Bbibi volgens mij 50/50 idd maar nu jij die 90% noemt kan ik me niet voorstellen dat het zoveel scheelt hihi. Bij cryo krijg je idd de zelfde dag tp dus Snoopy mag, als het is goed gegaan met ontdooien, vandaag. Ik heb morgen tp. Net gebeld. 10 embryo's! Wauw. Nu morgen tp en dan krijg ik ook meteen te horen hoeveel er de vriezer in kunnen! Ik moet mijn buik in de gaten houden omdat die steeds erg gespannen staat en er veel follikels zaten.
Ff snel zijn nu onderweg naar MCK embryo is gelukkig goed ontdooid! Het is idd 50-50 maar heb wel t idee dat MCK strenge eisen heeft wat betreft invriezen en echt allewn invriezen als t een goede kans heeft jeeee jordan 10 embryo's super!!!7
Ohh Snoopy goed nieuws. Bij mij zijn ze ook allemaal goed eruit gekomen bij MCK. Ik had vorige x bij punctie 9 eitjes, toen waren er 4 bevrucht. 1 verse tp en 3 in de vriezer. Nu hopen we natuurlijk op 1 verse tp en 9 ingevroren. Ik moet zo ook naar mck om echo te doen om overstimulatie uit te sluiten.
Hoe ging het Snoopy? Ik kom net terug vd kliniek, toch een overstimulatie. Er zit vocht rond mijn bm. Ze heeft bloed laten prikken en ik word vanmiddag gebeld. Ze denkt dat het een lichte is en ik morgen gewoon voor tp kan en dat ik ma op vakantie kan,, mocht het bloed toch anders vertellen dan geen tp en waarschijnlijk geen vakantie. Maar daar gaan we maar niet van uit
Jeetje balen zeg, hopelijk is het idd een lichte overstimulatie dat heb ik alle keren ook gehad. Maarre je berichtje is van 12 uur en ik was er om kwart voor 12 nog want het liep best uit. Zat nog te denken wie weet heb ik je wel gezien
Ohhh echt. Zat je op de tweede of de derde? Tweede denk ik he? Ik was er om twaalf uur, liep boven ook uit trouwens en rond half 1 was ik op de tweede om bloed te prikken maar daar niemand gezien
Uitslag uit het bloed binnen, lichte overstimulatie idd voor nu. Bloed qua stollingswaarde was in orde. Morgen nog een check voor de tp en als het niet vermeerderd is gaat de tp gewoon door. Ik drink me een ongeluk aan water haha. Mag ook maandag op vakantie maar wel weegschaal en meetlint mee en bij veranderingen meteen bellen. Nou ja, niet helemáál relaxed er tussenuit maar...er tussenuit haha.
@Jordan, ok gelukkig een lichte dus..hopelijk gaat het morgen gewoon door en idd veel drinken! Waar gaan jullie naartoe op vakantie? Hoeveel cellig waren jouw cryo's bij terugplaatsing als ik vragen mag? (Zie mijn andere topic bij vruchtbaarheidsbehandelingen)
@Jordan; Mooie score! Jammer van de overstimulatie.. Goed op jezelf letten hoor! @Snoopy; Spannend, een volgende TP.. Hoe voel je je nu? Is het allemaal een beetje rustiger geworden? @Ikkuh; Je bent toch niet echt aan het bevallen op de 19e he? Anders ga ik straks nog geloven dat ik bijzondere gaven heb @Elvi; Ik had Beckers, zijn veel slechte verhalen over bekend op internet. Zij zei me dat het mijn schuld zou zijn als mijn vriend nooit vader werd. Letterlijk. En echt, ik heb al heel wat opmerkingen gehoord van artsen, maar dit.. Ik zat een tijdje geleden oude berichten op m'n blog terug te lezen, en ik kan nog steeds janken om m'n post over het MCK Oh trouwens, een TESE zonder narcose? Volgens mij bestaat dat niet hoor, haha. Zou wat zijn, arme mannen.. Het lijkt mij al gruwelijk om je keelamandelen te laten verwijderen zonder narcose, laat staan dat ze het meest gevoelige deel van het mannelijk lichaam opensnijden en er stukken weefsel uithalen, zonder narcose
@jordan wauwwww meid wat een perfecte score hier wordt je gewoon helemaal vrolijk van! Super hoor!! En morgen gaat de tp dus door? En dan lekker op vakantie!! Beter kun je het niet hebben! Oja wel zwanger terug komen he @snoopy yesss jou cryo is dus mooi ontdooit! Super zeg!! Dus jij bent ook weer lekker aan het broeden! Super! Hopelijk ook voor jou een mooie test!
