Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Bbibi, goed nieuws meis! Wauw. En meteen starten ook. Gelukkig geen ICSI nodig! Blij voor je! Ik heb geen cryo's meer hoor :) Ik wacht op mijn menstruatie die er nogal lang voor nodig heeft (ik verwachtte het vorige week al) maar zodra ik ongesteld ben start ik met een hele nieuwe ICSI poging. We zullen dus enigszins gelijk lopen als het nog lang op zich laat wachten. Maar ik moet vd week bellen naar MCK als het dan nog niet is en dan krijg ik pillen om de boel op gang te brengen. Yuk... :)

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @jordan, heb je niet toevallig al een testje gedaan? wie weet zomaar voor de zekerheid? :)
    En jij dus ook weer een nieuwe poging? pfff wordt weer afzien dus? doen ze bij jou de punctie onder algehele narcose of verdoving?
    En heb jij ook PCOS of dat niet? Het kan natuurlijk wel ijn dat je ongi langer op zich laat wachten door je miskraam, vaak is je lichaam daar toch van slag van.

Wij hebben inderdaad 9 juli eerste echo... ik denk dat ik komende zondag stop met de utro 11dpo... want dan duurt het altijd nog een week voor ik ongesteld wordt! dus nog een week die troep! bleghhh!

hoe is het op je werk meid?

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Morgen doe ik een test want morgenmiddag heb ik telefonisch consult met mijn arts dus voor het geval zij vraagt of ik getest heb. Maar ik geloof niet dat ik zwanger ben, is praktisch onmogelijk. Hebben er echt rekening mee gehouden plus dat het zaad van mijn man zo slecht is dat de kans toch nihil is ;) Ik krijg voor de punctie geen narcose helaas, alleen wat morfine wat niet helpt en natuurlijk plaatselijk verdoving inwendig voor het aanprikken. That's it. Jij krijg wel lekker narcose in DD. Echt beter hoor! Oh ja en ik heb geen PCOS. En jij nog een week die zooi. Yuk. Op het werk trouwens alles ok hoor. :) Z'n gangetje ;)

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nou spannend, dat zou wat zijn zeg.... dat je gewoon positief zou testen hihi :)

fijn dat het allemaal goed gaat op je werk! ben je al begonnen met je nieuwd functie? zo ja bevalt goed?

en idd nog een weekje! ben altijd zoooo blij als ik van die gore utro af ben! wordt daar snachts gewoon wakker van van die zooi bahbah! maarja alles voor een goed doel! al weet ik zeker dat deze iui ook weer mislukt is! dus eigenlijk weer jammer dat ik die zooi moet gebruiken ondanks dat je al weet dat het voor niets is... maar oke! nou meid aftellen ... ik hou je in de gaten morgen, ik zal duimen ;)

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hihi laat dat duimen maar hoor, lief maar zonde van je tijd. Het is onmogelijk dat ik zwanger ben. Ik doe het voor de vorm zodat ik haar oprecht kan zeggen dat ik heb getest en dat die negatief is want ze zal er ongetwijfeld om vragen. Ja die utro is echt zooi, alles zit altijd onder. Zo a-sexy hihi. Mijn nwe functie start over een maand, eerst nog lekker vakantie over 2 weken :)

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jordan owh sorry hoor ik zal al stoppen met duimen ;) hihi
    Lekker vakantie! ga je nog weg op vakantie? of blijf je in nederland? want jij zit anders een beetje in de knoop met je icsi poging denk ik ofniet?

en misschien heb je het al eens verteld maar wisten ze bij jou op het werk nu van jou behandelingen?

@shaddixxx hoe is het met jou meid?
    @all hoe is het met de rest? ook allemaal goed?

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hahaha, zoals ik al zei, ik ben écht niet zwanger. Vanmorgen ongesteld geworden en de test was SPIERwit. ;) Normaal gaan we naar Ibiza maar nu niet, mede door de ICSI inderdaad. Ik start vanavond met Deca, 4 juli komt daar Menopur bij en 10 juli de eerste voortgangsecho... Op mijn werk weten ze van de ICSI. Al voordat ik een vaste aanstelling kreeg vorig jaar heb ik open kaart gespeeld omdat ik achteraf geen 'gedoe' wilde. Ze leven erg mee en eerst moest ik echo's als vrije tijd schrijven maar na een goed gesprek waarbij uitgelegd dat het medisch is nemen zij de echo's voor hun rekening alleen voor de punctie neem ik vrij. Bij jou op het werk?

8. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!

