Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @snoopy owh zo weinig? Maar ik spuit normaal voor alleen iui al 68eh voor 1 follikel... dan is 100 wel erg weinig! dan heb ik misschien net 2 follikels met een beetje geluk denk ik zo... zou me daar niet prettig bij voelen eerlijk gezegd...Ik hoor van zoveel dames dat ze 300 spuiten ofzo... daarom lijkt 150 zo weinig!
    ik ednk dat ik stiekum 1 dagje langer 200 spuit en daarna over ga op de 150.
    Ze geven volgens mij een hogere start dosis zodat er dan veel gaan groeien. En even later kan je dan minderen omdat er niet meer moeten groeien maar degene die er zijn wel moeten gaan groeien! Maar hopelijk heb je inderdaad maar 1 cryotje nodig! en kan de laatste lekker nog even in de vriezer blijven! spannend hoor! Hoe zijn L en R* geboren? is dat ook via de MMM gegaan? of zijn hun spontane wondertjes?

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hier even een kort ego berichtje, als ik wat helderder ben kom ik weer lezen natuurlijk. Punctie gehad. Heb nu nog een soort kramp gevoel in mijn eierstokken en bm maar wel zware pijnstillers gekregen en ook meegekregen voor vanavond, Ik moet rusten en veel water drinken ivm kans op overstimulatie. En nu de score....13 stuks! :) Nu nog een mooi aantal bevrucht en het is echt toch de moeite geweest. Tot snel!

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    lieve jordn,

Wat een geweldig nieuws meid!
    Het is dus onwijs de moeite geweest! hopelijk binnenkort het nieuws dat er veel mooie bevruchtingen zijn meid!!

duim voor je!
    Doe lekker rustig aan en daarna genieten van je vakantie met hopelijk spectaculair nieuws ;)

4. #1104 Shaddixxx, 17 jul 2013
    Laatst bewerkt: 17 jul 2013
    Mooie opbrengst Jordan, ik ga duimen voor je!

Ikkuh; Het is bijna de 19e! Ik zet nog steeds in op die datum :p Heb je zelf een bepaald gevoel?

Ik zie net dat ik gisteren een halve pagina heb gemist en dat ik een paar van jullie genegeerd heb :) Sorry meiden!

Hier is de TESE-datum in ieder geval bekend.. Ik ben zelf bloednerveus, en manlief heeft zoiets van 'Ja, het gaat ongetwijfeld pijn doen, maar daar kom ik wel doorheen.' ;) Ben benieuwd hoe dat is als de datum dichterbij komt!

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    shaddixxx is het niet de bedoeling dat je man tijdens de tese onder narcose gaat? en hoe doen ze het met jou cylus? want het liefst willen ze direct een behandeling met jou starten als hij zijn tese heeft toch?

6. Ja natuurlijk gaat hij onder narcose, haha. Denk dat hij hem flink zou knijpen als hij bij bewustzijn moest blijven tijdens de operatie :D

Dokter Scholtes wil nu (in tegenstelling tot wat hij bij de intake zei) liever afwachten of de TESE resultaat oplevert. Als dat zo is gaan we pas verder praten. Vind ik zelf ook fijner, dus ik ben daar alleen maar blij mee. Als ik zou stimuleren en er werd geen zaad gevonden, konden mijn eicellen wel ingevroren worden, maar dat zie ik niet zo zitten.

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Bbibi, ja als je voor IUI al 68 spoot is 100 voor ICSI idd wel weinig. Ze nemen hier dat risico niet ivm overstimulatie dus vandaar starten met 100. En op zich reageerde ik daar vorig jaar prima op. Maar omdat ik er de laatste keer niet goed op reageerde moest ik nu 150 prikken. Van Lieke ben ik spontaan zwanger geworden, we hadden toen net de uitslag van het zaadonderzoek van mn man en die was niet zo goed. Maar dus toch zwanger. Ik heb ik 2011 nog een miskraam gehad ook daarvan was ik spontaan zwanger. We waren toen al een jaar bezig voor een 2e kindje en net na de uitslag was ik weer zwanger maar dat werd dus helaas een miskraam. Toen was al duidelijk dat het zaad ook slecht was. Na een paar maanden weer een zaadonderzoek laten doen en daar kwam uit dat het alleen goed genoeg was voor ICSI. De eerste ICSI poging vorig jaar was gelijk raak dat was Ruben* alleen overleed hij plotseling bij bijna 23 weken. Dit jaar alweer 2 ICSI pogingen gehad helaas zonder resultaat. Van de laatste poging hebben we nu dus 2 cryo's.

