En hou ons op de hoogte natuurlijk. Willen wel alles weten he!

Bbibi, dank je wel. Lief!!!!! Wat geeft je het gevoel ongesteld te gaan worden? Hoop dat het niet klopt natuurlijk ;) over een week mag je testen dus? Ik blijf duimen duimen en duimen!!!!!!!

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Tja mooie testen ja... hoop dat ik dit keer is tot een mooie echo mag komen... voel me best onzeker enz.. bij elk krampje of steekje denk ik.. shit het is overr..
    Ik heb nu ook gewoon al 2 dagen niet getest en ga ik ook niet doen.. Als ik vrijdag nog geen bloedverlies heb bel ik mvm en dat word dan weer de 1e test die ik ga doen. en dan is het afwachten tot de echo..
    Hoop dat jij ook snel zwanger raakt meis... Tenminste... zwanger raak je wel.. dat het een keer blijft plakken;) xx

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @sammy wauw prachtige testen hoor meid! proficiat! echt spannend of het er een of 2 zijn! nog even en je weet het! wat ednk je zelf? spannend! :)

@ jordan, omdat ik gewoon zeker weet dat er weer niets zit!
    ik ben zwaar verminderd vruchtbaar door pcos en problemen met mijn immuunsysteem en de uitslag van mijn man zijn zaad was zo slecht afgelopen keer dat het zelfs te slecht was voor ivf, plus dat mijn ei pas een dan na de iui sprong! dus kans is 0,00000000 dat het iets wordt! im sure about that! dus een maand voor niks weggegooit helaas!
    wanneer mogen jullie weer verder? moet jij nu eerst een maandje rust? of mag je meteen weer door meid?

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sammy, ik ken je gevoel maar al te goed. Ik hoop echt dat het deze keer gewoon helemaal goed zit. (Of dat ze goed zitten misschien wel ;)) Super dat je jezelf bij MvM hebt aangemeld. Ik heb mezelf net afgemeld. Zij was op vakantie dus kon haar vorige week niet bereiken, had me ook al opgegeven. Ik duim voor je dat het allemaal gaat zoals het gewoon hoort te gaan. Geen bloed, geen gedoe, gewoon lekker zwanger!!!!!

Bbibi, :( zou echt zo jammer zijn als het niet raak is. Oke, we maken een deal, jij gaat uit van niks en dan hoop ik voor jou dat er eigenwijs eitje en een eigenwijs zaadje waren op het moment van de IUI die het heel goed kunnen vinden samen :D Wie weet helpt mijn hoop dat. Hihi. Ik ga weer starten zodra ik ongesteld word. De arts verwacht over ca. een maandje. Ik mag dan meteen starten, dit zijn mijn 'rust weekjes' :)

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jordan hihihi dat is lief van je meis! dat vind ik nou nog eens een goede deal! mare je bigint dus begin juli ofzo dan? spannend weer! ik vermoed (en hoop) dat wij halverwegen /eind juli kunnen beginnen met ivf/icsi 1...

nog 1 weekje en dan mijn intake in dd... dus dan moeten ze natuurlijk net als bij shaddixxx eerst bloedprikken en zaadonderzoek etc. en dan zullen we dus niet meteen mogen starten vrees is! wel jammer want ik wordt pas ongesteld NA duitsland! maarja liever eerst goed onderzocht worden en ook mijn immuunproblemen voor ik ga starten en toch geen kans maak! dan liever vooraf alles goed hebben ingesteld met eventueel medicatie voor we gaan beginnen! ben onwijs benieuwd! :)

Rare vraag misschien maar zou Gent voor jou geen optie zijn om naartoe te gaan voor je volgende ICSI ? ik hoor zoveel goede verhalen van meiden die daar naartoe gaan met herhaalde miskramen. Gezien jou handschrift heb je er helaas al zoveel gehad... zou je je daar niet beter bij voelen om eerst goed onderzocht te worden? of hebben ze je al binnenste buiten gekeerd? lijkt me zo ontzettend moeilijk als je al zo lang bezig bent en dan steeds een miskraam. nogmaals een dikke knuffel voor jou !

17. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Hier eindelijk wat nieuws te melden. Vandaag in het LUMC geweest op de herhaald mk poli. Ik word uitgebreid onderzocht. Antistolling,afweer,schildklier. 6 of 7 buisjes bloed afgenomen. Als ze niks vinden lijkt het de gynaecologe raadzaam om heparine te gaan spuiten ivm goede onderzoeken hiervan bij evt afweer vd embryo. Zelf is hier geen onderzoek voor vandaar dat er vrouwen zijn gaan spuiten met heparine met goede resultaten. Alles voor het goede doel toch! Tevens 1e spuit decapeptyl gezet. Nog 2 te gaan.

Sorry voor mijn egobericht. Moest het even kwijt. Eindelijk een beetje vorderingen.

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Jackie, wat goed dat ze stappen zetten. Eindelijk serieuze actie. :) Ik hoop dat het je helpt want het word wel eens tijd! ;) Lukt het met de Deca?

Bbibi, volgende week DD he. Spannend. Hoe gaat het verder? Ik heb 31-10 afspraak in DD. Met Gent ga ik nog bellen. Qua onderzoeken heb ik trouwens al aardig wat los gekregen hoor.
    - Diverse hormoon onderzoeken
    - Kijkoperatie op verklevingen e.d. + tubatesten
    - Bloedstollingswaarden onderzoek
    - Auto immuun onderzoek
    - Schildklier onderzoek
    Maar goed, misschien hebben ze in het buitenland nog opties :D

19. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi Jordan, gaat goed met de decapeptyl. Nog 2 te gaan dus zullen zien hoe het gaat wanneer ik er meer heb gehad.Jij bent ook druk bezig met van alles zie ik. Goed zo! En eind okt naar Duitsland zie ik staan. Ga je in de tussentijd nog wel een poging doen?

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Nog maar 2. Beter. Ik krijg er opvliegers van maar er was mee te leven :) Ik ga gewoon met poging 2 starten bij MCK. Zodra ik ongesteld ben dan begin ik met spuiten.

Deel Deze Pagina