Bbibi--> nog even dan is het 9 juli de dagen gaan snel :D

Jordan--> spannend dus nu weer van start gaan! nu alvast duimen dat het goed gaat en een goede plakkerd komt :)
    lekker hoor van je promotie geniet er lekker van hoor die kansen zijn niet voor iedereen weg gelegd he dus laat alleen maar zien dat je goed je werk doet.

shadixxx--> hoe is het met jou?

hier gaat alles rustig nog zijn gangetje hij heeft zich helaas nog niet gemeld haha heb nu wel al 2 dagen van die bleh dagen maarja we krijgen waarschijnlijk weer mooi weer he dus dan zal het wel weer beter gaan dat zal ook echt wel invloed hebben.

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jeetje meiden wat is er hier veel gekletst, ik zal zsm even bijlezen. Erg druk gehad hier en eigenlijk nog steeds. Tot gauw!

10. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snoopy, dat is superlang geleden, hoe is het nu met je? En met je knappe dochtertje?

Dikke kus, Elvi

11. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snoopy, dat is superlang geleden, hoe is het nu met je? En met je knappe dochtertje?

Dikke kus, Elvi

12. Mwoah, beetje een k/loteweek. Hard toe aan onze volgende afspraak zodat we weer verder kunnen, dan kan ik me in ieder geval weer ergens op focussen!

Kan me voorstellen dat jij het zat begint te worden! Laat die mooie zoon maar snel komen!

Bibi, hoe laat moet je dinsdag? Misschien komen we elkaar wel tegen ;)

Snoopy, gaat het met jou een beetje?

Jordan, ook alweer gestart! Succes meissie!

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @snoopy doe rustig aan!

@shadixxx wat balen dat je In klote weer had! Las al wat in het dd topic! Balen meid :( hooelijk kunnen jullie snel starten en kun je de moed en energie ergens vandaan halen! Ik moet 9juli om 9uur! En jij?

@ ikkuh jaaaa bijna 9juli daar zijn shadixxx en ik erg naar aan het aftellen ;) wat duren de dagen langgggg ze kruipen voorbij *zucht*

@ babywish zwaai

@jirdan owh wat suuuuper dat ze zo meewerken op je werk! Ik had het ook verteld in januari met mijn functioneringsgesprek! Ik was het verzinnen zoooo beu! En ondanks dat hij geen kinderen heeft was hij enorm meelevend! En het kost me wel mijn eigen uren grotendeels maaaar ik mag wel ALTIJD weg! En soms in hun tijd! Ligt eraan hoe de afspraak valt hihi dus heel fijn! En ondanks dat ook in maart mijn vaste dienst gekregen! Terwijk ze me zelfs nig een jaarckntract konden geven! Dus heeeeel netjes :) ps balen van je omo-test :(

14. Wij om 10:15, dus ik hoop voor jou dat jij dan allang klaar bent ;)

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @shaddixxx, nou dat hoeft niet zo tezijn! vorige keer liep hij ook 40 minuten uit! plus dat het wel een langere afspraak zou zijn zei de verpleegkundige! omdat hij het behandelplan met mij wil bespreken! etc! ik laat je de dag zelf wel weten wat ik aan heb ;) miss zien we elkaar dan nog even! zou leuk zijn! en hopelijk beide een positief gesprek! jij ging daarna nog door naar mulheim toch? spannend hoor!!

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ikkuh, wat gaat het ineens snel bij je he! Nog steeds rustig? Ja, het wordt komende dagen echt warm he. Pfff. Rustig aan maar :)

Snoopy, hoe gaat het met je??

Shaddixxx, thanks. Jij hebt over een paar dagen echo he. Voel je jezelf al een beetje beter inmiddels? Knuf voor jou :)

Bbibi, jij ook 9 juli! Spannend dagje dames. De dag erop heb ik eerste voortgangsecho :) Beter hoe ze reageren op je werk. Scheelt he. Ik heb aangegeven dat het medisch is en mijn zwangere collega mocht onbeperkt weg voor echo's dus een beetje krom. Toen was dat probleem ook opgelost ;)

Het prikken gaat me ZO makkelijk af. Niet normaal. En dan te bedenken dat ik vorig jaar in paniek raakte bij de gedachte aan naalden alleen al. Echt, ik regel het in 5 seconden. Geen twijfel, hup, naald erin en klaar. Stiekem best trots op mij hihi. Vanavond vuurdoop met Menopur. Ben benieuwd. Van de Deca hoofdpijn, wat misselijk en moe maar dat had ik vorige x ook dus alles ok eigenlijk :)

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    morgen meiden!