@Jordan, jee wat een mooie opbrengst zeg!! Ik ga duimen voor je en rustig aan voor nu;)

@Shaddixxx, alles weer gelezen op je blog:) Fijn dat jullie nu een datum hebben voor de TESE. Ik hoop op een mooi resultaat zodat jij daarna kan starten. De ICSI is gewoon in DD toch?

Nou ik ben vandaag begonnen met de Utrogestan en de Fragmin.(bloedverdunner) De Fragmin deed vanmorgen toch pijn:$ Ik snap het niet want de naaldjes zijn niet veel dikker dan die van de Deca, misschien in een spier geprikt of misschien was ik te gespannen;) Hopelijk was het eenmalig want ik zal het een jaar moeten prikken als ik zwanger ben dan maar daar hopen we op natuurlijk. Spannend weer allemaal.

8. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Hey dames even en kleine update
    Hier al twee dagen last van weeën erg onregelmatig verschilt van een half uur tot een uur.
    Dus eind is Nog niet in zicht heb nu dus twee nachten heel slecht geslapen.
    Zometeen en extra controle bij de vk dus ik ben benieuwd ze zegt.
    Heb wel 1cm ontsluiting Maarja dat had Ik dus twee dagen geleden al zet denk Ik niet echt Door dus.

Ik zit nu via me telefoon dus zodra ik op me laptop zit zal ik even op jullie reageren dan weet ik wat ik allemaal lees :)

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ikkuh wooooow al weeen! super meid!!!! Laat de beeb maar komen! alvast heeeeel veel succes bij de bevalling mocht het snel zover komen :)

@snoopy wat erg zeg dat ruben* plotseling zomaar met 23 weken is overleden. Weten ze ook hoe zo iets kon gebeuren? Echt verschrikkelijk lijkt me dat :(
    En jou man heeft dus ook zon slecht zaad? Maar toch 2 maal spontaan zwanger. Dat is toch wel ontzettend bijzonder. Jij had dus voor de stimulatie maar vrij weinig nodig? Maar jij hebt dus nooit iui of iets dergelijks gehad neem ik aan? Nouja ik heb nu inmiddels 4 dagen gespoten en ik voel er nog steeds helemaal niets van. Ben nu CD 7 vandaag.

@shaddixxx oh wel onder narcose gelukkig. Vind hij het spannend? Goed dat Dr Scholtes toch op een andere kijk is gekomen. Lijkt me inderdaad vervelend dat als er in het ergste geval geen zaad gevonden wordt, dat jij ook niet voor niets hoeft te stimuleren etc.
    Meid, mijn duimen draaien voor jullie hoor!

@jordan mijn duimen draaien ook voor jou! vandaag hoor je hoeveel bevruchtigingen je hebt toch? spannend hoor :)

10. Jaaaa Ikkuh, zie je wel! :D

Ik ben aan het duimen voor jou Jordan! Hoe laat hoor je iets?

11. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkuh, gaan ze je nog verder strippen dan? Wat spaaaaaaaaaaaaaaaanend Meis, go go go en heeeeeeeeeel veel toi toi toi succes!!

Snoop, vind dat je er allemaal zo knap mee omgaat Meis en wat je zegt is gewoon waar, nu moet 't geluk echt wel jullie kant op komen, dat kan gewoon niet anders, hoor!!

Joooooordan, superveel eitjes man, goede score, wanneer wordt je nu teruggebeld dan? Ooooooohhhhhhhhh man wat een zenuwtoestand dan weer, he!! Maar gelukkig is de ergste pijn nu weer weg? Of valt 't nu toch nog vies tegen? Lekker uitrusten en rustig aan doen he Meis!!

Shaddixxx wat jammer dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad bij MCK, wie had je dan (misschien alleen eerste letter of zo, want weet dat je hier eigenlijk geen namen mag noemen en zo)? Maar wat je zegt, wie weet brengt Duitsland je vast alle geluk, vast wel hoor!!

Biebs, spannend Meis, overmorgen alweer eerste FM, goed gevoel over? En gelukkig gaat 't spuiten zo goed zeg!! Mag ik vragen waarom je die B12 intramusculair moet spuiten? Is dat voor een ziekte?

