@Ikkuh; Ik zie op je profiel geen album staan en ik kan je ook geen vriendschapsverzoek sturen Kun jij mij er eentje sturen? Ik ben wel benieuwd! @Bibi; Mijn moeder heeft toch ze 37 was mijn broertje nog gekregen, en daarna is de menstruatie nooit meer op gang gekomen. Zij was dus inderdaad heel erg vroeg.. Dokter S. vindt mijn AMH in principe prima, maar omdat ik zo moeilijk te stimuleren ben en vanwege m'n moeder is hij bang dat ik toch een te lage eicelreserve heb. Daar snap ik echt niets van, want ik dacht juist altijd dat je AMH daar duidelijkheid over gaf, maar blijkbaar kan het dus ook nog anders Maar jij hebt toch elke maand een eisprong?
@ikkuh ik ben ook erg benieuwd naar je buikkie! stuur je mij ook een verzoekje en ja zeker komen melden als het zover is @ jordan jij weer bijna een volgende echo he? spannend hoor meid! het is voor jou weer bijna zo ver !! @shaddixxx huhh wat vreemd, hij vind het bij jou prima en bij mij slecht? terwijk jij klager hebt dan ik ? Mijn moeder begon ook rond haar 36 ofzo in de overgang te raken (heeft uiteinedlijk wel jaaaaren geduurt eer ze er echt vanaf was). Ik heb PCOS dus ik heb nooit een eisprong van mijzelf! wordt 1x per 2-5 maanden ongesteld. En dan niet vanwegen een eisprong maar vermoedelijk vanwegen het feit dat mijn bmslijm te dik wordt en wordt afgestoot. Nog nooit een posi ovulatietest gehad van mijzelf! en met hormonen gelukkig wel!
Ikkuh, wauw wat een mooie buik! Bescheiden ook zeg maar hihi. Ik heb een collega en die leek wel een 5 ling te dragen Bbibi, pfff nou mijn moeder zegt het vrij dwingend allemaal hoor hahaha. Die vind ook dat niemand het goed doet. Vermoeiend. Shaddixxx, al e.e.a. op een rijtje gezet? Ik was gister hondsberoerd. Ik ben sowieso kapot, mijn lijf is duidelijk enorm druk bezig, maar gister wilde ik echt kappen met de poging. Buikpijn, kotsmisselijk, wazig zien en zo, zo intens moe. Nu ben ik ook moe en zie wazig en de arts zei dat ik kalm aan moet doen maar moet nog anderhalve dag werken voor de vakantie dus ik wil wel doorzetten. Ik mag niet klagen, I know, maar soms vraag ik me af waar ik het voor doe terwijl ik ook maar 1 lijf heb. Zwanger zijn en bevallen is heavy maar dit hele gedoe er aan vooraf minstens zo heftig. Pffff...Nou ja, overmorgen hopelijk het nieuws dat ik mag kappen met prikken
@Bibi; Wij hebben allebei mooie AMH's hoor.. Voor onze leeftijden misschien wat minder, maar als je kijkt naar een groot deel van de andere meiden uit het DD-topic.. Daar komen regelmatig waardes voorbij die met een 0 beginnen! Hoe lang is jouw cyclus met hormonen? En welke hormonen heb je gebruikt? @Jordan; Wij kunnen nog even niks omdat we moeten wachten op info vanuit Mulheim. Zij zouden een email sturen met de datum van de TESE en informatie + kostenraming voor onze verzekering zodat we toestemming konden vragen. Heb alleen nog niks ontvangen.. Ben benieuwd naar jouw volgende echo! Neem aan dat ze dan de punctie ook wel gaan plannen, toch?
