Haha Snoopster dat heb ik lang niet meer gehoord echt leuk weer wat van je te horen!! Ik weet het nog zo goed we gingen echt gelijk op, ik had de punctie en de tp 1 dag eerder maar jij had eerder een positieve test. En ik durfde toch niet te testen haha. Florine wat een prachtige naam heeft je meisje gekregen! Heftig zeg zo met die reflux, gelukkig gaat het nu goed! We willen naar Frankrijk weer kamperen
@grotebabywens wat lief van jou! Hopelijk heb je gelijk lang geduld voor een mooie baby! Ik teken ervoor! En zoals snoopy zegt mooie naam zeg florine! Prachtig! @snoopy lekker op vakanfie dus? Ik denk daf jij daf wel kunt gebruiken inderdaad na zoveel ellende! Hopelijk nu eens positief op vaksnfie met een mooie plakkende cryo in je buik meid! @jordan had jij nou niet vandaag weer een echo? Bijna je ounctie! Ik duim meissie! @shaddixxx wooke daf is niet echt goed nee!! Hier 3x 50mg clomid 2x daarvan dag 18 en 1x 21 100mg clomid deed niets 150mg clomid dag 16 eisprong Toen puregon gaan spuiten eerste 2 rondes 50+ Volgende 3'rondes 50++ ( dus 68) en meestal dag 15 eisprong! Eerste keer 50++ had ik 4 eitjes die groeidd dus reageerde toen vrij hefit op 1 klikje meer! Dus ben benieuwd of 200eh puregon nu wel genoeg gaan doen! Lijkt me haast niet met zo weinig eh !' Vervelend zeg dat mullheim zolang op zich laat wachten
Pfff ik word hier echt moedeloos en onzeker van.. Ik zit nu op dag 16 en mn ovulatietest lijkt sinds gister wel wat donkerder maar echt knallen wil die niet. Op advies van de fertiliteitsverpleegkundige toch maar die vreselijk dure digitale testen gekocht van clearblue maar die geven ook geen smiley. Gister had ik buikpijn dus ik was even bang dat ik mijn eisprong gemist had. Donderdagochtend was mijn follikel al 16 mm dus vandaag zal die zo rond de 22 mm moeten zijn. Vorige cryo tp had ik op dag 10 al een positieve test en was mijn follikel ook 22 mm. Ik heb straks om 10 uur een echo, hopelijk weet ik dan meer.
@snoopy succes zometeen meid! Mijn eitjes springen pas bij 26-28mm dus dan zou het nog ecen duren! Je test kan zomaar donker worden! Ik heb ook altijd de ene dag duidelijk nog negatief ovutest en dan demvolgense dag opeens een knaller! Dus alles is mogelijk! Succes zometeen!
Ja goed! Follikel was nu 20 mm dus ik was gerustgesteld en had zoiets van ik doe vnv wel opnieuw een test en dan mrgochtend weer eentje. Maar net getest en ja hoor een smiley! Dus morgen bellen en beginnen met de Utrogestan en de Fragmin en dan vrijdag de tp. Spannend hoor!!
Snoopy, gelukkig dat die onzekerheid voorbij is en dat je vandaag aan de gang gaat Ikkuh, echt de laatste dagen he. Kom maar op met dat stokje, we delen hem wel hier hahaha. Hier gister echo gehad. Ik had me voorgenomen dat als ik weer door moest ik deze poging zou afbreken want ziek zijn van medicijnen is niet ok. Helaas moest ik door met Menopur maar wel voor 1 x nog want ik krijg geen fm meer en de punctie is i gepland, dus toch besloten die laatste shot dan ook nog maar naar binnen te werken. Gelukkig was mijn mama zo lief naar ons toe te komen en me de Deca en Menopur te spuiten want had er zelf zo geen zin meer in. Dus geregeld. Vanavond Deca en Pregnyl en wo. ochtend de punctie. Zie er tegenop maar ben ook blij als de druk eraf is hier. Bijna einde in zicht dus. Ik heb vakantie dus ben maar minder online maar hou jullie op de hoogte.
@snoopy kijk onwijs goed nieuws!! Bijna tp dis super! @ikkuh nog vol te houden meid? @jordan wauw geweldig goed nieuws meid!! Dus woensdag is de ounctie spannend hoor! En wanneer ( als alles goed is) krijg je dan weer een tp? Ik ga duimen als een malle! geniet van je vakantie!
Bbibi, yesss, ik ga zo bellen en vragen of niet een oxazepammetje mag van te voren haha. Dan ben ik zo chill als een aap Ik word dan vrijdag gebeld of er bevrucht zijn en hoeveel en als er bevruchting is dan heb ik zaterdag tp. Dan nog lekker 1 week vakantie die wel volop gaan benutten hoe gaat het met jou?