Dikke kussen, Elvis

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    hahaha ik moet zo lachen om jou berichtje met die bijnamen ;) ontzettend leuk :D Maakt het gelijk weer een ''stuk gezelliger zo''. hihihi

Ja spuiten gaat onwijs goed. Ik heb er nooit last van gelukkig. Zowieso niet van de hormonen. Ik vind utro vies, maar toch voel ik me daar altijd ontzettend goed bij, bij een hoog progesteron ! heel gek...
    Ik spuit B12 omdat ik EN een te laag B12 gehalte heb, ik neem dat op de een of adnere manier niet goed op. Want ik ben geen vegetarier of iets dergelijks. En omdat ik de ziekte ME heb. Ik ben veel moe en kan me slecht concentreren, kan niet op namen komen, heel erg verward enz en dat is een stuk minder door de b12 gelukkig!
    En ja eerlijk gezegd heb ik er best een goed gevoel over. Je weet natuurlijk nooit zeker hoe het loopt maar heb er wel vertrouwen in allemaal. Ik verwacht zelf niet extreem veel eitjes te hebben zoals jordan, maar toch wel een paar. Ik heb al eerder 4 eitjes gehad met iui, dus ik verwacht nu ook toch wel zeker 4 eitjs hoor eerlijk gezegd!

Hoeist met jou meid? Zijn jullie er al aanuit wanneer jullie zouden willen proberen te gaan voor een brusje? En heb je geen foto in je album staan van je kleine meisje?

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Shaddixxx, wel fijn dat ze wachten op de uitslag van Tese. En nog beter dat het onder narcose gebeurt!

Kitty, spannend meid. Weet je al wat? Met deze hitte zal je blij zijn als je je ukkie vast kan houden.

Snoopy, ik hoop dat die bloedverdunners niet pijnlijk blijven, dat is niks. Wel spannend dat je weer bezig bent!!! Gogogogo ;)

Bbibi, bijna eerste fm, hoe voel je je?

Elvi, pffff gisteren was drama, echt op pijnstillers doorgekomen. Nu al stukken beter. Nog wel snel vermoeid maar we doen alles rustig aan en proberen toch beetje te genieten van de vakantie.

Ik moet nog geduld hebben hoor :) morgen krijg ik te horen hoeveel bevruchtingen er zijn, dan zaterdag tp en dan krijg ik meteen te horen hoeveel er de vriezer in kunnen :)

14. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Biebs, haha, thanx Meis, ik doe 't eigenlijk automatisch, vind ik zelf ook altijd wel gezellig en we vertellen elkaar allerlei persoonlijke dingen, dus dat maakt 't dan een stuk toegankelijker, vind ik, hihi!! Ik zal binnenkort foto hier op forum plaatsen als ik terug ben van vak.!! Hey pff, ME man, heftig, hebben zij bij mij ooit ook verkeerd gediagnostiseerd, bleek Lyme te zijn (van een tekenbeet) en was gelukkig met een hele bult antibiotica weer op te lossen!! Hopelijk heb je er niet vaak al te veel last van? Hoe gaat dat met werken en zo dan?

Jordan, wat klote dat 't zo zeer deed dus, gelukkig nu weer wat beter!! Ja moe was ik toen ook ja, lekker uitrusten hoor, het is toch best een zware ingreep altijd weer zoiets vind ik, hoor!! Mensen onderschatten dat gauw!! Lekker je laten verwennen en hoppa, de beentjes omhoog he!!

Dikke kus, Elvis

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jordan ooooowh! Hoor je het morgen? Ik dacht allemaal vandaag! Echt killing zeg dat je zo lang moet wachten :(' hoelaat wordt je gebeld?'spannend meid!
    Hier niet zo geweldig! Stomstom ik dacht steeds ik ga 5 dagen 200 spuiten ipv 3'dagen! Net voor het eten dacht ik bibi niet zo stom doen gewoon 150eh!! Wat denk je? Lompe koe dat ik ben! Spuit ik alsnog 200 gewoon uit "gewenning" voel me zo lomp! Nu denk ik owh nee straks kan het toch wel kwaad, maak ik me allemaal weer druk!
    En dat moet ik gewoon niet doen! Voel me nu cotinue paniekerig :(
    Vooral omdat je met overstimulatie verdikt bloed krijgt en laat ik nu net een extreem hoge trombose waarde hebben bleek in duitsland :(
    Stomstomstom! Dus nu maar rustig aan doen tot zaterdag! Miss spuit ik morgen wel 100eh! Dan heft het elkaar misschien wat op! Echt een stomme actie he'?