Shaddixxx, en wachten in dit traject is al zo bluh. Jullie hebben het over AMH, dat is bij niet getest zie ik. Ik kwam daarbij de zaakonderzoek uitslagen van mijn man tegen. Hij heeft maar 5,5 milj zaadcellen waarvan maar 9% licht bewegelijk is en de rest weigert dienst. Pffff. Best bizar he. Ik hoop iig dat jullie snel de offertes ontvangen dan kunnen jullie door. Ik verwacht zaterdag wel die ontzettend fijne punctie te kunnen gaan plannen Zie er tegenop maar ook naar uit dat die druk uit mijn eierstokken weg is. Nogmaals, ik mag niet klagen maare...AAAARGH
@jordan ik denk zelf persoonlijk ook dat het traject voor de zwangerchap in ons geval veeeeeeeeeeeele malen moeilijk is dan het zwanger zijn! al hang ik dagelijks kotsend boven de plee zal het nog met een glimlach zijn vermoed ik hahaha balen dat je je zo beroerd voelt meid! hopelijk voor een goed doel en hopelijk een mooie vangst meis @ shaddixxx ik vind 2,6 ook reedlijk hoor! maar vergeet niet dat iedereen in het DD topic wel een ''stuks'' ouder zijn dan jij en ik dus dat is niet te vergelijken ofcourse! ach ik reageer tot nog toe goed op de hormonen en dat is het belangrijkste toch ? ik spuit altijd 65eh puregon en heb rond dag 15 eisprong! dus netjes! en jij? vervelend inderdaad dat wachten! precies wat jordan zegt! dat wachten is erger dan de rest ik ook pffff laat die ongi onderhaand maar komen want begin het wachten onderhand wel beu te raken!!
Heey Jordan, Thanx, spreken elkaar gauw via pb weer wat uitgebreider!! Misschien voel je je nu wel zo doordat je gewoon veel goede eitjes hebt!! Bbibi en Shaddixxx, jullie ken ik nog niet, moet me even nog meer inlezen!! Anderhalf jaar geleden startte ik dit forum speciaal voor meiden die bij 't MCK lopen, maar ik zie dat jullie beiden hier niet geslaag zijn en nu in Dusseldorf lopen. Het is jullie enorm gegund dat het daar wel lukt!! Het MCK was ook mijn tweede ziekenhuis en het heeft me geluk gegeven, dus het moet jullie ook wel geluk geven!! Ik lees graag af en toe weer mee met iedereen!! Liefs, Elvi
Ikkuh, wauw je bent zwanger, superfntastisch dit nu te lezen na al die tijd en al bijna je uitgerekende datum zie ik, hou je 't nog een beetje? Wat een spanning he!! Gaat alles goed tot nu toe? En er al helemaal klaar voor? Snoopy, zo veel respect voor jullie kracht en moed!! Liefs, Elvi
@grotebabywens wat lief dat je het ons ook gunt Bij jou is je grote wens uitgekomen zie ik! leuk hoor! Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier illegaal ben (schaam!) ik heb nooit bij het MCK gelopen. Maar ik ben belond en dacht dat MCK stond voor kinderwenscentrum (duitsland) ... maar dat bleek dus niet zo te zijn! hihihi maar vond het hier te gezellig en dus blijf ik stiekem meel ezen en schrijven hihih.. Ben jij wel via het MCK zwanger geraakt? En op welke manier? Jordan gaat het goed meissie? zenuwachtig voor morgen? Wordt morgen de punctie gepland? @shaddixxx al iets gehoord van mullheim meid?
Ik ga KLAGEN want ik ben BOOS. Het zal allemaal vast door de hormonen komen maar dat kan met niet schelen. Ik bel de kliniek omdat ik me gewoon ronduit K.U.T. voel. Maar dan ook echt! Daarnaast kan ik bijna niet meer zitten omdat ik 2 voetballen in mijn eierstokken lijk te hebben. Ik wil vanavond niet meer prikken want de boel lijkt uit mekaar te klappen. Mijn lichaam, ik voel het beter dan wie dan ook. Dus dan bel ik met het vriendelijke verzoek een echo in te plannen...Nee, dat moet eerst met de verpleegkundige worden overlegd, die moet het in tienvoud bij een arts indienen en op basis van die routing waarbij 5 man over m'n verzoek heen moeten zeiken gaan ze me vertellen hoe en wat. IK WIL GEWOON EEN ECHO NU!!!!! Djiezus, bureaucratisch ge-emmer. Het is een gezondheidsinstelling geen bank! Pffff.... Ik zou willen dat ik nu een boksbal had Misschien als ik een echo krijg moet ik alsnog vanavond prikken maar dan is er iig naar gekeken. Het voelt gewoon niet lekker...zucht. Sorry maar dit MOEST er uit.