Ziu fijn zijn als je zon oxazepam mag! Zal wel toch? Wel weer spannend dus! Maar hopen op dit keer een blijvend resultaat meis!! Spannend. En zaterdag dus tp? Zon terugplaatsing doet geen pijn toch? Alleen zon ruk eenndenbek! Bahhh daar heb ik altijd zoveel last van en pijn aan! Brrrr Met mij gaat goed! 2e shot zit erin! Totaal geen last niets anders dan anders! Vreeg me af of dat normaal is?'ik dacht vanmorgen ateekjes te voelen maar waren toxh mijn darmen! Verder voel ik echt totaal niks hoop niet dat dat wil zeggen dat er maar 1 of 2 groeien ofzo
Snoopster, aaaaaaaaahh, superspannend weer!! En ja, we gingen toen heel gelijk op ja, wat vond ik dat toen een nare tijd voor jou, heb heeeeeeeel veel gehuild en verdriet erom gehad!! Maar ik weet zeker dat jij nu alle pech van de wereld in een klap hebt gehad en nu ga je op naar 't goed geluk hoor, echt waar Meis, wordt jouw jaar hoor!! Gelukkig dat je vrijdag weer een tp hebt, hoe sta je erin nu? Kijk je weer tegen het wachtproces op? En mocht alles goed gaan (en dat moet 't gewoon ook gaan) sta je dan ook onder verscherpt toezicht vanwege wat er toen met Ruben is gebeurd eigenlijk of hoe werkt dat? Snoop en Bibi, thanx!! Het was eigenlijk de enige naam waarover we het allebei eens aren, de rest werd allemaal weggestemd door beiden, haha!! Bibi, bij MCK hebben ze hele kleine plastic eendebekken, die vond ik echt veeeeeeeeeeel minder pijn doen dan die grote stalen gevallen!! Die plastic dingen zijn wegwerp en dus duurder, dus daarom zullen veel ziekenhuizen en instellingen dit niet willen gebruiken maar misschien kun je het navragen bij jou? Ik vind het echt heeeeeeeeel erg veel verschil maken hoor!! Jordan, spannend dagje morgen (en vrijdag), ben je beetje zenuwachtig ervoor of valt 't mee? Shaddixxx, hoe gaat 'ie Meis? Dikke kus, Elvi
@grotebabywens nou echt een super mooie naam! En komt ook niet vaak door denk ik ofwel? En typisch dat jij dat zegt, ik zat er pas nog aan te denken zouedn ze die niet in het plastic hebben dan dat hard metaal! maar wel dus fijn hoor dat ze dat bij jullie hebben... hmmm ik moet ook maar naar het MCK komen dus? hihihi... Willen jullie uiteinedlijk voor nog een kindje gaan? Of houden jullie het bij een kindje?
Heey Bibi, sowieso vind ik MCK echt een heel fijn ziekenhuis, maar ik weet niet hoe de anderen er over denken? En mischien kun je bij jouw zh vragen of ze deze plastic variant ook hebben? Ik moest tijd geleden zo'n uitstrijkje laten maken (nog voor zwangerschap) en toen ging 't bij de ha weer met zo'n stalen ding, nou ik werd er niet blij van en m'n lijf ook niet, bloeden als een rund echt!! Ja, willen wel erg graag voor een tweede gaan ja, maar als het ons niet gegeven is, zijn we ook supertevreden zo hoor!! Ik weet zeker dat jullie het ook gaan ervaren!! Echt en dan komt er straks ene mooie Kindje...... pfoe, daar was de wereld gewoon nog even niet klaar voor, vandaar de vertraging, zo is 't gewoon!! Ben je tevreden met 't ziekenhuis waar je nu zit (DD)? En gaat het spuiten weer goed? Ik deed altijd een ijsblokje (2 min) van tevoren op m'n buik, dan gauw een alcohol doekje erover heen, spuit erin en hupsa, weer eentje gehad!! Dikke kus, Elvi
Bbibi, ik voelde er vorige x niks van, van de meds. Alleen wat overgangsklachtjes van de Deca. De tp voel je idd praktisch niks van en die eendebek, gewoon ontspannen dan valt het mee, bij mij iig Elvi, ik ben mega zenuwachtig maar dat komt ook door de vorige x die wel een beetje tegenviel. Hopelijk meer geluk dit x maar toch...
@jordan morgen moet je toch meid? owh wat ontzettend spannend allemaal zeg ik ga zooo hard duimen! ik verwacht volgende week di,woe of donderdag mijn punctie te hebben! jij voelde vorige keer dus ook niets? ondanks je mooie resultaat eitjes? super hoor! hopelijk nu weer zon mooi resultaat! @snoopy wanneer had jij nu je TP? @ evi nou fijn hoor meid dat je dat kreeg zon platice variant! hihi En ik snap dat je helemaal tevreden en gelukkig bent met met je kindje! een tweede zou natuurlijk super zijn als dat lukt! maar 1 kindje is al geweldig! hopelijk mag je het allemaal nog een keer mee maken meid! maar nu eerst van je dochtertje genieten! ik weet nog niet of ik tevreden ben over DD. Dit wordt mijn eerste keer pas in duitsland! En spuiten gaat prima! spuit normaal altijd vitamine b12 intramusculair (in spier met een giga naald hihi) dus dit is ''appeltje eitje'' voor mij. Binnen 2 seconde is het gepiept totaal geen last van!