Jaaaaa shaddixxx nog een weekend aftellen meid en dan zijn wij EINDELIJK aan de beurt! ik heb er al best ''zin in'' stom he? vandaag 8dpo... ik denk dat ik zondag stop met de utro 11dpo want het duurt bij mij altijd ontzettend lang eer ik een keer ongi wordt! dus hopelijk ben ik dan volgende week dat weekend ongesteld :)

@jordan idd een spannend dagje de 9e! ben al helemaal zenuwachtig stom he? hihi
    en jij dus de dag erna je eerste echo! super! gaat alweer snel he! wat is eigenlijk een normale ''oogst'' wat betreft eitjes? Ik ben bijna 25 en heb een amh van 2,6 (niet super hoog dus gezien mijn leeftijd maar ook nog extreem laag..) dus wat zou normaal zijn? ik had toen ik voor de eerste keer 65eh ging spuiten al 4 eitjes... nu inmiddels krijg ik met 65 eh spuiten 1 eitje (ik reageer iedre maand steeds iets minder helaas) maar dan zou voor mij 8 eitjes ofzo wel haalbaar moeten zijn toch? ik weet begod niet wat normaal of gemiddeld is... jij wel?

En super knap meid! ik ben ook trots op jou! en ons allemaal... we doen het toch zomaar! mijn broer heeft diabetes type 1... ik vond het zo knap dat hij al zooo jong zichzelf zoveel moest spuiten en prikken! ik zei altijd ik had dat niet gekund, dan had ik mijzelf echt iets aangedaan. Toen werd ik ziek en moest ik zelf vitamine B12 spuiten in mijn spier (lees: met een gigantische naald!!!!!) en dan dus 2x per week! nou geloof mij als je geen keuze hebt en je zooo ziek voelt doe je dat gewoon! dus dat doe ik inmiddels al 3jaar lang 2x per week!

inmiddels was ik daar dus al aan gewend! en was voor mij dus in mijn huid het meest makkelijke wat er bestond! ik gebruik zelfs geen alcohol doekjes meer of niks... doet mijn broer ook niet met zijn diabetes... dus hoppa naaldje erop schroeven, gelijk instellen inspuiten en klaar! het typen van de handelingen duurt nog langer dan het zetten zelf hihihi.... easy as that... het is meer het ''kaar maken van de spuit'' zoals de pregnyl.. dat is met menopur ook he?

En goed zeg dat je dat zo hebt kunnen regelen op je werk. Je hebt overigens gelijk ook hoor! als zij continue weg mogen zou het niet eerlijk zijn als jij dat niet mag. ik bedoel wij vragen er ook niet om dat we niet makkelijk zwanger raken (of in jou geval helaas blijven :( )
    Nog even en dan heb je lekker vakantie! en dan nog je nieuwe baan straks! leuke dingen om naar uit te kijken iig!

ik ook, we hopen dat met een week of 6 mijn bovenverdieping kaar gaat zijn!! dat moet in prenciepe wel haalbaar zijn :)

ik hoop het zooo! dan kan ik lekker in september ofzo echt vakantie nemen om te genieten van mijn neuwe stekkie! wat man o man wat een vershrikkelijke bouwval is het nu hihihih ;)

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    oepssss sorry voor het inmiddels wel hele lange verhaal hihih ;)

19. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jordan, spannend je echo!! Heb je er een goed gevoel bij? Hoop op een superscore voor jou!!

Snoopster, gelukkig alweer even gesproken, hoop dat je beetje afleiding hebt en echt waar, het geluk moet nu echt je kant opkomen hoor, dat kan gewoon niet anders meer nu!! Hele dikke geluksknuffel voor jou!!

Dikke kus, Elvi

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Succes morgen Bbibi en Shaddixxx!!!!!! :)

Elvi, ik ga je snel mailen :)

Hier gaat het prikken nog steeds top. Het mengen van de Menopur gaat goed maar kost wel meer tijd dan de pen en ik hou van snel snel snel hahaha. Gisteren waren we bij mijn moeder en mijn zusje met kids (4 stuks) was daar ook dus ik wilde niet in de woonkamer prikken dus heb ik staand geprikt in de slaapkamer van mijn mama. Ff behelpen maar het ging me goed af. Ik had wat bloedverlies zaterdag maar volgens de kliniek is dat normaal. Ook voelen mijn eierstokken super zwaar en soms zelfs pijnlijk. Ik hoop dat dit goed nieuws is hihi. Overmorgen echo. Begin zelfs al een beetje zenuwachtig te zijn ;) Fijne dag meiden!

Deel Deze Pagina