Zo, ik is weer afgekoeld. Paar x de trap op en af gesjeesd, mijn frustratie geuit bij een (mannelijke, 1 van de vele) collega en nu afwachten... Ik hoop dat ik zo een tijd door krijg
Bbibi, dat misselijke is dan echt zo welkom. Bij de laatste miskraam werd het misselijk zijn minder en toen miste ik het ook echt om misselijk te zijn hihi. Hét teken voor mij dat er wat aan de gang was en ook hét teken dat het niet goed ging helaas. Ik ben wel zenuwachtig voor de punctie maar ook blij dat dan straks de druk er wat vanaf is. Voor morgen (of hopelijk vandaag) ben ik niet zenuwachtig maar wel erg benieuwd, zoals het voelt zitten er 2 elftallen ipv 1 maar dat kan bijna niet in 2 dagen hahaha. Elvi, leuk als je weer mee komt kletsen. Was toen wel even stil toen je weg was. Ik pm je echt snel hoor maar zit nu tijdens het werk en ben de avonden ff te gaar
@jordan hahahaha sorry ik moest zo lachen om je eerste berichtje! de vonken vlogen mij om de oren bij het lezen van je berichtje! ik zag jou al helemaal tekeer gaan! zoooo herkenbaar Tjaa zo werkt dat in die nederlandse ziekenhuizen allemaal1 ontzettend balen! moet inderdaad 100x overlegd worden! heel vervelend allemaal Hopelijk mag je vandaag nog terecht! jij kent je lichaam inderdaad het beste! de vorige keer had je al zoveel eitjes! en dat heb je ook overleefd! dus als het voor jou gevoel niet goed zit dan moet je er ECHT naar laten kijken. Kan zelfs gevaarlijk zijn dus snap niet dat ze het zo makkelijk weg wuiven pfff... Ben beneiwud hoor! Denk echt dat jij een ontzettend mooie vangst gaat hebben meid super hoor! Ik ga heeeeel hard duimen! laat je het weten straks?
Haha Bbibi nou ik was echt in alle staten terwijl ik (behalve in het verkeer) normaal vrij kalm ben met dit soort dingen. Oops. Hihi. Nou, ik kon terecht, ben daarnet geweest. Ik reageer kennelijk nogal op de Menopur dus een evt. volgende poging krijg ik wel weer Puregon, gelukkig, maar hierdoor voel ik me zo. Ik mocht nu afbreken maar na wat twijfel hebben we besloten toch door te gaan anders is de anderhalve week prikken en de 2 avonden shit voelen helemaal voor niks geweest. Ik moet toch doorspuiten en krijg nu zondag echo. Er zaten 4 grote van 19 á 20 mm. en 8 van rond de 15 ofzo. Die moeten dus nog doorgroeien vandaar dat ik door moet. Ik MOET rust houden maar ik moet nog maar een middag dus ik ben toch nog gewoon op het werk. Zometeen om 4 uur ook nog een meisje die ik heb aangenomen die haar contract komt tekenen dus dat wil ik wel afhandelen voor de vakantie. Het weekend, volledige rust voor me myself and I.