Ik kan het nog steeds jammer vinden dat het MCK zoveel positieve verhalen kent en dat wij net die ene grote mislukking hebben gehad.. Maar ach, misschien is het maar beter dat het zo gegaan is, want in Duitsland kunnen wij veel beter geholpen worden. Ik ben wel nog steeds erg blij dat jullie je er allemaal zo fijn bij voelen! Dat scheelt zoveel!
Bbibi, nee ik heb geen last gehad voor zover ik me herinner. Er zat ook niks in de weg ofzo hihi. Ik moet morgen idd. Pfff... Nu nog ff de avond doorkomen en morgen verstand op 0 en kom maar op. Kunnen we daarna vakantie gaan vieren (vanaf vrijdag want donderdag heb ik zeker nodig om ff bij te tanken van de punctie) Shaddixxx, de vrouw die jij hebt gesproken is tegenwoordig mijn arts. Ik had een andere maar nu haar. Het lijkt net of ze aan je moet wennen. De eerste x zei ik ook tegen mijn man wat een t*kkewijf ik dat vond. Nu gaat ze wel eigenlijk. Niet dat jij daar wat aan hebt want ze wil je gewoon , onbegrijpelijk genoeg, niet helpen. Maar ik had in het begin ook echt het gevoel dat ik haar liever zo min mogelijk zou zien of spreken.
@Bbibi, geen zorgen maken hoor over dat je weinig voelt dat zegt helemaal niets. Ik had vorig jaar bij de ICSI van ons zoontje ook nergens last van en had echt zoiets van gebeurd er wel iets. Toen had ik 8 follikels. De andere 2 pogingen dit jaar voelde ik wel van alles maar deze keer had ik maar 3 en 4 follikels. Dus hoeft echt niets te betekenen Van de terugplaatsing voel je echt niets hoor, ik teminste niet. Ik krijg de terugplaatsing vrijdag, als de cryo teminste goed ontdooid dat vind ik altijd wel heel spannend. @Jordan, heel veel success morgen meid ik duim voor een mooie opbrengst en dat het nu allemaal meevalt. Mijn eerste punctie viel me heel erg mee, de 2e was pijnlijker maar ik had toen ook wat minder follikels en ze moesten echt op mn buik duwen en de laatste punctie viel me weer 100% mee. En ik heb alle keren maar de halve dosering van de Rapifen gehad. Wel fijn dat je nu vakantie hebt kan je lekker rustig aan doen. @Elvi, ik moet eerlijk zeggen dat we er niet heel erg mee bezig zijn. Tuurlijk denk ik er wel aan maar zit nog steeds midden in een rouwproces wat betreft mn zus dus het voelt heel dubbel. Wel hoop ik dat er nu eindelijk eens een lichtpuntje mag komen. Als ik zwanger ben krijg ik idd veel controle's. En extra echo's ook van de navelstreng en placenta. Ze hebben me daarin wel gerustgesteld.En omdat ik nu ook nog eens bloedverdunners moet spuiten kom ik ook nog onder controle bij de internist.
@jordan heeeeeel veel succes meissie!! Ik denk vandaag aan je! dat de punctie maar enorm mag meevallen en dat je inderdaad een mooie vangst gaat hebben! in je vakantie hopelijk een terugplaatsing van een topper die eens wat langer dan 6 weken blijft zitten (lees een maand of 8-9) toitoitoi @snoopy kijk, dat is nou nog eens een geruststelling. Het wil dus inderdaad helemaal niets zeggen of je wel of niets voelt. Hoeveel moest jij altijd spuiten? Ik had het er al eerder met jordan over. Dat ik 3 dagen 200eh moest spuiten en vervolgens 150 eh. Vind dat persoonlijk wel weinig en heb pas dag 9 mijn eerste echo. Is later geworden omdat ik nu vanuit nederland mijn afspraak toch moest afzeggen en naar duitsland moet aangezien ik anders minder vergoeding kreeg. Heel vervelend dus. Jij dus vrijdag terugplaatsing? Spannend hoor! hoeveel cryos heb je nog in de vriezer? Gelukkig houden ze jou nu goed in de gaten! Hopelijk ook voor jou een plakkerd!! @evi en shaddixxx goedemorgen! @ikkuh nog steeds geen baby in zicht?hihi
@Bbibi Ik spoot vorig jaar en afgelopen februari 100 Puregon, en de laatste poging in mei spoot ik 150 Puregon. Dus je spuit niet weinig hoor Hier beginnen ze sowieso met 100 eenheden als je nog geen 30 bent. En ook hier standaard op dag 9 de eerste echo. We hebben nu nog 2 cryo's in de vriezer. Hopelijk is er voor deze poging maar eentje nodig.