Snoopy. Wow! Een tp! Wat super ga lekker zitten en houd het embryo maar goed binnen! Jordan. Spannend morgen! Wat een top aantal heb je zeg ik hoop dat de rest allemaal lekker ingevroren kan worden maar hoop nog meer dat ze een echte topper terug plaatsen die helemaal goed zit een het naar zijn zin heeft en dan nog9 Kids erna hihi Shaddixxx. Is het al bijna zover de tese?? Weet niet meer of je dat gezegd had... Bbibi. Spannend voor je morgen dan heb je een fm? Hoop dat alles goed gaat. Ik vind het zo leuk weer dat er hier weer wat spannende momenten aankomen! Word ook altijd weer gezellig drukker dan hier. Nou dames Ik wil dus laten weten helaas zat shaddixxx ernaast met der voorspelling (Nog even verder oefenen maar je zit dicht bij dus dan kom je er nog met je voorspellingen :-D ) Gisteren is dus onze kleine man geboren om 17.49. Ik zat uiteindelijk op 7cm omsluiting en had al heel erg persweeën dus toen heeft de vk de overige 3cm geforceerd en mocht ik echt bevallen na een half uurtje persen was hij er dan eindelijk :-D Ik zal als ik het niet vergeet morgen een foto in me album plaatsen maar ben nogal een kop zonder kop momenteel dus sorry als ik het vergeet dan gewoon roepen als je het leuk vind om te zien haha.
Hahaha, dat maakt niets uit, gefeliciteerd meissie! Is alles goed gegaan? Ben benieuwd naar de foto's, maar logisch als je de tijd of de zin nog niet kan vinden om die te uploaden. Ik ben trouwens ook heeeel benieuwd naar de naam, als je die met ons wilt delen! Lekker genieten meissie!
WAAAA Ikkuh, gefeliciteerd mama! En als je die foto vergeet gaan we zéker roepen hoor hihi. Geniet er lekker van!!!!! Snoopy, gelukkig geen erge inderdaad hoewel ik een buik heb...pffff die zit gewoon in de weg hihi. Hoe heb jij die overstimulaties ervaren? We gaan naar Zeeland maar wel het uiterste puntje. Zitten dan in een hotel aan het duin en dus 25 mtr van het strand! Yeeeey! Oh mijn eerste tp (vers) weet ik niet, de eerste was 12 cellig en de laatste 2 ontelbaar cellig. De jouwe nu? Shaddixxx, aaaa nee dat zou vreselijk zijn. Echt brrrr. Maarrr ik heb ervaring met een gruwelijke ingreep die niet onder narcose werd gedaan! Een liposuctie op medische indicatie. Mijn lymfeklieren in mijn benen werkten niet goed dus die vetcellen moesten leeg ivm vochtophopgingen, dat moest volgens de behandelend arts zonder narcose. Horror, echt waar. En het erge was, het ging in 2 x, eerst links dan rechts. Als ik dan denk aan een TESE zonder narcose...Yeiks! Oh en ik vind het zo erg voor je wat er is gezegd bij MCK, echt idioot, belachelijk en schandalig. Ik heb haar ook, ze is stug maar nu gaat ze wel. In het begin baalde ik dat mijn eigen arts weg was gegaan. Knuf!!!! Bbibi, hihi we gaan maar 3 dagen de hort op volgende week maarrrr toch even lekker eruit En ben blij met de score, hoop echt dat er een hoop geschikt zijn om in te vriezen. Hey en hoe voel jij je? Vanavond 150 geprikt? En DD nog gebeld, just in case? Of zo gelaten?
Nou lekker dan, dat dat zonder narcose moest Wat hebben ze toch een achterlijke regeltjes in Nederland..
Ikkuh wauwwww bevallen! Geweldigggg! Ben ook zoooo benieuwd naar de naam! Super meid! Uurtje persen en je kindje was er? Wauwww knap gedaan zo snel! En zoooo bijzonder! Proficiat meis genie er lekker van! Hier heb je het allemaal voor gedaan @ jordan ik netjes 150gespoten idd !! Ben benieuwd of er iets te zien valt! Denk dat ik gewoon donderdag aaf niet lekker was! Want gister totaal niets gemerkt! Voel niet eens druk of iets dergelijks... Dus of dat een goed teken is?? Spannend dus... We zijn onderweg... Jij vandaag je Tp? Spannend meid! En daarna dus lekker naar zeeland vd week? Heeeerlijk ff lekker van de zon genieten met je beetje zwangere buik vd week hihi !! Ik laat jullie straks de score weten... Duim je voor me Snoopy alles allemaal goed gegaan gisteren? Nu heerlijk van je weekend aan het genieten! @elvis en shaddixxx zwaai !!
Ik heb net een verse minniemie aan boord en...alle overige 9 zijn ingevroren! Yeeey. Blij Allemaal broertjes en zusjes voor deze uk hahaha. Oh en ik heb gister 3 en een halve liter water naar binnen gewerkt en ben een kilo kwijt. Ook buikomtrek is minder.
Goed nieuws jordan!!! Dat wordt lekker broeden! En wat een fantastisch aantal! Dat wil ik ooooook hihi
Ikkuh; supergefeliciteerd, lekker genieten Meis en je goed laten verzorgen door de Kraamzorg, he!! Jordan en Snoopster, vet spannend Meiden, op naar de roze babytestjes, hoor!! Biebs, fm!! Spannend nu hoor!! Hoe voel je je? Shaddixxx, dikke Kussies voor jou!! X Elvi