Bedankt meiden voor de reacties op me buik foto. Het klopt hij is best bescheiden het heeft ook een tijd geduurd voordat je wat zag was een hele tijd een buikje alsof ik te veel at haha met 20 weken zag je nog niet Veel. Jordan. Jeetje zeg wat een gezeur om even een echo te krijgen hoe moeilijk moet het gaan he maar gelukkig mocht je toch even langs komen en wad het in orde nu hopen dat het zondag allemaal goed is en je de punctie mag inplannen. Elvi. Leuk dat je er weer bent hoe is het met je? En met je dochter ook alles goed? Bbibi. Is je ongi er al? Spannend hoor ik hoop dat het snel komt dan kan je weer starten wachten is echt een drama elke dag lijkt wel een week. Shaddixxx. Ik hoop dat je snel alles binnen hebt en ook kan beginnen. Word weer spannend hier meiden Ik geef graag het stokje over hier de kleine eruit en bij jullie erin wel allemaal tegelijk hoor! Gewoon lekker allemaal zwanger worden even kotsen en dan lekker klagen en daarna genieten Ik heb het wel even bedacht.
@jordan wooow maar wel een prachtige score! voral als ze alle 8 doorgroeien! dat zou fantastisch zijn meid! ik ga heel hard duimen! goed dast je even geweest bent! nu nog een middagje en dan lekker weekend! spannend. @ikkuh hihihi meid dat vind ik geweldig goed idee! ik stem er gelijk mee in hihihi ! allemaal tegelijk zwanger ik verwacht morgen mijn ongi! en dan ga ik maandag starten met spuiten jeej!
@Jordan; In Nederland zijn er volgens mij sowieso erg weinig artsen die in AMH geloven. Ik denk dat ik aan 6 verschillende artsen, meerdere malen, heb gevraagd of ze het alsjeblieft wilden testen. Ze hebben altijd geweigerd. Doe jij een beetje rustig aan? Wel op jezelf letten hoor! @Bibi; Woah, met Puregon 65 op dag 15 een eisprong? Zou ik een moord voor doen! Clomid 50; Eerste 2 keer op dag 12 een eisprong, daarna deed het niks meer. Clomid 100; Dag 21 een eisprong, ongeveer Gonal-F 37,5; Niks Gonal-F 75; Niks Gonal-F 112,5 ; Eisprong (In totaal heeft die Gonal-F cyclus 4 weken geduurd, eisprong op +- dag 28) Puregon 116; Niks Puregon 150; Niks Puregon 175; Niks (cyclus na 3 weken afgebroken) Dat waren mijn IUI's Met ICSI; Begonnen met Gonal-F 187,5, daarna verhoogd naar 225. Na 17 dagen de punctie, 9 eicellen gevonden waarvan er maar 2 bruikbaar bleken. Ik ben dus echt heel moeilijk te stimuleren, daarom denkt Scholtes ook dat mijn eicelreserve, ondanks m'n mooie AMH, toch te laag is. Het lijkt ook wel steeds erger te worden Ben heel benieuwd wat zijn behandelplan voor mij gaat doen. Ik ga er vanuit dat het een combinatie van Menopur + Gonal-F wordt, en ik hoop echt dat die Menopur voor mij HET middel blijkt te zijn.. @Grotebabywens; Dit is voor ons het 4e/5e ziekenhuis/behandelcentrum waar we komen, dus ik hoop ontzettend dat het hier gaat lukken! Jouw kleintje ook uit behandelingen ontstaan? @Ikkuh; Ik vind het een geweldig plan! Hier nog niks gehoord uit Mulheim trouwens.. Vriend heeft gisteren gebeld, 'zie liepen achter' Afwachten maar..