@ elvis hahaha ja je hebt gelijk hoor meid! We kletsen toch al zoveel hihi dus dat maakt het idd gezellig ;)
    En heb je momenteel lekker vakantie? Heerlijk! Doe maar rustig aan! Was alleen onwijs benieuwd!! :D
    En owh toevallig bij mij dachten ze ook lyme! Hebben kei veel onderzoeken gedaan ook in dutsland ( aangezien daar de bloedtesten beter zijn dan hier) maar was toch niet duidelijk dat ik het had!
    Later vele onderzoeken waarvan veel foute boel waren en bleek het ME te zijn!! De kans is ook groot dat ik daarom niet zwanger wordt.'de bloedtesten in duitsland liefen ook weer een aantal afwijkingen zien in mijn ikmuunsysteem. Ze denken dus okk dat mijn immuunsysteem continue mijn bevruchte eitjes aanvallen. Dus vandaar dat ik nu in duitsland behandeld wordt aan de intralipid ga en prednison vit D en omega. :)
    Ga je nog lekker weg op vakantie?

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Haha, mevr. Presley, ja mensen denken geloof ik ach, dat moet je er maar voor over hebben. Maar het is mijn lijffie heur ;) En verwennen, ja echt wel. Lekker chill, komt helemaal goed.

Bbibi, dit is dag 4 toch? Anders bel je morgen toch even en zeg je dat je per ongeluk nog een x 200 hebt gespoten en of dat geen kwaad geen ivm die stollingswaarden die je hebt. Niet van wakker liggen hoor, zal wel los lopen, maar verder denk ik gewoon hun schema volgen, ze zullen het weten joh. ;) Rustig aan meissie!

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Jordan, spannend meid jij wacht morgen dus ook op een verlossend telefoontje! Ik vind het altijd wel eng hoor zkr met een cryo..zo bang dat die niet goed ontdooid.

@Bbibi, maar als je zo'n hoge trombosewaarde hebt hoef je dan geen bloedverdunners te gebruiken? Heftig zeg ME:(Ik zou me niet zoveel zorgen maken met die dosering, misschien morgen even bellenmet het zh?

@ikkuh, jee spannend hoor het zal nu niet lang meer duren!!

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jordan ja ja je hebt gelijk ;) maar nu was het echt een foutje! Eerlijk! Maaar ik moet idd eens niet zo eigenwijs doen oepsss! Jij dus nog een dagje langer in spanning? Ik hoop zo op goed nieuws! En dat je een mooie tp krijgt en daarna heerlijk genieten van je vakantie! En na je vakantie nieuwe functie toch?

@snoopy idd heftig maarja helaas is het niet anders :(
    Ik had gevraagd aan dr scholtes of er niets mee gedaan moest worden met die hoge waarde? Hij zei nou als de P niets zegt zal het wel goed zijn. Ik heb dr p gemaild maar krijg No response heel vervelend! Waarde mag tot 400 zijn en ik zit op 348...
    Jij morgen tp toch? Heeeeeel veel succes meid duim voor je!

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Bbibi, haha ik ben ook eigenwijs hoor! Ik ken het gevoel. Alleen met medicijnen ben ik echt een chicken. Ben super secuur dat ik maar niet teveel, te weinig of het verkeerd doe haha. Ik lees de bijsluiters serieus door en bij twijfel ga ik het vragen. Oef, nu lijk ik net een controle freak maar dat is niet echt zo alleen met meds en gezondheid ben ik gewoon een doos. Lief dat je het hebt onthouden van mijn werk. Heb er zin in. Lekker uitegrust want de dagen zonder verplichtingen vind ik toch ook wel errug lekker!

Snoopy, wordt je ook in de ochtend gebeld? Ik krijg voor elf uur een telefoontje maar meestal zijn ze heel vroeg. Qua cryo ontdooing, ik duim voor je. Het kan zeker goed gegaan. Ik had 3 cryo's en alle 3 zijn er super uitgekomen. Maar ja, 50/50 helaas :( Ik duim!

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jordan en snoopy duim voor jullie meisjes!

Jordan is het in nederland 50/50 ?? In duitsland ligt de kans op goed ontdooing op 90% ...'wat vreemd dat dat zoveel scheelt zeg!!
    Hopelijk beide goed nieuws! Jordan jij kreeg dan morgen je tp he? En snoopy vandaag toch? En ik begrijp dat je ook lekker geniet van de dsgen zonder verllichtingen! Is ook fijn!

Deel Deze Pagina