@Jordan, even een hele dike knuffel voor jou meid!! Wat vervelend dat je zo'n last hebt van de menopur Ik hoop dat je andere follikels ook snel verder groeien zodat je mag stoppen met prikken en de punctie af kan spreken. En natuurlijk hopen op een heel mooi wondertje! Nu maar even bijkomen dit weekend, het wordt mooi weer dus dat is weer genieten @Bbibi, hihi zo gek he hoe je dan blij kan zijn met een menstruatie @ikkuh, ik vind het een mooie afspraak daar gaan we voor haha! Succes met de laatste loodjes @Elvi, thx meid lief van je!! @Shaddixxx, fijn dat alles goed verlopen is en wat "fijn" dat ze in DD wel iets meer risico durven te nemen. Pfff niet niets allemaal zeg zo'n TESE. Ik hoop zo dat jullie nu weer wat geluk hebben en dat straks de eerste poging raak is en jullie wens eindelijk vervuld wordt. Het is jullie gegund!! Zo wat een bedragen zeg die je even contant moet betalen Nou nog steeds geen positieve ovulatietest helaas. Ik zit nu op dag 14. Wel is die wat donkerder dus ik doe er vanavond laat nog een en morgenochtend weer. Mijn cylcus zal wel langer zijn deze keer. Vorige keer had ik met de cryo tp op dag 10 al een positieve test en een follikel van 22 mm Maar toch voelt het beter dat het nu iets langzamer gaat. Gister was mn follikel 16 mm en vanaf 17 kunnen ze springen. Maar woensdag tp kwam mij beter uit dan hoef ik mn werk niet te skippen maar goed valt niet te plannen natuurlijk. We testen dus nog even vrolijk verder. En misschien morgen nog een echo als ik twijfel. Zodra de test positief is begin ik gelijk met de Utrogestan en de Fragmin. Verder druk druk hier met van alles en nog wat. Nog 1 weekje en dan heeft Lieke vakantie dus dat is wel leuk en over 4 weken hebben we zelf 3 weken vrij. We willen na alles er wel even tussenuit maar ik wil ook deze poging even afwachten. In 2011 kreeg ik 1 dag voor de vakantie een MK, vorig jaar kregen we op de dag dat we terugkwamen van vakantie te horen dat Ruben was overleden. Dus ik vind op vakantie gaan best wel spannend Maar na wat er gebeurd is zijn we er echt aan toe! Fijn weekend allemaal!
Shaddixxx en Bibi, superleuk jullie te leren kennen, ook al beiden even bezig dus!! Ja, dat klopt, mijn dochter Florine is geboren uit onze 1ste IVF behandeling (maar na 7 x IUI, verstopte eileiders en de hele rattaplan) en het heeft allemaal bij het MCK plaatsgevonden, nadat ik een paar keer een consult in Utrecht heb gehad wat mij niet beviel. Het MCK bevalt mij enorm goed!! Mijn dochter had/heeft zware reflux (maagklepje niet goed ontwikkeld waardoor spugen waardoor steeds ontstoken slokdarmpje) maar nu ze ervoor medicijnen heeft gaat het eindelijk hartstikke goed, vandaar de radiostilte van mijn kant!! Ik hoop dat jullie heeeeeeeeeel gauw een mooi Beepje in jullie buikjes krijgen, komt vast goed hoor!! Weet je, ik zeg altijd maar dat onze beepjes een heeeeeeele hoop geduld, pijn en moeite kosten omdat ze zo verdomd mooi zijn !! Zet 'em op en ik volg jullie verhalen ook vanaf nu!! Ikkuh, Snoopy en Jordan, super om jullie weer te kunnen volgen vanaf nu, Ikkuh alweer bijna de bevaldatum , superspannend zeg, hier alles nu goed inderdaad en eindelijke genieten hoor!! Snoopster en Jordan, echt jullie beurt ook nu hoor Meiden, moet gewoon goedkomen nu!! Ik ga heleboel kaarsjes voor jullie aansteken, net als voor Shadixxx en Bibi!! Snoopster, hier deze maand zelfs op dag 28 een posi ovutest, kan wel gewoon dus!! Ben na zwangerschap gelijk weer begonnen met cyclus bijhouden en die wordt er steeds raarder op.... Vreemde lichamen hebben wij hoor Meiden!! Liefs, Elvi